Thajské masáže v Salonu Elite – na výběr ze 3 masáží
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dne 10. listopadu 2015 16:42 ..:: Salon Elite ::.. <recepce@salonelite.cz>
napsal(a):
Dobrý den paní xx.
Potvrzuji Vám obě tyto rezervace.
Pro jejich úplnost poprosím ještě o Vaše telefonní číslo a jakou
masáž se jedná na toho 22.12.?
Děkuji.
–
S přáním pěkného dne
Salon Elite
Vodičkova 38, 4. patro
Praha 1, 110 00
Telefon: +420 775 208 111
Email: recepce@salonelite.cz
www.salonelite.cz
www.facebook.com/salonelite.cz
Dne 11.11.2015 v 9:47 Markéta napsal(a):
Dobrý den,
děkuji Vám za potvrzení rezervací, masáž na 22:12. je Chilli citrusová
masáž na 60 minut.
Telefonní číslo je xx.
Děkuji Vám a přeji Vám krásný den
Markéta
Dne 11. listopadu 2015 16:21 ..:: Salon Elite ::.. <recepce@salonelite.cz>
napsal(a):
Dobře, děkuji.
Nyní už jsou rezervace kompletní.
Na masáže si prosím přijďte o 5 minut dříve a pokud by jste chtěla
termín zrušit, změnit nebo přesunout, je to možné nejpozději 48 hodin
dopředu.
Sídlíme ve Vodičkově ulici 38 a jsme ve 4. patře.
–
S přáním pěkného dne
Salon Elite
Vodičkova 38, 4. patro
Praha 1, 110 00
Telefon: +420 775 208 111
Email: recepce@salonelite.cz
www.salonelite.cz
www.facebook.com/salonelite.cz
Dobrý den, to že jste byla objednána 22.12.2015 nedokazuje nic. Dne 22.12. jste voucher využila .Voucher jste 2 x využila díky Vašemu nátlaku na slečnu recepční.
Tento podnik nedoporučuji! Chodila jsem do salonu od roku 2014, první
návštěva byla skrz slevový portál. S masáží jsem byla velice
spokojená, a tak jsem návštěvy /bez slevového portálu/ opakovala.
Byla jsem v prosinci na masáži, nejprve jsem 40 minut čekala na maséra, po
masáži jsem se dozvěděla, že můj poukaz byl již uplatněn, což mě
nemile překvapilo. Naštěstí jsem se objednávala skrze email, takže jsem
mohla doložit, že jsem se objednávala právě na to datum, kdy jsem se na
masáž dostavila. V systému bylo ale uvedeno datum o měsíc dříve a
napsána poznámka, že poukaz byl uplatněn a byla jsem ujištěna, že systém
je spolehlivý a nehledě na potvrzující email ze salonu jsem byla nazvána
podvodnicí a bylo mi řečeno, že do salonu již nemám chodit.
Obrátila jsem se na vedoucího salonu, který mi přislíbil prošetření.
Bohužel ani po měsíci nemám ani omluvu, ani vyjádření, jen dva
nevyužité poukazy a nálepku podvodnice.
Pokud si chcete tedy odpočinout bez urážky na cti, jsou i jiné salony, kde
se umějí nejen ke stávajícím zákazníkům slušně chovat.
Dobrý den,
to co zde paní píše je čistá lež. Využila 2 x jednoho voucheru bez toho
aby jednu z návštěv zaplatila. Donesla voucher, který již měla využít
jednou. Na 1. termín se nedostavila, tudíž firmě udělala škodu a poté
zkusila využít znovu a vyšlo jí to…Firmě dluží peníze a ještě má
drzost psát stížnost.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
zatímco já mohu svá tvrzení dokázat, Vaše odpovědi jsou pouze nepodložené výmysly, které dokazují, že toto jednání není seriozní a neumíte uznat chybu.
Tímto diskusi považuji za ukončenou.
Dobrý den, jediné co jste dokázala je , že jsme Vám potvrdili rezervaci na 22.12.2015. Systém je přesný.
S pozdravem