Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dekuji za rychlou odpoved…ja myslela ze bych je dala do darkove krabice, a
protilehla ucha vypadaji lepe ;-)
Hezky den
Dobrý den paní Pauknerová,
jak jsme Vám již psali, pokud to uvedete do objednávky, rádi Vám
vyhovíme.
Hezký den
Dobry den , zajimalo by me umisteni obrazku na hrnickach. Pokud by byli dva muze , z pohlefu na obr, byt ucho jednou do leva a jednou do prava, nebo je to dane?
Dobrý den paní Pauknerová,
obrázek na hrníčku je jen jeden. Standardně je uzpůsoben pro praváky, ale
pokud do objednávky uvedete, že chcete pro leváky, hrníček Vám pak takto
vyrobíme.
Hezký den
¨Dobrý den, chci se zeptat, zda by bylo možné si srdíčko vyzvednout i na místě v prodejně. A případně jak bych to tady objednala. Děkuji za odpověď Micková
Dobrý den paní Micková,
ano, zboží je možné si vyzvednout osobně u nás na prodejně.
Proveďte klasickou objednávku a uveďte, že si zboží chcete vyzvednout
osobně, jakmile bude připraveno budeme Vás kontaktovat.
Hezký den
Dobrý den, vyplnila jsem veškeré údaje, nahrála fotografii, dala jsem
odeslat objednávku a pokaždé se mi ukázalo, že platnost stránky vypršela.
Jak je to možné?
Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den Míšo,
objednávky od jiných zákazníků nám normálně chodí. Sám jsem teď
zkoušel provést objednávku a vše funguje, tak jak má. Pokud se Vám
objednávku nedaří odeslat, tak nám ji zašlete mailem magnetky@awpmedia.cz a
uveďte číslo voucheru, dodací adresu a vyřídíme to s Vámi takto.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry vecer,
Jen se zeptam,udelala jsem vse podle postupu a konecni cena se mi zobrazuje v plne vysce toho nezlevneneho hrnicku.
Je to v poradku?
Dekuji
Dobrý den Beato,
ano, je to v pořádku, po ověření voucheru u Slevomatu Vám bude zboží zasláno samozřejmě zdarma.
Hezký den