Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
3–6denní lyžovačka v rakouských Alpách
Hodnocení podniku Pension Sunny
Katastrofální ubytovani, nic horšího jsem neviděl…
Katastrofální ubytovani, nic horšího jsem neviděl…postel pro dva z dřevotřísky šířky 120!!! Cm, místnost 2*2'5 m, , nábytek poskládaný ze sekáče, wc a sprcha přes chodbu přes společnou kuchyň pro všechny, draty ze zdi a předpotopní elektroinstalace… Na místě jsem se obrátil a odjel…
Všechno, ubytování, obsluha, okolí, zkrátka Alpy
Bezproblémová komunikace, dobře zpracované tipy na výlety dostanete mailem. Hodně možností na výlety v okolí.
Ubytování, bezprostřední okolí penzionu a jídlo je spíše pro nenáročné. Neoplocený pozemek u rušné cesty a potoka není příliš vhodný pro malé děti.
Zakoupený voucher byl včetně poplatku za závěrečný úklid. Ten po mě pak byl vyžadován s turistickým poplatkem.
Penzion je pro nenáročné, rozhodně ho nelze srovnávat s rakouským standardem. Nicméně, bylo tam teplo, teplá voda, čisto a jídlo dobré. Rozpečené bagetky na snídani nám nevadily, máme je rádi.
Obecně- pokud nečekáte luxus, budete spokojeni.
Ubytování odpovídá ceně.
v pokoj v podkorví č.2 nefungovalo topení a evidentně jsme nebyli první, kteří na to přišli. prý by se musel vypustit celý penzion, aby se to opravilo…ale co my s tím??Vzhledem k tomu, že v noci mrzlo a dostali jsme alespon k zapůjčení malý, hlučný teplomet-nebyl to výlet dle našich představ! Vzhledem k tomu, že jsme byli 4 a měli dva pokoje, spali jsme druhou noc všichni v jednom pokoji s tím, že majitel se nám ozve! je to 10 dnů a neozval!! Co dodat? V Rakousku český styl!O „polopenzi“ nemluvě.
Vážená paní Radová.
Omlouváme se, ale občas se stane, že nějaký klient rozbije nějakou věc. Klienti před Vámi rozbili ventil na topení, a radiátor fungoval z 50%. Ale zapoměla jste dodat, že jsme Vám nabídli druhý pokoj, který jste ovšem odmítli s tím, že to vydržíte. Jelikož jste podle paní domácí spali ve dvou pokojích a chodili v trenkách a tričku s krátkým rukávem, nechci to dále rozebírat. Topení bylo opraveno první pracovní den, po nahlášení závady. Také jste zapoměla dodat, že vy sami jste rozbili otevírání okna ve druhém pokoji, čímž jste zase znepříjemnili pobyt lidem, co přijeli po Vás.
bohužel jsme museli zrušit zarezervovaný termín – pádný důvod jsme uvedli (13 den před čerpáním), poté nám přišel mail s vyčísleným storno poplatkem 15 Euro/den/pokoj, byť nikde storno poplatek není uveden, tak jej dokáži akceptovat, bohužel nám chtěli naúčtovat i storno poplatek ze den, který jsme nepožadovali (tzn. 1 den navíc, pokud byla rezervace učiněna v konkrétní termínu), na tuto reklamaci nám bylo odpovězeno, že náš voucher propadl v plné výši, měla být rezervace zrušena 14 dní předem, ano, souhlasím, jen mi chyběl trochu lidský přístup + dále když jsme ještě byli v jednání ohledně náhradního termínu, tak jediný termín, který nám nabídli byl přelom března a dubna, byť od 12. 1. 2016 jsme žádali o termín v květnu či červnu, tzn. že platnost voucheru do 30. 6. byla nereálná, přišli jsme o 4 000 CZK, a proto nemohu doporučit
Dobrý den.
Vždy se snažíme vyjít maximálně vstříc s těmito problémy. Zatím nikdy jsme nenechali nikomu propadnout jakýkoliv voucher a nestane se tak ani v budoucnu. na druhé straně ale také chceme trošinku pokory a vstřícného jednání. Pro Vás byla stanovena následující pravidla. Buď uhradíte storno poplatek za 3 noci a náhradní termín si vyberete před pracovní týden, nebo uhradíte storno poplatek za 4 noci a náhradní termín si můžete vybrat přes víkend. Děkujeme za pochopení.