Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
kdy mi pošlete kabelku crossbody,peníze jsem
poslala na Váš učet v 4,3.2016
děkuji Doležalová Jana
Dobrý den, Jani,
bohužel nám platba ještě nedorazila. Zkuste se prosím obrátit na nás
obrátit na email podpora@slevomat.cz,
abychom vše mohli vyřídit a kabelku jste měla rychle u sebe :-)
S pozdravem, Míša
Dobrý den, jaké jsou rozměry kabelky ? Děkuji
Dobrý den, Veroniko,
rozměry jsou: 25 × 24 × 10 cm (š × v × h). Akorát pro každou
správnou ženu, co miluje kabelky :-)
Mějte se krásně, Míša
dobrý den
o jakou kůži se jedná? Píšete, že vysoce kvalitní eko kůže…tzn
hovězina, jiný druh?
děkuji
Dobrý den,mám zájem o tu modrou na úvodní fotce,v nabídce,ale není. Bude?
Dobrý den, Evo,
tato kabelka u nás v nabídce byla. Bohuže o ni byl pravděpodobně velký
zájem a proto byla rychle vyprodána :-( Nesmutněte, příště bude určitě
vaše :-)
Přeji vám krásný den. Míša
Dobrý den,
je možné objednat dvě kabelky na jedno poštovné? Děkuji.
Dobrý den,ano na jedno poštovné pošleme 2 kabelky.
Dobrý den doufám že je vše v pořádku já jsem objednávku neodeslala a celé jsem to vysypala z košíku.Prosím kontaktujte mě zda je to tak dobře.Neobjednávám nic.Děkuji Drncová
Dobrý den, Hani,
kontrolovala jsem vaši objednávku a nemusíte se bát, byla v pořádku
zrušena :-)
Mějte se krásně. Míša
Dobrý den, také by mě zajímalo jak vypadá zadní strana kabelky ,vnitřek a jak dlouhý je popruh ,díky.
Dobrý den,délka popruhu jev 140 cm,na zadní straně je kapsička na zip,uvnitř kabelky jsou 3 kapsy jedna na zip.
Dobrý den, je možno ke kabelce z této nabídky na jedno poštovné ještě přiobjednat peněženku z Vaší běžné nabídky v obchodě? Děkuji, HB
Dobrý den,ano je to možné.
Dobrý den,
zadní strana kabelky je jednobarevná?
Děkuji za info
Pavla
Dobrý den ,zadní strana je jednobarevná v barvě spodního pruhu.
Dobry den,jaka je max.delka popruhu?Dekuji Alena
Dobrý den,délka popruhu jev 140 cm
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
velice mne mrzí, ze musím psát krapet negativních řádků, ale jsem neskutečně nespokojená s komunikací prodejce. Aby se obchod po týdnu ozval a poté zase nekomunikuje, takto si správného obchodníka nepředstavuji.
Věřím, že Slevomat tuto zprávu prodejci předá a prodejce se poučí do budoucna
hezký den
Dobrý den,
bohužel jsme již odpovídali že první zboží bylo již zaslení tudíž při objednávní druhého zboží bude potřebovat opět zaplatit poštovné.
S pozdravem a omluvou
Medotex.cz