Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.
3 dny odpočinku v Jeseníkách: polopenze, wellness a pobyt pro děti za 50 %
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Termín si zamluvte dostatečně předem výhradně na e‑mailu chiranka@heliosjeseniky.cz
- Při objednávce uveďte kód zakoupeného voucheru.
- Při nástupu na pobyt se hlaste v recepci hotelu TOČ – hned vedle penzionu.
- Máte-li ve svém pobytu zakoupeny masáže, finskou saunu, oxygenoterapii, nebo přístrojovou masáž dolních končetin, případně si chcete proceduru dokoupit, je třeba online rezervace termínu ZDE.
- V případě nezarezervování procedury online, bude termín procedur načasován hotelovou recepci v den příjezdu dle volné kapacity.
- Ostatní procedury a volnočasové aktivity v resortu Helios je možné rezervovat v hotelových recepcích.
- Možnosti sčítání voucherů: Voucher lze sčítat a pobyt si prodloužit.
- Až 2 děti do 11,99 let v doprovodu 2 dospělých osob mají ubytování s polopenzí se slevou 50%:
- Dítě 3-11,99 let za 243 Kč/noc
- Ostatní děti ve věku 3–11,99 let s polopenzí za 487 Kč/noc.
- Dítě od 12 let a další dospělá osoba 599 Kč/noc s polopenzí.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli máte volný termin od 13–15.3 nebo 20–23.3?Jestli ani jeden termín není volný napsali by jste mi volný termíny.Děkuji moc
Dobrý den,
velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V tuto chvíli máme volný termín 20.-23.3.2018.
V případě rezervace nebo jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na e-mail :
chiranka@heliosjeseniky.cz
Recepce hotel Toč***.
Dobrý den, máte prosím volno pro dva dospělé a dvě děti (7+10) v termínu od 9.-11.3? Děkuji
Dobrý den,
velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
Bohužel v termínu 9.-11.3.2018 máme již obsazeno.
V tuto chvíli Vám můžeme nabídnout termín 2.-4.3.2018.
V případě zájmu nebo jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte
kontaktovat na e-mail : chiranka@heliosjeseniky.cz.
Recepce hotel Toč***.
Dobry den, jezdi pobliz hotelu nejaky skibus? A mate volno 16–18.2 pro 2 osoby s pristylkou? Dekuji, Tereza
Dobrý den,
skibus se dá objednat k penzionu, odveze Vás do Ski Miroslav za 50,–.
Bohužel termín 16. – 18.2.2018 máme plně obsazen.
Nejbližší volný termín Vám můžeme nabídnout od 25.2. 2018.
Dobrý den, chci se zeptat jaké volné termíny máte.. únor už je asi plný, tak se chci zeptat pro dvě osoby na dvě noci a tři dny na březen.. děkuji za odpověď
Dobrý den,
velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V měsíci únor máme penzion Chiranka již plně obsazen.
Prosíme o konkrétní termín nebo alespoň upřesnění zda-li máte zájem
o pobyt o víkendu nebo přes týden.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mail : toc@heliosjeseniky.cz
Recepce hotel Toč***.
Dobry den shanim ubytovani od 9.2.2018 do 11.2.2018
2 dospele osoby a 3 deti ve veku 3 roky ten spi s nami a 8 a 11 let se
stravou dekuji za informace
Dobrý den,
velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
Bohužel v měsíci únor máme penzion Chiranka již plně obsazen.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat : toc@heliosjeseniky.cz
Recepce hotel Toč***.
Máte volný termín Pá-Ne 2.2.-4.2.2018? Pro 2 dospělé a dítě 10let. Pokud ano, prosím o rezervaci a hned si pobyt zakoupím. Díky Kučerová
Dobrý den,
velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
Bohužel ve Vámi poptávaném termínu máme penzion Chiranka již plně
obsazen.
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na toc@heliosjeseniky.cz
Recepce hotel Toč***.
Dobry den…ted jsme zaplatili s pritelem bankovnim prevodem ze slevomatu ubytovani…chci se zeptet..kde mi prijde cislo voucheru…zarizovala jsem to ja…platil pritel…nevim jestli dekuji Monika Konecna
Dobrý den, Moniko, při platbě převodem (zvlášť o víkendu) může chvíli trvat, než platba uskuteční. Během několika pracovních dnů by měly dorazit na účet a vouchery Vám potom obratem přijdou na mail. Jak to s objednávkou vypadá uvidíte i na svém slevomatím profilu ;) Krásný den, Klára
Dobrý den,
na stránkách slevomatu najdete přesný popis, jak postupovat při platbě a
jakým způsobem Vám budou zaslány platební údaje a voucher.
//www.slevomat.cz/blog/pomoc-s-nakupem/prispevek/263-zpusoby-platby#kotva2
Bankovním převodem
Po dokončení objednávky vám zobrazíme platební údaje a ty pošleme i na
e-mail. Stačí, když zaplatíte do 2 pracovních dní.
Hotelová recepce
Dobrý večer,
zaujala nás Vaše nabídka. Máte ještě volná místa na 4 noci v termínu
od 10. – 18.2.2018? Jednalo by se o 2 dospělé + 2 děti (6, 9 let) +
polopenze.
V případě, že by byla volná kapacita – kolik by tento pobyt stál?
Předem děkuji za Vaši odpověď,
Hradilová.
Dobrý den,
v termínu 10. – 18.2.2018 máme bohužel penzion plně obsazen.
Kalkulace doplatku za děti:
Ubytování s polopenzí 243,– x 2 děti do 11,99 let x 4 noci
= 1944,–
Dobry den , prosim kolik by byla cena za 1osobu a jedno dite (5let) ??
Dobrý den,
velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
Poptáváte se na cenu mimo akci slevomat nebo v rámci akce?
Veškeré další dotazy prosím směřujte na e-mail : chiranka@heliosjeseniky.cz.
Recepce hotel Toč***.
Dobrý den,
termín 12,13.14.1. 2018…máte jěště volný? jen orientačně se ptám,
než by sme to eventuelně koupili :)
Dobrý den, ve vámi vybraném termínu máme kapacitu zatím volonou.
Dekuji to chapu :) jen me zarazi to dle kapacity – co znamena tohle :) Dekuji
Dobrý den, kapacita wellness centra je 40 osob. Vstup je nutné rezervovat předem na recepci wellness centra na tel. čísle 737 117 445, otevřeno denně od 10:00 hodin, http://www.heliosjeseniky.cz/hotel-helios?cenik-wellnes=#wellnes
Dobry den, jak mam chápat 1× časově neomezený vstup do wellness centra
Helios pro dva (v provozní době 10.00–22.00 h dle volné kapacity / bazén
6×12 m, 2× wirllpool, kneipův chodník, saunový svět, bazénový bar,
venkovní terasa).
Dle volné kapacity znamená? Předpokládam,že to není privatní
nebo ano?
Dobrý den, vstup do wellness centra není privátní. 1× neomezený vstup znamená, že záleží na vás, zda tam budete hodinu, nebo 3 hodiny.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,kdyz bych chtela voucher za 2399,–kč
Jeli by 3dospělé osoby a dítě 9let,
Kolik bysme celkem platili?
Děkuji Turowska Andrea
Dobrý den, doplatek za třetí dospělou osobu 1.198 Kč, dítě 9 let 486 Kč – ubytování s polopenzí.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, do kdy je možné si tento voucher zakoupit? Děkuji.
Dobrý den, plánované ukončení prodeje je 29.3.2018, ale také zavisí na vyprodání voucherů.
Dobrý den, město Lipová-lázně už neleží ve Slezsku, že tento pobyt inzerujete na Severní Moravě?
Dobrý den, Jaroslave. Obec Lipová-lázně samozřejmě leží v historické oblasti Slezsko, nicméně podle naší slevomatové mapky, která je rozdělena podle záchytných turistických cílů, zařazujeme tuto obec do oblasti Jeseníky, Severní Morava. :) Přeji krásný den. Sára
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,mate volný termín v tomto týdnu na dvě noci pro 2 dospělé a 2 děti? Děkuji. Jana
Dobrý den,
v termínu 28.2. – 3.3.2018 máme ještě volné pokoje. V případě zájmu o rezervaci, nás neváhejte kontaktovat na emailu: toc@heliosjeseniky.cz