3–6 dní lázeňského hýčkání pro dva v Mariánských Lázních
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
tak to se omlouvám že jsem nezavolal zpět.
Dobrý den, dnes dopoledne, kolem 10:30 jsem do hotelu volala na udané mobilní číslo, abych si zarezervovala termín. Pán byl sice velice příjemný, ale sdělil mi, že není u rezervačního systému a že se mi ozve asi za půl hodiny. Že zavolá on mě. Nezavolal. Teď před chvílí volal můj partner na uvedenou pevnou linku. Vzal mu to pán, prý příjemný a vstřícný, nicméně mu sdělil, že rezervace si řeší šéf a že se to řeší zásadně přes e-mail. Nechápu tedy, proč jsou v nabídce uvedena i telefonní čísla jako možnost rezervace. Takovéto jednání nepůsobí příliš solidně a firmě nedělá dobrou reklamu. Potřebovali jsme si nejrpve ověřit a předběžně rezervovat přesný termín, poté teprve zakoupit voucher. To by samozřejmě bylo nejrychlejší pomocí telefonické domluvy.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat jestli jsou volné tyto termíny přes víkend: 5.2 – 7.2 nebo 12.2 – 14.2. Děkuji moc za odpověď.
Dobrý den volný pokoj máme 5.2.-7.2.-2016