Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, kalendář S25 (A3 rodinný) by bylo možné vyhotovit také
v rámci nabídky Slevomatu?
Děkuji :-)
Dobrý den,
pokud si zakoupíte voucher na měsíční kalendář S15, můžete využít
voucher i na kalendář S25.
Dobrý den, prosím o změnu pobočky zásilkovny u objednávek 0042494,0042466, 0044193) na: Praha 11, OC Chodov. Vzhledem k tomu, že je zakázka stále ve výrobě, ač jsem odeslala včas, myslím si, že nestíhá dojít přes zásilkovnu, ač máte uvedenou garanci, výše uvedená zásilkovna je otevřena i o Štědrým dnu a 27.-29.12, tzn. je tam větší šance doručení do Vánoc. Děkuji, Pavlína S.
Domluveno osobně :-)
Dobrý den,
zásilkovnu si můžete změnit na našich stránkách: http://fotoknihy-mcl.cz/zasilkovna/
Dobrý den, jaká je platnost voucheru pro čtrnáctidenní stolní kalendář? Děkuji
Dobrý den,
voucher platí do 31. 1. 2018
Dobrý den,
prosím o info, kdy bude dokončena objednávka č. 0044193 (stále ve
výrobě). Odesílala jsem tak, aby bylo doručeno do Vánoc, ale vzhledem
k vytíženosti dopravců mi přijde, že by bylo potřeba, aby byla
objednávka odeslána nejpozději zítra, aby se stihlo. (sloučené objednávky
0042494,0042494 0044193). Děkuji, Pavlína S.
Dobrý den,
Vaše objednávka by se dnes/zítra měla dokončovat. Budeme se snažit
balíček co nejdříve odeslat.
Bohužel jsem dost zklamaná, i přes to že nakonec těch zbylých původně 20 ztracených kalendářů přišlo ,které jsem měla jako vánoční dárky tak přišly kazový, vřez všechny je na stejném místě světlý pruh od vrchu až dolů :( chápu že toho máte sice hodně ale měla jsem velkou objednávku ne pouze jeden kalendář, a zaplatila jsem dost peněz na to aby mi přišly všechny zničené :( napsala jsem email na který mi nebylo ještě odpovězeno . objednávala jsem ještě 30 ve kterém byly stejné obrázky a přišel krásně natištěn, tento bohužel ne . takže vánoční dárky bohužel nemůžu dát, jsou opravdu špatné :( prosím aspoň o vysvětlení a následné řešení problému.Nechci vás nijak shazovat , chápu že toho máte hodně ale podívat se aspoň na jeden z kalendářů jestlis e to správně natisklo když jich je objednanych 20 tak to jste mohly. s pozdravem Nováková
Dobrý den
To mi prosím zavolejte na 602710096 ihned to nějak vyřešíme. Emaily to je
trochu problém. Nestíháme reagovat.
Vada na tisku je malér. Ale je to také jen stroj. Sice to hlídáme ale jak
vidět stane se. Nikdo ale vaše kalendáře nevidí a proto se to odeslalo. Ale
pokud by jste napsala něco konkrétního abych Vás dohledal mohl bych to
řešit okamžitě. Takto musím čekat na vás.
Ještě jednou hezky den, u dotazů níže jsem si už našla kde dopravu zadat. Už jsem to tedy zadala, jen bych prosila zaslání na dobírku, to tam nikde nebylo možné zadat. Děkuji Monika
Dobrý den,
Váš balíček byl odeslán na dobírku.
Dobrý den, když vám pošlu v pondělí objednávku kalendářů přijdou mi ještě do konce roku? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
bohužel Vám to nemohu potvrdit. Nedokáži odhadnout jak budou mezi svátky
doručovat naši dopravci.
Dobrý den,
má obj. 0045451 S30_OB001_MCLAB, je již hotova. Mám zadanou
zásilkovnu, ale za boha nemůžu najít, kde mám zadat na jakou to chci
poslat. Chci to na dobírku aby byla šance že to do vánoc příjde… Moc
děkuji za odpověď, Hezký den Monika
Dobrý den,
pobočku máte již zvolenou a balíček je již doručován přepravní
společností.
Dobrý den, rada bych si u vás koupila voucher na kalendář velký
měsíční plánovací,ale v nabídce není,už tedy je bohužel nedelate?
Drahuška
Děláme, ale zřejmě není v této nabídce. (Ono to poněkud závisí i na Slevomatu ) :-)
Dobrý den, číslo objednávky je 0045589. Děkuji za ověření. Pávková
Dobrý den
Sledujte to zde:
http://fotoknihy-mcl.cz/online-overeni-stavu-objednavky/
Zjištěný stav:
Stav objednávky 0045589: Zakázka je ve výrobě. Nelze již stornovat.
Způsob platby: na dobírku | Způsob dopravy: Zásilkovna
Stav byl aktualizován: 12.12.2017
Dobrý den
Sledujte to zde:
http://fotoknihy-mcl.cz/online-overeni-stavu-objednavky/
Zjištěný stav:
Stav objednávky 0045589: Zakázka je ve výrobě. Nelze již stornovat.
Způsob platby: na dobírku | Způsob dopravy: Zásilkovna
Stav byl aktualizován: 12.12.2017
Dobrý den, už jsem vám psala 2× email, ale nejspíš nestíháte. Objednávala jsem 1.12. Kalendáře a knihy (c. O. 003537 a 0035694) první jsem objednávala kalendáře a u těch zvolila zásilkovnu platba převodem. Když jsem obejdvalaq knihy, tak mi to tuto možnost vůbec neukázalo a musela jsem zvolit zásilkovnu platba na dobírku a kvůli tomu se mi objednávky nesloucily. Je možné je sloučit? Kdybych věděla, že u knih není možnost zásilkovny převodem, nevolila bycj ji u kalendáru děkuji Bromova
Dobrý den,
Vaše objednávky jsou sloučeny. Platbu jsem Vám změnila na dobírku abyste
měla balíček u sebe co nejdříve.
Dobrý den, pokud dnes objednám a osobně vyzvedneme, stihnete vyrobit 3 ks A3 kalendare do Vanoc? děkuji za info
Dobrý den,
bohužel Vám to nemohu potvrdit ale je to možné. Snažíme abychom toho
stíhali co nejvíce.
Dobrý den, nabídku jsem objevila až dnes, takže chápu, že do Vánoc mi
kalendář přijít nestihne. Ale i tak bych měla zájem. Chtěla bych se
zeptat, kdy by kalendář dorazil, kdybych ho objednala dnes? A jestli je
nějaká šance, že by přece jenom do Vánoc dorazil?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v současné době kalendáře stíháme, tedy je tu nějaká možnost, že
bychom do Vánoc stihli vyrobit Váš kalendář. Jen potom záleží na
dopravci. To bohužel neovlivníme.
Dobry den. Zadala jsem do zpusobu doruceni Zasilkovnu, ale nikde jsem nenasla vyber pobocky.. Jak ho muzu doplnit? Dekuji za odpoved. Iva
Dobrý den,
pobočku si prosím zvolte zde: http://fotoknihy-mcl.cz/zasilkovna/
Dobrý den, já bych si rozšíření ráda stáhla, ale bohužel to nejde, hlásí to, že na něm pracujete. Má předchozí otázka byla, zda to bude přístupné dnes, popř. kdy. Děkuji
Dobrý den,
pokud si aktualizujete program, budete mít k dispozici všechno pozadí,
které máme dostupné.
Dobrý den, dnes jsem objednal 3 kalendáře, každý jiný. Vše v pohodě, jen jsem u dvou nechal omylem osobní odběr, místo abych zadal zásilkovnu jako u prvního kalendáře. Dá se to opravit, aby vše došlo do udané zásilkovny?( 0043426, 0043436, 0043451)Omlouvám se za komplikace a děkuji. M.Graca
Dobrý den,
dopravu jsem Vám změnila.
Dobrý den ještě jednou, prosím, lze převést offline projekt online a tam ho upravit? Prý je tam pozadí více. Děkuji
Dobrý den,
přesně nerozumím Vašemu dotazu. Kontaktujte nás prosím v pondělí
telefonicky. Nebo více rozepište Váš problém.
Dobrý den, číslo objednávky je 0039799.
Děkuji za ověření. Skřebská
Dobrý den,
Vaše kalendáře se dokončují a příští týden budou odeslány Českou
poštou. doplatek je jen poštovné.
Dobrý den, mám v MCLAB jen několik pozadí, našla jsem tu, že lze stáhnout rozšíření, ale zrovna teď je tam napsáno: „Prosíme o strpení, na rozšíření se pracuje.“. Prosím, bude rozšíření k dispozici během pátku 8.12.? Děláme kalendáře každý rok, minulý rok jsme nebyli spokojeni s kvalitou, ale aspoň jste měli nejjednodušší program a nejlepší doplňky oproti jiným společnostem, se kterými mám zkušenosti. Takže teď jsem dost rozčarovaná. Děkuji moc
Dobrý den,
pokud si stáhnete rozšíření, měla byste tam mít již všechna
pozadí.
Cislo prvni objednavky je 0042332. Dekuji
Máte to sjednocené na Českou poštu, což se mi jeví jako bezpečnější :-)
Dobrý den, objednala jsem u Vás dva kalendáře v úterý tj. 5.12.2017, Bohužel mi dodnes nepřišel mail s přepočítáním ceny a potvrzením. V mailu, který přišel ihned po objednání píšete, že přepočítání ceny zašlete do 24 hodin. Tak se ale nestalo. A já bohužel ani nemůžu zkontrolovat stav objednávky, protože když na odkazu http://fotoknihy-mcl.cz/online-overeni-stavu-objednavky/ zadám číslo své objednávky, nic se nestane – ověření podle mě nefunguje. Zkoušela jsem dnes od rána volat na Vaši infolinku na číslo 516 116 953 a také na číslo 727 865 921 ale bohužel ani na jednom z nich mi tel. nikdo nezvedl. Na pevné lince je automat, který mi 7 minut opakoval, že jsem na řadě :( Je nějaká možnost jak se k vám dovolat a ověřit, zda objednávka proběhla v pořádku? S kalendáři počítám na Vánoce :) Děkuji za odpověď, Skřebská
Dobrý den,
prosím o uvedení Vašeho e-mailu nebo čísla objednávky. Jinak bohužel
nemůžeme Vaši objednávku zkontrolovat. Děkuji.
Já se vám moc omlouvám toto byla skutečně má chyba upsala jsem se G/6 psala jsem to na papír a když jsem to přepisovala na pc tak jsem to skutečně popletla . byla jsem naštvaná jak se mi ta jedna pulka objednávky ztratila tak jsem vybouchla :( a moc vám děkuji
Dobrý den,
jsme rádi, že se vše vysvětlilo a vše je tedy v pořádku.
Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat, zda garantujete dodání do vánoc (vč. dopravy), jak je psáno v dotazech níže, při odeslání objednávky do 10. 12. včetně či platí, co je uvedené na stránkách prodejce, tedy do data 8.12.2017? Ráda bych si objednala kalendáře, ale odeslání do 8.12. nestihnu. Či pouze při osobním vyzvednutí?
Dobrý den,
obecně je lepší poslat objednávku dříve. Nicméně vlastníci voucheru
mají garantováno do 10.12, to znamená, že objednávky fotoproduktů, které
budou v pořádku budeme stíhat do Vánoc expedovat.
Dobrý den, bylo by možné objednat i měsíční kalendář s počátečním měsícem únor 2018 a platností do ledna 2019? Nepotřebuji to na Vánoce, ale ráda bych už teď koupila voucher a využila kredity na Slevomatu. Předem děkuji za odpověď.
Ano to možné je. Až to budete dělat zavolejte a my vám řekneme který je to typ.
Já jsem tedy docela v šoku :( Už od začátku velké problémy , objednala jsem 50 kalendářů přičemž 30 jich bylo jinych a jinych, uz od začátku jsem měla velké problémy vůbec aby mi to program vůbec nechal potvrdit objednávku abych to mohla zakoupit. Když to tedy už šlo , napsalo mi to že už je objednáno. Tak pak mi paní volala že kalendaru se mi bude posílat na adresu. A když jsem se zeptala co těch dalších tak ty se někde ztratily . už se tedy našl a dnes rano mi přišlo že mam duplicitní voucher což není možné když jsem to kopírovala z emailu :( už jsem z toho vyčerpaná a docela naštvana volala jsem kvůli problemum asi 6× a začínám se bát aby to bylo vážně do Vánoc . a to nepočítám ten provolaný ranec . už se snažím ted dovolat 20min a ještě pořád nic :( na email jsem poslala tech 20 voucheru znovu. tady je čísloobjednávky prosím o vyjádření. 0030703_1 S15_OB002_MCLAB
Dobrý den. No víte my nemůžeme za to, že jste se spletla. Napsala jste
číslo voucheru 52ABF0EGB3 a ten je neplatný že ??.
No dal jsem si tu práci a našel jsem to správné číslo a opravil jsem Vám
to. Dnes Vám to dám do expresní výroby.
Dobry den,cislomobjednavky je 0037844.Je tato objednavka vyrizovana?Dekuji
Dobrý den
V popisu akce máte uvedeno, že zde
http://fotoknihy-mcl.cz/online-overeni-stavu-objednavky/
mužete sledovat co se s Vaší objednávkou děje.
Takto nám denně chodí stovky emailu na které prostě nestíháme odpovídat.
A přitom je to tak prosté.
Tedy odpovídám
Zjištěný stav:
Stav objednávky 0037844: Zakázka je ve výrobě. Nelze již stornovat.
Způsob platby: na dobírku | Způsob dopravy: Zásilkovna
Stav byl aktualizován: 05.12.2017
Dobry den,
chtela bych koupit 2 kalendare, jenze potrebovala bych je slovensky, bylo by to
mozne? zakoupim v CR zaplatim v CR ale bude slovensky. Dekuji
Dobrý den
Ano je to možné
http://www.fotoknihy-mcl.sk/
Dobry den,pred dvema dny jsem vytvorila objednavku,ale stale mi neprisel potvrzovaci kod.Evidujete prosim moji objednavku?Dekuji. Zuzana Průšová
Dobrý den, prosím o uvedení čísla objednávky. Děkujeme.
Dobrý den, budou ještě týdenní kalendáře k dispozici?
A oni nejsou ??
Dobrý den,
pokud pošlu kalendář ke zpracování do zítřka 4.12., je šance, aby mi
došel do rána 8.12. nebo je to nereálné? Moc děkuji!
Dobrý den,
standardně to reálné není. Pokud nás kontaktujete můžeme Vám nabídnout
expresní výrobu za poplatek.
Plati pro stale zákazníky pořád stejná pravidla co se tyce cenotvorby a nebo si mám pořídit kupón?
Na Slevomatu si musíte koupit Voucher :-)
Dobrý den, kalendáře jsem objednala, přišli mi dle instrukcí potvrzující mailíky, ale nikde není uvedeno, na jaký účet můžu doplatit poštovné… Naopak je v mailíku uvedeno: "V případě platby převodním příkazem Vám bude zálohová faktura ( s číslem účtu a částkou k úhradě) odeslána až po vyrobeni fotoproduktu. " Ráda bych stihla doručení do Vánoc a tedy bych chtěla stihnout zaplatit poštovné, co nejdříve ( před 10. 12.). Kde prosím najdu účet, kde ho uhradit? Děkuji předem za odpověď. Andrea
Dobrý den, to nejde. Pokud chcete mít klid, změňte to na dobírku. Nedokážeme vystavit zálohovou fakturu před dokončením . Protože v objednávce mohou být příplatkové služby.
Dobrý den :) do kdy doporućujete odeslat objednávku, aby byla vyexpedovana do Vánoc? Resp. Dodání do 22.12.17? Zasilkovnou. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pokud budete mít objednávku kompletní (včetně zaslání všech fotek a zaplacení případného poštovného) do 10. 12., partner garantuje doručení do Vánoc. Hezký den :)
Dobrý den,
omylem jsem objednala 10 nástěnných kalendářů. Správně to mělo být
7 stolních 14denních a 3 nástěnné. Lze to nějak opravit nebo je jedno,
co jsem na slevomatu objednala?
Dobrý den,
pokud je to ve stejné ceně je to jedno. Pokud jste si zakoupila levnější
variantu, doplatíte nám rozdíl.
Dobrý den, lze pro vytvoření kalendáře využít i loňský program MCL
kalendáře? Mám jej nainstalovaný z loňska a je pro mě „uživatelsky
známější“ než nový program. Děkuji za odpověď, zda je to je to
technicky možné a nevznikne problém při tisku.
Terka
Dobrý den,
pro kalendáře je nutné využít náš nový program MCLAB nebo Online
aplikaci. V AlbumMakeru nejsou kalendáře na rok 2018.
Dobrý den, platí voucher i na rodinný plánovací kalendář A3?
Dobrý den, pokud si zakoupíte voucher na kalendář A3 13 stran, můžete jej využít i na plánovací kalendář S25.
Dobrý den,
omlouvám se, že využívám ke komunikaci s Vámi portál Slevomatu, ale
bohužel na e-maily neodpovídáte. Dne 10. 11. 2017 jsem odeslala objednávku
(s 6 vouchery Slevomatu platnými do 30.11.2017) a dostala 2 potvrzovací
e-maily s vygenerovaným číslem objednávky 0022316. Na mém účtu je
u objednávky uvedeno, že je ve výrobě, ale když číslo 0022316 zadám do
on line ověření stavu objednávky, systém odpoví, že objednávka nebyla
nalezena.
Prosím o radu, jak se dozvědět, v jakém stadiu výroby moje objednávka
či zda vůbec do výroby byla zadána a jestli ji do vánoc obdržím.
Za odpověď děkuji.
Dobrý den
Objednávka je u nás a do vánoc ji určitě obdržíte. Že je u nás
v pořádku by jste viděla viděla i u vás v přehledu objednávek. Že
jste ji nenašla v online ověření stavu objednávky je bohužel chyba
v systému. To ale na výrobu nemá vliv.
Dobry den, marne hledam sablonu S20, kde by fotka byla pres celou stranku a ciselnik vlozen dolu do fotky bez ramecku. Snazila jsem se to i vytvorit, ale je to na me moc slozite. Dekuji za pomoc.
Dobrý den,
Vámi uvedenou šablonu, přímo nemáme. Všechny kalendária, která máme
dostupná, jsou v programu MCLAB.
Dobrý den, už jsem u vás letos kupovala fotoknihu. Vytvářela jsem ji v online aplikaci. Nyní si chci vytvořit fotokalendáře. Když se ale přihlásím do aplikace, nikde tam nelze přidat nový produkt. Pokud tedy jdu druhou stranou a zvolím nejprve šablonu kalendáře, nechce mě to do mého, již zaregistrocvaného, účtu pustit (heslo mám určitě správné). Zkoušela jsem už i vytvořit účet nový, potom mi to ale napíše, že tento účet už existuje…
Dobrý den,
na našich stránkách je nutno vybrat přímo kalendář. Klikněte prosím na
Online aplikaci a poté na Vámi vybraný kalendář. Pokud budete mít
problémy, kontaktujte nás prosím na info@mcl.cz
Dobrý den,
zakoupila jsem 2 vouchery na stolní kalendář. Když chci kalendář
vytvořit, vložím fotku a trochu jí posunu hned se mi ukáže jako
rozmazaná. Mám to nechat být a při tisku bude fotka normálně jasná?
Děkuji za Vaši odpověď.
Dobrý den, to trochu nechápu, ale pokud u fotografie nemáte žádnou výstrahu, bude to v pořádku.
Dobrý den, jak a kdy prosim zaplatit postovne? Slevomatu ci vyrobci? Dekuji
Dobrý den. Výrobci. Ideálně na dobírku.
Dobrý den,omylem jsem zakoupila roční kalendář A3 místo měsíčního
kalendáře A3. Již se tu někdo dotazoval na obdobnou otázku a vy jste
odpověděli,ze lze objednat požadovaný kalendář a doplatí se zbytek. Kolik
tedy přesně doplatim? Budete brát cenu kalendáře (jedna se mi o mesicni
kalendar A3) zde na slevomatu nebo na vašich webových stránkách?
Předem děkuji za odpověď!
Dobrý den. Doplatila by jste jen případný rozdíl v ceně voucherů. Tedy ani o korunu víc než by Vás stál ten správný voucher.
Dobrý den, mohu se zeptat, zda u nástěnných kalendářů A3 (S15 a S20) jsou uvedeny svátky a jmeniny? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
u kalendáře S15 a S20 nejsou standardně uvedeny svátky. Nicméně
v programu MCLAB máme v jedné šabloně S15 svátky a jmeniny. Jedná se
o celoroční šablonu.
Dobrý den, chtěla bych od vás 5ks stejného nástěnného kalendáře. Jak mám vytvořit objednávku a kam napsat čísla voucherů? Děkuji za radu.
Dobrý den,
vytvořte si prosím objednávku v našem programu nebo online aplikaci. Při
objednání zadáte do počtu kopií 5ks a vouchery zadáte do kolonky
voucher.
Dobrý den, kdy nejpozději je potřeba odeslat kalendáře ke zpracování? Budu jich tvořit hodně, tak abych věděla, jak hodně pospíchat? :-) Děkuji. Irena
Dobrý den,
samozřejmě nejlépe je objednávky zaslat co nejdříve. V této akci je
termín uveden na 10.12.
dobrý den,
lze online program použít i na tabletu,nebo lze jen na PC.
děkuji
Dobrý den,
ano online aplikaci můžete využít i na tabletu. Prosím zkuste si to, zda
Vám aplikace bude vyhovovat.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda když tento týden odešlu objednávku, tak opravdu
kalendáře dorazí ještě do Vánoc.
Mockrát děkuji za odpověď.
Dobrý den,
určitě! :) Pokud objednávku zašlete tento týden, budete mít kalendáře
určitě pod stromeček.
Dobrý den, dělám stolní kalendář, při náhledu hotového kalendáře není aní jedná fotka kde by šel vidět obličej. Nevím si teď rady jak mám fotky zmenšit aby šla vidět postava. V programu jsem to dala úplně na začátek tu posunovací lištu aby ty fotky byly co nejmenší a i tak to není dobré. Prosím o radu. Děkuji
Dobrý den,
omlouvám se ale nejsem si jistá, v čem máte prosím problém. Můžete nás
prosím kontaktovat telefonicky, abychom Vám mohli lépe poradit. Děkuji
Dobrý den, jde u nástěnného A3 kalendáře zvýrazňovat některé datumy a vkládat poznámky? Děkuji
Dobrý den, Ano jde to.
Dobrý den, jaka musí být minimální velikost fotky, aby nebyly rozmazane,
(mam jen z mobilu)rada bych kalendář 14ti denni stolni.
Děkuji.
Dobrý den. To záleží na reálné tiskové velikosti. Nebojte, program si to ohlídá sám. Pokud to bude špatné upozorní Vás na to.
Dobrý den, jak vytvořím kalendář A3 na výšku, aby byla fotka přes celou stranu a na výšku? V nebídce je jen půl strany foto na šířku a pak kalendář s okénky, to ale nechci. Už u toho sedím hodinu a jsem zoufalá…Děkuji!
Dobrý den
To je mi líto. Není nic jednoduššího
zkuste např. tady
http://fotoknihy-mcl.cz/kalendare-2/
Kalendář S15.
Fotku mužete umístit přes celou stránku. Pokud by vám to dělalo
těžkosti, klidně mi zavolejte 602710096
Dobrý den, jak mám udělat, když chci kalendář A3 na výšku, aby byla fotka přes celou stranu? Stále se mi ukazuje možnost jen přes půl strany a na druhé půlce je okýnkový kalendář. Potřebuji fotky na výšku a jen řádek s čísly dnů. Děkuji za radu, už nad tím sedím hodinu a jsem zoufalá!
Už jsem odpověděl :-)
Dobrý den,
chtěla bych si u Vás objednat kalendář S15 (velký nástěnný měsíční
ve formátu A3). Jen se chci zeptat, o jaký materiál papíru se jedná?
Jestli skutečně budou fotografie lesklé? Předem moc děkuji za odpověď.
Hezký zbytek dne.
Tiskne se na 250 gr křída lesk.
Dobrý den, chtěla bych si objednat jak kalendáře tak fotoknihy. Jak to udělat, aby mi přišlo vše najednou? Mám to napsat do poznámky? A cena poštovného při dvou týdenních kalendářích a čtyřech fotoknihách? Děkuji
Dobrý den, Stačí to poslat v rozmezí 48 hodin na stejné objednací udaje. Objednávky se slučují automaticky. Je zbytečné do objednávky cokoliv dopisovat. Vše se zpracovává strojově. Nikdo to nečte. Je to nakonec napsáno i v popisu slevy.
Dobrý den, ráda bych wouchery použila jako dárek k vánocům. Pokud je zakoupím nyní mohou je obdarování využít až po Vánocích? Děkuji za informace. :)
Dobrý den. Ano to můžete. Důležitá je doba platnosti voucheru. V připadá problému je u nás možnost požádat o prodloužení.
Dobrý den, jde na nástěnný kalendář A3 více fotografií na jednu stranu za cenu 169Kč od Slevomatu? Děkuji
Pokud se ptáte, zda je možné dát na jednu stranu více fotografii tak odpovídám ano. Můžete téměř vše.
Dobrý den, chtěli by jsme kalendář vytvořit jako dárek pro příbuzné z Itálie – je možné dny v kalendáři a jmeniny pozměnit na italské? Děkuji za reakci
Ano to možné je, Ale raději k nám napřed zavolejte a my Vám to vysvětlíme.
Dobry den, je mozne na tento voucher objednat aj slovensky kalendar (Kalendár dvojtýždňový – S30) s dodanim v CR? Dakujem.
Dobrý den, ano tady http://www.fotoknihy-mcl.sk/kalendare/
Dobrý den, zakoupila jsem si 4 vouchery na stolní čtrnáctidenní kalendář S30, bohužel jsem nevěděla, že nelze si fotky sama upravit na kterou stránku nebo měsíc fotku chci. Když jsem u vás naposledy kalendář vytvářela, šlo to. Nebo dělám něco špatně? Když váš nový program instaluju, píše mi to chybu :-(
Dobrý den,
Vámi uvedené požadavky lze v programu provést. Můžete nás prosím
kontaktovat na info@mcl.cz,
abychom Vám mohli lépe poradit. děkuji.
Nápověda je zde
https://youtu.be/WH3mtatQZKE
Dobrý den,
můj dotaz se týká spíše fotoknihy – jak dlouho ji můžu mít
v programu rozpracovanou? V diskuzi o kalendářích jste někomu psali, že
kalendář je možné mít rozdělaný cca 3 měsíce. Já mám koupený
voucher na fotoknihu s platností do konce ledna 2018, knihu mám rozdělanou
asi přes měsíc, a chci ji posílat do výroby až v lednu, abych tam mohla
dát i fotky z vánoc. Nemůže se mi stát, že by mi moje pracně
vytvořené dílo najednou někam zmizelo? (Pracuju v novém programu,
minimálně jednou týdně v tvorbě pokračuju. Loni jsem měla stejnou
situaci v Album Makeru – začala jsem vyrábět cca v říjnu, posílala
v lednu, a naštěstí se nic nestalo).
Dobrý den, pokud pracujete MCLABU mužete to mít rozpracované jak dlouho chcete. Omezení na 3 měsíce platí pouze pro Online verzi.
Dobrý den, mám dva dotazy
- jaká minimální kvalita fotografie je nutná pro použití na
kalendář A3?
- pokud si vedle kalendáře objednám také fotoknihu z jiné nabídky, je možné vše poslat najednou za jedno poštovné?
Dobrý den
Tiskovou velikost si ohlídá program. Pokud nebude upozornění na nízkou
kvalitu, bude vše OK
Pokud pošlete všechny objednávky v rozmezí 24 hodin je to
v pořádku.
Já jsem to vzdal, možnosti úprav jsou hodně omezené, ale žena to nakonec vytváří v online programu, protože pro její účel je tento program dostačující.
No tak to mě prosím už z principu zavolejte. Rád bych znal to omezení.
Jsem přesvědčený že žádné není.
602 71 00 96
Pokud možno v pracovní dobu :-) Děkuji za Váš čas.
Vidím, že nejsem sama, komu se zdá váš nový program obrovskou změnou k horšímu… Kdybyste se rozhodli spustit starý, dobrý a 100% funkční (na rozdíl od nového) Album Maker, tak ráda objednám kalendáře i fotoknihy, tak jako každý rok. V opačném případě se budu muset poohlédnout u konkurence, která bude mít kvalitnější program. Mimochodem na vaši infolince, mailu (zkoušela jsem obojí) nejsou zjevně proškoleni v novém programu a odpovědět tak na jasné dotazy!
Klidně zavolejte třeba mě 602 71 00 96
Program je prostě jiný. Je rozhodně mnohem lepší. Ale uznávám, že lidé
kteří pracovali ve starém programu to mohou vnímat jinak. Ale starý program
nemá již několik let podporu od výrobce. Hlásí, že objednávka byla
odeslána, přesto že to není pravda. Neumí být Online a mohl bych
pokračovat. Pokud si zvyknete na nový program zjistíte ten rozdíl
k lepšímu.
Fotoknihy můžete ve starém programu dělat ovšem i nadále
Dobrý den,
chci se zeptat, jak si stáhnout šablonu S20, protože v nabídce vašeho
programu měsíčního kalendáře je pouze S15 a to i po několikátém
stažení programu se všemi přílohami, pokud tedy nechci slovenský, ale ten
opravdu nechci! Jinak práce v programu je opravdu tragická a neflexibilní.
Pracoval jsem skoro se všemi programi na tvoření různých produktů, ale
tohle jsem vážně ještě nezažil a to si tím vydělávám na živobití.
Pokud bych mohl zrušit zakoupení voucherů budu rád. Prosím o odpověď a
vyřešení problému, třeba i vrácení peněz. NEJLÉPE !!!
https://drive.google.com/file/d/1qe42D7XHujzREwxLKCE32Ndb8jldZW7_/view?usp=sharing
myslíte tuhle S20 ??
nebo třeba tuto S20 ?
https://vstup.tisknawebu.cz/?fsaction=OnlineAPI.create&id=45.ZGZhMTRjODY,.OqvYLU-XhRIVdX5iT5IkglEZxT_dGk4o1mU9ms-g86c5gogCZuvLrm1lQW6feNRX
Hezky den,
lze si v peogramu praci ulozit a vratit se k dotvoreni kalendare treba
nasledujici den?
Dekuji
Ano. Můžete se vracet po dobu cca 3 měsíce
Dobrý den, chtěla jsme se zeptat chci koupit 2× stolní týdenní kalendář. Každý jinak provedený nebo spíše s jinými fotkami. Lze je poslat na jedno poštovné?
Ano, pokud je pošlete do 48 hodin na stejnou odesílací adresu.
Dobrý den, vzhledem k vysokému počtu prodaných voucherů, jaký je nejpozdější termín objednávky s garancí dodání do Vánoc.Děkuji, s pozdravem, Iveta.
Dobrý den, to je otázka na křišťálovou kouli. Jde o to jak to budou lidé posílat. Pokud si to většina nechá na poslední chvíli, což se v praxi bohužel děje, tak mírně optimistický odhad je do 10.12. To je, že asi 99 procent stihneme a 1 procento ne. Pokud chcete mít jistotu, tak do konce 11 měsíce.
Dobrý den, potřeboval bych do stolního kalendáře možnost vložit na poslední stranu přehled čtvercových kalendárií jednotlivých měsíců. V minulém programu to šlo, v novém to nemohu najít. Poradíte?
Dobrý den,
v současných kalendářích tato možnost není. Můžete si prosím
stáhnout jakýkoliv přehled na internetu a přidat si daný přehled do
kalendáře.
Dobrý den, nainstalovala jsem si váš nový program, stáhla jsem do něj vše, co bylo nabízeno a přesto mám velmi málo pozadí na výběr, můžete mi napsat, kde najdu pozadí z předchozího programu? Škoda, že už nemáte k dispozici starý program, ten byl daleko přehlednější a jednodušší. V tom novém nejde ani upravit velikost či pozice číselníku – měsíce…
Dobrý den,
veškeré pozadí a kliparty jsou dostupné jako rozšíření na našich
stránkách. Pokud máte potíže s kalendářem kontaktujte nás prosím
přímo na info@mcl.cz abychom
mohli Váš problém vyřešili.
Dobrý den, zakoupila jsem si voucher na kalendář A3 S20 a chtěla bych se zeptat zda někde v novém programu najdu předlohy jako v tom starém programu na možnosti rozložení stránek s fotkami. Když jsem si zvolila typ S20, otevřel se mi program pro nahrání fotek a pochopila jsem z toho, že můžu nahrát jen jednu fotku na jednu stránku. Ve starém programu jsem si mohla např. na Leden dát jednu fotku, na únor 4 fotky, na březen zase jednu fotku, atd. Existovala na to předloha… Zároveň by mne zajímalo, jak si mám přidat (stáhnout) do nového programu pozadí ze starého programu. Děkuji za odpověd
Dobrý den, V kostce řečeno,můžete všechno. Asi bude lepší když k nám zavoláte na infolinku a děvčata vám to vysvětlí. :-)
Dobrý den, V kostce řečeno,můžete všechno. Asi bude lepší když k nám zavoláte na infolinku a děvčata vám to vysvětlí. :-)
Dobrý den, chtěla bych objednat 2 fotokalendáře a fotoknihu. Nikde v nabídce jsem ji nenašla. Máte ji také?
Dobrý den, paní Chválová, v rámci této akce máme v nabídce kalendáře. Na našich stránkách http://www.fotoknihy-mcl.cz/ naleznete také fotoknihy. Pěkný den
Dobrý den, zakoupila jsem si 5 voucheru na kalendáře. Všechny kalendáře chci stejné. Stačí vytvořit jednu kopii nebo je nutné na každý voucher vytvořit kalendář znovu? Děkuji za odpověď Veronika
Dobrý den. Stačí jeden, vložit potřebný počet voucheru a hlavně objednat i potřebný počet kusů.
Dobrý den, ráda bych zakoupila kalendář S35. Chápu správně, že na každý týden bude jedna fotka? A lze vkládat jak fotky na šířku, tak také ve formátu na výšku? Děkuji.
Dobrý den,
Standardně je na každý týden jedna fotografie, ale můžete si nahrát
i více fotografií. Fotografie si můžete přizpůsobit na stránce.
Dobrý večer, je možné u Vašeho nástěnného kalendáře A3 dát do jednoho měsíce více fotek než jednu?
Dobrý den,
pokud si vyberete pohyblivé šablony, můžete si vložit fotografií kolik
chcete.
Dobrý den,
zakoupila jsem kalendář, ale nikde v objednaní nebylo vybrat doručení. Jak
doručení vyberu a pak zaplatím?
Děkuji Zedníková
Dobrý den,
doručení si zvolíte při odeslání Vámi vytvořeného produktu.
Dobrý den, bylo by možné vyhotovit matnou variantu u typu S15 či S20 (A3 měsíční kalendář)? Děkuji.
Dobrý den,
ano u Všech našich kalendářů si můžete zvolit i jiný papír .
dobrý den,potřebovala bych deset kalendářů jaké by bylo poštovné? dekuji
Dobrý den, Vendulo, od 5 kusů je poštovné 149 Kč. Krásný den :-)
Dobry den, v programu Mac neni tolik pozadi jako v byvalem Album Maker jakym zpusobem je mozno nahrat? a proc Mac kdyz jsem si stahla mam v anglictine? dekuji Irena
Dobrý den
MCLAB v angličtině nemáme. Proto nám pro jistotu zavolejte.
727 865 921
mam zajem o kalendar S15 ale chtela bych fotku skoro pres celou stranku a ne jen do poloviny. Jde to?mate to tam na fotce…
Dobrý den. Pokud zvolíte typ bez pevné šablony, můžete cokoliv.
Dobrý den, v neděli 22.10. jsem objednala a zaplatila kalendář. Kdy můžu očekávat voucher? Děkuji, Iva
Dobrý den, vouchery jsme Vám znovu zaslali na Váš email, zároveň je také můžete najít na svém účtu v sekci Mé objednávky. Krásný den
Cena 169kč nic víc kromě poštovného neplatím když si udělám kalendář tak mi nedají vyšší cenu než je 169kč?
Dobrý den, Barunko :)
Přesně, jak píšete. Za kalendář zaplatíte 169 nebo 199 Kč (podle toho,
jakou variantu zvolíte) plus poštovné a víc nic. Hezký den, Anežka.
Dobrý den,
platí, jako každý rok, že je možné na jednu stránku dát více fotek?
Děkuji.
Dobrý den. Ano,samozřejmě.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli do nového programu nebudete ještě přidávat nějaká pozadí, která byla v tom starém programu. Každý rok jsem dělala kalendář s pozadím baby girl a v novém programu ho nikde nemohu najít a byla bych moc ráda, pokud bych ho tento rok opět mohla použít. Děkuji za odpověď Šlápotová
Dobrý den,
na našich stránkách je možnost stáhnout a přihrát si všechna
pozadí,která byla ve starém programu.
Hezký den. Pokud u Vás zaplatím 2 fotoknihy a 4 kalendáře.. půjde vše odeslat na jedno poštovné? Děkuji
Dobrý den,
ano vše Vám zašleme na jedno poštovné.
Dobrý den, bylo by možné si u vás objednat stolní 14 denní kalendář s kroužkovou vazbou za cenu 169 Kč/kus? Z uvedené fotky není kroužková vazba vidět. Děkuji
Dobrý den,
u Všech stolních kalendářů je kroužková vazba.
Dobrý den, chci se zeptat. Zaplatila jsem kalendář za 169kč, zatím mi
nepřišel email že by vám přišla platba-v ten den kdy odešlu peníze je
musíte mít vy na účtu.
Ale neplatila jsem žádné poštovné( neptalo se mě to na nic) tak co teď?
A až potom si tam budu nějak dávat ty fotky které chci? Za ty fotky se
platí něco navíc nebo je to v těch 169kč? Děkuji moc za odpověd :-)
Dobrý den, Moniko, poslala jsem Vám email, mrkněte prosím do něj :) Lucka
Dobry den, chtela bych se zeptat – kamaradka i ja bychom si chtely zakoupit kazda 2 vouchery na stolni tydenni kalendar. Slo by pak po odeslani, je poslat na jednu postu- jedno postovne? Dekuji Musilova
Dobrý den,
ano je to možné. Jen prosím obě objednávky vytvořte na jedny objednací
údaje (tedy na jednu z Vás).
Dobrý den, je prosím možné koupit voucher na kalendář A3 s kroužkovou vazbou a obednat u Vás jen tisk? Celé listy včetně kalendária bych měla hotové, fotky bych už neupravovala s žádnou šablonou u Vás v programu. Děkuji za info. Jana
Dobrý den,
není to standardní ale možné to je. Prosím kontaktujte nás na info@mcl.cz.
Dobrý den,
je možné si v této slevové akci objednat jak kalendáře 0S30 (stolní 14ti
denní), tak i měsíční nástěnné A3 (OS15 nebo OS20)? 169 Kč / ks?
Děkuji, Jitka
Dobrý den,
ano :-)
Je kalendář s30 normální stolní kalendář co mal v sobě zabudované to kartonové A aby to stálo ?
dobrý den, ano, přesně jak píšete. Jedná se o 14ti denní stolní kalendář
Dobrý den, do kdy musím odeslat objednávku, aby mi došla do vánoc? Děkuji.
Dobrý den,
samozřejmě je nejlepší zaslat objednávku co nejdříve. Pokud objednávku
pošlete do konce listopadu, tak je to ideální. Jinak garance dodání do
Vánoc je do 10.12.2017
Dobrý den, do kdy lze tato nabídka zakoupit? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
tato nabídka platí do 3. 1. 2018 .
Dobrý den,
v ceně je jen jeden kalendář? Pokud budu chtít 4 ks, musím koupit voucher
4×?
Nebo stačí se domluvit s výrobcem?
Děkuji
Černá
dobrý den, ano, v ceně je jeden kalendář a když budete chtít 4ks, je potřeba zakoupit 4 vouchery.
Dobrý den, budou na Slevomatu do konce roku také i roční fotokalendáře nebo již ne? Děkuji.
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Osobně si myslím, že by se do Vánoc ještě mohly objevit. Bohužel však nevím jistě, co se na Slevomatu chystá za nabídky, proto Vám nedokáži slíbit, že roční fotokalendáře ještě budou. Hezký den, Tereza.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, koupila jsem si 3 vouchery. Nyní jsem přes vaši online aplikaci vytvořila první kalendář. A teď dotazy:
Děkuji za rychlou odpověď.
Dobrý den,
kalendáře si vyberte postupně a také je objednejte za sebou. Pokud je objednáte do 24 hodin a na stejné objednací údaje, automaticky se objednávky u nás sloučí. Co se týče modifikace šablon, nevím přesně co potřebujete modifikovat u plánovacího kalendáře. Obecně pokud kliknete na fotografii, objeví se Vám tečky kolem fotografie a můžete tuto fotografii zmenšit a vedle přidat další. Pokud budete potřebovat více poradil, tak nás prosím kontaktujte přes e-mail info@mcl.cz nebo telefonicky. Děkujeme.