Relax s pastelkami: Omalovánky pro dospělé
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, zadávala jsem objednávku s vyzvednutím v Praze ale potřebovala bych jí změnit na vyzvednutí v Brně bylo by to tak možné? A pokud jí zaplatím hned kartou bylo by možné si jí vyzvednout v sobotu? Děkuji
Dobrý den, objednávku Vám můžeme upravit. Prosím Vás tímto
o zaslání Vašeho jména a čísla objednávky na náš email obchod@knihcentrum.cz ,
požadavek zaeviduje a objednávku Vám následně upravíme. Pokud bude
objednávka vyskladněna nejpozději zítra, bude možné objednávku vyzvednout
v sobotu na odběrním místě.
O možnosti vyzvednutí budete informována emailem přímo z odběrního
místa.
Přeji příjemný den, Hana Štvrtňová
Dobrý den. Právě jsem objednala a zaplatila kartou troje omalovánky. Bylo uvedeno předpokládané datum doručení 2.5. Ráda bych omalovánky měla již v pátek 29.4., abych mohla jedny o víkendu darovat – nebylo by možné trošku poslání uspíšit? Samozřejmě chápu, že jsem měla objednat dříve a je to má chyba. Ale pokud to půjde, budu Vám moc vděčna. Předem Vám děkuji za ochotu.
Dobrý den, paní Málková, Vaše objednávka bude do Vámi požadovaného
data vyřízena. Zatím čekáme na předání Vaší objednávky z portálu
Slevomat.cz k vyřízení. Jakmile bude objednávka zavedena do našeho
systému, bude expedována. Po přijetí bude objednávka doručena do dvou
pracovních dnů.
Přeji příjemný den, Hana Štvrtňová
Moc Vám Děkuji jsou užasné už se těším až dneska budu relaxovat ;) a jinak sem předala stránku své kamárádce a dneska si bude obědnávat ;)jste užasní ;)ještě jednou Děkuji přeji Hezký den.
Dobrý den, paní Tučková, jsme velice rádi a potěšeni, že jste se
zbožím a i s našimi službami spokojena.
Přeji příjemný den, Hana Štvrtňová
Děkuji za rychlé vyřízení mého dotazu a za informaci k uložení zásilky, omalovánky jsem si již vyzvedla.
Dobrý den, paní Jurníková, děkujeme za informaci a jsme velice rádi,
že se situace rychle vyřešila a své zboží máte již k dispozici .
Přeji příjemný den, Hana Štvrtňová
Dobrý den paní Štvrtňová,
odkaz na sledování jsem obdržela, ale ani podle něj není zásilka ještě
uložena na poště. Dne 14.4. je evidován vstup zásilky na SPU, ihned
výstup a z 15.4. je evidováno podání zásilky. Další informace chybí,
rovněž z odkazu není dané, že je již balíček uložen na poště.
Chápu, že to není Vaše chyba, selhání je na straně české pošty, jen
jsem chtěla vědět, zda nemáte přesnější informace o stavu zásilky, ať
pro balíček nejedu zbytečně.
Dobrý den, paní Jurníková, ano informace je matoucí, ale někdy se
bohužel stává u těchto zásilek, že nejsou ze strany dopravce
u sledování úplné. Zásilka by měla být na dané poště, ale pro jistotu
prověřím a budu Vás kontaktovat.
Prosím tedy o malé strpení.
Přeji příjemný den, Hana Štvrtňová
Dobrý den, mohu Vám tímto potvrdit, že zásilka je na Vámi vybrané
úložní poště opravdu uložena pod podacím číslem NP1320930991U ,
dopravce uložení zásilky na pobočce ČP potvrdil.
Přeji příjemný den, Hana Štvrtňová
Mám stejný dotaz jako paní Kristýna..
14.4. mi přišla sms, že pro mne pošta převzala balíček a bude doručen
následující den, dodnes žádná informace o stavu zásilky..
Dobrý den, paní Jurníková, Vaše objednávka byla vyskladněna k datu
14.4.2016 a předána dopravci. U zásilky jste si zvolila způsob doručení
Na Poštu a v tomto případě Vás dopravce měl informovat buď sms zprávou
nebo emailem o uložení zásilky na Vámi zvolené poště. V tuto chvíli je
pro Vás zásilka připravena k vyzvednutí, podrobné informace naleznete
přes sledování zásilky https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/NP1320930991U
. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na email
obchod@knihcentrum,cz .
Přeji příjemný den, Hana Štvrtňová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat minulý týden jsme si objednávaly dvoje
omalovánky i přesto, že jsme už poslaly peníze e-mail, že to odesíláte
ještě nepřišel. Mohla bych se zeptat kdy je tak přibližně odešlete?
Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den, prosím o zaslání čísla objednávky a Vaší emailové
adresy pro kontrolu Vaší objednávky. Dané údaje prosím zašlete na
emailovou adresu obchod@knihcentrum.cz,
následně objednávku prověříme a budeme Vás o stavu informovat.
Přeji příjemný den, Hana Štvrtňová
Dobrý den, mám dotaz – už máme jednu objednávku (vyzvednutí osobně v Praze) a chtěla bych přiobjednat a nechat si vše poslat najednou poštou – ŠLO by to spojit? Děkuji předem za odpověď
Dobrý den, v tomto případě nelze způsob dopravy měnit. Objednávky
s různým způsobem dopravy nelze proto společně odeslat v jedné
zásilce.
Přeji příjemný den, Hana Štvrtňová
Dobrý den, mohla bych to zaplatit například na dobírku ?
Dobrý den, bohužel v tomto případě je nutná platba předem on-line (
převod nebo platební kartou ), dobírka není možná.
Děkujeme za pochopení a přeji příjemný den, Hana Štvrtňová
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda i při této akci platí Vaše stálá nabídka poštovného zdarma při objednávce nad 500 Kč? Děkuji.
Dobrý den, bohužel doprava zdarma nad 500,– Kč je pouze určena pro
vytvořené objednávky přímo na našem webu. Poštovné zdarma je pouze
v případě doručení na naše prodejny KNIHCENTRUM.cz
U objednávek vytvořených přes portál Slevomat.cz se vždy započítává
poštovné. Výše poštovného je následně uvedeno u naší nabídky .
Přeji příjemný den, Hana Štvrtňová
Dobrý den, chci se zeptat, jestli jsou obrázky tištěny oboustranně, nebo
je na každém listu jen jeden obrázek? A také by mě zajímalo, zda jsou
omalovánky vhodné i pro děti, nebo jsou plošky k vybarvení moc
malinké?
Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, ano obrázky jsou tištěny na obou stranách. Omalovánky by
mohly být vhodné pro děti od 10 let. Velikost ploch pro vybarvení je
opravdu různá a můžete si jednotlivé motivy a vzory prohlédnout
v galerii, kterou naleznete pod nabídkou omalovánek . Zde jsou uvedeny
veškeré nabízené motivy.
Přeji příjemný den, Hana Štvrtňová
Dobrý den,
lze na omalovánky využít získané kredity ??Děkuji
Dobrý den,
ano na objednávku můžete kredity použít. Využití kreditu naleznete před
zvolením platby.
Hezký den, Markéta
Dobrý den chápu to dobře ,že když si objednám omalovánky a vyzvednu si je na provozovně v Blansku tak neplatím poštovné díky??
Dobrý večer paní Kristýno,
ano je to tak, dodání na prodejnu KNIHCENTRUM je zdarma.
Pěkný večer
Dobrý den,
pokud zvolím odběr na provozovně, kolik dnů mám na vyzvednutí?
Děkuji :-)
Dobrý večer paní Lucie,
jakmile bude zásilka na prodejnu dodána, personál prodejny Vám zašle mail a
balíček na Vás bude čekat po dobu 7 dnů. Pokud budete potřebovat dobu
prodloužit, je možné se domluvit přímo s personálem prodejny.
Hezký večer
Dobry vecer.Chtela bych se zeptat??kdyz se dneska platila obednavku i z dopravou jestli pri prevzeti budu jeste neco platit??Dekuji za odpoved,a kdy asi tak to dojde??
Dobrý den, Miluše,
určitě ne. Objednávku uhradíte přes Slevomat, my ji zašleme obchodu,
který vám pak jen zboží zašle a vy můžete relaxovat :-) Doba doručení
je 5 pracovních dní.
Hezký den. Míša
Dobrý den paní Lucie – vzhledem k tomu, že se ptáte na kopírování
obrázku, ano, druhá strana lehce prosvítá…Již mám s tímto
zkušenost.
–
Jinak já dotaz nemám, byl mi zodpovězen u otázky paní
Markéty. děkuji
Dobrý den, Zuzko,
děkujeme vám za odpověď a za pomoc :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den. Jste mi prosím schopni odpovědět, jaká je kvalita okopírovaného obrázku? Prosvítá další strana? Děkuji :)
Dobrý den, tisk neprosvítá, nejedná se o klasický tenký papír. Dle
informace nakladatele tohoto titulu je gramáž vnitřní stánky 120g a jedná
se o bělený ofsetový papír.
Přejeme příjemný den, Vaše KNIHCENTRUM.cz
Dobrý den,
jak dlouho mi necháte omalovánky na prodejně? Pojedu do Prahy příští
sobotu, je možné se tak dohodnout?
Dobrý večer paní Evo,
ano je možné se takto dohodnout. Jakmile bude zásilka na prodejnu dodána,
personál prodejny Vám zašle mail a balíček na Vás bude čekat po dobu
7 dnů. Pokud budete potřebovat dobu prodloužit, je možné se domluvit
přímo s personálem prodejny.
Hezký večer Šárka
Dobrý den, není někde pár ukázek s každé knihy? nemohu se rozhodnout a ukázky by mi moc pomohly. Děkuji
Dobrý den Kristýno,
ukázky z jednotlivých omalovánek jsou k dispozici ve fotogalerii, kterou
naleznete pod obrázkem v nabídce.
Přeji krásný den :-)
Dobré odpoledne. Jaká je, prosím, gramáž papíru? Děkuji.
Dobrý den, dle informace nakladatele tohoto titulu je gramáž vnitřní
stánky 120g a jedná se o bělený ofsetový papír.
Přeji příjemný den, Vaše KNIHCENTRUM.cz
Dobrý den jak objednat dvoje omalovánky na jedno poštovné prosím??
Dobrý den, sortiment lze zakoupit v různém druhu a v libovolném počtu
za jedno poštovné.
Různé druhy sortimentu ( vyberete přes možnost varianta ) si vložíte do
nákupního košíku přes ,, Koupit za 49,– Kč … ,,, a budete automaticky
přenesena do nk a zde si můžete upravit počet kusů. V horní zelené
liště ,, Vybrat další nabídku ,, se vrátíte zpět a vyberete si další
titul.
Po vybrání všech požadovaných druhů a úpravě množství zvolíte ,,
K objednávce ,,
Přeji příjemný den, Vaše KNIHCENTRUM.cz
dobrý den, obrázky jsou na každé straně ? Tzn. 64 obrázků?
Děkuji za odpověď ! Jana
Dobrý den, v tomto případě jsou omalovánky na 61 stranách.
Zbývající 3 strany jsou úvodní.
Přejí příjemný den
Vaše KNIHCENTRUM.cz
Dobry den, za jak dlouho budou omalovanky k dispozici na vyzvednuti v Knihcentru? Dekuji
Dobrý den, paní Pavlíno,
do 4 pracovních dnů :-)
Hezký den, Markéta
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, zda je možné k nákupu přidat i jiné položky? Např. pastelky?
Děkuji
Dobrý den, bohužel jiný sortiment, který není v nabídce přes portál Slevomat.cz nelze přiobjednat. Tento sortiment není ani možné zakoupit přes náš e-shop www.KNIHCENTRUM.cz
Přeji příjemný den, Hana Štvrtňová