Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Luxusní pobyt s polopenzí a neomezeným wellness u Wroclavi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace provádějte alespoň 7 dní předem v anglickém nebo polském jazyce na e‑mailu recepcja@orientpalace.pl nebo tel. +48 71 333 55 66.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce (v anglickém či polském), pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz
- Dítě do 3 let zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Dítě od 4 do 11,9 let za 60 PLN/noc včetně polopenze
- Dítě od 12 let nebo další dospělá osoba za 90 PLN/noc včetně polopenze
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (informujte předem hotel)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá, takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den. Vím, že Vaše nabídka platí do 30.4.2018, přesto se Vás chci zeptat, zda bychom si s manželkou mohli objednat pobyt u Vás v termínu od 28.4. do 1.5. 2018? Děkuji za odpověď.
Tak, jest to możliwe, w przypadku zainteresowania proszę o przesłanie
numeru vouchera na adres: recepcja@orientpalace.pl
Pozdrawiam, Katarzyna Prawłocka, recepcja
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda je u Vás zaplatit pobyt pomocí FKPS neboli
příspěvkem od zaměstnanců. Děkuji
Dzień dobry,
Aby zrealizować u nas pobyt poprzez portal Slevomat należy zakupić go
właśnie w tym portalu. Wszelkie pytania odnośnie form płatności powinny
być skierowane do obsługi portalu Slevomat.
Pozdrawiam
Sebastian Zaczek
Dobry den,
chtela bych objednat voucher, jeden pro 2 osoby + dite( 1 rok ) na 2 noci.
A druhy pro 2 osoby na 3 noci. Proto bych se chtela zeptat, zdali mate volny
termin ubytovani od 8.12–11.12 2017
Predem dekuji za kladne vyrizeni
Dita
Dzień dobry,
tak, mamy dostępne pokoje. Proszę o przesłanie numerów voucherów na adres
recepcja@orientpalace.pl
Pozdrawiam,
Katarzyna Prawłocka
Je možné platit přes BENEFIT PLUS CAFETERIE?
Dobry wieczór,
niestety nie, płatność gotówką lub karta płatniczą Visa/MasterCard.
Pozdrawiam,
Katarzyna Prawłocka, recepcja
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, či máte ještě volný termín pro dva (dvoulůžkový
pokoj) na tento víkend? Tedy od 17.11. až 19.11, případně 18.11. až
20.11.? Děkuji za informaci, Klára Doudová
Dzień dobry,
tak, mamy wolny termin 17–19 oraz 18–20.
Jeśli Państwo wybierzecie, proszę o kontakt: recepcja@orientpalace.pl
Pozdrawiam serdecznie,
Katarzyna Prawłocka
Dobrý den, máte prosím ještě volné termíny na víkend 24.-26.11? Děkuji předem za odpověď.
Witam
tak mamy wolne miejsce w tym terminie.
Pozdrawiam i zapraszam
Małgorzata Grzybalska
Dobrý den,
mohu se zeptat, máte volné termíny na víkend od 24.11? Děkuji velice.
Witam,
informuję, że w podanym terminie mamy wolne miejsca.
Pozdrawiam
Małgorzata Grzybalska
Hello!
Could I apply my voucher for 2persons only for 1 person?
Thanks.
L.
Den dobrý. Chtěla bych se zeptat, jestli máte volné pokoje od 24.11–26.11. nebo jestli máte volné pokoje 1.12–3.12 a 8.12–10.12 na voucher za 3599? Děkuji. S pozdravem, Ivancenco Janna
Witam,
W terminie od 24.11 do 26.11 mamy jeszcze wolne pokoje.
W celu założenia rezerwacji proszę o przesłanie kodu vouchera na adres
mailowy recepcja@orientpalace.pl.
Pozdrawiam,
Karolina Siwak
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak je to s nápoji během snídaně a
večeře.
Děkuji.
Dzień dobry,
Napoje do kolacji są dodatkowo płatne natomiast na śniadaniach są darmowe
soki, woda, kawa i herbata.
Pozdrawiam
Sebastian Zaczek
Dzień Dobry,
Podczas śniadania napoje dostępne na bufecie są bezpłatne, a podczas kolacji
napoje są dodatkowo płatne.
Pozdrawiam,
Karolina Siwak
DOBRY DEN,JE VOLNO 27.12 az 30.12.?DEKUJI.FRIEBOVA
Dzień dobry,
Tak, w tym terminie mamy wolne pokoje.
Proszę o kontakt na maila recepcja@orientpalace.pl
w celu złożenia rezerwacji.
Pozdrawiam
Sebastian Zaczek
Dobrý den
Máte prosím ještě volný pokoj pro 2dospele 26.10. 2 noci děkuji
Dohnalova
Dobrý večer, jaká je teplota bazénu? Dekuji Svobodová
Dzień dobry,
basen ma temperaturę około 30 stopni.
Pozdrawiam,
Katarzyna Prawłocka, recepcja
Dobrý večer paní Siwak, prosím o info, zda je možné voucher využít v termínu 26.-28.10. 2 dospělí + 2 děti (10 a 14 let). Doplatek cca 150 pln. děkuji za zprávu, s pozdravem Willaschkovi
Unfortunately, at that time all family rooms are occupied. Best regards
Maciej Marcinkowski
Bohužel v té době jsou všechny rodinné pokoje obsazené. Pozdravy Maciej
Marcinkowski
Dobry den,
chtela bych objednat voucher,proto bych se chtela zeptat,zdali mate volny termin
ubytovani od 8.-10.11.? Dekuji za pripadnou odpoved.
Dobrý den,
V uvedených termínech máme volné pokoje. Kód voucheru odešlete prosím na
e-mailovou adresu recepcja@orientpalace.pl
pozdravy
Małgorzata Haryk
To chapu, ale co konkretne, napriklad jake sauny atd.
Dobrý den,
Máme bazén, suchou a mokrou saunu.
pozdravy
Karolina Siwak
Dobrý den,
nikde jsem se nedočetl, jaký Wellness můžu neomezeně využívat?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
Wellness centrum je otevřeno od 6:00 do 22:00. Během této doby je můžete
používat bez omezení.
pozdravy
Karolina Siwak
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
na hotelu je možné objednat masáže. Termín (čas) je libovolný podle dostupnosti ? Je možné zajistit masáže ve stejném čase pro dva ? Masírující jsou ženy nebo i muži ? Díky za info.
Dzień dobry,
na masaże trzeba się wcześniej umawiać, w zależności od dostępnych terminów. U nas w gabinecie masuje mężczyzna, jest możliwość masażu tylko jednej osoby w danym czasie.