
Termín
Platnost do 3. 5. 2016.
V ceně
- Seznámení se změnami, které digitalizace přinesla do marketingu
- Vysvětlení termínů digitálního/online marketingu
- Popis komunikačních kanálů online marketingu a jejich využití (sociální sítě, mobilní marketing, interaktivní web, e‑mail marketing, PPC, SEO)
- Praktické know-how (tvorba vlastní online marketingové kampaně)
- Výuka probíhá 3. 5. 2016 9–17 h
- Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování
Omezení
Můžete využít do 3. 5. 2016
- Rezervace: Zaregistrujte se zde, do poznámky uveďte kód voucheru.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Potřebujete se zorientovat v dnešním digitálním světě? Komunikujete online a chcete znát současné trendy? Začínáte podnikat a nevíte, jak a kde na internetu oslovit svoji cílovou skupinu? Nebo stavíte e‑shop a potřebujete na něj dostat co nejvíce potenciálních zákazníků? Seznamte se s výhodami a použitím digitálního marketingu i online komunikace na jednodenním kurzu online marketingu v Institutu certifikovaného vzdělávání. Zamilujete si je a stanou se integrovanou součástí vašich aktivit.
Komu je kurz určen
Kurz Základy online marketingu je určen pro všechny, kteří jsou ve styku s digitálním/online marketingem – využijí ho především pracovníci marketingových oddělení, kteří chtějí zvyšovat svoji kvalifikaci a konkurenceschopnost, začínající podnikatelé nebo “e‑shopáři”, kteří hledají vhodné nástroje a know-how pro úspěšné získávání nových zákazníků a zvyšování svých prodejů.
Kurz povede zkušená lektorka Kateřina Maršounová, M.A., MSc.
Je mezinárodním evangelistou digitálního marketingu a změn již od roku 2011. V digitálním týmu Sanoma Media Amsterdam se podílela na vývoji mezinárodních marketingových strategií pro mobilní aplikace a její blog případových studií sociálních sítí je součástí iStrategy – mezinárodního networku digitálních marketérů, mezi něž patří Randy Zuckerberg (Facebook) nebo Jimmy Wales (Wikipedia). Kateřina a její agentura Velvet_Prg spolupracovala mimo jiné s Buzzer NL (word-of-mouth/experience marketing), BMW (CMO, celebrity branding), Hill+Knowlton ČR (digitální marketing), AMI Communications (creative sociální sítě) nebo BPA marketing (gamification/zhernění marketingových procesů). |