Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dámské kadeřnické balíčky s možností barvy či melíru
Hodnocení podniku Studio Body Calm
- milá a především šikovná kadeřnice, která vám pomůže s výběrem barev; doporučila mi novou oříškovou barvu, na kterou jsem pak musela jít ještě jednou
– ochota při výměně termínu
– spokojenost, doufám, že se nabídka obnoví
- málo volných termínů (což značí o kvalitě díky velkému zájmu)
– přes voucher se nelze objednat o víkend, s čím se dá ale počítat. Každopádně ta sleva a konečná cena za to stojí :)
účes
nic
Špína v kadeřnictví, místo 60 minut produkce trvala jen 36 minut, špatně ostříhané a upravené vlasy. Nevlídná komunikace s kadeřnicí
Absolutní nezájem o jakoukoliv změnu nebo návrh jiného účesu, neochota už při objednání, minimální komunikace. Tak tam opravdu už ne!
Velmi odbytý střih se zubama, které jsem musela zarovnávat sama doma, melír se širokými pruhy, velmi světlý (bílý), celkový přístup byl „rychle to odbýt, když je to s tou slevou“. Měla jsem zkušenosti s kadeřnictvím z předchozích návštěv (bez slevy) a bylo to opravdu fajn. Ale jiná kadeřnice. Zde bylo patrné, že se slevou to prostě odbyli.
milá kadeřnice
střih průměrný, jsou lepší.
Rady kadeřnice ohledně barvy a střihu.
profesionalita, ochota při domluvě rezervace, hezké prostředí
super… kadeřnice milá, šikovná, vtipná… a výsledek – spokojenost
rychlost
chtěla jsem vyfoukat vlasy – hodně, ale odcházela jsem s vlasy uplácnutýma u hlavy
hezký střih, rychlost kadeřnice
ledabyle umyté vlasy
Velice příjemný a ochotný personal.
Měla jsem mladou kadeřnici, která tý komunikace moc nedala. Moc mi neporadila a byla neochotná, chtěla jsem poradit s ostříháním a ona mi řekla ze to mám moc dlouhý na sestříhání, coz je blbost. A barvu jsem chtěla blond jak jsem měla a i světlejší, ale výsledek byl uplne jiný, tmava zrzavá az nahnědlá a to je dost velký přehmat. A taky jsem byla dost zneklidněná stylem jak mi to barvila, nejdříve mi nabarvila odrosty a pak mi tam na deset minut protáhla po delce vlasu barvu prý o odstín světlejší a celek vypadá tak ze to mám kazdou barvu jinou. Odcházela jsem zklamaná a nespokojená .A opravdu mě to mrzelo, protoze člověk z kadeřnictví má výjít s krásnou změnou a spokojen. Takze uz tam nepujdu, protoze se mi tam nelíbilo.
Dobry den, nejsem vášnivý pisatel stížnosti, vlastně tohle je moje první stížnost, ale pracuji v gastronomii a klienty co navštíví naši restauraci díky voucheru potkávám témeř denně. Proto me velmi překvapilo kdyz mi slečna pri domluvě termínu řekla ze pro tyhlety voucheraře maji volno jen někdy… To by se jeste dalo přejít. Poukázku jsem mela na melir+střih. Stříhání se docela povedlo, ale co se týká meliru, to je katastrofa, prisla jsem s odrostlym, úplně bílým melirem. Odcházela jsem se ŽLUTÝM dobarvenim a rozdíl mezi moji starou a nynější barvou je opravdu velký. Na každé straně hlavy to mam úplně jinak, melir ani trochu nezačíná přímo u hlavy a vzadu na spodní části vlasu melir nemám vůbec, takže tam je moje přirozená barva. Takže kdyz si udělám drdol, mam hlavu témeř třibarevnou. Pro větší věrohodnost příkladám fotografie. Doufám ze mne budete co nejdříve kontaktovat. S pozdravem Dvořákova
Velice ochotná slečna kadeřnice, moc hezky udělaný melír a střich. Celková spokojenost, určitě navštívím znovu. Doporučuji!
slečna byla velice milá a šikovná .
Příjemné prostředí.
Poté co jsem slečně kadeřnici několikrát řekla, že vlasy může opravdu zkrátit a ona to ani napočtvrté neudělala jsem to vzdala a z kadeřnictví odcházela v podstatě s umytými a vysušenými vlasy.
Dobrý den, nemohu s Vámi souhlasit. S kadeřnicí jste se domluvily na střihu do podkovy i délku střihu. Poté co byl střih dokončen, tak jste chtěla podkovu znovu zkrátit a to se opakovalo opravdu minimálně čtyřikrát, přestože jste si délku vždy určila. Střih do podkovy je vždy precizně vytvarovat a jak jistě pochopíte, tak čtyřikrát ho zkracovat je časově poměrně náročné. Snažíme se klientkám vždy vyjít vstříc, ale opravdu nelze nechat čekat další klientku. Chápeme, že můžete změnit názor, ale nechat kadeřnici čtyřikrát předělávat střih ,přestože splnila Váš požadavek je opravdu nad rámec zakoupené služby.
Moc milá kadeřnice, s výsledkem jsem moc spokojená, už jsem objednaná na příště :)