Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

12 párů pánských nebo dámských ponožek s bambusovým vláknem

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Gwendoline Kosinová

Dobrý den,

pokoušela jsem se volat, ale schránka je plná. Na pobočku se dostavit nemohu, objednávala jsem dámské ponožky 39–40,přišly mi pánské 40–43 nechci platit poštovné za Vaši chybu. Co navrhujete?
Děkuji Kosinová

EshopPoint

Dobrý den,
ideální varianta napsat e-mail na info@eshoppoint.cz případně volat +420 222 936 4­03 nebo +420 774 911 116, sdělit nám číslo objednávky, abychom mohli konkrétně řešit váš případ. V případě chyby na naší straně samozřejmě proplácíme poštovné, pokud bylo zásilkovnou, lze zaslat tzv. reklamačního asistenta apod. Řešení je mnoho, nicméně je vhodné řešit napřímo, nikoliv přes diskuzi k otázkám ohledně akce. Děkuji, že nás budete kontaktovat dle informací výše. Hezký den

Gwendoline Kosinová

Dobrý den,

objednala jsem si ponožky 39–42 a přišly mi pokožky 40–43, jsou velké, jestli je to takhle i u menší velikosti, že je 36–39,tak bych objednala menší, jak to máte s velikostmi, jde je vyměnit?

Děkuji Kosinová

EshopPoint

Dobrý den,
samozřejmě vám můžeme zboží vyměnit, můžete nás navštívit na pobočce, případně lze řešit přepravní společností. Kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme dané řešit. Hezký den

Veronika

Dobrý den, nejde udělat i kombinaci – 6 černých a 6 bílých (pánské)? Moc děkuji

EshopPoint

Dobrý den,
bohužel, tím, že je vše plně automatizované, nelze objednávky tzv. ručně upravovat. Nicméně i na tento způsob dodání bylo myšleno a proto jsme pro vás vytvořili multiakci bambusových ponožek, kde si můžete množství a typy libovolně skládat do jedné objednávky, neváhejte akce využít, budete spokojena. Akci naleznete zde: https://www.slevomat.cz/akce/1198160-velky-vyber-bambusovych-ponozek
Hezký den

Lucie

Dobrý den,
chtěla bych objednávku nakombinovat s jinou akcí téhož obchodu:
https://www.slevomat.cz/akce/1198160-velky-vyber-bambusovych-ponozek#3228662 ale jelikož je zde název uveden CapsLockem, naskakuje v košíku dvojí poštovné. Bylo by možné problém odstranit?
Děkuji Lucie

EshopPoint

Dobrý den,
automaticky lze spojovat objednávky u stejného profilu prodejce, tzn. pokud naskakuje dvojí poštovné, pak dané spojit nelze. Rádi bychom vám vyšli vstříc, ale takto je nastaveno systémem. Hezký den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru