Dobry den, chci se prosim ujistit, zda staci emailem zarezervovat sedadla na
jmeno a pote pouze prijdu s vytistenym voucherem v den predstaveni, nebo je
treba predem na pokladne voucher smenit za papirovou vstupenku? Dekuji za
odpoved.
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Aleno,
vytvořte si rezervaci, kde Vás požádají o kód a dají instrukce, kdy nebo
jak dostanete vstupenku.
Hezký den, Markéta
Jitka Krajčová
Tak vyřešeno. Nicméně byla mi nabídnuta pouze 15. řada.
Jitka Krajčová
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Jitko,
je možné, že je v dalších řadách již obsazeno.
Užijte si představení.
Hezký den, Markéta
Jitka Krajčová
Mám stejný problém a 26.3. je již v pátek. Psala jsem včera:
Dobrý den, prosím o rezervaci 2 míst na baletní představení Romeo a
Julie dne 26.3.2016 na 19,30 do 10 řady mezi místy 9 až 15. Poukaz
slevomat.
Děkuji
Jitka Krajčová
Václav Frič
Dobrý den,
místa si musíte rezervovat dopředu. jestli jsme vám doposavad
neodpověděli, tak nám prosím napište znova.
Děkuji
Michaela
Dobrý den, zakoupila jsem vouchery na vybraný termín. Je třeba zamluvit
konkrétní místa nebo stačí přijít s vouchery a na místě si vybrat
volná místa v sektoru A? Chtěla jsem rezervovat určitá místa, ale na
email nikdo neodpověděl několik dnů a tel. mi také nikdo zatím
nezvedl.
Děkuji moc za informaci.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chci se prosim ujistit, zda staci emailem zarezervovat sedadla na jmeno a pote pouze prijdu s vytistenym voucherem v den predstaveni, nebo je treba predem na pokladne voucher smenit za papirovou vstupenku? Dekuji za odpoved.
Dobrý den, paní Aleno,
vytvořte si rezervaci, kde Vás požádají o kód a dají instrukce, kdy nebo jak dostanete vstupenku.
Hezký den, Markéta