Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
píšete že „Garance pro vyzvednutí v Zásilkovně při přijetí platby
nejpozději do 15. 12. 2017“. Je zde nějaká garance, že pokud by zboží
do Vánoc nepřišlo, vrátíte peníze? Děkuji.
Dobrý den,
ano, jistě.
Přejeme Vám pěkný den
AHome.cz
Dobrý den,
objednávku jsem udělala 8.11. a stále mi hrnek nepřišel. Kdy ho můžu
očekávat?
Děkuji. Halušková
Dobrý den paní Halušková,
Vaše objednávka byla odeslána 10.11. a v systému Slevomatu je
30.11. doručena. Ovšem u Zásilkovny ji nejsme schopni dohledat. Ověříme
tento problém a hrneček Vám posíláme znovu.
Omlouváme se za nepříjemnost.
Přeji Vám pěkný den
AHome.cz
Je možný osobní odběr v Brně na Božetěchove?
Dobrý den,
osobní odběr bohužel v současné době nenabízíme.
Přejeme pěkný víkend
AHome.cz
Nedá mi to a stejně se přidám k připomínce, že mi nepřijde v pořádku, že jsem udělala objednávku 15.11. a ještě se to ani nezačalo vyřizovat. Natož odesílat. Jinde jsem udělala obj. později a zboží je již na cestě. Nezlobte se na mě, ale 7 dní na aspoň vyřízení objednávky mi přijde opravdu hodně. Chodilová Veronika.
Dobrý den paní Chodilová,
doba odeslání je týden. Dnes byla zmíněná zásilka odeslána. Omlouvám
se, že u Vás to vyšlo na celý týden. Jsme překvapeni a potěšeni zájmem
o hrnečky, takže u některých objednávek je čas odeslání delší.
Děkujeme za Vaši objednávku a doufáme, že po doručení budete přece jen
spokojená.
Přejeme pěkný den
AHome.cz
Jak dlouho trvá dodání ? Zaplatila jsem 10.11. a stále nic nepřišlo
Dobrý den,
odeslání je do sedmi dní, většinou stíháme do dvou dní, bohužel někdy
se protáhne díky množství objednávek. Vaši objednávku bysme měli odeslat
v pondělí.
Děkuji za pochopení a přeji příjemný prodloužený víkend
Dobrý den,
jde si koupit dva hrnky najednou, aby bylo pouze jedno poštovné? Dva kusy si
můžu navolit v košíku, jenže stále stejná varianta, já bych chtěla
dvě jiné varianty. Předem děkuji za odpověď.
Krásný den, Veroniko. Ano, je to možné. Jakmile budete mít 1 kus v košíku, klikněte na jeho obrázek, který Vás zase přesměruje zpátky na stránku pro výběr variant, nakliknete druhou variantu a pak můžete postupovat, jak už to znáte. :) Kdybyste si nevěděla rady, stačí napsat na podpora@slevomat.cz nebo zavolat na 222 745 354 (Po–Pá 8:00–21:00). :) Janča
Dobrý den, jak dlouho ještě máte v plánu mít tuto nabídku
k dispozici na Slevomatu?
Děkuji
Dobrý den, Karolíno, přesné datum ukončení bohužel nevím, ale mám pro Vás jeden tip :)) Pokud se nabídka chýlí ke konci, ukáže se u ní několik dní dopředu takové odpočítávadlo dní. Vzhledem k tomu, že ho tam zatím nevidím, tak minimálně pár dní bude nabídka ještě aktivní :)) Hezký den, Lucka :)
Dobrý den,
prosím Vás, mohou se hrnečky mýt v myčce?
Děkuji Crhová
Dobrý den,
ano, hrnečky je možné mít i v myčce.
Přejeme pěkný den
AHome.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,12.12.jsem udelala objednavku a hned zaplatila kartou do dnes nemam zadny mail nic…pise se tu doruceni 21.12.prijde mi,ze to uz ani neprijde…zadny posun za tyden jen prijeti objednavky objednavala jsem ten den ruzne zbozi pres slevomat a vse uz davno mam..pokud to nebude do patku v zasilkovne chci vratit penize!!
Dobrý den paní Marková,
zboží Vám má přijít za dva dny, ale děkujeme za připomenutí. Měli bysme zvládout odeslat už dnes.
Přejeme Vám pěkný den
AHome.cz