Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt plný odpočinku se saunou, masáží a polopenzí s platností až do září
Hodnocení podniku Wellness Hotel Tatra
více bych přitlačila, ale to je na každém ;) příjemné to ale bylo
-sauna byla skvělá
-výborná koupelna
-masáž trvala zhruba 15 min, ne 30 -první den bylo jídlo skvělé, postupně se zmenšovaly nejen porce, ale i kvalita(asi se střídali kuchaři)
-od pokojové služby jsme očekávali vysátí pokoje, což se nestalo po celý týden našeho pobytu(vždy byly jen ustlané postele)
-kafe jsme dostali taky jen první dva dny
Děkujeme i za toto hodnocení pobytu i když vzhledem od datumu uplatnění voucheru již uplynulo několik měsíců, tak rozhodnutí napsat hodnocení svého pobytu v našem hotelovém komplexu muselo v pisateli nejdříve "dozrát". Toho si velmi vážíme, protože pobyt si pisatel užil a stále na něj vzpomíná.
Naše masážní studio je centrálně řízeno počítačem a naši maséři nemohou dříve ukončit masáž, než je počítačem nastavena doba masáže. Veškerá jídla z nabídky hotelových polopenzí, tedy i váha jednotlivých ingrediencí jsou sestavovány s nutričními specialisty s ohledem na pobytové aktivity hostů. Je tedy možné, že pisateli se následně zdáli jednotlivé menší, ale tomu tak samozřejmě není. Pokojová služba každý den překlízí pokoje u ubytovaných hostů - součástí překlizení pokoje je jak vysátí pokoje, tak i doplnění chybějící instantní kávy a porcovaného čaje na každém pokoji.
přístup personálu, příjemné vystupování
tak celkově jsme si pobyt moc neužili, čekali jsme přes hodinu na jídlo, masáž byla spíše hlazením, i když chápu, že masírovat od rána do večera není asi úplně jednoduché, sauna studená, ubytování by se asi dalo připlatit za lepší. Nemají klasické barové drinky…
Děkujeme i za toto hodnocení pobytu. Pisatel se s prostředím, kde se rozhodl strávit několik dnů mohl důkladněji seznámit v nabídce Slevomatu - veškeré fotografie a nabídka odpovídají skutečnosti. Čekání na jídlo v restauracích je dnes standartní záležitostí a slušností vůči hostům, nejsme zařízení bufetové kategorie, tedy - v našem hotelovém komplexu chápeme večeři jako vyvrcholení prožitých zážitků a události celého dne a tím pádem ponecháváme hostům dostatečně dlouhý časový prostor pro jejich vzájemnou komunikaci /v žádném případě hodinu - jídla si ubytovaní objednávají z hotelových polopenzí/ a konzumaci nápojů, včetně klasických drinků z naší nabídky jako např. Cuba Libre, Mojito, Piña Colada Bavorák, Fernetína, Bloody Mary, atd.. To vše se odehrává v příjemném prostředí podladěno tlumenou reprodukovanou hudbou. Velký důraz klademe na provoz sauny, která je natápěna minimálně hodinu před vstupem prvních hostů na teplotu 95 stupňů Celsia a tato teplota se udržuje až do poslední návstěvy. Stěžující pravděpodobně měli pootevřeny vstupní prosklené dveře, takže docházelo k intenzivnímu úniku tepla, protože u více jak pěti tisíc pobytů v našem hotelovém komplexu nebyla ani jedna negativní reakce na provoz sauny !!!!! Naši zkušení maséři při masážích přistupují zcela individuelně ke každému hostu - tedy při komunikaci s masérem je nezbytné sdělit i své požadavky na "silovější" provedení masáže, Snažíme se našim hostům vyhovět v naší široké nabídce pobytových aktivit na více jak 100%, protože chceme, aby si pobyt v našem hotelovém komplexu dostatečně užili za cenu, kterou zaplatili.
Líbil se nám přístup majitele, jedné z recepčních – ochotná, vstřícná, usměvavá, vyřídila všechny naše požadavky, dokonce nabídla kompenzaci jiné služby za nečerpané benefity z voucheru.
Příjemné a klidné ubytování, užili jsme si to!
Druhá recepční byla velmi neochotná, nepříjemná. Nesrovnalosti při stravování – na co máme a nemáme nárok. Nakonec se vše k naší spokojenosti vyřešilo.
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našem hotelovém komplexu, Při ubytování hostů se podávají komplexní informace - těch je hodně i co se týká stravování - "Hotelových polopenzí" vzhledem k tomu, že ve všech restauračních provozech je dále pro hosty v nabídce jídelní lístek či bowlingové speciality. Proto pravděpodobně pisatel píše o "nesrovnalostech ve stravování - na co je nárok a na co není nárok" pro ubytované hosty ze slevových portálů -Slevomat,Slevoking,Hyperslevy,Nákup v akci, Pepa,Slevadne,NewGo.cz,atd. V minulosti totiž docházelo k tomu, že ubytovaní hosté ze slevomatových portálů požadovali jídla, která nebyla součástí nabídky pobytových polopenzí.
Super.
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našem hotelovém komplexu, kde budete moci využít dalších služeb pro Váš aktivní odpočinek - vířivku v našem wellnes studiu či taneční večery na bowlingové restauraci.
Hezky hotel, prijemny personal, dobre jidlo, snidane slabsi, ve vsem nam vysli vstric
Masaze a maser nic moc, ale to asi hotel neovlivni
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našem hotelovém komplexu, kde budete moci využít dalších služeb pro Váš aktivní odpočinek - vířivku v našem wellnes studiu či taneční večery na bowlingové restauraci.
Naprosto úžasný relax a skvělá kuchyně s vynikajícími domácími zákusky.
Drobné nedostatky na hotelovém pokoji.
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našem hotelovém komplexu, kde budete moci využít dalších služeb pro Váš aktivní odpočinek - vířivku v našem wellnes studiu či taneční večery na bowlingové restauraci.
Hluk z ulice – kromě autobusů a běžných aut také projíždění nákladních aut, kamionů, stavebních vozů – hluk i přes noc. Nebylo možné se vyspat. Pokoj špinavý (viz. přiložené fotografie), záchod – ve spoji nánosy moči. Sprchový kout – rozbitý odtok vody, komplikace při sprchování následné odtékání vody i po celou noc. Fleky po stěnách pokoje. Ruch z bowlingu a hospody, která je umístěna hned pod hotelovými pokoji. Následná reklamace pobytu řešena s vedením hotelu. Na email, ke kterému jsem přiložila i fotografie dodnes nereagovali. Z celého pobytu jsme byli zklamáni.
Děkujeme i za tuto reakci. Ve městě probíhá rekonstrukce komunikací a tak je na silnici u našeho hotelu vedena objížďka do poloviny října 2016 - bohužel tuto situaci nemůžeme ovlivnit. V hotelovém komplexu jsou dodržovány provozní doby jednotlivých středisek, takže "ruch" je výhradně do zavírací doby jednotlivých provozních středisek a nepřekračuje hodnotu 60 dB. Z celkového množství zaslaných hodnocení se tyto i další reklamované záležitosti zcela vymykají normálu - viz ostatní hodnocení pobytů v našem hotelovém komplexu.. Pisatel je pravděpodobně vytrvalým stěžovatelem a zcela negativním postojem ke všemu co se kolem něho děje.
Nádherný hotel, skvělé jídlo, příjemný personál, prostě paráda, doporučuji!
oblast místa, není moc kam se projít
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našem hotelovém komplexu, kde budete moci využít dalších služeb pro Váš aktivní odpočinek - vířivku v našem wellnes studiu či taneční večery na bowlingové restauraci.
Dnes jsme se vrátili z pobytu, byli jsme ve čtyřech a velice se nám zde líbilo. Příjemný personál, velice dobré jídlo, hezké ubytování. Můžeme jenom doporučit :)
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našem hotelovém komplexu, kde budete moci využít dalších služeb pro Váš aktivní odpočinek - vířivka v našem wellnes studiu či taneční večery na bowlingové restauraci.
Bylo tam hezky i jídlo bylo dobré. :-)
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našem hotelovém komplexu, kde budete moci využít dalších služeb pro Váš aktivní odpočinek - vířivka v našem wellnes studiu či taneční večery na bowlingové restauraci.
Pěkný malý hotel, ochotný personál, kvalitní pěkně naservírované chutné jídlo.
Pokoj byl situovaný do rušnější ulice. Jinak vkusný a čistý.
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našem hotelovém komplexu, kde budete moci využít dalších služeb pro Váš aktivní odpočinek - vířivka v našem wellnes studiu či taneční večery na bowlingové restauraci.
ubytování, obsluha, přístup personálu, pestrý výběr jídla
chyběla zelenina a ovoce u snídaně
Děkujeme za zaslané hodnocení. Nabízené pobytové menu - polopenze, vč.skladby snídaňového bufetu - je sestaveno ve spolupráci s nutričními specialisty s ohledem na pobytové a relaxační aktivity našich hostů.
wellness – sauna, solná jeskyně, masáž jako čas pro relaxaci,
k tomu bowling, skvělé
chybějící ovoce ke snídani, na večeři polévka
...
S pobytem jsem byla velice spokojená. Pokoj byl útulný, čistý. Čas na procedury i bowling si bylo možné předem rezervovat a tak snadno celý pobyt naplánovat. Při návštěvě Hrádku u Nechanic doporučuji přikoupit si prohlídku celého zámku, stojí to za to.
prostředi hotelu působilo příjemně až na recepci.
Příjemná sauna, paní na masážích byly opravdu skvělé, příjemné, bowling byl také skvělý
příjemné zpestření byla vstupenak do Hrádku u Nechanic
při uplatnění voucheru ve všední dny byla navíc exkurze na výrobu křištálových lustrů, když jsem se paní v repeci ptala, řekla mi jen stroze, že ted tam mají hodně práce, tak exkurze nedělají a to stejné, když jsem chtěla uplatnit slevu na FAJNPARK, tak mi řekla, že už má jen jeden poukaz a sleva mi by dělala jen 20 Kč. Když jsem trvala na tom, že poukaz chci, slíbíla, že ho zajistí, ale ani při odjezdu jsme poukaz neobdrželi. Dali nám poukaz na slevu na další nákup balíčku u nich v hotelu v hodnotě 600 Kč, který můžeme věnovat rodině. Přístup mladé paní nebo slečny na recepci nebyl po celou dobou pobytu profesionální. Dále se mi nelíbil příplatek za placení kartou na hotelu. Platební kartou dnes latí většina lidí a nutit platit hotovstí, protože za platbu kartou si připočítám procenta je opravdu šokující.
Způsob placení necháváme vždy na klientovi, záleží zcela na jeho rozhodnutí ! Ze zákona má každý prodávající, tedy i my povinnost přijímat bankovky a mince, přijímání platebních karet je jeho dobrovolnou aktivitou a může si proto určit pravidla. O poplatku je však povinen spotřebitele předem informovat - to se děje jednak písemně formou informace napsané a umístěné na viditelném místě na recepci hotelu a dále jsou hosté před použitím plat.karty ústně upozorněni na poplatek při použití plat.karty. Je tedy na hostovi jakou formu platby si sám zvolí.
Exkurze do společnosti vyrábějící křišťálových lustrů jsme na požádání vedení společnosti z důvodu havárie ve výrobě museli od konce července dočasně přerušit. Vstupenky do FajnParku jsou zajišťovány průběžně a další byly dodány v průběhu týdne, takže byly k vyzvednutí na recepci hotelu.
Příjemný a ochotný personál
Vynikající jídlo po celou dobu pobytu a vynikající zákusky v kavárně :) Velmi milá a ochotná paní s pánem na recepci.
Pokoj do velice rušné části obce s frekventovanou silnicí a velice neochotná a protivná servírka na bowlingu.