Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Hurá do pohádky: rodinný pobyt v Pohádkové vesničce s polopenzí a bazény
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Doporučujeme ověřit dostupnost požadovaného termínu ještě před koupí voucheru. Ověření dostupnosti a rezervace na e‑mailu hotelpodlesi@seznam.cz nebo na telefonu +420 566 664 477 (recepce otevřena od 8.00 do 20.00 hodin). Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Check-in od 15.00 hodin, check-out do 10.00 hodin
- Osoby nad rámec voucheru je vždy nutné domluvit předem s recepcí již při rezervaci pobytu jinak nemohou být přistýlky poskytnuty.
- 2 děti do 11,9 let mají pobyt, stravu i program zajištěný v rámci voucheru
- Další dítě do 11,9 let: 300 Kč/noc včetně polopenze
- Osoba starší 12 let: 400 Kč/noc včetně polopenze
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (pouze po domluvě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (u hotelu Podlesí)
- Netermínová varianta: Při zrušení rezervace nejpozději 12 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 12 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den
máte ještě volný termín od 5 do 7.12.2017. A nevadí že by jsme
přijeli místo dvou dětí jen s jedním? Děkuji za odpověd Křížová
Dobrý den,
jak dlouho je platný voucher? 6 měsíců? Déle nebo méně?
Děkuji
Dobrý den, pane Tejnecký,
platnost voucheru je v nabídce uvedena hned pod názvem dané varianty.
V tomto případě je platnost do 10.12. 2017.
Přeji hezký den :) Monika, Slevomat.cz
Dobrý den,chtěla bych se zeptat zda máte volno v termínu od 5.11.-7.11.?Děkuji.
Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat, zda máte zkušenosti s platbami z FKSP. Děkuji Vlasová
Dobrý den, paní Vlasová,
pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například
pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté
se na obraťte na daného poskytovatele slevy (hotel). Pošlete mu platební
údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky
spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele
najdete u této nabídky v sekci „Kde uplatnit“ :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, jsem otec a žiju sám s dvěma syny 10 a 14 let, existuje nebo je v plánu u vás akční víkendová nabídka pro naše věkové složení ? Sleduji akce a nějak se mi nedaří odchytit pro nás vhodnou akci, vypravit se k vám v plné palbě na to nám nějak chybí kačky, dík za info a mějte se prima.
Dobry den,
je jeste volny termin 26, 27, 28.10?
Diky.
Dobry den,jen 1 dospela osoba a dite 10 let..cana prosim??Dekuji
Dobrý den, Dagmar, naše balíčky na Slevomatu jsou sestaveny pro 2 osoby a 2 děti. Pokud máte zájem o jinou nabídku, doporučuji kontaktovat přímo hotel na e-mailu hotelpodlesi@seznam.cz nebo telefonicky na čísle 566 664 477 od 8–20 hodin. Krásný den
Dobrý den, je volná některá chaloupka v termínu od pondělí šestnáctého října do 18. října??? Mám zájem koupit voucher pro dva dospělé a dvě děti na dvě noci. A nebo potom od 30.10. do 1.11. Děkuji Pavlovcová
Dobrý den, jak to udělat, když chci pobyt jen pro 1 dospělá+1 dítě
11let za zvýhodněnou cenu?
děkuji
Dobrý den, Světlano, bohužel všechny tři balíčky, které jsou momentálně v nabídce, jsou pro pro 2 dospělé a 2 děti do 11,9 let :( V tuto chvíli nenabízíme variantu 1 dospělý a 1 dítě :( Snad si ale vyberete i tak :) Mějte se fajn, Lucka
Dobrý den, máte, prosím, volno 26.-29.10. .. pohádková chaloupka, dva dospělí a dvě děti /8, 11 let/, dva mini psi /čivavy/? :-) Prosím případně o celkovou cenu, děkuji… Šťastná
Dobrý večer,měli bychom zájem se u Vás ubytovat.A to v období od 28.9.do 1.10.2017.2dospělý a dítě do 3let.Předem děkuji.Nikol Fischerová.
dobrý den,je možné uplatit voucher i o víkendu?kdybychom chtěli jet 7.10?děkuji za odpověd
Dobrý den,je možné uplatnit voucher i ve všední den?Kdybychom chtěli jet 6.10.v pátek a do neděle?Jsme dva dospelí a jedno dítě 3 roky.Děkuji za odpověd
Dobrý večer,by by volný termín od 29.9.-1.10. 2 dospělí a dítě 2roky.?Díky za odpověd
Dobrý den,
máme děti 3 děti – 8 měsíců, 3 roky a 10 let. Předpokládám, že
ač nejmladší spadá do kategorie příplatku „Další dítě do 11,9 let:
300 Kč/noc včetně polopenze“, že nebudu nic doplácet? Lůžko není
třeba a polopenze už vůbec :-)
Díky za odpověď.
Dobry den poukaz je pro 2dospele a 2deti do 12?a starsi deti ne?
Dobrý den, máte prosím volno v období od 26–29.10.? A kdybychom přijeli jen 2 dospělí a 1 dítě bude cena stejná?
Dobrý den,
je, prosím, možné využít voucher na noc z neděle na pondělí-
konkrétně z 29. Na 30. 10.?
Předem děkuji za odpověď.
Hezký den.
G.M.
Dobrý den, je volna nejaka chaloupka z 29.9.2017 na 30.9.2017? 2 dospeli + 2 deti 7 a 9 let… Dekuji
Dobrý večer, prosím o info, zda máte volnou chaloupku v termínu 27.9.-29.9?Děkuji za odpověď Věrka
Dobrý den,měl bych dotaz ohledně silvestrovského pobytu pro dva dospělé. Můžete mi prosím sdělit cenu.
dobry den v kolik se zavira recepce
.Dobrý den, máte ještě volnou chaloupku v termínu 28.9. – 1.10. 2017? Děkuji Riedlová
Dobrý den,máte prosím ještě volný termín od středy 25.10.-pátek 27.10.2017?děkuji Petra
Dobrý den,
v termínu: 25.10. – 27.10. 2017 již nemáme volné chaloupky.
dobrý den zakoupený voucher je cena pro jednoho ???pokud pojedeme 2 dospelí a jedno díte musím zakoupit třikrat
Dobrý den, voucher je pro 2 dospělé a 2 děti do 12-ti let.
Dobrý den, termín 14.-15.9.2017, máte volné chaloupky?
Dobrý den,
v termínu: 14.9. – 15.9. 2017 máme volnou poslední chaloupku.
V případě zájmu o rezervaci nás prosím kontaktujte na tel.:
566 664 477.
Dobrý den,
u pobytu na 2 noci je možno příjezd ve čtvrtek a odjezd v sobotu ráno?
Pokud ano, máte volný pobyt během září nebo října?
Děkuji.
Dobrý den, odjezd z pobytu v sobotu není možný. Voucher je možné využít pouze ve všedních dnech.
Dobrý den, je možné uplatnit voucher na 1 noc 27.9.?
Dobrý den, v termínu: 27.9. – 28.9. 2017 máme volné chaloupky. V případě zájmu o rezervaci nás prosím kontaktujte na tel. 566 664 477 nebo hotelpodlesi@seznam.cz
Dobrý den, máte volnou chaloupku pro 3 dospělé a 1 dítě v termínu od 14–17.9? děkuji
Dobrý den
Mohu uplatnit při placení flexi passy od sodexu?
Děkuji Mičo
Dobrý den,
bohužel flexi passy nepřijímáme. Přeji hezký, Domča
Dobrý večer,jsme 2 dospělý 1 dítě 11let a jedno 17leté kolik bych doplacela kdybych si zakoupila tento voucher?děkuji
Dobrý den,
Kde mohu objednat přesné datum pobytu.
Děkuji za odpověd Anna Hanko
Dobrý den,máte volno v termínu 10–12.9. ?
Dobry den,jde pobyt i o vikendu s doplatkem??
Dobrý den, víkendové termíny jsou již obsazené.
Dobrý den, chtěly bychom jet 15.9.17 2× dospělí 1 xdítě 11 let a 1× dítě 13 let. Mohla bych uplatnit voucher? kolik bych musela doplatit za dítě co má 13 let aby vše mohl co je ve voucheru podnikat s námi? Děkuji za odpověď a popřípadě byl by volný termín?Nežiková
Dobrý den, nešel by pobyt již od 28.9.2017, prosím? Děkuji.
Dobrý den, v termínu od 28.9. 2017 již nemáme volné chaloupky.
Dobrý den, jsme rodina 2 dospělý + 2× 5let, 14 let, 11 let + pes. Je možné ubytování v jedné chatě? Máte tak velkou? děkuji Lavrenčíková
Dobrý den, chaloupky máme maximálně pětilůžkové.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den da de u vas zaplatit ted pobyt uz na brezen dekuji za odpoved
Dobrý den, Jano, všechny nabízené balíčky jsou na období do 10.12.2017. Doporučujeme si nastavit upozornění na nové nabídky tohoto partnera a třeba se tam objeví i něco na březen. Krásný den :-)