Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pohoda pod Orlickými horami – polopenze, pivní lázeň, masáž i infrasauna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Předem na mailu hotel@hotel-panskydum.cz nebo tel. 604 131 010. Nahlaste kód voucheru.
- Sčítání voucherů: Dobrá zpráva! Vouchery můžete sečíst a prodloužit si tak pobyt.
- Do 2,99 let bez nároku na lůžko a stravu zdarma.
- Od 3-17,99 let (ubytování a snídaně) 400 Kč/osoba/noc
- Starší osoby dle platného ceníku
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 5 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 8 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer.Mohu si zarezervovat pobyt od 17.11–19.11.2017 ? Děkuji Táňa
Dobrý večer ,bohužel tento víkend už není místo.Můžeme nabídnout jiný termín?Děkujeme
Dobrý den, chci se zeptat, jak je to s konzumací piva? Je během procedury
konzumace zdarma? neomezená?
Děkuji
Dobrý den, konzumace není neomezená každý účastník má 2 piva ke konzumaci,děkujeme
Dobry den, lze pobyt zaplatit z fondu FKSP. Dekuji za odpoved. M.
Dobrý den Deniso, pošlete prosím Váš e-mail na hotel@hotel-panskydum.cz a obratem vám odpoví jak postupovat. Děkujeme :)
Dobrý den, pokud provozuje hotel nový majitel, jak se řešilo v jednom dotazu, je možno dále rezervovat pobyty přes slevomat? Děkuji.
Dobrý den, ano. Pobyty je možné dále rezervovat přes portál Slevomat.
Dobry den,chtela bych se zeptat,zda je mozne ubytovani pouze na jednu noc,jako balicek a to ze 17.11.na 18.11.,nebo 18.na 19.11.dekujeme za odpoved.
Dobrý den,
poprosíme Vás o zaslání dotazu na email hotel@hotel-panskydum.cz.
Děkujeme
Dobrý den,bylo by možné uplatnit voucher i v lednu nebo únoru 2018? Děkuji
Dobrý den, poprosíme vás o napsání vašeho dotazu na e-mail hotel@hotel-panskydum.cz a obratem vám odpovime ,děkujeme
Dobrý den,
jak postupovat, pokud bych chtěla pobyt uhradit z FKSP fakturou vystavenou na
zaměstnavatele?
Dobrý den, pošlete nám váš e-mail na hotel@hotel-panskydum.cz a obratem vám odpovíme jak postupovat … děkujeme
Dobrý den,
jste noví majitelé? Nedávno jsem slyšela jak je hotel zavřený a objednaní
(především ti kteří si zakoupili vouchery) nešťastně bloudí po Kostelci
a nemají kde složit hlavu …
Dobrý den, ano jsme a s předchozím provozovatelem nemáme nic společného. Teda kromě zákazníků, kteří tady měli a mají rezervace do konce listopadu a těm všem jsme ubytování a objednané služby zajistily. Těm kteří se rozhodly rezervaci zrušit, byly peníze navráceny. Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, opět uvažujeme o pobytu ve Vašem hotelu, zajímalo by mne, jestli je masérem stále pan Martin, jako tomu bylo při naší poslední návštěvě v roce 2015. Děkuji IK
Dobrý den, jelikož jsme nový provozovatelé tak o žádném Martinovi nevíme, masérem je u nás Matěj který už tam nějakou dobu pracoval i za předchozího provozovatele.Děkuji