Originální hrníček s vaší vlastní fotografií
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
pravděpodobně se pokoušíte objednat produkt ve špatné sekci. Musíte
v menu zvolit AKCE/SLEVOMAT a následně vyberte produkt pro který máte
zakoupený voucher. V případě, že budou Vaše problémy přetrvávat,
vepište kód do poznámky a my jej ověříme manuálně. Cenu v objednávce
ze produkt Vám upravíme.
S pozdravem | Best regards | Mit freundlichen Grüßen,
Renata Čadová
TISKPROTEBE
Dobry den, mam zakoupen poukaz na bily hrnecek a při zadani do pole poukaz a overeni mi to pise „neplatny poukaz“. Jak mam postupovat?
Dobrý den,
pravděpodobně se pokoušíte objednat produkt ve špatné sekci. Musíte
v menu zvolit AKCE/SLEVOMAT a následně vyberte produkt pro který máte
zakoupený voucher. V případě, že budou Vaše problémy přetrvávat,
vepište kód do poznámky a my jej ověříme manuálně. Cenu v objednávce
ze produkt Vám upravíme.
S pozdravem | Best regards | Mit freundlichen Grüßen,
Renata Čadová
TISKPROTEBE
Dobrý den, mám zakoupené dva vouchery na dva hrníčky. Je možné je zaslat v jedné dopravě?
Dobrý den,
Ano je to možné.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné vyzvednout si hrnek v Praze?
Dobrý den,
zatím bohužel ne. Připravujeme.