Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Romantická 5chodová večeře s láhví vína, sauna a noc v kajutě na Rohan Boat Prague na Vltavě

3,9 / 5 Rohan Boat Praha (mapa) 812 prodejů

Hodnocení podniku Rohan Boat

3,9 2 142×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz

Filtry
Recenze zákazníků
Kateřina
srpen 2019
 5,0/5

Romantika jako blázen :)

Markéta
listopad 2016
 5,0/5

krásný zážitek, skvělý servis, vše v naprostém pořádku

 Vyjádření podniku
Před 7 roky

Vážení hosté,
velice Vám děkujeme za Vaše hodnocení.
Jsme rádi, že jste byli s našimi službami spokojeni. Budeme se na Vás těšit příště.
S přáním pěkného dne
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com

Roman
listopad 2016
 5,0/5

Naprostá spokojenost. Krásné ubytování. Moc příjemný personál.
Perfektní jídlo i víno. Obzvláště 5ti chodové menu bylo luxusní. Moc jsme si pochutnali.
Celou dobu jsem čekal, co se po…
A nic. :-)
Tomu ovšem předcházelo velké Ale…
Původní termín nám byl pár dní před příjezdem zrušen.
Důvodem bylo narezervování více lidí na jeden termín.
Ovšem jako omluvu jsme dostali v náhradním termínu sekt do sauny a kajutu de lux bez příplatku.
Byl jsem rád, že jsme využili voucher až v září. Na lodi je vidět, že ze pořád rekonstruuje a vylepšuje.
Určitě nabídku ještě někdy využijeme.

 Vyjádření podniku
Před 7 roky
Petra
říjen 2016
 5,0/5

Superrrrrr, jen ty porce byly malé, ale to je ta dnešní moderní kuchyně. Ale vše bylo psáno v textu.😉

 Vyjádření podniku
Před 7 roky
Kateřina
září 2016
 5,0/5

Výborná večeře, skvělá snídaně, krasne prostředí, obsluha příjemná.

Lenka
září 2016
 5,0/5
Monika
červen 2016
 3,0/5

Luxusní kajuta i menu a paní na recepci velice příjemná. Dostupnost od centra přibližně 20 min.

Dvě věci které bych vytkla a to zásadní.
Při doplatku 1000kč na kajutu Deluxe koukáte z okna přímo na břeh. :/
Při 5ti chodovém menu nám obsluha trošku zapomněla dát desert. Při čekání asi 20 min, jsme se nakonec rozhodly odejít a to ještě číšník za námi utíkal, že jsme nezaplatily vodu.

Kateřina
květen 2016
 1,0/5

Loď je krásně zrekonstruována:) Snídaně byla bohatá…

Bylo toho více…malý pokoj, hlučná klimatizace a sauna málo vyhřátá sauna.

Petr
květen 2016
 5,0/5

Obsluha super. Kytarista taky parada. A hlavne super banda se tam sesla nakonec sme to protahli do rana.

Protoze nam prelozily termin meli jsme mit na pokoji lahev sektu, ale nedostaly a nebyly jsme sami, ale to je detail.

Pecenkova
květen 2016
 3,0/5

Jídlo

Ubytování

Klara_v
květen 2016
 5,0/5

ubytování, skvělé jídlo :) krásné místo

F
květen 2016
 1,0/5

Byl mi změněn termín bez jaké koliv informace , vlastně jsem se to dozvěděl náhodou že již zamluvený termín 3 měsíce dopředu je obsazený .

Vlasta
květen 2016
 3,0/5

atmosféra na lodi, cena nabídky, nápad

po 5ti chodovém menu jsme měli ještě všichni 4 hlad, porce byli opravdu mini, nikoliv jako na fotkách,

Josef
květen 2016
 4,0/5

Skvělá domluva při rezervaci a ochota improvizace. Přístup personálu hodnotím jako nadprůměrné . Nakonec a jako vždy je všechno o lidech. Spokojenost !!

Znám to ještě jako GolfYacht a prostředí je beze změn. Ale to někdy nemusí být na škodu. Vývěsní štít nabídky restaurace na břehu ještě nese původní název.

 Vyjádření podniku
Před 8 roky

Dobrý den,

děkujeme za inspiraci pro zlepšení. A jsme moc rádi, že se vám líbil přístup personálu.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Jakub Horn, customer service manager

Petr
květen 2016
 5,0/5

Velmi příjemný personál (recepce, restaurace).
Snídaně super.
Moderní hezké a útulné ubytování.
Dobré pivo – Plzeň a lokální pivo.

Degustační menu má zahrnovat malé porce, tyto byly ale opravdu malé.

 Vyjádření podniku
Před 8 roky

Dobrý den Kembo,

děkujeme za inspiraci ke zlepšení a jsme rádi, že se vám pobyt líbil.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Jakub Horn, customer service manager

Michaela
květen 2016
 5,0/5

Mila obsluha, vynikajici jidlo. Klidna a dostupna lokalita.

 Vyjádření podniku
Před 8 roky

Dobrý den Michaelo,

recenze jako je ta vaše je vždy radostí číst, děkujeme za krásné hodnocení a budeme se těšit na další společné setkání.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Jakub Horn, customer service manager

Zlatonikola
květen 2016
 1,0/5

Nesolidní jednání, Voucher jsem nemohla využít musela jsem si připlatit za ubytování.

 Vyjádření podniku
Před 8 roky

Dobrý den,

je nám velmi líto vaší zkušenosti a vynasnažíme se, aby se toto příště neopakovalo.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Jakub Horn, customer service manager

Kaderavek
duben 2016
 5,0/5
Marrsela
duben 2016
 1,0/5

24 hodin před nástupem na pobyt jsem obdržela email, ve kterém mi recepce sdělila, že pro nás nemají kapacitu z důvodu přechodu na nový rezervační systém, ve kterém jim vypadla ze systému zahraniční skupina a tímto pro nás nemají kapacitu. Pobyt jsme měli zarezervovaný 3 měsíce dopředu, den před zrušením rezervace jsem si ještě ověřovala, zda-li pobyt platí, toto mi bylo potvrzeno. Po diskusi s recepční mi byl nabídnut jiný termín, což v případě, kdy musíte hlásit dovolenou v práci dopředu, ztrácelo smysl. Nakonec nabídnuta alternativa v hotelu Čechia, který se absolutně – cenově ani službami nedá srovnat a je na daleko nižší úrovni. Navíc nám bylo na recepci hotelu Čechia sděleno, že takto „vymetají“ s hosty poměrně často a pak jim dávají ubytování v levnější alternativě a ještě se tím chlubí. Jde o klamání zákazníka, za pobyt za 4 000,– Kč s degustačním menu získáte pobyt v hodnotě cca 2 000,– Kč v turistickém hotelu naproti. NEDOPORUČUJI, neboť jde o velmi neseriózní jednání a způsob, jak na klientovi vydělat a podstrčit mu na poslední chvíli alternativu, která se ale absolutně nedá srovnat s nabídkou koupenou ve voucheru. Takové chování k zákazníkovi jsem nikdy nezažila a doufám, že už se mi nic podobného nestane. Tento hotel nedoporučuji a doufám, že za takové chování ke klientovi jej dlouho provozovat nebudou.

 Vyjádření podniku
Před 8 roky

Dobrý den,

je nám moc líto vaší zkušenosti a vynasnažíme se aby se toto neopakovalo.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Jakub Horn, customer service manager

Pavelformanek
duben 2016
 4,0/5
Nahoru