Dovolená v jižních Čechách s polopenzí s platností do září 2016!
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den. Včera jsem objednávala tento pobyt, variantu 4 dny(3 noci) za
2890 kč. Dosud mi na email nedošly údaje pro zaplacení z účtu.
Jen poznámka. V této variantě uvádíte: V CENĚ VARIANTY:
Pro 2 osoby na 4 dny (3 noci)
3× ubytování pro 2 osoby na 2 noci = což je asi chyba anebo jednu noc
budeme muset strávit pod širákem ?
Jak koukám, to samé je i u varianty na 5 nocí.
Dobrý den, Hano,
děkujeme za zpětnou vazbu! Tuto chybku jsme z nabídky odstranili.
Co se týče Vaší objednávky. Objednávku jste učinila v pořádku a email
s platebními údaji jsme na email zasílali. Odesíláme jej nyní ještě
jednou, dorazil Vám již v pořádku? Určitě mrkněte i do spamu Vašeho
emailu, bohužel se stává, že emaily se sem někdy zatoulají.
V případě nesrovnalostí se prosím obraťte přímo na naše zákaznické
oddělení na email podpora@slevomat.cz.
Přejeme krásný den!
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Zprávy ve SPAM neotevírám, rovnou mažu. Ani teď nemám žádnou zprávu v žádné složce. Ve SPAMu mám SLEVER a Žbožomat. Pošlete mi údaje ještě jednou nebo SMS na 737674603. Děkuji Horáková
Hezký den, Hano,
platební údaje jsme vám pro jistotu zaslali ještě jednou. Pokud by byl jakýkoliv problém, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu.
Přeji hezký den!