Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Módně střižené dámské zimní boty Super Mode, SDS, a Emilia

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Anett

Zdravím všechny! Pokud můžu radit, tak bych si neobjednávala od toho prodejce nic. Jedná se o kabelkypene­zenky.cz. Dnes jsem vyřizovala strašně složitou reklamaci. Je špatná spolupráce mezi prodejcem a Zásilkovna.cz. Nebo spíš to neumí uvést na pravou míru. Objednala jsem si boty a dnes je chtěla vrátit na odběrné místo ve 14ti denní lhůtě. Paní na prodejně, kde je odběrné místo, mi řekla, že potřebuji nějaký kód, který se má nalepit na balíček. Tak jsem volala Zásilkovnu, tam mi řekli, že mám zavolat prodejci. Tam mi jedna paní řekla, že pokud chci zboží vrátit, musím jít na poštu a poštovné si hradím sama. Pouze, pokud bych chtěla vyměnit, tak bez problémů. Přitom na stránkách Zásilkovny je jasně napsáno, že zboží se může vyzvednout i VRÁTIT na odběrném místě, pokud se nám nebude líbit. Bohužel prodejce má jiné podmínky. Proto, pokud si budete chtít něco objednat od tohoto prodejce, prostudujte si dobře jejich obchodní podmínky, zvláště pak postup při vrácení zboží – takto složitý a komplikovaný způsob jsem snad ještě neviděla! Přitom boty nejsou nic extra. Jsou spíš jako z papíru a moc dlouhou životnost mít nebudou. Na obrázku samozřejmě vypadají krásně! A Zásilkovna by měla mít uvedeno na jejich stránkách, že ne na všech odběrných místech se dá zboží vrátit! Takže je to na vás, já už bych si od KabelkyPenezenky.cz nic neobjednala!

Schneiderová

Dobrý den, je nám to velice líto, ale u a každé akce je velkým písmem napsaná adresa pro vrácení zboží, taktéž na našich webových stránkách ji naleznete na několika místech. Zatím nebyl problém, takže předpokládáme, že je vše uvedeno jasně a jedná se pouze o ojedinělý případ, kdy si zákaznice adresy nevšimla.
Bohužel nemůžeme platit zákazníkům poštovné nazpět, pokud chtějí zboží vrátit v zákonné lhůtě. Není to ani naší povinností. Vrací se poštovné, které hradí zákazník při zakoupení zboží.
V případě, že zákazník chce zboží vyměnit, poštovné mu hradíme i nazpět, je to náš vstřícný krok.
Děkuji za pochopení.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru