Nenechte se napínat: Napínací froté prostěradlo ve 22 barvách a 5 velikostech
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý večer, lze na slevomatu objednat více kusů prostěradel najednou? Děkuji Zvárová
Dobrý den, Jitko, určitě můžete objednat více kusů najednou. Hezký den Jana
Dobrý den, objednala jsem si u Vás 2 froté prostěradla ve světle šedé barvě, ale namísto toho mi dorazila 2 jersey fialová prostěradla. Jak mám zboží reklamovat?
Dobrý den, velice se omlouváme za dodání nesprávného zboží. Kontaktujte nás prosím e mailem (info@supersale.cz) a uveďte číslo Vaší objednávky a stručný popis reklamace. Obratem Vás budeme kontaktovat a reklamaci vyřešíme na naše náklady včetně svozu chybně dodaného zboží. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE
Dobry den jak zjistim jestli mate osobni odbery zasilek v Ostrave -dubine dekuji
Dobrý den, přehled poboček Zásilkovny naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky?closest=1
Dobrý den, je možné prostěradlo sušit v sušičce na prádlo? Popřípadě nabízíte nějaké prostěralo, které by v sušičce sušit šlo? Děkuji.
Dobrý den , naše prostěradla (froté i jersey) lze sušit v sušičce. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, také nám přišlo jedno ze 3 prostěradel jiné barvy – místo zelené přišla fialová. Mám vyplnit formulář pro reklamaci? Děkuji.
Dobrý den velice se omlouváme za dodání nesprávného zboží a dovolujeme si Vás požádat o vyplnění formuláře pro reklamaci – http://aaryan-trade. abcreklamace.cz/ Poté Vám reklamované zboží odešleme na naše náklady do 5 pracovních dnů, uveďte prosím adresu doručení. Svoz reklamovaného zboží zajišťujeme na naše náklady sami. Děkujeme za pochopení Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, po rozbalení a natažení prostěradla jsem si všimla velkého kazu. Prostěradlo přišlo v roztrženém obalu, proto jsem obal vyhodila. Je možné prostěradlo reklamovat nebo reklamace přijímáte pouze v originálních obalech? Děkuji za informaci.
Dobrý den velice se omlouváme za dodání nekvalitního zboží a dovolujeme si Vás požádat o vyplnění formuláře pro reklamaci – http://aaryan-trade. abcreklamace.cz/ Poté Vám reklamované zboží odešleme na naše náklady do 5 pracovních dnů, uveďte prosím adresu doručení. Svoz reklamovaného zboží zajišťujeme na naše náklady sami. Vrácení zboží bez obalu není překážkou pro vyřešení Vaší reklamace. Děkujeme za pochopení Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, mám úplně stejný problém jako paní Peerová, objednala jsem si u Vás prostěradlo vel.160 × 200 cm meruňkové, ale přišlo mi 200 × 220 cm meruňkové, prosím o výměnu prostěradla. Děkuji, Ponížilová … u druhého mám natržený obal, ale to by až tak nevadilo.
Dobrý den
velice se omlouváme za dodání nesprávného zboží a dovolujeme si Vás
požádat o vyplnění formuláře pro reklamaci – http://aaryan-trade. abcreklamace.cz/
Poté Vám reklamované zboží odešleme na naše náklady do 5 pracovních
dnů, uveďte prosím adresu doručení.
Svoz reklamovaného zboží zajišťujeme na naše náklady sami.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, objednala jsem si u Vás prostěradlo vel.160×200cm, ale přišlo 200×220cm , prosím o výměnu prosteradla. Předem děkuji za kladné vyřízení.
Dobrý den
velice se omlouváme za dodání nesprávného zboží a dovolujeme si Vás
požádat o vyplnění formuláře pro reklamaci -
http://aaryan-trade. abcreklamace.cz/
Poté Vám reklamované zboží odešleme na naše náklady do 5 pracovních
dnů,
uveďte prosím adresu doručení.
Svoz reklamovaného zboží zajišťujeme na naše náklady sami.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, prostěradlo mi přišlo děravé, prosím o výměnu. Předem děkuji za kladné vyřízení
Dobrý den
velice se omlouváme za dodání nekvalitního zboží a dovolujeme si Vás
požádat o vyplnění formuláře pro reklamaci -
http://aaryan-trade. abcreklamace.cz/
Poté Vám reklamované zboží odešleme na naše náklady do 5 pracovních
dnů,
uveďte prosím adresu doručení.
Svoz reklamovaného zboží zajišťujeme na naše náklady sami.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,
máme matraci o výšce 24 cm, šířka 160cm.
Natáhne se prostěradlo na matraci také s touto výškou?
Píšete, že je to na výšku 20 cm.
Děkuji
Petra Horáková
Dobrý den, pokud je výška matrace nad 20 cm, doporučujeme zvolit
větší rozměr – 180 × 200 cm.
Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,dnes jsem si vyzvedla objednané prosteradla,no barvy vůbec nesedí. Chtěla jsem bezovou,tmavě hnědou a svetlehnedou.Poslali jste mi svetle šedou,vínovou a merunkovou.Jde prosteradla vyměnit?Nebo vrátit?Děkuji.
Dobrý den
velice se omlouváme za dodání nesprávného zboží a dovolujeme si Vás
požádat o vyplnění formuláře pro reklamaci -
http://aaryan-trade.abcreklamace.cz/
Poté Vám reklamované zboží odešleme na naše náklady do 5 pracovních
dnů,
uveďte prosím adresu doručení.
Svoz reklamovaného zboží zajišťujeme sami na naše náklady.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, když nakoupím na Slevomatu a na supersale.cz, objednávky se sloučí a jsou v součtu více než 2.000Kč, budu platit poštovné? Jak to udělat?
Dobrý den, akce na dopravu zdarma je určena výhradně pro nákup našeho zboží na slevomat.cz. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, můžu si koupit na Slevomatu zboží z akce a taky z Vašeho
internetového obchodu, šlo by to dát na jedno poštovné?
Děkuji
S podrazvem Dobra
Dobrý den, ano, nákupy lze kombinovat a odeslat za jedno poštovné, vytvořte prosím objednávku na slevomat.cz s doručením na adresu a objednávku na supersale.cz zadejte s osobním odběrem na naší provozovně. Zašlete prosím čísla objednávek e mailem (info@supersale.cz) s požadavkem na sloučení. Děkujeme.Tým AARYAN TRADE
Mohu si nechat doručit 4 prostěradla a dva polštářky na zásilkovnu?
Dobrý den, ano, můžete objednat více položek z různých akcí naší společnosti AARYAN TRADE s.r.o. za jedno poštovné, je nezbytné, abyste vložila všechny položky do jednoho nákupního košíku a uzavřela nákup. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dobry den, chcela by som kupit prosteradla a osusky, mozem platit postovne dohromady? Henrieta
Dobrý den, ano, můžete objednat více položek z různých akcí naší společnosti AARYAN TRADE s.r.o. za jedno poštovné, je nezbytné, abyste vložila všechny položky do jednoho nákupního košíku a uzavřela nákup. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,
dnes mi byla dorucena 2 ks jersey prosteradel.. Objednala jsem si je
v domneni, ze se jedna o frote. Ale zrejme jsme si spatne precetla nabidku.
Bylo by mozne je vymenit za frote? Zde na slevomatu nabizite jersey i frote za
stejnou cenu, tak doufam, ze by to nemusel být problém.
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, kontaktujte nás prosím e mailem (info@supersale.cz) a uveďte číslo Vaší objednávky včetně požadavku na výměnu. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
dobry den.muyu platik penezmi kdyz mi prijde balik pres geis.dekuji
Dobrý den, veškeré objednávky přes slevomat.cz se platí předem včetně poplatku za doručení. Bohužel zaslání na dobírku není možné. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE
Ráda bych si objednala froté prostěradlo červené a světlemodré
o rozměru 90×200 cm a vyzvedla a zaplatila hotově v zásilkovně na
Palackého ul. Mobilmax v Brně.
Je to možné?
Děkuji
Vágnerová
Dobrý den, Darjo. Zaplatit prostěradlo hotově na zásilkovně bohužel možné není. Je třeba ho zaplatit přes nás. :) Janča
Dobrý den. Minulý týden jsem zakoupila prostěradla rozměr 220×200cm, ale bohužel na postel jsem ho nenatáhla (zakoupila jsem 3ks) , i když tento rozměr běžně kupuju a sedí,tak u tohoto mi chybí z boků uprostřed tak cca 10cm. Mohla bych je vrátit, i když to jedno jsem tedy rozbalila a zkoušela? Děkuji
Dobrý den
velice se omlouváme za dodání správného zboží a dovolujeme si Vás
požádat o vyplnění formuláře pro reklamaci – http://aaryan-trade.abcreklamace.cz/
Svoz reklamovaného zboží zajišťujeme sami na naše náklady.
Jakmile zásilku obdržíme, provedeme storno Vaší objednávky a platba Vám
bude vrácena na účet.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den objednala jsem si u vás jedno fialové prostěradlo 180×200 poslali jste mi 140×200 já mám postupovat při reklamaci/ výměně zboží?
Dobrý den
velice se omlouváme za dodání správného zboží a dovolujeme si Vás
požádat o vyplnění formuláře pro reklamaci – http://aaryan-trade.abcreklamace.cz/
Poté Vám reklamované zboží odešleme na naše náklady do 5 pracovních
dnů, uveďte prosím adresu doručení.
Svoz reklamovaného zboží zajišťujeme sami na naše náklady.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, v případě objednávky čtyř různých prostěradel, budu mít jedno poštovné? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano,uhradíte pouze jedno poštovné, doporučujeme všechny požadované položky vložit do jednoho nákupního košíku a poté uzavřít nákup. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, kde se tato prostěradla vyrábí.
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, prostěradla jsou vyrobena v Pakistánu. Tým AARYAN TRADE
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
objednala jsem si dvě bílá froté prostěradla, ale po rozbalení a roztažení jsem zjistila, že je jedno narůžovělé.
Chtěla bych ho reklamovat, mám vyplnit také formulář?
Děkuji Zemanová
Dobrý den, velice se omlouváme za chybu v objednávce, zašlete prosím Váš požadavek na reklamaci e mailem (info@supersale.cz), uveďte prosím číslo Vaší objednávky a stručně důvod reklamace, budeme Vás kontaktovat a reklamaci vyřešíme na naše náklady (svoz chybně dodaného zboží a doručení správné položky). Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE