Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Hloubkové čistění sedadel a interiéru vč. tepování
Hodnocení podniku Autoklimatizace
Čistění proběhlo v termínu, který jsem si vybral a jeho výsledek byl skutečně skvělý. Poměr cena/výkon je u této nabídky skutečně dobrý. Služby podniku jsem využil již podruhé (minule servis klimatizace) a s největší pravděpodobností navštívím podnik i v budoucnu.
Trochu slabší komunikace e‑mailem. Na slíbenou fakturu čekám do dnes (2 měsíce).
Možnost objednání elektronicky
Provonění interiéru zcela chybělo.
K tomu, aby proběhlo to, co jsem si představila při nákupu voucheru, bylo nutno dokoupit další části čištění (sušení ap.), takže nakonec byla cena dvojnásobná. Obsluha nebyla ochotná/schopná vystavit potvrzení o platbě ani za doplacenou část, které by bylo akceptovatelné pro účetní.
Dobrý den paní Reinholdová, děkuji za Váš komentář, na který si dovolím reagovat. Prezentaci našich služeb na slevovém portále Slevomat.cz vnímáme jako specifickou formu marketingu, kdy klientům partnera nabízíme naše služby za zvýhodněných podmínek s cílem umožnit zákazníkům tzv. otestovat naše služby za jasných a srozumitelných podmínek. Ve Vašem případě se jednalo o nabídku tepování sedadel, tepování koberečků včetně luxování sedadel a koberečků + provonění interiéru. Rozsah nabízených služeb je zřejmý při zveřejnění této nabídky na webových stránkách partnera. Vaše představy rádi naplníme, ovšem nelze očekávat, že k nabízeným službám za zvýhodněnou cenu Kč 349,- Vám bude poskytnuto kompletní čistění interiéru vozu (Renault Scenic) zdarma. Pro srovnámí: zakoupíte-li na jakémkoliv slevovém portále víkendový Wellness pobyt se snídaní a jedním vstupem do bazénu, nelze očekávat snidani, oběd a večeři + neomezený vstup do wellness zony. Obecně, také nepracujete dva dny v týdnu za mzdu a další tři dny zdarma, jen pro dobrý pocit zaměstnavatele. Provonění interiéru ve Vašem vozidle je vzhledem k množství aromatických tzv. stromečků, neznatelné. Daňový doklad vystavíme každému zákazníkovi automatiky dle zakázkového listu, tj. na vozidlo, na kterém byla služba provedena, nikoliv podle představ Vaší paní účetní na vozidlo,jenž je evidováno jako firemní a vždy na částku a rozsah poskytnutých služeb. Věřím, že při dalším nákupu na slevovém portále věnujete chvilku na přečtení rozsahu nabídky a zvolíte poskytovatele, který vyhoví i Vašim požadavkům na specifika v daňovém dokladu.
Opravdová péče, kvalita. Spokojenost s komunikací.
ztratilo se pouzdro na brýle a jiné drobnosti. Chování personálu bylo zvláštní. Působil nedůvěryhodně.
Dobrý den paní Kubíčková, děkujeme za věcné hodnocení poskytnuté služby. Neračte se prosím divit protáhlému obličeji zaměstnance při pohledu do Vašeho vozidla Ford Fiesta, jehož interiér byl obrazem vnitřku nádoby, kam ostatní lidé odkládají již nepotřebné věci. Zmíněné drobnosti a pouzdro na brýle jsme museli vzhledem k neúměrnému zápachu odložit mimo prostory naší provozovny, tak aby nebyl cítit ve vozech dalších zákazníků a samozřejmě jsou k vyzveduti. Věříme, že při Vaší další návštěvě provozu ručního mytí a čištění interiéru se setkáte s otrlejším personálem, který Vám vyjde vstříc a vyčistí také zmíněné drobnosti.
- komunikace
– perfektně odvedená práce
Velmi příjemný pán , čištění super.
Bezvadný přístup a ochota.
Auto bylo moc hezky vyčištěno.
Dobře odvedená služba, pohodlné objednání, možnost „na počkání“, dokonalý výsledek.