Exkurze do atomového krytu 10-Z pod Špilberkem: s baterkou a potmě
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, všem, problém s rezervačním systémem od dodavatelské firmy je již vyřeše, takže je možné rezervovat všech tisíc vouchérů. Za problém se omlouváme. Všechny, k nám doručené, emaily se budeme snažit vyřešit ještě dnes.
Jak jsem předpovídala, tohle je trošku nezvládnutá situace.. Nemůžete nabídnout 1 000 ks voucherů, pokud máte jen pár volných míst. Doufám, že vše vyřešíte a přidáte termíny, protože tohle je docela nemilá situace :-) Nikola
Dobrý den, kupovala jsem 4poukázky do krytu. V době objednání bylo několik termínů volných pro 4osoby(v jeden čas,v jeden den), teď není. Byl by možný domluvit jiný termín? Chceme jít společně jako rodina. Děkuji.
Dobrý den, také máme dva poukazy a v tuto chvíli je jen pár volných termínů po jednom místě. Navíc k dispozici ještě necelých 250 poukazů a míst k rezervaci málo přes deset… Bude možnost jít na některý termín, byť ještě není nabízený ve dvou spolu?
Zajímalo by mě, zda se budou otevírat ještě další termíny, jelikož je ještě k dispozici necelých 250 voucherů, ale v kalendáři není ani 20 míst…
Nezdá se mi, že by odkaz „aktuální obsazenost“ byl aktuální. V době nákupu rozhodně nebyl (zobrazoval všech 10 volných míst) a dlouho poté také ne! Mimo to mi z neznámého důvodu přišly potvrzené 2 rezervace na 1 voucher – v 17:30 a v 17:00 i když jsem se rezervaci prováděla pouze jednou na 17:30. Kvůli Vašemu neaktuálnímu systému jste mi znemožnili jít na exkurzi s kamarádkou, která už si termín v 17:30 nemohla koupit, i když podle „aktuální obsazenosti“ tam mělo být místo. Systém zobrazování „aktuální obsazenosti“ proto považuji za nezvládnutý!
Dobrý den, paní Raková, dostal jsem zprávu od naší technické podpory, že vše opravili tak, aby jste mohla i s kamarádkou přijít společně. Začali na tom pracovat ihned po vašem prvním dotazu. Proto po několika hodinách, když jsem odpovídal na váš příspěvek v diskuzi, to vypadalo vše v pořádku. Pokud by byl ještě nějaký další problém, napište nám prosím emailem (adrese je husova10z(a)gmail.com) a my se pokusíme to vše vyřešit.
Dobrý den,
bude dost volných míst? Mám dva vouchery, ovšem jako dárky k Valentýnu,
takže budu rezervovat až po něm. Vidím, že se dá prodat až 1000 ks
voucherů, proto se radši ptám.
Děkuji
Dobrý den, vývoj s rezervacemi nejsme schopni předpovědět. Zkuste to po Valentýnovi. Určitě bude nějaká možnost, jak to vyřešit.
Dobrý den, odpovídá prosím odkaz „aktuální obsazenost“ skutečnosti? Mám rezervovaný termín 18.3.2016 v 17:30, ale podle „aktuální obsazenosti“ je tam stále všech 10 volných míst (i když bych už 1 měla mít pro sebe). Kamarádka si také chtěla rezervovat tento termín, ale již jí to nejde (asi už je to obsazené?). Chtěly jsme jít na exkurzi spolu a když jsme rezervovaly tak bylo podle „aktuální obsazenosti“ volných všech 10 míst, je termín 18.3. v 17:30 stále volný? Děkuji
Dobrý den,
na termín 18.3. v 17,30 už jsou všechny vstupenky rezervovány. Odkaz
„aktuální obsazenost“ je aktuální. Mohu Vám potvrdit, že dnes ráno
byly volné pouze dva lístky – první byl rezervován krátce před devátou
hodinou a druhý, ten který jste rezervovala Vy, před půl dvanáctou. Pak už
žádná rezervace na 17,30 nebyla možná – kapacita byla naplněna.
11:25
Dobrý den,
Chodby krytu mají několik stovek metrů a nouzový východ má přibližně
80 schodů, což není až tak moc fyzicky náročné. V úkrytu je vyšší
vlhkost a vznikají tam plísně. Snažíme se vše vysušit a vyvětrat, ale
citlivější lidé (alergici, astmatici, a jiní) s Tím mohou mít problémy.
Proto to není vhodné pro osoby s dýchacími obtížemi.
Proč není Akce není vhodná pro osoby s dýchacími obtížemi??? Je to
fyzicky náročné?? Jsou tam alergeny nebo zatuchlina nevhodná pro osoby
s dýchacími obtížemi??
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Chodby krytu mají několik stovek metrů a nouzový východ má přibližně 80 schodů, což není až tak moc fyzicky náročné. V úkrytu je vyšší vlhkost a vznikají tam plísně. Snažíme se vše vysušit a vyvětrat, ale citlivější lidé (alergici, astmatici, a jiní) s Tím mohou mít problémy. Proto to není vhodné pro osoby s dýchacími obtížemi.
Dobrý den, koupil jsem rezervoval jsem dnes cca v 11:00 vouchery a
rezervoval čas na 19.3.2016 v 10:30 prohlídku. Nepřišel mně email
o potvrzení zarezervovaného času prohlídky.
děkuji za pomoc nebo radu
přeji pěkný den
Dobrý den,
vaše rezervace pro 4 lidi k nám úspěšně dorazila. Na místě bude
stačit, když řeknete své jméno a příjmení, budeme mít s sebou seznamy
pro kontrolu.
Pro jistotu, prosím ověřte, zda volny.cz náhodou neoznačil naši poštu
jako SPAM.
Dobrý den, chtěla jsem se kouknout na volné termíny ještě před zakoupením voucherů, neboť nemůžu vždy, ale nejde to. nebo jde a á dělám někde chybu?? prosím o radu. Díky
Dobrý den,
po otevření odkazu „aktuální obsazenost“ nalistujete v kalendáři
Vámi požadované datum a po výběru konkrétního dne se zobrazí obsazenost.
Vše je funkční.
Dobrý den,
je možné v kritu také fotografovat? Je potmě celá exkurze? Je možné
použít blesk?
Děkuji za odpověď a přeji příjemný den
Dobrý den,
fotit se samozřejmě může, tma je téměř všude, takže blesk se jistě
bude hodit.
DOBRÝ DEN. JESTLI JSEM DOBŘE POCHOPILA,MOHU SE OBJEDNAT KONKRÉTNĚ NAPŘ. 18.3. A ČAS? DĚKUJI IVA
Dobrý den,
podmínky uplatnění:
- Po zakoupení voucheru rezervujte přes online formulář.
- Vyberte si datum a hodinu. Na každý čas je maximální počet osob 10,
u každé hodiny uvidíte aktuální obsazenost.
Vše je uvedeno na okraji této stránky i s odkazy na formulář a obsazenost k rezervaci.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
mame si vzit sve vlastni baterky?
Dekuji.
Dobrý den, určitě si vezměte vlastní baterky.