Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Dámská jízda snů: 3 dny v srdci České Lípy s polopenzí, wellness i kosmetikou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Netermínová varianta: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@hotelmorris.cz nebo na telefonu +420 487 829 761 či +420 774 309 398 a uveďte kód voucheru. Dostupnost vybraného termínu doporučujeme ověřit před zakoupením voucheru.
Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dítě do 2,9 let bez nároku na přistýlku a služby: zdarma
- Dítě ve věku 3–11,9 let na přistýlce: 1685 Kč/pobyt včetně stravy
- Dítě od 12 let nebo další dospělá osoba na přistýlce: 2345 Kč/pobyt včetně všech služeb
- Domácí mazlíčci: 250–350 Kč/noc (dle velikosti, nutná domluva předem)
- Wi-Fi zdarma
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtěla bych se zeat zda máte volný termín od 24.-26.11??bylo by to pro
6 osob
vopred moc krat dakujem
štulajterová
Vážená paní Štulajterová, bohužel víkendové termíny jsou plně obsazené až do 15.12.2017
Dobry den chtela bych se zeptat zda mate volnej termin 24.11._26.11.
A zda se da zaplatit fakturou 3000 a zbytek hotove dekuji za info popripadne
jiny volny vikend dekuji hrtanova
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, chtělybychom jet 4 kamarádky v termínu 18.11. – 20.11., jen s sebou musíme vzít jedno malé miminko, bylo by možné, kdybych já a miminko spali v jednom pokoji a ty další tři kamarádky v druhém, aby je mimino nerušilo? Děkuji Bolchová
Vážená paní Bolchová,
takové složení pokojů by nebyl problém. Bohužel však ve Vámi uvedeném
termínu Vám můžeme nabídnout poslední dvoulůžkový pokoj.
S pozdravem,
Sára Honzejková
Dobry den, je volny termin 27.10–29.10 pro 4 osoby?
Dekuji
Dobrý den, v termínu 27. – 29.10.2017 Vám rádi nabídneme volné
pokoje.
Pro rezervaci prosím kontaktujte přímo recepci hotelu na email. info@hotelmorris.cz
s čísly voucheru.
Recepce hotelu
Dobry den, jsme 3 kamarádky a zalíbila se nám vase nabídka. Jak bychom měli provést objednávku? Lze například do pokoje doplnit pristylka s dokoupenim procedur pro 3.osobu? Děkuji za odpoved.
Dobrý den,
samozřejmě tato varianta není problém. Do emailu nám jen napište, že
budete mít třetí osobu. Tato osoba bude platit 50% z ceny voucheru.
Samozřejmě bude mít stejnou stravu i procedury jako Vy.
S přátelským pozdravem,
Černý Ondřej
Dobry den lze koupit polovina voucheru z benefitu? Dekuji
Dobrý den, Kláro.
Je možné platit benefity, u nás to ale funguje tak, že si požadovanou
částku musíte převést na kredity, více o tom zde: https://www.slevomat.cz/cafeteria
Pokud byste si nevěděla rady, napište nám prosím email na podpora@slevomat.cz
Děkuji, Anežka :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda jde wellnes víkend zaplatit formou benefitů co nam umožní zaměstnavatel ?Bylo by to pro 4osoby a každá máme na benefit kartě 3000kc .Dekuji
Dobrý den, paní Bartošová,
samozřejmě je možné zaplatit vámi vybraný wellness pobyt pomocí
Benefitů. Nejdříve je ale nutné si vaše benefitní body převést na naše
kredity. To uděláte zcela jednoduše pomocí tohoto odkazu: https://www.slevomat.cz/cafeteria.
Stačí vybrat správný typ Benefitů a jako kategorii vybrat Cestování. Jen
je nutné celou částku Benefitů převést na účet pod jedním emailem.
Kredity pak uplatníte u 4. kroku platba v košíku. Pod tučným nadpisem
„Platba“ uvidíte kolonku „Uplatnit kredity“. Tuto kolonku jen
zaškrtnete, a tím si vaše kredity uplatníte.
Věřím, že vše bude v pořádku. :)
Anička
Dobrý den,
když jsem se dívala na tento voucher pár dní zpět, jednalo se o plnou
penzi. Nyní pouze snídaně a večeře. Prosím o upřesnění, zda se jedná
o chybu či nikoli.
Děkuji.
Tereza
Dobrý den,
ne o chybu se nejedná, nyní se jedná o novou nabídku, kde již plná penze
není v rámci pobytu.
Dobrý den, ještě jednou dotaz. Teď jsem si všimla kalkulace ceny ve
Vaší nabídce a je to tedy tak, že cena 4 690,– je sice pro dvě osoby,
ale jen za jednu noc?
Děkuji za odpověď. Lípová
Vážená paní Lípová,
cena 4.690,– CZK je za pobyt pro 2 osoby na dvě noci vč. ubytování ve
dvoulůžkovém pokoji, stravování a procedur, které jsou uvedené
v nabídce.
Dobrý den, ráda bych se zeptala zda-li cena 4.690,– Kč platí pro dvě osoby nebo pro jednu? A dále který termín byste měli do konce roku 2017 první volný pro čtyři zájemkyně? Děkuji za odpověď. Lípová
Vážená paní Lípová,
cena 4.690 Kč je pro dvě osoby. Pokud byste si přála víkendový termín
první volný, který Vám můžeme nabídnout je od 1.12.2017. Poté již
všechny prosincové.
S pozdravem,
Sára Honzejková
Dobrý den, je volný termín 27 – 29.10. ? Děkuji Marie
Vážená paní Přistoupilová,
bohužel Vámi vybraný termín je již zcela obsazený. První volný
víkendový termín Vám můžeme nabídnout až v prosinci.
S pozdravem,
Sára Honzejková
Dobrý den, chtěla bych u vás objednat pokoj na 2 noci. Je volno
29.9.-1.10.2017?
Děkuji Šárka Hupačová
Vážená paní Hupačová,
bohužel Vámi vybraný termín je již zcela obsazený. První volný
víkendový termín Vám můžeme nabídnout až v prosinci.
S pozdravem,
Sára Honzejková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsme tři a rády by jsme přijeli 17.-19.11. Máte ještě volný pokoj?
Děkuji za odpověď Petra R.
Dobrý den,
tento termín je bohužel již plně obsazený. První volné víknedové termíny Vám můžeme naídnout až v polovině prosince.
S pozdarevem,
Sára Honzejková