Valentýnské menu pro zamilovaný pár ve Strongholdu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
je možné při uplatněni nabídky jídlo upravit tak, aby bylo bez hub?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Petro,
rádi Vám vyjdeme vstříc…prosím upřesněte u obsluhy.
Těšíme se na Vaši návštěvu.
Zdravím.
Bohužel není možné se do objednávkového formuláře podívat, aniž bych
měl voucher již zakoupený, takže není ani možné zjistit, zda vůbec máte
ještě 14. 2. volno.
Máte tedy ještě 14. 2. volno, případně od kolika do kolika?
Díky za odpověď.
Již jsem informoval Slevomat, snad bude hned vše v pořádku.
prosím objednávky na tel.541 229 040
Děkuji za pochopení
Dobrý den, máte v restauraci dětský koutek, prosím? Díky.
Dobrý den paní Hanko,
bohužel v naší restauraci přes zimní období dětský koutek nemáme.
Je určeno jen na Valentýna nebo jak jsem vyčetla kterýkoliv den od 12. do 21.2. ? Děkuji
Dobrý den paní Leonko,
kterýkoliv den od 12. do 21.2.2016
Těšíme se na Vaši návštěvu
Dobrý den,
proč neuděláte nějakou změnu? Loni bylo menu úplně stejné :'(
Dobrý den pane Pavle, minulá akce byla zdařilá a podle ohlasu se všem
zamlouvala. Myslím si, že když něco funguje, tak je škoda to měnit ,kór
když toto menu připravujeme jednou za rok. Mimochodem medailonky z panenky
jsme obměnily za filovanou vepřovou panenku…
Pochopitelně, jestli máte námět kterým by jsme se Vám trefili do Vaši
chutě, tak sem s ním, rádi vám ho připravíme třeba k jiné
příležitosti. S přáním krásného dne, Vladimír Fajtl..
Dobrý den,
zakoupila jsem voucher a ráda bych provedla rezervaci, avšak při rozkliknutí
rezervačního odkazu se mi pouze zobrazí „Akce již skončila“ a nic
jiného. Prosím o opravu.
dobrý den paní Ivo,
moc se omlouváme, pochopitelně vše zařídíme.
S přáním krásného dne,
Stronghold.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, do kolika vaříte 14.2.
Děkuji za odpověď
Dobrý den paní Petro, vaříme do 22:00 hod.
Těšíme se na Vaši návštěvu