pokoušela jsem se volat, ale schránka je plná. Na pobočku se dostavit
nemohu, objednávala jsem dámské ponožky 39–40,přišly mi pánské 40–43
nechci platit poštovné za Vaši chybu. Co navrhujete?
Děkuji Kosinová
EshopPoint
Dobrý den,
ideální varianta napsat e-mail na info@eshoppoint.cz
případně volat +420 222 936 403 nebo +420 774 911 116, sdělit nám
číslo objednávky, abychom mohli konkrétně řešit váš případ.
V případě chyby na naší straně samozřejmě proplácíme poštovné,
pokud bylo zásilkovnou, lze zaslat tzv. reklamačního asistenta apod.
Řešení je mnoho, nicméně je vhodné řešit napřímo, nikoliv přes
diskuzi k otázkám ohledně akce. Děkuji, že nás budete kontaktovat dle
informací výše. Hezký den
Gwendoline Kosinová
Dobrý den,
objednala jsem si ponožky 39–42 a přišly mi pokožky 40–43, jsou velké,
jestli je to takhle i u menší velikosti, že je 36–39,tak bych objednala
menší, jak to máte s velikostmi, jde je vyměnit?
Děkuji Kosinová
EshopPoint
Dobrý den,
samozřejmě vám můžeme zboží vyměnit, můžete nás navštívit na
pobočce, případně lze řešit přepravní společností. Kontaktujte nás,
rádi vám pomůžeme dané řešit. Hezký den
Veronika
Dobrý den, nejde udělat i kombinaci – 6 černých a 6 bílých
(pánské)? Moc děkuji
EshopPoint
Dobrý den,
bohužel, tím, že je vše plně automatizované, nelze objednávky tzv.
ručně upravovat. Nicméně i na tento způsob dodání bylo myšleno a proto
jsme pro vás vytvořili multiakci bambusových ponožek, kde si můžete
množství a typy libovolně skládat do jedné objednávky, neváhejte akce
využít, budete spokojena. Akci naleznete zde: https://www.slevomat.cz/akce/1198160-velky-vyber-bambusovych-ponozek
Hezký den
Dobrý den,
automaticky lze spojovat objednávky u stejného profilu prodejce, tzn. pokud
naskakuje dvojí poštovné, pak dané spojit nelze. Rádi bychom vám vyšli
vstříc, ale takto je nastaveno systémem. Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
pokoušela jsem se volat, ale schránka je plná. Na pobočku se dostavit nemohu, objednávala jsem dámské ponožky 39–40,přišly mi pánské 40–43 nechci platit poštovné za Vaši chybu. Co navrhujete?
Děkuji Kosinová
Dobrý den,
ideální varianta napsat e-mail na info@eshoppoint.cz případně volat +420 222 936 403 nebo +420 774 911 116, sdělit nám číslo objednávky, abychom mohli konkrétně řešit váš případ. V případě chyby na naší straně samozřejmě proplácíme poštovné, pokud bylo zásilkovnou, lze zaslat tzv. reklamačního asistenta apod. Řešení je mnoho, nicméně je vhodné řešit napřímo, nikoliv přes diskuzi k otázkám ohledně akce. Děkuji, že nás budete kontaktovat dle informací výše. Hezký den