Dobrý den, paní Hano,
pokud jste se zbožím nespokojená, tak máte nárok na reklamamci. Kontaktujte
eshop a reklamaci s nimi vyřešte pokud bude něco v nepořádku, tak nás
kontaktujte telefonicky nebo napište na zákaznickou podporu .-)
Podívejte se na email .-)
Hezký den, Markéta
Hana Hermanová
Dobrý den, objednala jsem si od vás tunelovou šálu, ale nenapadlo mě,
že to nebude tunelová šála, ale normální šála. Jsem nespokojena a radím
ostatním, aby si od vás nic nekupovali. Ty fotky se hodně přeceňují.
Nikdy více…
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, paní Hano,
pokud jste se zbožím nespokojená, tak máte nárok na reklamamci. Kontaktujte eshop a reklamaci s nimi vyřešte pokud bude něco v nepořádku, tak nás kontaktujte telefonicky nebo napište na zákaznickou podporu .-)
Podívejte se na email .-)
Hezký den, Markéta