Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Skvělá zimní lyžovačka v Krušných horách s polopenzí, saunou i bazénem

4,3 / 5 Hotel Central Krušné hory (mapa) 843 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Miloš

Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda by jste meli volny pokoj pro 2 dospele a 1 dite
v termínu od 4.3. bylo by to na 2 dny…Dekuji

Hotel Central

Dobrý den, pro volné termíny si zavolejte prosím na recepci hotelu: 775707353. Za dítě (7–15 let) činí doplatek 500 Kč. Děkujeme. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

Monika

Dobrý den, máte volný nějaký víkend pro dva dospělé a dvě děti 1,5 roku a 11let?? Kolik budeme připlácet za děti v případě použití hotelového bazénu. Děkuji za odpověď.

Hotel Central

Dobrý den, pro volné termíny si zavolejte prosím na recepci hotelu: 775707353. Za starší dítě činí doplatek 500 Kč.
Děkujeme. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

tereza

Dobry den, jezdi pobliz hotelu nejaky skibus? A mate volno 16–18.2 pro 2 osoby s pristylkou? Dekuji, Tereza

Hotel Central

Dobrý den,
duplicitní dotaz. Zodpovězen již níže.

Tereza J.

Dobry den, jezdi pobliz hotelu nejaky skibus? A mate volno 16–18.2 pro 2 osoby, pripadne i s pristylkou?
Dekuji,
 Tereza

Hotel Central

Dobrý den,
skibus bohužel nejezdí. Pro volné termíny si prosím zavolejte rezervační oddělení, 775707353. S poz­dravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

Nikol

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte volný pokoj pro dvě osoby na 2 noci v jakémkoliv termínu 9.-25.2. ? Děkuji za odpověď.

Hotel Central

Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen. Můžete si ale pár dní předem ověřit dostupnost termínu, v případě, že by se něco uvolnilo. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Anna Turková

Dobrý den, máte volný dvoulůžkový pokoj na termín 16–18.2?

Hotel Central

Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen. Můžete si ale pár dní předem ověřit dostupnost termínu, v případě, že by se něco uvolnilo. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Hotel Central

Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen. Můžete si ale pár dní předem ověřit dostupnost termínu, v případě, že by se něco uvolnilo. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Jaroslav Kubínek

Dobrý den,zarezervoval jsem si hotel Central,ale nemohu dokončit objednávku na stránkách Slevomatu,chybí nabídka „koupit“.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jaroslave, zájezd již nelze zakoupit, protože je vyprodaný :-( mrzí mě to a doufám, že si z naší nabídky vyberete jinou alternativu. Přeji hezký den :-)

Hotel Central

Dobrý den,
zavolejte na rezervační oddělení hotelu: 474396185, 775707353. Dě­kujeme, s pozdravem recepce hotelu Central

Anna

Dobrý den, mám již rezervovaný termín ve Vašem hotelu. Bohužel mi to tady píše: „Zkuste se vrátit za chvíli, zda něčí rezervace nepropadla.“ a nelze pobyt zakoupit. Jak mám dále postupovat?
Děkuji za odpověď

Hotel Central

Dobrý den,
zavolejte telefonicky na podporu Slevomatu. Z naší strany je Vaše rezervace platná, potřebujeme k potvrzení číslo voucheru, který zakoupíte na stránkách slevomatu. Zavolejte, jistě s Vámi problém vyřeší. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

Simakova Nikola

Dobry den, chtela bych sezeptat, zda mate volny termin pro dve osoby + dve osoby a dve deti ve veku 12cti let od 28.2. 2018 na dve noci. Dekuji

Hotel Central

Dobrý den,

pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Jindra

Dobrý den, pokud bychom chtěli k voucheru na 2noci dokoupit noc v únoru, kolik by činil doplatek na místě? Pobyt od soboty do pondělka(příp. úterka). Děkuji.

Hotel Central

Dobrý den,

doplatek za třetí noc činí 1/2 voucheru.

S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Alena

Dobrý den. Chtěla bych zakoupit woucher a použít ho na termín 12. – 14.3.2018. Byl by tento termín volný? Že je možné doplatit dítě (10 let) vím, ale šlo by případně se doplatit noc před termínem a případně za jakou cenu. Děkuji předem za odpověď.

Hotel Central

Dobrý den,

termín je volný, ale je potřeba si zavolat na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Hotel Central

Dobrý den,

termín je volný, ale je potřeba si zavolat na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.
Jedna noc navíc bude stát 1/2 voucheru.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Michaela

Dobrý den,chci se zeptat zda se u Vás dají vouchery sčítat a zda matr volné termíny od 3.2.2018– 7.2.2018. Na vámi uvedené čísla se celý den nelze dovolat. Děkuji

Hotel Central

Dobrý den,

je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Hana Medková

Dobrý den, hledáme ubytování v termínu 28.2. – 3. 3. 2018, dva dospělí + 1 dítě (15 let). Děkuji Hana Medková

Hotel Central

Dobrý den, pro volné termíny a více informací si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353. Dě­kujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Iveta Vlčková

Dobry den jsme 5ti člena rodina, bylo by i v tomto případě možnost se u vas ubytovat. Dvojcata 5 let a 8 leta slecna. Slo by zakoupit dva wouchery a tim si u vas pobyt prodlouzit – šel by den nastupu strda?dekuji

Hotel Central

Dobrý den, pro volné termíny a více informací si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Veronika Beškoská

Dobrý den, máte volný termín od 10.2 do 12.2. pro 2 dospělé a 2 děti?
 Děkuji

Hotel Central

Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen. Pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353. Dě­kujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Lucie Havelková

Dobrý den, jsou v okolí i nějaké možnosti pro sáňkaře či bobaře?

Hotel Central

Dobrý den, ve ski-areálu Klínovec je dětský park Primáček.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Olga

1150 doplatek za treti osobu vcetne poloponze, bazenu a sauny? Dekuji za informace

Hotel Central

Dobrý den, v poplatku za třetí osobu je zahrnuta polopenze, bazén a sauna.
S pozdravem
recepce hotelu

Olga

Dobry den, chci se zeptat jestli chceme jet 2 dospele osoby, staci jeden voucher a treti osobu doplatit na miste? A kolik by to stalo

Hotel Central

Dobrý den, ano, voucher je platný pro 2 dospělé osoby. Třetí osoba se doplácí na místě, dle věku – od 7 do 15 let doplácí 500 Kč, od 16 let výše činí doplatek 1150 Kč. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

Jaromír Klepáč

Dobrý den, chci si koupi Váš voucher. Máte, prosím, volný dvoulůžkový pokoj v termínu 19.-21.1., případně 26.-28.1.? Děkuji.

Hotel Central

Dobrý den, pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Fanda Vorel

Týden bez odpovědi na jednoduchou otázku, je opravdu už příliš i tady na Slevomat.cz. Zakoupený voucher stornuji a pojedeme raději​ jinam, kde jsou veškeré ceníky standardně veřejně dostupné. Sbohem „hotel Central“.

Slevomat.cz

Dobrý den, Fando, je nám líto, že se Vám odpovědi nedostalo tak dlouho, nicméně byly Vánoce, takže se ani u nás nepracovalo. Doufáme, že jste si svátky užil. Byla by škoda, kdybyste se připravil o tak skvělý zážitek a příjemný relax. Krásný den :-)

Jaroslava Kurkova

Dobry den, chtela bych se zeptat, zda by byl volny termin od 28.-30.12. pro 2 dospele osoby a 2 deti – 4 roky. Pokud ano, poprosim o rezervaci.
Dekuji, Kurkova

Hotel Central

Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je plně obsazen. Pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení: 474396185,775­707353. Děkuje­me za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Petr Bareš

Mate volny termín od 5.2 do 11.2 Bareš Petr

Hotel Central

Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Fanda Vorel

Dobrý den, je někde k dispozici ceník ubytování, jídelák, nápoják a dalších služeb hotelu? předem děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Fando, na webové stránce http://centralhotel.cz/ naleznete vše co budete chtít ;) Hezký den Jana

Stanislav Valeš

Dobrý den, jsme dvě rodinky, tedy 2 dospělí + 1 dítě 6 let a 2 dospělí + 2 děti 9 a 13 let. Máte ještě volný termín od 3.2.2018 do 11.2.2018 a to na 4 noci tj. prodloužení pobytu z nabízených 2 nocí, klidně v pracovní dny. Jak by byly ubytované děti, se svými rodiči? Děkuji za odpověď.

Hotel Central

Dobrý den,
pro volné termíny a více informací si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení: 474396185,775­707353. Děkuje­me za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Romana Hrušková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný termín na konci února, začátkem března pro 3 dospělé, 5-leté dítě a 14-letou dceru, která má bezlepkovou dietu.je možné u vás zajistit bezlepkovou stravu, pečivo, mouku, těstoviny atd. přivezeme rádi.
Děkuji Hrušková Česká Lípa

Hotel Central

Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení: 474396185,775­707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Ivana Kubová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat,zdali je volný 1 dvoulůžkový pokoj na Silvestra, tedy den příjezdu 29.12 nebo 30.12. 2017 den odjezdu 1.1.2018.
děkuji za odpoivědˇ

Hotel Central

Dobrý den, je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je plně obsazen. Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne recpce hotelu.

Teri

Dobrý večer, jezdí někde v blízkosti od hotelu skibus na Klínovec?děkuji

Hotel Central

Dobrý den, pokud jsou sněhové podmínky, tak samozřejmě jezdí, přímo od hotelu.
S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Marie Cukr

Dobry den, sháním ubytování od 4.2 do 10.2 pro dva dospelé a 3 deti 4, 7 a 8 let. Je mozne tyto vorchery sčítat?

Hotel Central

Dobrý den, ano, vouchery je možné sčítat. Vámi požadovaný termín je momentálně ale plně obsazen. Pro volné termíny si prosím zavolejte rezervační oddělení: 474396185,775­707353. S poz­dravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Jana J

Dobrý den,bylo by možné vystavit fakturu za pobyt mému zaměstnavateli,A a­by zůstala tato cena,co je na Slevomatu?A jak kdyžtak postupovat,na koho se obrátit?Děkuji Velice Jana J

Hotel Central

Dobrý den,
pro volné termíny a více informací k faktuře si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení: 474396185,775­707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Kubínová Petra

Dobrý den. Masáž se musí objednat jak dlouho předem? A prosím, jaká je cena masáže po slevě? Děkuji za odpověď.

Hotel Central

Dobrý den,
masáž se objednává při příjezdu, den předem. Pro více informací lze kontaktovat při příjezdu hotelovou recepci, která Vám v případě zájmu předá kontakt na paní masérku, pro více informací.
S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

František Zahradník

Dobrý den,je volný termin(28.12.– 1.1.2018)pro dvě osoby? Děkuji

Hotel Central

Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný silvestrovský termín je plně obsazen.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Radka Brožová

Dobrý den, sháním ubytování pro 2 dospělé a 4 děti (15,15, 12 a 2,5) a pro 2 dospělé a 1 dítě (12 let). Lze to vyřešit tím, že zakoupíme 2 vouchery pro 2 dospělé a ubytováním na 3 dvoulůžkových pokojích nebo je nutné zakoupit 3 vouchery. Předem děkuji za odpověď.

Hotel Central

Dobrý den, pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení: 474396185,775­707353. Pokoj pro 6 osob nemáme, budete muset mít 3 dvoulůžkové pokoje – na každý pokoj je potřeba 1 voucher.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Lucie

Dobrý den,
ráda bych se zeptala zda máte volno 12.-16.3.? A jak mám případně nakoupit vouchery a kolik bychom dopláceli, když budeme 2 dospělí+ 3 děti (1rok, 6let, 9let)? Není problém zkombinovat vouchery na celkem 4 noci, že? Děkuji , Krotká

Hotel Central

Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení: 474396185,775­707353. Děkuje­me za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Marta Sokolová

Dobrý den, máte volný jeden pokoj pro dva v termínu 2.-4.února? Děkuji za odpověď

Hotel Central

Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Jana

Dobrý den, mohla bych zaplatit z FKSP frakturou od zaměstnavatele ? Ale využít až příští rok v únoru? Děkuji N.

Hotel Central

Dobrý den,
pro více informací si zavolejte prosím rezervační oddělení: 474396185,775­707353. Jistě Váš požadavek vyřešíme k oboustranné spokojenosti. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Ivana Krchova

Dobry den,mela bych zajem o voucher na nabizeny pobyt. Mam otazku,pokud bych koupila,ale jela na nej sama,pouze se synem,ktery dle veku,je zadarmo,je cenu za druhou osobu mozno vykompenzovat necim? Obedy,vstupen­ky,masaz,noc navic,neco takoveho myslim. Jezdim kazdy rok sama,nechci brat nikoho sebou misto muze a Vase nabidka me velmi zaujala. Diky moc za odpoved
Hezky den

Hotel Central

Dobrý den,
bohužel, nejsou možné žádné kompenzace. Voucher je platný pro dvě osoby, tudíž bude syn považován za druhou dospělou osobu, na níž se voucher vztahuje. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

Lucie

Dobrý den chci se zeptat zda je možnost, trosku pozměnit nabídku?
Chtěli bychom tento voucher objednat prarodičům, ale oni neradi saunu neděla jim moc dobře, přeci už jsou starší, byla by možnost vyměnit za vyrivku pro 2 osoby staci 30minut misto te hodiny v sauně? Moc děkuji za odpověď

Hotel Central

Dobrý den,
bohužel, žadné kompenzace nejsou možné. Vířivku je nutné si doplatit 30 min / 200 Kč.

Korous Oldřich

Jak si můžeme rezervovat u vás pobyt od 22.-25.2.2018.pro 3.osoby(2.dospělí a 1.dítě 10.let)a kolik by to asi tak stalo? Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení: 474396185, 775707353.
3 noci/ 3 osoby – 1 voucher 2299 Kč, noc navíc pro dospělé 1150 Kč a doplatek za dítě na tři noci 750 Kč.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Soňa

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat,jak je to u vás s přistýlkou a dětskou postýlkou?Jsou v ceně pobytu nebo se připlácí zvlášť? Děkuji

Hotel Central

Dobrý den,
za přistýlky se doplácí (dle věku, popř. aktuální nabídky), dětské postýlky bohužel k dispozici nemáme. Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

Zuzana

Dobrý večer, máte ještě volný termín od 24.12.2017–26.12.2017, děkuji

Hotel Central

Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Silvie

Dobrý den, kdy tedy budete vědět, zda je silvestrovský pobyt ještě volný? Do kdy vám to má skupinka potvrdit? Případně to stahněte ze slevomatu. Nedělá to.dobrý dojem! S.

Hotel Central

Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je plně obsazen. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Josef

Dobrý den,máte volný ten Silvestrovský termín?,jelikož na stránkách Slevomatu se stále nabízí!!!???Děkuji za brzkou odpověd.Jednalo by se o 1 dvoulužkový pokoj!!!

Hotel Central

Dobrý den,

je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Monika Zelenková

Dobrý den, dají se vouchery sčítat? Dekuji

Hotel Central

Dobrý den, samozřejmě dají. Můžete si tak pobyt libovolně prodloužit. Pokud potřebujete pobyt na lichý počet nocí, zaplatíte tuto noc navíc v hotovosti při příjezdu. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

denisa buchtelová

dobrý den muže syn 17 let snámi?kolik navíc zaplatíme za silvestrovský pobyt pro 3 členou rodinu?je možné přistýlka na pokoj pro syna:?děkuji

Hotel Central

Dobrý den, je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne, recepce hotelu.

Šárka Vrbovcová

Dobrý den, máte volný termín na Silvestra od 28.12. – 1.1.2018.Pro dvě dospělé osoby a dvě děti. Dítě ve věku 6, a 9 let. A kolik je doplatek za dítě? Děkuji Vrbovcová.

Hotel Central

Dobrý den, je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne, recepce hotelu.

Pavlína Marešová

Dobrý den,
měli bychom zájem o pobyt v termínu 7.2.-9.2.2018 pro 2 dospělé a 2děti (9 a 15let).Máte v tomto termínu volnou kapacitu?Cena za děti/pobyt celkem 1000 Kč?Děkuji.

Hotel Central

Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Hanka

Dobrý den,je možné si za tuto cenu uvedenou v nabídce slevomatu zamluvit pobyt v období od 27.12.-29.12.2017.Děkuji Horváthová Hanka

Hotel Central

Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Hlinková

Dobrý den, chtěla bych se synem 9,5 let přijet v týdnu od 4.2. do 9.2.2017, máte tam prosím 3 dny volno? a sjezdovka je přímo u hotelu? je pro začátečníky? nebo lehce pokročilé? budeme lyžovat teprve druhou sezónu, děkuji

Hotel Central

Dobrý den,

termín je volný, ale je potřeba si zavolat na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.
Malá lanovka je přímo u hotelu, a je pro začátečníky.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Kris

Můžete tedy označit silvestrovský pobyt za vyprodaný?!
Právě jsem strávila plno času prohlížením nabídky, která není k dispozici?

Hotel Central

Dobrý den,
moc se omlouváme za vzniklé potíže. Silvestrovský pobyt není vyprodaný, ale pouze předběžně zarezervovaný velkou skupinou. Čekáme na potvrzení. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Martina Pustková

Dobrý den,
z jakého důvodu je bazén otevřen až od 16. hod? Děkuji.

Hotel Central

Dobrý den,
pro více informací si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Martin Klinkáček

Tak když nemáte označené že je vyprodáno a já to v domněnce že je volno objednal? Teď to po mě chce platbu, jak tu objednávku a platbu tedy stornuju? Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, moc se omlouváme za vzniklé potíže. Zavolejte na SLEVOMAT, a objednávku zrušte.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
recepce hotelu

Martin Klinkáček

Dobrý den, Silvestrovský pobyt uvádíte pro dvě osoby 3dny/ 2noci ale máte psáno období od 30.12. do 2.1. to znamená ze si mám vybrat jestli prijedu 30. a odjedu 1.1. a nebo prijedu 31. a odjedu 2.1.? Děkuji

Hotel Central

Dobrý den,
výběr je myšlen přesně tak, jak píšete. Zároveň je nám ale velice líto, Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Renata Magušinová

Dobrý den, chtěla bych koupit voucher jako dárek. Pro 2 dospělí a 2 děti 10,13let. Rozumím dobře, že za děti za 2 noci doplatí 1000,– ? Děkuji
Renata :-)

Hotel Central

Dobrý den, ano, na dvě noci je doplatek za obě děti v uvedeném věku 1000 Kč. Pro více informací a volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353. Dě­kujeme, s pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu.

Petr Sedlacek

Zdravím Vás. Jak nakupovat pro 2 dospělé, děti 13, 6 a rok na Silvestra 30.12. – 2.1.? Díky

Hotel Central

Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

PETR ČERNÝ

dobrý den
rád bych seoptal zdamáte volný pokoj pro 2 dospělé osoby a jedno dítě 7 letv termínu od 24/12/17 do 28/12/17
rádbych si pořídil 2 wouchery
díky za info

Hotel Central

Dobrý den,
termín je volný, ale je potřeba si zavolat na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353. Ve Vašem případě je nutné si zakoupit 1 voucher Vánoční a jeden normální.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Evík Frouzová

Dobrý den, je volný termín jarních prázdnin, 12.2.-18.2.18? Měli bychom zájem. Spojili bychom 2 vouchery + 2 děti.děkuji.

Hotel Central

Dobrý den,

termín je volný, ale je potřeba si zavolat na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Daniela Tošnerová

Dobrý den, máte, prosím, volne dva pokoje na 4 noci od 3.2.2018?
Děkuji za odpověď.

Hotel Central

Dobrý den, ano máme. Pro rezervaci si zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185­,775707353.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Inna

Dobry den, máme 3 děti ve veku 15,13,11 let, kolik doplácela za 3 dítě?

Hotel Central

Dobrý den, třetí dítě Vám budeme počítat jako dospělou osobu. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Eva Novotná

Dobrý den,
je poblíž také trasa na běžky?

Děkuji Eva Novotná

Hotel Central

Dobrý den,
ve Ski areálu Klínovec cca 9 Km od hotelu Centrál najdete mnoho upravovaných běžeckých tratí.
S pozdravem
recepce hotelu

Joe Blowmire

Pobyt na 3 noci nelze?

Hotel Central

Dobrý den, samozřejmě, že lze. Tuto noc navíc zaplatíte při příjezdu v hotovosti, ve výši poloviny voucheru. Pokud si ale objednáte pobyt na tři noci v lednu, zaplatíte za tuto noc pouhých 500 Kč. Pro více informací volejte rezervační oddělení hotelu: 775707353, 474396185. S poz­dravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

Petra Stejskalova

Dobrý den, je možné spojit více voucherů a prodloužit tak pobyt? Díky

Hotel Central

Dobrý den, samozřejmě. Pro vytvoření rezervace či další dotazy volejte rezervační oddělení hotelu: 775707353, 474396185. S poz­dravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.

Petra Bubeníková

Dobry den, mate volny Silvestrovsky pobyt pro 2 dospele a 1 dite 5 let? Dekuji

Hotel Central

Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení: 474396185,775­707353. Děkuje­me za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu

Ilona

Dobrý den prosím kolik by byl příplatek za 3děti 2děti do 6let a jedno dítě 8let…
pobyt unor..Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, tuto akci mohou využít nejvýše 2 děti. 3 dítě Vám budeme počítat jako dospělou osobu. Dětí do 6 let máte zdarma. Pro více informací si lze zavolat na naše rezervační oddělení: 474396185, 775707353. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Mirka

Dobrý den,
máte volný termín na vánoční pobyt pro dvě dospělé osoby a jedno dítě ? Dítě je ve věku 13 let, máte třílůžkové pokoje ? A kolik bude stát doplatek za dítě včetně vánočního menu ?
Děkuji předem za odpovědi.

Hotel Central

Dobrý den, termín je volný (období 23.12–26.12.2017). Pro více informací si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení: 474396185, 775707353.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru