Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Drážďany autobusem – na výlet za poznáním nebo za nákupy do Primarku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Do 24h od obdržení voucheru je nutné se registrovatprostřednictvím tohoto formuláře.
- Při nesplnění výše uvedených pokynů voucher propadá.
- Dítě se na zájezd může vydat za cenu voucheru.
- Při zakoupení termínové varianty nelze voucher stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možné jet s kamarádkami do Primarku pokud ani jedné není 18 let. Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano, možné to je, podmínkou je ale mít s sebou platný občanský průkaz
nebo cestovní pas. Tento zájezd je určen pro všechny věkové kategorie,
nicméně v případě osob mladších 15ti let je nutné nás předem
kontaktovat telefonicky nebo emailem. Děkuji za dotaz.
Dobrý den, jsou ještě 3 místa na 21.10.2017? děkuji Gabriela.
Dobrý den,
ano, v tomto termínu jsou zatím stále volná místa, můžete tedy nabídku
zakoupit. Děkuji za dotaz.
Dobrý den máte stále volno 21.10. pro dvě osoby?
Dobrý den,
ano, v tomto termínu máme zatím stále volná místa. Můžete tedy nabídku
zakoupit. Děkuji za dotaz.
Prosim o zakoupeni 3 mist,nelze uvest
Dobrý den, paní Pribylová, když si přidáte místo pro jednu osobu do košíku, bude vedle ceny rozbalovací menu na počet kusů :) Tam si můžete zvolit 3 a objednávku dokončit na tři vouchery pro tři osoby :)) Snad se zadaří, kdyby cokoliv, tak klidně napište email a my Vám rádi pomůžeme :) Mějte se fajn, Lucka :))
Dobrý den, je možné si zarezervovat místa vedle sebe, pokud cestujeme dvě? Děkuji
Dobrý den,
ano, je to možné. Po zakoupení voucherů budete vyplňovat rezervační
formulář, ve kterém můžete uvést jméno spolucestujícího, se kterým
chcete sedět v autobuse a při sestavování zasedacího pořádku Vás
umístíme vedle sebe. Děkuji za dotaz.
Dobry den, prosim vas jak dlouho trvá prohlidka Drážďan pruvodcem stihne si ještě nakoupit?
Dobrý den,
prohlídka s průvodcem trvá přibližně 60–90 minut. Na nákupy Vám zbude
ještě spousta času. Děkuji za dotaz.
Dobry den chtela bych se jen zeptat zda je pobliz moznost nakupu i drogerie a zda je v autobusu toaleta
Dobrý den, dopravu zajišťujeme zájezdovými autobusy, které jsou standardně vybaveny toaletou. Přímo na Pragerstrasse, kde se nachází také obchodní dům Centrum-Galerie, ve kterém je i Primark, naleznete spoustu obchodů také s drogistickým zbožím. Děkuji za dotaz.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli je možné přímo v Primarku platit kartou?
Předem moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, Andreo. Ano, v Primarku lze platit kartou. :) Janča
Dobrý den,chystáte prosím ještě termíny na dopravu vlakem ? Děkuji
Dobrý den,
dopravu vlakem bohužel neplánujeme v nejbližší době. Děkuji
za dotaz.
Dobrý den, máte ještě volno v termínu 16.9? A zohledňuje se nějak volná kapacita zde na Slevomatu? Zatím totiž lze na 16.9. koupit 2 lístky. Může se stát, že koupím lístky na konkrétní den, hned potom vyplním formulář, ale místo už nebude? Co pak? Jiný termín nemohu.
Dobrý den, v termínu 16.9. jsou zatím stále volná místa, můžete tedy nabídku zakoupit. Pro Slevomat máme u každého termínu vyhrazen nějaký maximální počet voucherů, tudíž pokud si koupíte vouchery na konkrétní termín, nemusíte se obávat, že by na Vás nezbylo místo. Děkuji za dotaz.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli v termínu 14.10 jsou ještě volná místa..Děkuji
Dobrý den, ano v tomto termínu jsou zatím stále volná místa, můžete tedy nabídku zakoupit. Děkuji za dotaz.
Dobrý den, jsou volna jeste 4 mista v terminu 16.9.?
Dobrý den,
ano, v tomto termínu jsou zatím stále ještě volná místa, můžete tedy
nabídku zakoupit. Děkuji za dotaz.
Dobrý den, chtěli jsme si s přítelem zakoupit zájezd do Drážďan v termínu 2.9., první jsem voucher koupila já, poté se ale příteli objevilo, že termín 2.9. již není dostupný, je to pravda? Nebo vouchery fungují tak, že si zakoupím de facto libovolný voucher a termín vyberu až v zápětí v rámci formuláře? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
do rezervačního formuláře je třeba vyplnit stejný termín, který je
uvedený na voucheru. Děkuji za dotaz.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jakým autobusem se pojede.
A máme ještě volná 3 místa 30.9.?
Dobrý den,
doprava bude zajištěna autobusem zájezdového typu s klimatizací. Volná
místa v termínu 30.9.2017 zatím stále máme a nabídku tedy můžete
zakoupit. Děkuji za dotaz.
Dobry den platise aš autobuse nebo přes učet dekuji za odpoved červenakova
Dobrý den, vouchery je třeba zaplatit bankovním převodem nebo platební kartou. Děkuji za dotaz.
Dobrý den chěl bych si koupit 2vouchery na listopad ale nevím zda nebudeme mít zrovna službu lze po zakoupení změnit termín /třeba 18.11. vyměnit za 11.11.nebo obráceně/
Dobrý den, ano, určitě to možné je. Tento úkon je zpoplatněn dle našich VOP částkou 200 Kč/os. Děkuji za dotaz.
Dobry den, co je to na slevomatu za podvody? Po prejeti na web se nejedna o Orbit travel ale o Skytour. Se skytourem jsme byli nespokojeny a to hodne a malem jsme znovu nalateli a koupili zajezd hzase protoze je skryty pod jinym nazvem. Jak toto muze slecomat dovolit?
Dobrý den, Skytour.cz se změnil na Orbit travel s.r.o. a bylo to kvůli změně právní formy, kdy Skytour.cz bylo vedeno na mou živnost ale bylo potřeba změnit právní formu na spol s r.o. a název Skytour s.r.o. nebylo možno zaregistrovat, jelikož tento název je velmi podobný názvu jiné již existující společnosti. O podvod se určitě nejedná, to bych asi neuváděl záměrně v Kontaktech na webu orbit-travel.cz, že se jedná o bývalý Skytour.cz, ale já to tam uvedl, a to záměrně, aby si každý klient mohl zjistit předchozí reference a názory a zkušenosti klientů z minulosti a věděl, že Orbit travel s.r.o. byl dříve Skytour.cz. Pokud jste neměl v minulosti s námi dobré zkušenosti, tak mě to velmi mrzí a budu rád, pokud mi Vaši zkušenost popíšete blíže na email info@orbit-travel.cz. Jinak hodnocení Skytour.cz je tady na Slevomatu 4,4 z 5 a obsahuje mnoho slovních hodnocení, tudíž každý si může přečíst a rozhodnout se, zda služeb využije, či nikoliv. Děkuji. Roman Vejmola
Dobry den, co to je laskave za podvody na slevomatu? Na slevomatu Orbit travel a v kontaktech na webu Skytour. Jak tomu mam rozumet? Se Skytour jsme byli dost nespokojeny a malem jsme jej zakoupili znovu, protoze se schovava pod jinym nazvem. Jak toto muze slevomat dovolit?
Dobrý den, Skytour.cz se změnil na Orbit travel s.r.o. a bylo to kvůli změně právní formy, kdy Skytour.cz bylo vedeno na mou živnost ale bylo potřeba změnit právní formu na spol s r.o. a název Skytour s.r.o. nebylo možno zaregistrovat, jelikož tento název je velmi podobný názvu jiné již existující společnosti. O podvod se určitě nejedná, to bych asi neuváděl záměrně v Kontaktech na webu orbit-travel.cz, že se jedná o bývalý Skytour.cz, ale já to tam uvedl, a to záměrně, aby si každý klient mohl zjistit předchozí reference a názory a zkušenosti klientů z minulosti a věděl, že Orbit travel s.r.o. byl dříve Skytour.cz. Pokud jste neměl v minulosti s námi dobré zkušenosti, tak mě to velmi mrzí a budu rád, pokud mi Vaši zkušenost popíšete blíže na email info@orbit-travel.cz. Jinak hodnocení Skytour.cz je tady na Slevomatu 4,4 z 5 a obsahuje mnoho slovních hodnocení, tudíž každý si může přečíst a rozhodnout se, zda služeb využije, či nikoliv. Děkuji. Roman Vejmola
Dobrý den, nevím koho se mám více doptat když na Chatu Slevomatu mi pan na helpdesku napíše, že za ic nemůže info nemá a tímpádem nepomuže:D vtipná pomoc :D Jak může být prosím uplatnitelnsot voucheru do 1.9. 2017, když první termín je vypsaný na 2.9. a další jsou až do listopadu? Díky z info nebo kontakt, kde bych se evetuelně mohal dozvědět více.
Dobrý den,
voucher se uplatňuje vyplněním rezervačního formuláře, jehož odkaz je na
něm uveden. Tento formulář je nutné vyplnit do data platnosti voucheru, tj.
do 1.9.2017, následně Vám přijde potvrzení rezervace a již můžete čekat
na datum odjezdu. Pokud Vám cokoliv nebude jasné, můžete se obrátit také
na nás a to na telefonním čísle 728 984 001. Děkuji za dotaz.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
ráda bych se zeptat, zda jsou ještě volné 3místa na 4.11.? Velmi Vám děkuji za odpověď. S pozdravem hezkého dne Olina
Dobrý den,
ano v tomto termínu máme zatím stále volná místa, můžete tedy nabídku zakoupit. Děkuji za dotaz.