Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dvě křupavé pizzy dle výběru v OC Plaza Novodvorská
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Stůl si zamluvte předem na tel. 241 413 000. V restauraci se prokažte kódem voucheru.
- Jídlo s sebou: Možnost konzumovat v restauraci i odnést s sebou.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den,
lze využít voucher POUZE na pizzu sebou ? A lze si pizzu předem telefonicky
objednat a jen vyzvednout ?
Děkuji za info
dobry den Pane Petr
Ano, bez problem
s pozdravem
Il pomodoro
Já šel bez rezervace a v pohodě. Je tam pořád prázdno. Není problém.
Dobrý den, pane Petře, tak jste měl štěstí :-) sto jedlíků jste
nepotkal .-)
Hezký den, Markéta
Taky bych se pridal k dotazem ohledne rezervace. Do OC chodime celkem casto (do detskeho koutku), ale vzdy spontalne, takze udelat si pro nas rezervaci do predu je komplikace, kvuli ktere bych si voucher nekoupil. Nicmene prave proto, ze vzdy sedime na kafi hned vedle a vidime, ze restaurace je skoro vzdy prazdna, bych cekal, ze rezervace dopredu nebude treba. Takze abych se tu nerozepisoval a zkratil to: Je rezervace dopredu opravdu nutna? Nebo muzu prijit na blint a kdyz bude misto, tak bude mozne voucher vyuzit? Dekuji, Honza
Dobrý den, pane Honzo,
pokud chodíte do dětského koutku, tak sám uvidíte, jestli je restaurace
volná nebo plná. Pokud Vás přepadnout chutě, tak stačí do restaurace
zaskočit a domluvit se :) Pokud se stane, že jste doma a naplánujete si
večeři se známými nebo rodinou, tak bych si raději dopředu zatelefonovala,
aby se nestalo, jak jsem již říkala, že přijede sto jedlíků a bude plno
:-) Byla by škoda, aby se společná večeře neuskutečnila .-)
Hezký den, Markéta
proč se mám objednávat-rezervaci, když máte stejně skoro stále poloprázdno, nikdy jsem neviděla vaši pizerii naplněnou…ale to všechny stravovací zařízení na patře
Dobrý den, paní Marcelino,
nikdy nevíte co se může stát .-) přijede sto jedlíku a restaurace bude
najednou plná. Je přece nepříjemné si naplánovat například oběd a
přijít do plné restaurace. S rezervací je to vždy snadnější a nemusíte
se do předu stresovat, jestli si sednete :-)
Hezký den, Markéta
Byli jsme minulý pátek. Hodnocení nelze přidat, stále firma nezadala vouchery klientů, tak napíši aspoň sem. Cena před slevou je nesmysl, museli by jste si dát dvě nejdražší pizzy. Ostatní jsou tak kolem 120.to neva. Pizza byla výborná, čerstvé suroviny, doporučuji Caesar. Obsluha podprůměrná, obsazeny 4 stoly, i tak jsem čekal na zaplacení pět minut, děti i manželku jsem radši poslal hrát ven, už je nebavilo čekat. Paní běhá, ale naprosto nekoordinovane, nezvládá. Plný lokal bych zažít nechtěl. Výzdoba odporné ubrusy, škoda. Na zdi s imitaci kamene je obrovská černá tabule, vypadá jak vypnutá TV. Asi sem skrabou denní nabídku, byla prázdná, sundal bych. Obrovské mínus dávám za nápoje. Cenu 40 jsem čekal, ale že vše bude v lahvičkach 0,2 litru je des. Málokdo dítěti koupi tři. Zaver: pizza super, prostředí průměr, obsluha podprumer. Napište se předem nebo si radši vezměte sebou.
Dobrý den, pane Petře,
ihned, jak restaurace zadá vouchery do svého systému, tak budeme rádi i za
znovu vytvořené hodnocení. Za hodnocení jsme velice rádi, protože je
důležité pro nás i restauraci čili zadavatele slevy. Pokud jste nebyl
spokojen s prostředím, tak to mě velice mrzí. Pokud budete chtít, tak si
příště domluvte, že si vezmete jídlo sebou. Byla by škoda přijít
o super pizzu, jak píšete :-)
Hezký den, Markéta
To je docela tragedie, ze italska pizzerie misto kvalitni italske gorgonzoly dava ceskou prumyslovou nahrazku nivu a jeste si troufne rict, ze vetsina zakazniku tomu dava prednost. Nevhodnym syrem pravou italskou chut italskeho pokrmu naprosto pohrbite. Kdyz je v receptu Grana Padana, tak taky nedavate doufam 30 % eidam. Ani nemluvim o tom, ze tazatelka se Vas ptala na druh mozarrely. Chapu, ze v OC zrejme nemame cekat vysokou gastronomii, ale minimalne bych cekala v italske pizzerii italske suroviny. Aspon, ze se u Vas nekouri, to mate plus.
V OC jsme jediní kdo používá čerstvé, kvalitní suroviny, dovážené
každý den. Grana Padana je u nás standard, nepíšeme do meny lži, to co je
napsané opravdu prodáváme. Mozzarella je italské značky. Když uděláme
akci a nabídneme jídlo se správnou italskou recepturou, není o něj skoro
žádný zájem.
s Pozdravem
Dobrý den, nenašla jsem pizzu s mořskými plody. Dokonce nemáte ani normálního lososa jen uzeného. Také mě vyděsilo, že místo klasiky děláte náhražku v podobě nivy a to i do quattro formaggi. Jakou tedy používáte mozzarellu? Chodíme často na dětské divadélko, takže bych pak i zašla – jenže s tříletým dítětem, takže mu nemíním dát cokoliv.
Dobrý den, jako italská pizzerie používáme jenom mozzarellu na naše
pizzy. Pro nás není výhodné dát do meny pizzu s mořskými plody, jelikož
nejde na odbyt. Dvakrát, třikrát do týdne děláme meny s čerstvým
lososem za dobrou cenu. A nivu používáme, protože většina zákazníků
nemá rádo intenzivní chuť gorgonzoly.
Děkuji za pochopení a těšíme se na Vaší návštěvu.
S pozdravem
Hedvika
Dobry den, jste nekuracky podnik a mate detsky koutek? Dekuji.
Dobrý den, kuřácký podnik nejsme ale dětský koutek je vedle nás a naproti nám.
Je třeba vyzvednout obě pizzy najednou?
Dobrý den, Pavlo,
ano musíte si vyzvednou obě najednou. Budete mít alespoň o důvod více
pozvat přátelé na návštěvu .-)
Hezký den, Markéta
Prosím – můžete napsat spojení k vám – nejl.metro, ev. tramvaj. Díky
Dobrý den, paní Jarko,
do restaurace na Novodvorskou Plazu se dostanete buď přes Smíchovské
nádraží (metro) a následně autobusem 196, 197. Také můžete jet
z Kačerova (metro) a dále pokračovat autobusem, který má číslo 106,
196.
Hezký den, Markéta
Dobrý den,
je pizza připravována v klasické nebo elektrické peci?
Děkuju za odpověď.
P.
Dobrý den,
pizza je připravováno v klasické peci, viz fotogalerie.
Hezký den.
Klasické na dřevo.
Dobrý den, pane Marku,
omlouváme se, ale omezení platí i na objednané jídlo sebou.
Nezlobte se :) Je to vytvořené z důvodu lepšího a rychlejšího servisu a
provozu restaurace.
Hezký den, Markéta
ano
Dobrý den, rád bych se zeptal, omezení na 17–21h platí i pro odnos sebou?
Ano, i pro odnos ssebou.
Máte špatně mapku :)
Romane, děkujeme za upozornění. Zařídím opravu :)
Hezký den, Markéta
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Nejde pridat hodnoceni, vouchery firma stale nezadala, prosim o napravu, chceme pridat fotku za akce a ziskat tim 20 kreditu.
Dobrý den, paní Gabriello,
prosím o chvilku strpení :-) jakmile firma zadá do systému vouchery, tak ihned bude moct hodnotit. Za fotografii budeme velice rádi :-)
Hezký den, Markéta