Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Lyže či pohodový relax s Barborou ve Špindlu

Hotel Barbora Špindlerův Mlýn (mapa) 7 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Dagmar Procházková

Omlouvám se ,ale teď čtu platnost voucheru až od března, takže můj dotaz je bezpředmětný.

recepce hotelu

Dobrý podvečer z Krkonoš ,

platnost voucherů je skutečně až od 13.3.2016.

V případě dotazů či jiných přání nás můžete kdykoliv kontaktovat na e-mailu : recepce@hotelbarbora.com

Se srdečným pozdravem ze zasněženého Špindlerova Mlýna

Lucie Grmolcová

Dagmar Procházková

Dobrý den,
máte volný pokoj pro dvě osoby na tři dny v termínu 29.1.-31.1.,příp.na 5 dní v termínu od 15.2.-20.2.2016.
Děkuji za odpověď.

Holšan

Dobrý den, děkuji za předešlou odpověď. Ještě bych se rád zeptal, zda máte volné termíny hned po začátku akce, tj. od 13.3. 2016 – dvoulůžkový pokoj na 7 dní

recepce hotelu

Dobrý den ,

děkujeme za Váš dotaz a upřesnění poptávaného termínu .
Od 13.3 na celý týden prozatím volné kapacity máme.
V případě zájmu prosím o včasnou rezervaci , jelikož kapacity se velmi rychle plní.

V případě přání či dalších dotazů nás neváhejte opět kontaktovat.

S pozdravem z Krkonoš

Lucie Grmolcová

Pavel Holšan

Dobrý den,

rád bych se zeptal jaký rozdíl je v ubytování na pokoji Standart a Standart+ ?

 Děkuji

recepce hotelu

Dobrý den pane Holšane ,

děkujeme za Váš dotaz.
Pokoje typu Standard jsou dvoulůžkové pokoje bez možnosti další přistýlky.
Pokoje typu Standard Plus jsou vícelůžkové pokoje.

V případě dalších dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat i na e-mailu : recepce@hotelbarbora.com

S přátelským pozdravem a přáním krásných dnů

Lucie Grmolcová

Vašti

Dobrý den,

máte ještě volně kapacity v Březnu? Uvažujeme o koupi dvou voucherů 5 + 3 dny. Je možné takto vouchery slučovat?
A jak je to v případě zakoupení vocheru na 5 dní s bonusy k voucheru – káva, privátní wellnes, kulčeník? Kolik jich v této variantě je?

Děkuji

recepce hotelu

Dobrý den ,

děkujeme za Váš dotaz k ubytování v našem hotelu v březnu 2016.
Vouchery samozřejmě sčítat lze.
Služby budou tak , jak je obsaženo v každém voucheru.
Pokud tedy zakoupíte vouchery dva, budete mít všechny služby obsažené v balíčku dvakrát.
Pokud by jste měli jakékoliv jiné přání či dotazy , neváhejte nás kdykoliv kontaktovat na e-mailu : recepce@hotelbarbora.com

S přátelským pozdravem
Lucie Grmolcová

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru