Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Objevte Twisto: Pro nové uživatele máme kredity v hodnotě 250 Kč

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Michaela Vičarová

Dobrý den, účet mám od včerejška ověřený, ale 250 kreditů na účtu nemám. Prosím o jejich připsání. Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Michaelo, už na tom pracujeme. Prosíme jen ještě o trošku trpělivosti. Děkujeme :-)

Veronika Jančíková

Dobrý den,
účet mám od včerejška ověřený,mohu poprosit o pripsani kreditu?
 Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Veroniko, pracujeme na tom, prosíme o strpení :)

Jana Bešková

Dobrý den,Twisto jsem si založila,ale marně čekám na 250 kreditů,které byli slíbeny již 5 dní?

Twisto

Dobrý den Jano. Děkujeme za upozornění. Vidíme, že Twisto účet Vám byl aktivován 26.9.2017, ale neprovedla jste registraci proklikem přes tuto akci. Proto Vám kredity nebyly připsány. 50 kreditů na Twisto účtu jsme Vám nyní připsali a požádali jsme o připsání kreditů i na účet Slevomat.cz. :)

Kíka

Dobrý den, ráda bych si účet nechala ověřit, ale při zadávání adresy nelze naši adresu ze seznamu vybrat, jelikož tam není, tudíž nelze registraci dokončit. Co s tím?

Twisto

Dobrý den Kíko. Napište nám prosím Vaši adresu na email: dotaz@twisto.cz a mrkneme na to. Děkujeme.

Gabriela

Dobrý den, mohla bych zažádat o připsání kreditů? Včera vše proběhlo v pořádku ze strany Twisto.cz, ale z Vaší nikoliv. Děkuji mockrát a přeji krásný den.

Twisto

Dobrý den Gabrielo. Napište nám prosím Váš email zde nebo na dotaz@twisto.cz a požádáme o připsání kreditů na Váš účet u Slevomat.cz. Děkujeme :)

Radek

Dobry den, vcera vseprobehlo, ale kredit nebyl pripsat. Proc?

Twisto

Dobrý den Radku. Napište nám prosím Váš email zde nebo na dotaz@twisto.cz a podíváme se na to. Děkujeme :)

Jaromir Pantlik

Dobrý den, bohužel patřím k lidem, kterým se odměna 250 kreditů nepřipsala, přestože email o úspěšném založení twista mi přišel už před 32 dny. Můžete to napravit? Děkuji.

Twisto

Dobrý den Jaromíre. Děkujeme za upozornění. Požádali jsme o připsání kreditů na Váš účet u Slevomat.cz, vše bude co nejrychleji vyřízeno. Vidíme, že Twisto účet byl aktivován 24.9., omlouváme se za zdržení.

Kristýna

Dobrý den, nejde mi se zaregistrovat přes Facebook. Pořád mi to hlásí „Pro vytvoření Twisto účtu musíte na Facebooku souhlasit s poskytnutím Vašeho e-mailu.“. Kde přesně na tom Facebooku mám souhlasit s poskytnutím mého e-mailu? „Povolit přátelům, aby moji e-mailovou adresu zahrnuli do stahování informací“ mám zaškrtnuto, nic jiného jsem nenašla.

Twisto

Dobrý den Kristýno. Děkujeme za Váš dotaz. Pošlete nám prosím screen obrazovky na náš email: dotaz@twisto.cz a podíváme se na to. Děkujeme.

Radim Hradzky

Dobry den,

Stejny problem jako vetsina uzivatelu, ucet mam aktivni, ale kredity nikde:-(. Predem dekuji za odpoved.

Twisto

Dobrý den Radime. Napište nám prosím Váš email zde nebo na : dotaz@twisto.cz a podíváme se na to. Děkujeme.

Tomáš

Dobrý den, účet na Twisto mám již aktivní, ale kredity mi také nebyly připsány.

Twisto

Dobrý den Tomáši. Napište nám prosím zde nebo na: dotaz@twisto.cz Váš email a podíváme se na to. Kredity se připisují automaticky ihned po úspěšné aktivaci Twisto účtu a následující den i na účet u Slevomat.cz. V případě, že registrace nebyla provedena přes odkaz koupit v této akci, kredity se nepřipíší. Napište nám ale prosím Váš email a připsání kreditů zařídíme :). Děkujeme.

Jan

Dobry den,twisto jsem si zalozil dnes ale nic mi pricteno nebylo..slo by s tim prosim neco udelat?

Twisto

Dobrý den Jane. Určitě, napište nám zde nebo na dotaz@twisto.cz Váš email a mrkneme na to. V případě, že jste aktivoval Twisto účet přes tuto akci, kredity na Twisto účet se Vám po aktivaci Twisto účtu ihned připíší a poté následující den se připíší i kredity na účet u Slevomat.cz . Pokud se Vám kredity po aktivaci Twisto účtu nepřipsaly, nebyla registrace vyplněna přes odkaz koupit v této nabídce. Napište nám ale Váš email a připsání kreditů zařídíme. Děkujeme.

Karolina

Dobrý den,
Účet twisto jsem si založila včera a dnes mi bylo potvrzeno založení, avšak kredity se mi zde na slevomatu nenacetly, i když je vše vedeno pod stejným emailem.
Děkuji za odpověď a vyřízení :)
Karolina

Twisto

Dobrý den Karolino. Děkujeme za upozornění. Napište nám prosím zde nebo na dotaz@twisto.cz Váš email a mrkneme na to. Děkujeme :))

Martin Kolář

Dobrý den, koukám že mám obdobný problém jako většina … kredity si mi nepřipsaly :(

Twisto

Dobrý den Martine. Děkujeme za upozornění. Vidíme, že jste neprovedl proklik přes tuto akci, proto se Vám kredity nepřipsaly. Na Váš Twisto účet jsme kredity nyní připsali a požádali o připsání kreditů i na Váš účet u Slevomat.cz.

Lenka Popelková

Dobrý den, bohužel patřím k lidem, kterým se odměna 250 kreditů nepřipsala, přestože meil o úspěšném založení twista mi přišel už v půlce minulého týdne.
Můžete to napravit? Děkuji.

Twisto

Dobrý den Lenko. Děkujeme za upozornění. Vidíme, že Twisto účet Vám byl aktivován v pátek 22.9.2017. Požádali jsme o připsání kreditů na Váš účet u Slevomat.cz, vše bude co nejrychleji vyřízeno.

Rosta Hořínek

No vidím že to je samý problém.Když už jste nabídli 250 kč a řekli jste že to je pro nové registrace zajímalo by mne co za tím je.Kde je ten háček?Nevěřím žeby mi někdo dal jen tak 250 kč za nic.

Twisto

Dobrý den Rosto. V případě, že Vám Twisto účet bude v pořádku schválen, připíšeme na nově aktivovaný Twisto účet 50 kreditů a na účet u Slevomat.cz obdržíte 250 kreditů. 1 kredit je jedna koruna, kredity jsou platné 4 týdny.

Tereza

Hezký večer, zatím mi také kredity nebyly připsány :(. Dá se to ověřit? Pěkný večer :-)

Twisto

Dobrý den Terezo. Určitě ano, napište nám prosím zde nebo na: dotaz@twisto.cz Váš email a ověříme připsání kreditů. Děkujeme :)

Lucie Řežábková

Připsání kreditu v rámci akce na slevomatu řeším už 3 dny. Doba odpovědi je tedy šílená, skoro půl dne až den! Již mi bylo oznámeno, že tedy kredity budou připsány, protože jsem provedla na twisto registraci pod jiným e-mailem než, který mám tady. Ale stále nic… Už mě to nebaví :(

Twisto

Dobrý den Lucie. Požádali jsme o připsání kreditů na Váš účet u Slevomat.cz a vše by mělo být již v pořádku vyřízeno. Omlouváme se za komplikace.

Romana Böhmerová

Dobrý den,
dle vaší nabídky žádám o připsání 250 kreditů. Jelikož jsem se vdala, tak používám jiný email, ale slevomat i twisto účty se vzájemně propojili. Tak kde je problém…?

Twisto

Dobrý den Romano. Kredity se Vám připíší na email, pod kterým jste se registrovala u nás na Twisto. Požádáme o prověření a budeme Vás co nejrychleji informovat.

Petr Brož

Dobrý den, nedávno jsem se dotazoval, jak účet ve stavu „Opuštěná registrace“ deaktivovat. Odkázali jste mě na email. Když jsem po emailu o deaktivaci zažádal, odpověď byla „vaše registrace není dokončena, účet premium vám nebyl aktivován“. Přesto bych stále chtěl účet zrušit, deaktivovat (např. jsem na něm vyfotil fotku občanského průkazu), kam se mám obrátit, znovu na email a o deaktivaci znovu požádat? Děkuji

Twisto

Dobrý den Petře. Děkujeme za Váš dotaz. Účet jsme nyní deaktivovali, vše je vyřízeno.

Pavel Šmíd

Dobrý den,

Pavel Šmíd
před 6 dny
Dobrý den,
ve čtvrtek jsem provedl registraci. V úterý jsem psal email na Twisto, kde mi byla zdělena následující informace : Dobrý den pane Šmíde,
předal jsem požadavek na připsání kreditů na Slevomat, během zítřejšího dne budou připsány.
Hezký den V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat.
Nicméně stále se nic neděje.
Prosím o prověření
Děkuji
Twisto
před 6 dny
Dobrý den Pavle. Děkujeme za upozornění a omlouváme se za komplikace. Připsání kreditů zařídíme, budete co nejrychleji informován.

Viz předešlá komunikace a stále nic …

Twisto

Dobrý den Pavle. Ověřovali jsme situaci a 250 kreditů Vám bylo připsáno dne 11.9.2017 na účet Slevomat.cz . Je potřeba se přihlásit na Váš účet u Slevomat.cz pod emailem, pod kterým jste provedl registraci a kredity můžete použít. Případně stačí kontaktovat přímo Slevomat a poradí Vám s využitím kreditů.

Josef Mitáš

Tak ani po třech kolech s odeslaným výpisem z účtu mi nebylo umožněno jeho aktivování a mám dodat skutečný výpis z účtu? Nevím, jak se k tomu postavit a zda vůbec ty služby využívat..

Twisto

Dobrý den Josefe. Vždy musíme provést identifikaci zákazníka a také máme povinnost ověřit úvěruschopnost. Vidíme, že Twisto účet Vám byl schválen, poslali jsme Vám také informační email :).

Petra Želva

Sorry, ale jen fakt totální magor, někde ukáže své doklady a výpisy z účtu. Ač se zavazují k mlčenlivosti, tak víme, jak funguje internet, že.. Tohle nestojí za 250 kreditů, ani náhodou.

Twisto

Dobrý den Petro. Spadáme dle zákonů ČR pod spotřebitelský úvěr a proto během registrace provádíme identifikaci klienta a také máme povinnost ověřit úvěruschopnost. Co se týče zpracování osobních údajů, jsou zpracovávány vždy v režimu Důvěrné. Tento režim znamená, že Vaše osobní údaje jsou přístupné pouze vybraným zaměstnancům Twisto, kteří je potřebují pro svoji práci. Všechny přístupy zaměstnanců jsou logovány a podléhají nastaveným interním kontrolním mechanismům Twisto. Na koncových stanicích je dále používán software Safetica, který monitoruje práci s interním systémem i soubory, kterou jsou označené jako důvěrné a zabraňuje jejich nahrání mimo chráněnou zónu, snímkům obrazovky, tisku a podobné manipulaci.

Tomas Loun

Registrace probihala dost zmatene – nejprve mi byla zamitnuta bez udani duvodu, pak prisla pripominka at dokoncim registraci. Na muj dotaz mi bylo sdeleno, ze problem je v me emailove adrese (moje vlastni domena) a chteli po me ucelove si zalozit email na nejake verejne sluzbe… Pusobi to na me dost divne, takze jsem ztratil zajem…

Twisto

Dobrý den Tomáši. Ověřujeme existenci emailu a v případě, že se jedná o vlastní doménu/vlastní mail server, může se jednat o špatnou konfiguraci serveru. Nicméně jsme vše poslali na naše kolegy z IT a sdělili nám, že vše prověří a pokud by bylo chybné ověření z naší strany, registraci budete moci v pořádku dokončit. Omlouváme se za komplikace, budeme Vás informovat.

Jiří Jergl

Taky čekám, zatím teprv druhý den, ale…

Twisto

Dobr den Jiří. Požádáme o připsání kreditů na Váš účet u Slevomat.cz, napište nám prosím zde nebo na dotaz@twisto.cz Váš email a vše zařídíme. Děkujeme.

Otto Slabý

Dobrý den, také jsem měl včera založen účet a také mi kredity ještě nepřišly. Kdy mi je připíšete? Jak je vidno nejsem jediný.....není Vám to trapné, že se Vás lidi musí takto doprošovat?

Twisto

Dobrý den Otto. Děkujeme za upozornění a omlouváme se za komplikace. Kredity se připisují pravidelně, bohužel ne vždy se je podaří připsat do 24 hodin. Napište nám prosím zde nebo na dotaz@twisto.cz Váš email a požádáme o připsání kreditů na Váš účet u Slevomat.cz. Ještě jednou se omlouváme za zdržení.

Petr Uhlíř

Tak mam pocit, ze slibovanych 250 kreditu dostanete pouze v pripade, ze se o ne budete aktivne hlasit. Take mi zadne kredity zatim nebyly pripsany.

Twisto

Dobrý den Petře. Děkujeme za upozornění a omlouváme se za komplikace. Napište nám zde nebo na náš email: dotaz@twisto.cz Váš email a zařídíme připsání kreditů na Váš účet u Slevomat.cz . Děkujeme.

Milan Judex

Dobrý den, po založení účtu mi přišlo jen 50 kreditů, nikoliv slibovaných 250. Můžete to napravit, prosím.

Twisto

Dobrý den Milane. Určitě, napište nám prosím Váš email sem nebo na dotaz@twisto.cz a požádáme o připsání kreditů na Váš účet u Slevomat.cz. Děkujeme.

Roman Molata

Dobrý den včera jsme si založil učet na twisto,kdy mně připíšete kredity?

Twisto

Dobrý den Romane. 50 kreditů na Twisto účtu máte již připsáno, požádali jsme o připsání 250 kreditů na Váš Slevomatí účet :)

Aleš

Dobrý den, již v registraci je napsáno, že se připíše 50 kreditů, nikoliv 250. Prosím tedy o sdělení, jak to je :)

Twisto

Dobrý den Aleši. Po aktivaci Twisto účtu přes tuto nabídku připisujeme na Twisto účet 50 kreditů a 250 kreditů na účet u Slevomat.cz :-)

Sarah Dahmani

S twistem jsem naprosto spokojená a používám ho už delší dobu, ale mrzí mě, že tyto akce jsou vždy jen pro nové zákazníky…

Twisto

Dobrý den Sarah. Děkujeme, těší nás, že Vám Twisto účet dělá radost. Akce máme i pro stávající zákazníky a budeme Vás určitě informovat v brzké době :)

Ivana Šťastná

Dobrý den, mám celkem problém se splněním požadavku na zaslání kompletního výpisu z účtu. Nemyslím si, že tyto osobní údaje jsou nezbytné. Snad stačí doložit vlastnictví účtu, ne?!?

Twisto

Dobrý den Ivano. Doložení výpisu z účtu vyžadujeme z důvodu posouzení úvěruschopnosti klienta. Stačí ale zaslat třeba přední stranu výpisu z účtu, kde bude viditelné jméno majitele účtu, číslo účtu, datum výpisu a také logo banky.

Olga Dymáčková

DODRÝ DEN,
po založení účtu Twisto stále nemám připsáno 50kredit + 250 kredit na Slevomatu
Prosím laskavě o sdělení, případě, vyřízení mého požadavku.
Děkuji předem za včasnou odpověď.

Twisto

Dobrý den Olgo. Děkujeme za upozornění. 50 kreditů máte na Vašem Twisto účtu připsáno a požádali jsme o připsání kreditů na Váš účet u Slevomat.cz. Vše bude co nejrychleji vyřízeno.

Martina Chovancová

Dobrý den, účet jsem na twisto založila a splnila všechny podmínky, ale na Slevomatu se mi žádné kredity nepřičetly. Kde nastal problém? Díky

Twisto

Dobrý den Martino. Děkujeme za upozornění. Napište nám zde nebo na náš email: dotaz@twisto.cz Váš email a požádáme o připsání kreditů na Váš Slevomatí účet :).

Filip Kousal

Dobrý den,
po založení účtu mi přišlo jen 50 kreditů, nikoliv slibovaných 250. Můžete to napravit, prosím.

Twisto

Dobrý den Filipe. Napište nám prosím zde nebo na: dotaz@twisto.cz Váš email a mrkneme na to. :)

Petr Brož

Dobrý den, zajímalo by mě, kde si můžu účet zrušit či odstranit, nikde v Nastavení účtu tuto možnost nevidím. Účet je ve stavu „Opuštěná registrace“, přesto bych snad měl mít možnost od registrace odejít a svůj již vytvořený účet u Vás, přestože „neregistrovaný“, mít možnost smazat. Děkuji

Twisto

Dobrý den Petře. Děkujeme za Váš dotaz. Účet u nás můžeme deaktivovat, napište nám prosím na náš email: dotaz@twisto.cz.

Miroslav David

Dobrý den, mohu si účet twisto otevřít i když jsem už ho v minulosti měl?…a dostanu kredity?

Twisto

Dobrý den Miroslave. Akce je pro nově registrované zákazníky. Nicméně pod Vaším jménem u nás nevidíme Twisto účet, můžete nám prosím napsat Váš email na dotaz@twisto.cz? Děkujeme.

Mishellka Janáčková

Dobrý den, paní Janáčková,

děkujeme za Váš email.

Twisto účet spadá pod spotřebitelský úvěr a dle zákona máme povinnost ověřit Vaši schopnost splácet.

Je tedy potřeba nám doložit Váš příjem, který jste v registraci uvedla, abychom Vám limit mohli dále navyšovat.

Děkuji za pochopení.


Toto mi bylo napsáno když jsem doložila vypis mého druhého účtu..Který používám jen pro platby na internetu. Takže pozor. Jedná se o spotřebitelský úvěr!!!
Já mám potvrzeno. registraci od 10.9. A 250 kreditu stále nikde. Nevím. Ale jak na slevomatu tak na twisu nedokážou pochopit že mám dva emaily .

Twisto

Dobrý den Mishellko. Ano, jak uvádíme v registraci a také na našich stránkách v obchodních podmínkám, spadáme dle zákonů ČR pod spotřebitelský úvěr a proto během registrace provádíme identifikaci klienta a také máme povinnost ověřit úvěruschopnost. https://www.twisto.cz/podminky/ucet/ . Co se týče kreditů, zařídíme připsání na Váš účet u Slevomat.cz. Omlouváme se za zdržení.

Fanda Vorel

žádných 250,– kreditů mě tedy nestojí za to abych veškeré osobní údaje a další informace o své osobě, Twisto je chce znáj jen proto aby se na Vás napakoval ještě před tím než díky Twisto přijde exekutor ! ! ! jestliže slevomat.cz tohle podporuje stává se z něj čím více ubožejší portál ! ! ! hnus ! ! !

Twisto

Dobrý den Fando. Jelikož musíme dodržovat platnou legislativu a zákony ČR, pro aktivaci Twisto účtu tyto osobní údaje vyžadujeme. Děkujeme za pochopení.

Pavel Šmíd

Dobrý den,

ve čtvrtek jsem provedl registraci. V úterý jsem psal email na Twisto, kde mi byla zdělena následující informace :
Dobrý den pane Šmíde,

předal jsem požadavek na připsání kreditů na Slevomat, během zítřejšího dne budou připsány.

Hezký den
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat.


Nicméně stále se nic neděje.

Prosím o prověření

 Děkuji

Twisto

Dobrý den Pavle. Děkujeme za upozornění a omlouváme se za komplikace. Připsání kreditů zařídíme, budete co nejrychleji informován.

Hanka Ševčíková

Dobrý den. Za jakým účelem mám při registraci uvádět rodné číslo?

Twisto

Dobrý den Hanko. Je to z legislativních důvodů, musíme dodržovat platné zákony a bez toho není možné Twisto účet aktivovat.

Jan Ladnar

Dobrý den! Účet již založen a potvrzen, ale kredity ještě nedorazily… je možnost se na to podívat??? Zítra bych je už potřeboval..děkuji

Twisto

Dobrý den Jane. Určitě, napište nám Váš email zde nebo na dotaz@twisto.cz a mrkneme na to.

Nadja

Založila jsem si účet, na účtu twisto mám již 50 kreditů. Ale 250 kreditů připsáno není.

Twisto

Dobrý den Nadjo. Napište nám zde Váš email nebo na dotaz@twisto.cz a vše dáme do pořádku :-).

Alena

Dobrý den, zvažuji založení účtu, prosím, pokud budu nespokojena např. poplatky, jednání, rychlost aj. Je možno účet zrušit – jak, poplatky a další případné komplikace, které bych musela řešit? Děkuji

Twisto

Dobrý den Aleno. Twisto účet je možné zrušit, nic za to neplatíte. Stačí nám poslat žádost na náš email: dotaz@twisto.cz. Účet může být zrušen až po doplacení veškerých objednávek. Budeme ale rádi, pokud si Twisto účet ponecháte a naopak Vám nakupování a placení s námi bude dělat radost :).

Eliška J.

Dobrý den, jaká je minimální výše objednávky, na kterou lze získané kredity uplatnit? Předem děkuji za odpověď.

Twisto

Dobrý den Eliško. Co se týče kreditů, které se připisují na účet Slevomat.cz, můžete je uplatnit na objednávky od 150,– Kč a více nebo dle Vašeho věrnostního programu. Kredity jsou platné 4 týdny.

Radim Kosina

Na účtu twisto mám připsáno pouze 50 kreditů na místo avizovaných 250 kreditů

Twisto

Dobrý den Radime. 250 kreditů se připisuje na účet u Slevomat.cz.

rostislav dzuik

DOBRÝ DEN,ZALOŽIL JSEM SI TWISTO ÚČET A KREDIT 250 ZATÍM NEDOŠEL :-(

Twisto

Dobrý den Rostislave. Děkujeme za upozornění. Kredity na Twisto účtu máte již připsány a na Slevomat účtu připsání kreditů zařídíme :)

Radim Kosina

6.9.2017 jsem založil učet Twisto , po opakované urgenci mi stále nebyl připsán slíbený kredit .

Twisto

Dobrý den Radime. Děkujeme za upozornění. Vše během dnešního dne vyřídíme, na Vašem Twisto účtu kredity máte již připsány :).

Michal Kožuch

Dobrý den, na co potřebujete všechny údaje uvedené ve formuláři, když mohu vaši službu využívat i bez registrace? Zvyšuje to úvěrový rámec nebo co je v tom z pohledu zákazníka za výhodu? Nemáte to vysvětleno na webu ani tady na slevomat nabídce.

Twisto

Dobrý den Michale. Bez registrace lze Twisto využít do maximálního limitu 5 tisíc, ale je to individuální. S Twisto účtem získáte limit pro nákupy, který se Vám může postupně navyšovat a můžete hradit i nákupy s eshopů, se kterými přímo nespolupracujeme. Také můžete hradit i složenky, vyúčtování za telefon apod. Twisto účet má také sekci výhody, přes kterou můžete získávat kredity z nákupů zpět a použít je k úhradě :-).

Lukáš

Dobry den, zalozil jsem ucet u twista podle navodu a nic se mi nepricetlo pouze kredit na twistu 50kc dekuji

Twisto

Dobrý den Lukáši. Děkujeme za upozornění. Napište nám zde nebo na dotaz@twisto.cz Váš email a podíváme se na to. Děkujeme.

Daniel

Píši týden po založení účtu – doteď mi nebyl aktivován, protože mi Twisto neustále vrací registraci kvůli nekorektní adrese – celkem již 4×. OPAKOVANĚ jsem psal na dotaz@twisto.cz, že je adresa korektní a vysvětloval jim problém. K ničemu to ale nevedlo – nejprve mi firma napsala, ať to zkusím ještě jednou, později už mi firma přestala odpovídat na e-maily. V tuto chvíli nevím co dělat, když vím, že účet chci využít… Za mě…VELMI ŠPATNÁ PROPAGACE.

Twisto

Dobrý den Danieli. Děkujeme za připomínku a zpětnou vazbu a omlouváme se za komplikace. Podíváme se na to a během zítřejšího dne Vás budeme informovat.

Pavla Dachovská

Účet jsem si založila 2 dny zpátky, včera jsem psala email na dotaz@twisto.cz, že kredity nedorazily a bylo mi napsáno, že dnes bude vše v pořádku. Bohužel kredity stále nemám, přestože založení účtu proběhlo v pořádku.....????

Twisto

Dobrý den Pavlo. Omlouváme se za tyto komplikace, kredity máte nyní připsány na Vašem Twisto účtu. Co se týče kreditů na účtu Slevomat.cz, ještě dnes vše napravíme. Omlouváme se za zdržení.

Martin

Dobrý den,
Twisto účet mam ověřený, ale kredity nepripsané. Jak to prosím řešit?
 Děkuji

Twisto

Dobrý den Martine. Napište nám prosím na náš email: dotaz@twisto.cz nebo zde Váš email a podíváme se na to. Děkujeme.

Ester

Dobrý den, 4.9. se mi po registraci aktivoval twisto účet. A do dnešního dne se mi nepřipsal ani jeden kredit (slevomat, twisto účet). Mám ještě něco vyplnit? Děkuji za odpověď.

Twisto

Dobrý den Ester. Děkujeme za upozornění. Napište nám prosím na náš email: dotaz@twisto.cz nebo nám napište zde Váš email a podíváme se na to.

Jana Kadeřábková

Dobry den, 4.9. mi prisel mail na schvaleni aktivace twisto uctu a kredity se mi do dnesniho dne nepripsaly?

Twisto

Dobrý den Jano. Mrkneme na to a během dnešního dne byste je měla mít v pořádku připsány. Omlouváme se za zdržení :)

Pavla

Dobrý den, založila jsem si účet, ale 50 kreditů na Twisto účtě není, ačkoliv vše proběhlo v pořádku… (Je mi jasné, že těch 250 kreditů na Slevomat dorazí zítra.)

Twisto

Dobrý den Pavlo. Napište nám prosím na náš email: dotaz@twisto.cz a kredity Vám připíšeme :)

Věra Licková

Dobrý den, založila jsem si díky této nabídce twisto účet, ale bohužel jsem ho nezakládala přes „koupit“ ale přes „založit účet“ v textu. Dostanu kredity i tak?

Twisto

Dobrý den Věro. Pošlete nám email na dotaz@twisto.cz a mrkneme na to :).

Zdeněk Chmelíř

Dobrý den, plánujete taky tuto akci pro stávající klienty služby Twisto? Děkuji

Twisto

Dobrý den Zdeňku. Určitě, máme v plánu akce i pro stávající zákazníky, v brzké době Vás budeme informovat :)

Barbora Pospíšilová

Dobry den.Chci si zalozit ucet Twisto.Ale kdyz zjistim,ze mi to nevyhovuje,tak se to da zrusit (ucet)? Nebo jak dlouho budu mit v databazi svoje udaje…Dekuji

Twisto

Dobrý den Barboro. V případě, že byste chtěla Twisto účet zrušit, můžeme jej samozřejmě deaktivovat. Budeme ale rádi, pokud s námi zůstanete a nákupy Vám budou dělat radost :)

Lucie Kottová

Také přes twisto platím, ale žádné ověřování s občanským průkazem na jejich stránkách jsem neprováděla. Když tedy projdu ověřovacím procesem, i přesto, že už přes twisto platím jako metodou, ale ne přes jejich stránky, tak i tak mám na kredity 250Kč nárok?

Twisto

Dobrý den Lucie. Ano, stačí proklik přes odkaz Koupit a v případě, že bude vše v pořádku a Twisto účet Vám bude schválen, kredity se připíší :).

poklop252

dobry den, 1) tech 60% co se uctuje pri zpozdeni vice jak 30 dnu je ročně (p.a.) nebo kazky mesic ? 2) u te lhuty 30 dnu, zohlednuje se zdrzovani prevodů bankou a svatky ? 3) pri rozlozeni splatek na 10% kazdy mesic se taky uctuje navyseni 60% ? trochu se toho bojim, zase tolik nevydelavam :-( proc neni internetovy odkaz na obchodni podminky pri uzavirani smlouvy kdyz je soucasti dohody (zahrabany kousek za pulkou toho dlouheho nesrozumitelneho a neprehledneho textu na poslednim bodu registrace a este v uzkem rolovacim okynku)

Twisto

Dobrý den. Děkujeme za Váš dotaz. Zde posíláme odkaz na naše obchodní podmínky s uvedením poplatků z prodlení a výše poplatků při odložení vyúčtování: https://www.twisto.cz/podminky/ucet/ . Poplatky z prodlení se načítají vždy k 5. dni po splatnosti až do 30. dne po splatnosti. Je možné se ale domluvit individuálně, stačí nás kontaktovat předem a můžeme se domluvit na pozdější úhradě. Co se týče odložení, poplatek je 5,– Kč za každých odložených 100,– Kč, viz příklad: https://www.twisto.cz/podminky/ucet/ . Splatnost vyúčtování s Twisto účtem je vždy do 15. dne následujícího měsíce. Tzn., nakupujete celý měsíc a úhradu provádíte do 15. dne měsíce následujícího. Co se týče umístění odkazu v registraci, pošleme na kolegy, aby bylo lépe viditelné a umístěné. Děkujeme za feedback.

Pavla

Děkuji. Ještě mě zajímá, zda je využívání účtu dále nějak měsíčně zpoplatněno nebo jsou zde skryté poplatky? A jak jsou ošetřeny osobní informace viz OP, ŘP, atd.., a komu jsou tyto údaje zpřístupněny? Velmi děkuji za odpověď.

Twisto

Dobrý den Pavlo. Twisto účet je zdarma, za vedení nic neplatíte. Co se týče zpracování osobních údajů, tyto informace jsou přístupné pouze vybraným zaměstnancům Twisto, kteří je potřebuji pro svoji práci. Veškeré přístupy k těmto údajům jsou logovány a podléhají nastaveným interním kontrolním mechanismům Twisto. Na koncových stanicích je dále používán software (Safetica), který monitoruje práci s interním systémem i soubory, které jsou označené jako důvěrné.

Pavla

Službu jsem využila jednou při placení voucheru. Po delší době, Twisto chtělo, abych si založila účet, to jsem odmítla. Dobíjela jsem si kredity dopředu, takže nebylo třeba. Nato mi bylo za pár měsíců napsáno, že mi Twisto založilo účet se 50ti kredity, které jsem měla utratit do 2. dne a to jsem opravdu nestihla…Moje otázka zní, zda si sama mohu založit účet a využít nyní volné kredity?

Twisto

Dobrý den Pavlo. Twisto účet nemůžeme za zákazníka aktivovat z naší strany. Pravděpodobně se jednalo o akci s kredity, které bylo potřeba uplatnit do určitého data. Twisto účet si u nás aktivovat můžete, stačí otevřít odkaz v této nabídce :-). V případě, že bude vše v pořádku a Twisto účet Vám bude schválen, obdržíte 250 kreditů pro útratu přímo na Slevomat.cz a 50 kreditů na Twisto účet :-)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru