Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

3denní odpočinek na jižní Moravě včetně polopenze a posezení u vína

4,4 / 5 Hotel Rustikal Hustopeče Jižní Morava (mapa) 239 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Veronika

Dobrý den
Ráda bych se zeptala zda máte volné dvoulůžkové pokoje v dubnu? Děkuji

Dagmar Vodáková

Dobrý den,
prosím obraťte se přímo na recepci hotelu na telefonním čísle 775565760 s k­onkrétním nebo alespoň přibližným termínem.

Jitka Králová

Dobrý den, promiňte za dotaz na soc. zařízení, ve vašem textu je to jasně uvedeno. Přehlédla jsem, omlouvám se za zbytečný dotaz. Prosím jen o odp. na organizaci kuřáckých a nekuř. pokojů. Jitka K.

Jitka Králová

Dobrý den,
mají pokoje, ve kterých nás ubytujete, vlastní sociální zařízení? A ještě jednu prosbu – dotaz: v recenzích na hotel se několikrát píše, že dáváte po kuřácích pokoj nekuřákům. Nemyslela jsem si, že existuje ještě hotel, kde se může kouřit na pokoji. Můžeme se domluvit, že nedostaneme pokoj po kuřákovi nebo to zaručit nemůžete? Děkuji za odp. Jitka K.

Dagmar Vodáková

Dobrý den paní Králová,

v hotelu máme kuřácké i nekuřácké pokoje.
Pokud si host zažádá o kuřácký pokoj, není v tom problém.
Bohužel někteří hosté jsou velice neohleduplní a kouří na pokojích, kde je kouření zakázáno (na stolku je cedulka s tímto zákazem!) S tímto nejsme schopni něco udělat, když to zjistíme při jejich odjezdu.
Věřím, že pokud si u nás pokoj zarezervujete, jsme schopni Vám zajistit pokoj, který noc před Vámi neobýval kuřák.

Eva

Dobrý den, je možné mít pokoj i s manželskou postelí? Dle fotek vypadá, že jsou v pokoji pouze jednolůžka. Předem moc děkuji.

Dagmar Vodáková

Dobrý den,

hotel má samozřejmě i dvoulůžkové pokoje.

Hana Janotová

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, je možné rezervovat si termín na 25.3. – 27.3. 2016. Předem děkuji za odpověď.

Dagmar Vodáková

Dobrý den,

v termínu 25.3. – 27.3.2016 zbývá posledních pár pokojů, rezervace je zatím možná.

Lucinka Pivničková

Dobrý den je možne posunout platnost voucheru na cerven,cervenec kvuli skolakovi?

Hotel Rustikal - recepce

Dobrý den,

vouchery lze uplatnit do 31.5.2016.

Míla

Dobrý večer,

máme zájem o Vaší nabídku, ale jsme tři. V předešlých řádcích píšete cenu za přistýlku. Mě by dále zajímalo, je-li možné, koupit si to pro tři, aby jsme ten program měly za tu samou cenu se stejným programem. Šlo by se takto domluvit? Předem děkuji za odpověď.

Dagmar Vodáková

Dobrý den,

voucher je pouze pro 2 osoby. Pro třetí osobu/dítě lze dokoupit zmiňovanou přistýlku a polopenzi.

Marcela

Dobrý den, Váš voucher platí do 31.5.2016. Bylo by případně možné ho využít po domluvě i později? Děkuji.

Dagmar Vodáková

Dobrý den,
voucher je možné uplatnit pouze do 31.5.2016

Karolína Chrubasíková

Dobrý den. Chci se zeptat zda hotel nabízí možnost parkování a zda je nějak zpoplatněno. Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, ano, hotel má vlastní parkoviště. Parkování je zdarma.

Kateřina Dajčarová

Dobrý den chtěla jsem termínovanou variantu a nikde se mě na termín neptali a to jsem už byla u platby…tak nevím jak si to objednat..děkuji

Dagmar Vodáková

Dobrý den,
momentálně jsou v nabídce pouze netermínové varianty.
Informujte se prosím o volném termínu na telefonním čísle hotelu 775 565 760

Věrča Svatošová

Dobrý den,chtěli bychom jet se dvěma dětmi (13a15let),zajímala by mě jejich cena na pristylkach s polopenzí.Dě­kuji,Svatošová

Dagmar Vodáková

Dobrý den paní Svatošová,

Ubytování na přistýlce:
Dítě do 3 let bez nároku na lůžko a stravu – zdarma
Děti do 10 let 289 Kč/noc se snídaní
Starší osoby hradí 575 Kč/noc se snídaní

Stravování:
dítě 3–15let 1× večeře 150,–Kč nebo večeře formou výběru z jídelního lístku

Jitka Králová

Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).

Dobrý den,
píšete, že se nemám před koupí vorcheru informovat na dostupnost mnou zvoleného případného volného termínu u vás.
Když se stane, že se zakoupeným vorcherem zjistím, že je plno tak potom mám chtít po Slevomatu vrácení peněz v zák. lhůtě 14 dnů? Nebo Vaši instrukci, viz. výše okopírovaný text, špatně chápu,

Slevomat.cz

Hezký den, Jitko,

záleží na tom, zda si koupte variantu s konkrétním termínem – na dostupnost se ptát nemusíte. Pokud si zakoupíte variantu s otevřeným termínem (platdnost od X do Y), musíte si termín předem rezervovat. Nevyužitý poukaz je samozřejmě možné do 14 dní od zaplacení stornovat :-)

Díky za dotaz!

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru