Až 100 fotek vyvolaných v rozměru, který si vyberete
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý večer,
pokud chci fotky dát do běžného alba (pod tenké folie), vyplatí se vybrat
perleťový papír? Nebo spíše běžný lesklý?
Děkuji a přeji hezký zbytek týdne.
Dobrý den,
budete mít brzy tuto akci znovu, když už nyní je pro fotky 10×15
vyprodaná?
Děkuji
Dobrý den, děkujeme za zájem, počet voucherů k prodeji by měl být navýšen. Můžete zakoupit voucher pro rozměr 9×13 a objednat při nahrávání dat rozměr 10×15, cena je stejná, rozměr fotografií si zvolíte v objednávce.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda-li by bylo možné, kdybych si koupila voucher na
rozměr fotografií 9×13 cm, tak si nechat u vás vytisknout fotografie 10×15
cm (vzhledem k tomu, že tyto dva rozměry byly za stejnou cenu a 10×15 je
již vyprodané)? Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, ano, je to takto možné, cena je stejná, rozměr požadovaných fotografií si zvolíte v objednávce fotografií.
Dobrý den, co si mám prosím představit pod pojmem perleťový papír? Mohli byste mi prosím popsat jak ta fotka vypadá? Je pak vhodná do rámu, kdybych jí chtěla pověsit na zeď?
Dobrý den, perleťový papír je spec. papír s perleťovou úpravou povrchu, má metalický vzhled, tisk je čitelný s větší hloubkou barev. Pohledově vytváří téměř sametový povrch s minimem odlesků okolního světla a má velké pozorovací úhly, když i při pohledu zcela z boku je obrázek krásně viditelný. Pokud jej dáte pod sklo, efekt perletě nevynikne.
Dobrý den, byl by možný i osobní odběr v Ostravě Hrabůvce (OD Galerie)? :-) Děkuji Markéta
Dobrý den, nikoliv, měli jsme tam prodejnu před 2 lety. Naše prodejna je nyní v Avion shopping Parku v Ostravě, zde je možný osobní odběr.
Dobrý den, lze zakoupit 2 vouchery a objednat tak 200 fotek naráz?
Dobrý den, ano, doporučuji Vám nahrát 200 ks fotek do jedné objednávky a zadat oba vouchery najednou, budete platit jen 1× manipulační poplatek a případně poštovné také 1×.
Dobrý den, je možné na jeden voucher mít kombinaci rozměrů 10×15 a 9×13 např. po 50 kusech? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, to je možné, cena u těchto rozměrů je stejná, lze tedy kombinovat, rozměr fotografií si zvolíte ve fotosběrně při nahrávání dat.
Dobrý den, když si koupím balíček se 100ks a pak nahraji třeba 120 – těch 20ks se bude počítat cena která je uvedená na stránkách?
Dobrý den, ano, fotografie navíc se účtují dle ceníku, ve Vašem případě 120 ks fotografií těch zbývajících 20 ks bude za 2,90 Kč/ks.
Dobrý den,
je nutné si nedokonalé fotky samostatně upravovat, než se nahrají, nebo to
uděláte vy, pokud se dají povolit úpravy (máte-li tuto možnost)? Jedná se
mi o to, zda fotky naseká automat, ať jsou jakékoliv, nebo je někdo
posuzuje, aby třeba nebyly moc tmavé apod.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, zpracováváme s určitými digitálními korekcemi, avšak do dat zákazníkům příliš nezasahujeme. Pokud uvedete do zakázky, že si přejete data upravit, rádi vyhovíme, do poznámky je vhodné uvést Vaše požadavky.
Pri osobnim odberu v Praze je mozne stihnout vyzvednout fotky do Vanoc? Do kdy je nutne nahrat fotografie?
Dobrý den, omlouvám se, ale není již možné z kapacitních důvodů laboratoře zpracovat nově zaslané zakázky do Vánoc. U akce je uvedeno, že zakázky se budou zpracovávat od 4.1.2016. Tato akce je určena jako vánoční poukaz určený k darování na Vánoce. Děkuji za pochopení.
Dobry den,jaky papir pro tisk fotek pouzivate?Dekuji
Dobrý den, zpracováváme na FUJI Crystal Archive.
Voucher lze využít od 16.12., ale na stránkách je uvedeno, že do konce roku objednávky ze slevomatu nevyřizujete…spousta lidí naletí, koupí si voucher jako dárek k Vánocům a pak zjistí, že fotky nedostane včas… Tuto informaci byste měli uvádět přímo v textu nabídky.
Dobrý den, vzhledem k tomu, že 18.12.2015 je poslední termín od dopravních společností, kdy garantují dodání zakázek do Vánoc, zakázky zaslané od 16.12. se nestihnou expedovat do Vánoc. Samozřejmě zakázku zadanou od 16.12. přijmeme a zpracujeme, jen nemůžeme garantovat dodání do Vánoc. Tato nabídka je určená jako tip na Vánoční dárek kdy předpokládáme, že obdarovaný bude zasílat zakázku po Vánocích.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
proč není nikde uvedeno, že se před nahráním fotek musíte na stránkách zaregistrovat?
Děkuji.
Dobrý den, děkuji za připomínku, podrobný návod je na našich stránkách, do příští akce text upravíme. Registrace je nutná kvůli zabezpečení zaslaných dat, neslouží k rozesílání nabídek – to neděláme.