Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
zakoupila jsem tuto kabelku v barvách černá, velbloud hnědá.
Kabelku jsem ale obdržela v jiných barvách (černá, velbloud, světle
hnědá).
Kabelku jsem tedy zaslala zpět s dopisem, ve kterém žádám výměnu za
barvy, které jsem si objednala. Po telefonické domluvě s jednatelem, mi ale
bylo řečeno, že mi nejspíše slevomat vrátí peníze. Raději bych ale
obdržela zboží ve správných barvách. Bylo by možné to nějak prověřit?
Děkuji
Dobrý den, Pavlo,
velice mě mrzí tyto komplikace s vaším zbožím :-( Bohužel v tomto
případě, pokud obchod již nemá tyto barvy skladem, musí vaši objednávku
stornovat a vrátit vám částku :-( Určitě se však u nás sleva ještě
objeví, abyste o kabelku nepřišla :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den, lze objednat více kusu na jedno poštovné???
Dobrý den, Martino,
samozřejmě :-) Stačí, když si vložíte více kusů v rámci jednoho
košíku a bude vám účtováno jen jedno poštovné.
Hezký večer. Míša
a kdy bude další připravovaná akce? abych to neprošvihla. děkuji
Dobrý den, paní Petro,
dejte si nabídku do svých oblíbených aaž se nabídka akce vrátí zpět
stejná nebo podobná, tak budete informovaná :-)
Hezký den, Markéta
Budete mit casem v nabidce i s cervenou barvou?
Dobrý den,
je možné že se objeví v další připravované akci.
S pozdravem
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Z obchodu mi bylo řečeno, že kabelku mají v požadovaných barvách skladem. Potom tedy nechápu v čem je problém a proč mi tedy za vrácenou kabelku nepošlou novou bez toho, aby mi slevomat vracel peníze a já ji musela platit znovu?
Tak bohužel Pavlo o tomto informaci nemám. V tomto případě bude tedy nejlepší, když se obrátíte přímo na obchod, který reklamaci vyřizuje, jestli by bylo možné zboží jen vyměnit.
Děkuji a přeji vám hezký den. Míša