Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Valentýnské menu pro zamilovaný pár ve Strongholdu

Restaurace Stronghold Brno  (mapa) 133 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
Petra Cendelínová

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, do kolika vaříte 14.2.

Děkuji za odpověď

Stronghold

Dobrý den paní Petro, vaříme do 22:00 hod.

Těšíme se na Vaši návštěvu

Petra

Dobrý den,
je možné při uplatněni nabídky jídlo upravit tak, aby bylo bez hub?
Děkuji za odpověď.

Stronghold

Dobrý den paní Petro,
rádi Vám vyjdeme vstříc…prosím upřesněte u obsluhy.
Těšíme se na Vaši návštěvu.

Eda

Zdravím.

Bohužel není možné se do objednávkového formuláře podívat, aniž bych měl voucher již zakoupený, takže není ani možné zjistit, zda vůbec máte ještě 14. 2. volno.
Máte tedy ještě 14. 2. volno, případně od kolika do kolika?

Díky za odpověď.

Stronghold

Již jsem informoval Slevomat, snad bude hned vše v pořádku.
prosím objednávky na tel.541 229 040
Děkuji za pochopení

Hana

Dobrý den, máte v restauraci dětský koutek, prosím? Díky.

Stronghold

Dobrý den paní Hanko,

bohužel v naší restauraci přes zimní období dětský koutek nemáme.

Leona Stoličková

Je určeno jen na Valentýna nebo jak jsem vyčetla kterýkoliv den od 12. do 21.2. ? Děkuji

Stronghold

Dobrý den paní Leonko,
kterýkoliv den od 12. do 21.2.2016
Těšíme se na Vaši návštěvu

Pavel

Dobrý den,
proč neuděláte nějakou změnu? Loni bylo menu úplně stejné :'(

Stronghold

Dobrý den pane Pavle, minulá akce byla zdařilá a podle ohlasu se všem zamlouvala. Myslím si, že když něco funguje, tak je škoda to měnit ,kór když toto menu připravujeme jednou za rok. Mimochodem medailonky z panenky jsme obměnily za filovanou vepřovou panenku…
Pochopitelně, jestli máte námět kterým by jsme se Vám trefili do Vaši chutě, tak sem s ním, rádi vám ho připravíme třeba k jiné příležitosti. S přáním krásného dne, Vladimír Fajtl..

Iva

Dobrý den,
zakoupila jsem voucher a ráda bych provedla rezervaci, avšak při rozkliknutí rezervačního odkazu se mi pouze zobrazí „Akce již skončila“ a nic jiného. Prosím o opravu.

Stronghold

dobrý den paní Ivo,

moc se omlouváme, pochopitelně vše zařídíme.

S přáním krásného dne,

Stronghold.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru