Dobrý den,
velice se vážíme Vašeho kladného hodnocení. Těší nás, že jste byli s pobytem u nás spokojeni. A budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu. Hezký den, recepce Hotelu Svratka.
Dobrý den, vážíme si Vašeho hodnocení pobytu v Hotelu Svratka. Rádi slyšíme, že se Vám u nás líbilo. Vaše spokojenost je pro nás tím nejlepším oceněním. Rádi Vás na našem hotelu přivítáme třeba někdy příště. Přejeme Vám hezký den. Recepce Hotelu Svratka
Krásné prostředí, v blízkosti mnoho možností vyžití sportovního i kulturního. Příjemný personál, hezké pokoje, vynikající kuchyně. Byli jsme zde již podruhé a určitě pojhedeme příští rok zase.
Vyjádření podniku
Před 8 roky
Dobrý den, vážíme si Vašeho hodnocení pobytu v Hotelu Svratka. Rádi slyšíme, že se Vám u nás líbilo. Vaše spokojenost je pro nás tím nejlepším oceněním. Velmi se těšíme na Vaši příští návštěvu. Přejeme Vám hezký den. Recepce Hotelu Svratka
Ubytování bylo velmi pěkné a zaměstnanci hotelu byli velmi milí. Moc jsme si užili všechny služby, které jsme mohli využít.
Jediné mínus, které jsme našli byly večeře. Mohlo se vybrat pouze ze dvou jídel, které byly masové.
Vyjádření podniku
Před 8 roky
Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení pobytu v Hotelu Svratka. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo. Je nám líto, že Vám nevyhovovaly večeře. Kdyby jste se na recepci dohodli, vyšli bychom Vám vstříc a připravili pro Vás pokrm bezmasý. V tomto týdnu byla obsazenost hotelu nižší, proto jsme podávali servírované večeře. Při běžném provozu probíhají večeře formou švédského stolu, kde si každý vybere dle chuti. Přejeme Vám hezký den a věříme, že náš hotel ještě navštívíte. Recepce Hotelu Svratka