Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

16 párů kotníkových ponožek s bambusovým vláknem

4,6 / 5 Moda62 1 340 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Vláďa

Proč jsou ty ponožky tak drahé? Všude na slevových portálech je lze zakoupit za 179 kč za 15 párů

Petr Šulc

Dobrý den, jak to vypadá se stavem na skladu? Mám objednáno od 10.5., je 18-tého a objednávka stále jen přijata???!!!

Moda62

Dobrý den,
na Vaší objednávce pracujeme , objednávky se snažíme pokud možno zpracovat v dřívějším termínu než jaký je uveden u akce, tj.14 pracovních dní.

Hanka

Dobrý den, jak prosím uplatnit voucher?

Slevomat.cz

Dobrý den paní Hanko,
po zakoupení Vám přijde domu službou, kterou jste si zvolila například Českou poštou. Barvu a velikost si můžete zvolit již při tvorbě objednávky.

Hezký den, Markéta

Danka

Dobrý den,
ráda bych se zeptala kam až ponožky sahají? Pod nebo nad kotník? Děkuji.

Moda62

Dobrý den, sahají těsně nad kotník.

Terezka

Dobrý den,
21. 4 2016 jsem udělala objednávku a stav je pořád objednávka přijata, ale nevím jestli si zboží mohu vyzvednout nebo ne.
S pozdravem Tereza

Moda62

Dobrý den, o možnosti vyzvednutí budete informována emailem

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Terezo,
objednávka přijata znamená, že eshop o vytvořenou objednávku přijal. Vydržte :-) za chvilku se Vám ukáže status vyřizuje, zboží odesláno a na jako poslední to, že si můžete zboží vyzvednout nebo bude doručeno k Vám na adresu :-)

Hezký den, Markéta

Martinka Hánová

Dekuji za odpoved, a zeptam se mám pltabu uhradit ihned nebo pockat az se platba vrátí, díky za info:)

Slevomat.cz

Dobrý den, Martinko,

vidí, že platba již byla přiřazena k objednávce a bylo vám zasláno shrnutí. Je tedy vše v pořádku? :-)

Hezký večer. Míša

Martinka Hánová

prosím muzete mi poradit???????????

Jitka

Dobrý den. Omylem jsem objednala jiné ponožky (velikost i barvu, než jsem chtěla. Na uvedení e-mail jsem zaslala prosbu o změnu objednávky. Je to takto možné? Děkuji.

Moda62

Dobrý den, takhle je to v pořádku. Změna byla provedena.

Martinka Hánová

Dobrý den, potrebuji poradit. objednala jsem ponožky zaplatila ale zapomela jsem tam napsat variabilní symbol, co mám delat? symbol mám k dispoizici zkopírovaný.

Slevomat.cz

Dobrý večer, Martinko,

velice mě to mrzí, ale pokud k nám platba dorazí bez variabilního symbolu, nejsme schopni ji přiřadit k objednávce a platba vám tedy bude automaticky vrácena zpět. V tomto případě je nutné jedině pltbu uskutečnit znovu.

Hezký večer. Míša

Jana

Děkuji za rychlou odpověď,je nějak omezené množstvý na jedno poštovné? Zavažujeme hromadnou objednávku, cca 8× 16 ponožek,možná i více. Přeji pěkný den.

Monika - Slevomat.cz

Na jedno poštovné lze zaslat 2 sety kvůli velikosti balení. Takže ideálně nákup rozdělit do více objednávek.

Děkujeme za pochopení

Jana

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda do konce akce plánujete naskladnit i větší pánské velikosti? Nyni jsou k dostání max. 39 –42. Děkuji

Monika - Slevomat.cz

Dobrý den,

větší velikosti jsou naskladněny, stačí si jen pod zvolenou variantou vybrat správnou velikost :)

Děkujeme a krásný den

Pavlína

DOBRÝ VEČER PROČ NENÍ MOŽNÉ VYUŽÍT ZÁSILKOVNU S POŠTOU MÁME ŠPATNÉ ZKUŠENOSTI.A OSOBNÍ ODBĚR NENÍ MOŽNÝ

Moda62

Na doručování přes zásilkovnu už pracujeme. Zatím nemáme podepsanou smlouvu. Bohužel v průběhu této akce se doručování nezmění.

Jiří Hekerle

Dobrý den,
mám velikost bot 7,5 a nemohu najít ve Vaší nabídce pro mě bambusové ponožky – kde je chyba ?
Děkuji za odpověď a přeji krásný den.
 HEK.

Moda62

Dobrý den, vyberte si variantu a objednejte vel. 40/43.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru