Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Předplatné časopisu Receptář + Speciál a kuchařka Cukroví nebo Grilujeme
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Objednáte na http://www.ireceptar.cz/slevomat/
- Zadejte adresu objednavatele (adresa, kam přijde kniha, dárkový certifikát a vánoční speciál).
- Pokud chcete předplatné darovat jiné osobě, zaškrtněte políčko „Darovat předplatné“ a vyplňte adresu příjemce (adresa pro doručování jednotlivých čísel předplatného). Jméno obdarovaného napíšete na vytištěný dárkový certifikát sami.
- Kód voucheru Slevomat.cz zadejte do příslušného políčka pro ověření a stiskněte tlačítko „Ověřit“.
- Zkontrolujte údaje a stiskněte tlačítko „Objednat“.
- Máte-li více voucherů, musíte je zadat samostatně jako jednotlivé objednávky.
- Vyčkejte na potvrzovací e‑mail.
- Doručení balíčku s knihou, dárkovým certifikátem a vánočním speciálem očekávejte do 14 dnů Českou poštou na adresu objednavatele.
- Informace pro dárce: pokud předplatné uplatníte do 10. 1. 2016, obdrží obdarovaný Receptář č. 1/2016, pokud uplatníte předplatné po tomto datu, obdarovaný obdrží Receptář č. 2/2016.
- Informace pro samoplátce: pokud předplané uplatníte do 10. 1. 2016, obdržíte Receptář č. 1/2016, po tomto datu budeme již zasílat Receptář č. 2/2016.
Dobrý den, časopis dorazil, ale bez kuchařky o Grilování, kdy ji mohu očekávat?Děkuji
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že dárky jsou dnes předány dodavateli k expedici a budou podány na poště dnes odpoledne a zbytek v pondělí ráno. Předpokládáme, že slíbený dárek obržíte nejpozději do konce příštího týdne. Velice se omlouváme za zpoždění při doručování dárku. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, jak se tak dívám na předešlé dotazy, nebudu jediná. Časopis sice dorazil, ale slibovaná knížka bohužel pořád nikde. Jak je na tom rozesílání knih? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že
dárky jsou dnes předány dodavateli k expedici a budou podány na poště
dnes odpoledne a zbytek v pondělí ráno.
Předpokládáme, že slíbený dárek obržíte nejpozději do konce
příštího týdne.
Velice se omlouváme za zpoždění při doručování dárku.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, dne 17.12 jsem provedl objednávku č. 1204466490A752. Píšete očekávání balíčku do 14 dnů a už je to skoro měsíc a stále nic nedošlo. Zákaznické centrum jsem kontaktoval před pár dny a dodnes mi odpověď nedorazila. Jak je na tom moje objednávka? Děkuji za odpověď
Dobrý den, je nám velice líto vzniklé situace. Vaši objednávku
prověřujeme na centrále. V nejbližším možném termínu budete
kontaktován.
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.
17.12. jsem uskutečnila objednávku, která byla zaplacena. Dodnes nic
nedorazilo. Ze zákaznického centra se mi na můj dotaz také nikdo neozval,
ráda bych věděla jak je na tom moje objednávka č. 1875603620A409.
Děkuji
Dobrý den, je nám velice líto vzniklé situace. Vaši objednávku
prověřujeme na centrále. V nejbližším možném termínu budete
kontaktována.
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.
Dobrý den, předplatné jsem objednala 22.12.2015. Dodnes nemám knihu a obdarovaný nemá první číslo. Kde je chyba? v nabídce bylo napsáno, že kniha dorazí do 14 dnů!
Pěkný den, abychom Vaši objednávku předplatného časopisu Receptář
prověřili, potřebujeme k tomu Vaše údaje o Vaší adrese případně
jméno a adresu obdarovaného, abychom dohledali v jaké fázi se objednávka
nachází. Dovolujeme si Vás požádat o kontaktování našeho zákaznického
centra společnosti Tarsago ČR, s.r.o. – tel. 810 800 020 od 7:00–18:00
hod nebo emailem na zakaznik@vyber.cz.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobrý den, jsem s Vámi velmi nespokojená !
17.12. jsem Vám sem psala dotaz, zda dorazí první číslo časopisu včas
(30.12.), pokud ještě ten den objednám. Vaše odpověď byla, že ano.
Ještě tentýž den jsem tedy zakoupila voucher a objednala.
7.1. ještě pořád nedorazilo první číslo časopisu a ani slibovaná
publikace. Dle Vaší odpovědi v emailu je vše v pořádku a první číslo
má dorazit do 10.1. – pokud ne, mám Vám napsat. Co se týče publikace,
bylo mi oznámeno, že ten den (7.1.) byla teprve expedována a dorazí (snad)
za 14 dnů !
11.1. opět píši email – první číslo nedorazilo do slibovaného
2. termínu (10.1.). Publikaci neřeším a doufám, že do 21.1. dorazí !
Píši tedy opět email, kde že se první číslo toulá. Odpovědí je, že
vzhledem k tomu, že jste moji objednávku zaregistrovali až 22.12. (já
objednala už 17.12. – takže je to Vaše chyba – hlavně, že jste
slibovali, že vše bude v pořádku), bylo první číslo expedováno až 8.1.
!!! Vůbec tedy nechápu, proč mi v emailu z 7.1. píšete, že je vše
v pořádku a že první číslo dorazí do 10.1., když jste ho ještě ani
neměli poslané !
Tahle koupě voucheru a dárku k vánocům byl největší omyl a trapas
zároveň ! První číslo je již dávno v prodeji a nejraději bych ho
zakoupila a obdarovanému dovezla !
Taková ostuda !
Dobrý den, je nám velice líto vzniklé situace. Vaši objednávku
prověřujeme na centrále. V nejbližším možném termínu budete
kontaktována.
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.
Dobrý den, objednala jsem si u vás dvě předplatné Receptáře, ale
bohužel jsem si nevšimla, že se to dá před objednáním nastavit buď na
předplatné Receptáře + kniha Cukroví a nebo na předplatné Receptáře +
kniha Grilování. Já jsem měla zájem o jedno předplatné Receptáře +
Cukroví a jedno předplatné Receptáře + kniha Grilujeme, ale bohužel jsem
zakoupila 2 vouchery na předplatné Receptáře + kniha Cukroví. Už jsem
vám jednu zprávu ohledně toho psala, ale nepřišla mi žádná odpověď.
Tak se vás chci zeptat, jestli je možné tu druhou knihu vyměnit či ne?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za Vaše sdělení. V případě, že byl Váš dotaz
zaslán na emailovou adresu zakaznik@vyber.cz, bude na
ni v nejbližším možném termínu reagováno. V případě, že jste dotaz
zaslala na jinou emailovou adresu, prosíme o přeposlání. Děkujeme za
pochopení.
Přejeme krásný den.
Dobrý den, předplatné jsem objednala před 3 týdny. Dodnes nemám knihu a obdarovaný nemá první číslo. Kde je chyba? Hlavně, že jste mi tu slibovali, že první číslo dojdr včas!
Pěkný den, abychom Vaši objednávku předplatného časopisu Receptář
prověřili, potřebujeme k tomu Vaše údaje o Vaší adrese případně
jméno a adresu obdarovaného, abychom dohledali v jaké fázi se objednávka
nachází. Dovolujeme si Vás požádat o kontaktování našeho zákaznického
centra společnosti Tarsago ČR, s.r.o. – tel. 810 800 020 od 7:00–18:00
hod nebo emailem na zakaznik@vyber.cz.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobrý den,
16.12. jsem objednala i zaplatila dva vouchery, ale balíčky mi stále také
nepřišly. Stala se někde chyba? Děkuji za informaci předem.
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Obě zásilky jsou již
pravděpodobně na poště připraveny k vyzvednutí. Dovolujeme si Vás
požádat o kontaktování našeho zákaznického centra tel.
810 800 020 nebo emailem na zakaznik@vyber.cz, abychom
Vaše objednávky prověřili na základě čísla voucheru nebo uvedené adresy
při uplatnění.
Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.
Dobrý den, předplatné jsem zakoupila i zaplatila 3.prosince. Bohužel mi ještě nedorazil úvodní balíček se slibovaným vánočním speciálem a kuchařkou. Na druhou stranu již došlo lednové vydání Receptáře. Tak by mě zajímalo, kde se stala chyba a kdy asi ten úvodní baliček dojde? Velmi mě to mrzí. Děkuji za odpověď, Karásková
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že
publikace je pro Vás připravena již od 16/12/2015 na Vaší poště
k vyzvednutí. Bližší informace, týkající se podacího čísla zásilky
Vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince 810 800 020 nebo emailem na
zakaznik@vyber.cz.
Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.
Dobrý den, minulý týden jsem objednávala předplatné, zaplatila a nepřišel mi ani mail s číslem voucheru abych mohla objednávku dokončit. Chtěla jsem to dokončit aby v lednu časopis došel. Co s tím? Děkuji, Nelešovská
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Kontaktovali jsme přímo Slevomat.cz
s dotazem, jak ve Vašem případě postupovat. Na Vaši emailovou adresu Vám
dodatečně bude zaslán voucher pro dokončení objednávky (pravděpodobně
byla při objednávce zadána špatná emailová adresa)
Přejeme pěkný den a děkujeme za Vaši objednávku.
Dobrý den,
8.12.2015 jsem objednala předplatné a dosud mi nic nepřišlo. Na infolince
paní nebyla schopná zjistit, jestli balíček s voucherem a knihou už
odešel. Žeprý si mám doma vytisknout dárkový certifikát! K čemu mi to
je, když doma nemám tiskárnu.
Zklamání veliké, nechápu proč jste tuhle nabídku vůbec dávali na
slevomat, když nejste schopní dodržet dodání do Vánoc. Jak čtu výše tak
bohužel nejsem jediná komu nic nepřišlo.
Krásné Vánoce Vám všem ve firmě Tarsago:-)
Dobrý den, velice se omlouváme za vzniklé komplikace.
Většina zákazníků již své dárky má, ale bohužel některé vykazují
chybný zápis a musí být zpracovány ručně. Tyto objednávky jsou
zpracovávány ručně a doda dodání se tím prodlužuje.
Ještě jednou se za vzniklé komplikace velmi omlouváme, jako omluvu pro vás
připravujeme dárek, který bude odeslán na Vaši adresu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobrý den, dne 11.12.2015 jsem objednávala předplatné a zatím zásilku nemám. Na zákaznickou linku se mi nepodařilo za celý den dovolat :-( Je možné tedy zjistit, v jaké fázi se má objednávka nachází. V předvánočním čase je jich jistě hodně, ale objednávala jsem s garancí dodání do Vánoc… Přede děkuji za odpověď. Číslo objednávky: 9181981950B686
Dobrý den, velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Většina
zákazníků již své dárky má, ale bohužel některé jsou stále na cestě.
Na naší zákaznické lince je teď, v převánočním období, vyřizováno
velmi mnoho dotazů a velice nás mrzí, že je linka hodně obsazená.
Dovolujeme si Vám nabídnout možnost volat na pražské telefonní číslo:
296 779 677 jako další možnost jak nás kontaktovat.
Ještě jednou se za vzniklé komplikace velmi omlouváme, jako omluvu pro vás
připravujeme dárek, který bude odeslán na Vaši adresu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobrý večer, tak dnes mi vše dorazilo. Ještě ráno jsem volala na
infolinku a ptala se a bylo mi řečeno, že všechny objednávky už odešly
v pátek, ale moje tam asi nejsou (paní to nemohla zjistit). A ejhle, dnes
jsem si na poště vyzvedávala jiný balíček a zjistila jsem, že je tam
i balíček Receptář.
Tímto moc děkuji, že budu mít co dát pod stromeček:-)
Dobrý den, moc děkujeme za pozitivní ohlas a jsme rádi, že dárek dorazil včas.
Dobrý den, chci se zeptat jak to vypadá s mojí objednávkou, kterou jsem dělala 15.12.2015. myslíte, že stihnete dodání do Vánoc? Měl to být dárek:(
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Mnoho objednávek jsme již vyřídili
a jsou na cestě :-), Dovolujeme si Vás požádat o kontaktování našeho
zákaznického centra společnosti Tarsago ČR, s.r.o. – tel.
810 800 020 od 7:00–18:00 hod
abychom Vaši objednávku předplatného časopisu Receptář prověřili.
Potřebujeme k tomu Vaše údaje o Vaší adrese případně jméno a adresu
obdarovaného, abychom dohledali v jaké fázi se objednávka nachází.
Ještě jednou se za vzniklé komplikace velmi omlouváme, jako omluvu pro vás
připravujeme dárek, který bude odeslán na Vaši adresu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Přijde s knihou, dárkovým certifikátem a ukázkovým číslem v balíčku i faktura? Chci zadat stejnou adresu objednatele i odběratele, aby došel dárek a následně i časopisy na stejnou adresu. Jen nechci, aby v balíčku byla faktura s cenou. Děkuji.
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. V případě, že byla objednávka
realizována a uhrazena přes Slevomat, je na uvedenou adresu odeslána
publikace, dárkový certifikát a ukázkový výtisk předplatného. Fakturu
k zásilce nepřikládáme.
Děkujeme za Váš zájem a přejeme pěkný den.
Dobrý den , 15.12 jsem si objednala časopis i s knížkou a ještě mi nepřišlo nic :( stihne se to do vánoc ?
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Mnoho objednávek jsme již vyřídili
a jsou na cestě :-), některé budeme podávat dnes na poštu.
Dovolujeme si Vás požádat o kontaktování našeho zákaznického centra
společnosti Tarsago ČR, s.r.o. – tel. 810 800 020 od 7:00–18:00
hod
abychom Vaši objednávku předplatného časopisu Receptář prověřili.
Ještě jednou se za vzniklé komplikace velmi omlouváme, jako omluvu pro vás
připravujeme dárek, který bude odeslán na Vaši adresu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobry den, kniha mi prisla, ale darkovy certifikat ne… na zakaznicky mail jsem jiz psala..bohuzel bez odpovedi.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Prosím podívejte se zda Certifikát
není vložen do ukázkového Vánočního Speciálu, který ke každé
vyřízené objednávce přikládáme. Občas se stane, že při balení vloží
pracovník certifikát zde, aby se nepomačkal. Jinak je možné jej stáhnout
u nás na webových stránkách a vytisknout. Všechny požadavky se snažíme
vyřídit, ale v totmo převánočním období je jich velmi mnoho. Dovolujeme
si Vás požádat o kontaktování našeho zákaznického centra společnosti
Tarsago ČR, s.r.o. – tel. 810 800 020 od 7:00–18:00 hod, abychom Vaši
objednávku předplatného časopisu Receptář prověřili.
Ještě jednou se za vzniklé komplikace velmi omlouváme, jako omluvu pro vás
připravujeme dárek, který bude odeslán na Vaši adresu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Bohužel také patřím k těm, kdo marně čeká. Voucher jsem uplatnila
8.12., ale kniha s poukazem dosud nikde. Už se obávám, že příští týden
to nepřijde… Zkusím je kontaktovat telefonicky, ale nemám z toho dobrý
pocit…
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Přijměte prosím naši omluvu za
zdržení při vyřizování Vaší objednávky. Bohužel některé objednávky,
které vykazují chybný zápis jsou vyřizovány ručně a dochází
k časové prodlevě.
Dovolujeme si Vás požádat o kontaktování našeho zákaznického centra
společnosti Tarsago ČR, s.r.o. – tel. 810 800 020 od 7:00–18:00
hod
abychom Vaši objednávku předplatného časopisu Receptář prověřili.
Ještě jednou se za vzniklé komplikace velmi omlouváme, jako omluvu pro vás
připravujeme dárek, který bude odeslán na Vaši adresu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobry den, predplatne jsem objednala 29.11., obdrzela potvrzeni, ale kniha
spolecne s poukazem doposud neprisla. Muzete prosim proverit, zda zasilka
prijde do 24.12.? Predem dekuju za odpoved.
S pozdravem
Blanka Pechcova
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Přijměte prosím naši omluvu za
zdržení při vyřizování Vaší objednávky. Dovolujeme si Vás požádat
o kontaktování našeho zákaznického centra společnosti Tarsago ČR,
s.r.o. – tel. 810 800 020 od 7:00–18:00 hod
abychom Vaši objednávku předplatného časopisu Receptář prověřili.
Ještě jednou se za vzniklé komplikace velmi omlouváme, jako omluvu pro vás
připravujeme dárek, který bude odeslán na Vaši adresu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobrý den, ráda bych objednala a zaplatila, nicméně se obávám že nedorazí vše včas,když čtu tyhle recenze… můžete mi nějak zaručit, že obdarovaný opravdu dostane první číslo včas, tj. 30.12.?
Dobrý den, pokud si objednáte předplatné dnes, můžeme Vám zaručit, že lednové číslo časopisu bude dodáno včas. Bohužel doručení publikace do vánoc zaručit nemůžeme. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den
Dobrý den,
volala jsem na zákaznickou linku, kde mi řekli, že moje objednávka byla
zadána až 14.12.2015. I když jsem voucher kupovala a uplatnila ihned
8.12.2015 ? Jak je toto možné? Voucher si koupím hned proto, abych to měla
co nejrychleji, ale pak nějakým záhadným způsobem se u vás zobrazí
objednávka až 14.12.2015 ? Děkuju za odpověď.
Pěkný den, velice se Vám omlouváme za zpoždění při odesílání
dárku, který jsme Vám slíbili jako poděkování za objednané předplatné
časopisu Receptář pro Vašeho blízkého. Velmi nás to mrzí a proto jako
omluvu si dovolujeme Vám zaslat navíc i kalendář Receptáře na rok
2016.
Věříme, že knižní dárek a zaslaný kalendář Vás potěší a zůstanete
našimi spokojenými zákazníky.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobrý den, zákaznické centrum jsem samozřejmě již kontaktoval před několika dny a žádné odpovědi jsem se dosud nedočkal. Prosím tedy o prověření tímto způsobem. Děkuji.
Dobrý den, Váš e-mail jsme dohledali a bylo Vám odpovězeno. Velice se omlouváme za pozdní zpracování. Přejeme hezký den
Dobrý den, kdo prosím, kalkuloval původní cenu přes 1000 Kč, když je předplatné nabízeno okolo 300 Kč? viz.: http://send.cz/casopis/792/receptar Děkuji Jana J.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz na upřesnění kalkulace. Předplatné časopisu Receptář má dvě verze: první obsahuje 12 čísel vydání (pozor ne vždy předplatné na rok znamená 12 čísel např. konkurence nabízí jen 10 čísel) a toto předplatné standardně stojí 359 Kč (zákazníci, kteří volí platbu SIPO mají výhodu a hradí jen 329 Kč), druhá verze stojí 396 Kč (zákazníci SIPO hradí 369 Kč) a toto předplatné obsahuje NAVÍC 4× vydání Speciálu (jaro, léto, podzim, Vánoce). Celkem tedy u druhé verze obdržíte 16 vydání časopisu a právě tato druhá verze předplatného je nabízena na Slevomatu za 299 Kč. K ceně je připočtena hodnota dárku resp. knihy za 799 Kč, která je předplatnému zdarma. Doufám, že je již kalkulace ceny jasnější a věřím, že Vás tato výjimečná nabídka zaujala. Přejeme pěkný den.
Dobrý den,
patřím mezi ty, kterým také bylo slibovano voucher a kniha, kdy při dvou
emailech s dotazem nebylo odpovězeno. Je to dar k Vánocům a bylo to
objednáváno s předstihem.
Prosím o odpověď, především do emailu. Dekuji!
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Přijměte prosím naši omluvu za
zdržení při vyřizování Vaší objednávky. Dovolujeme si Vás požádat
o kontaktování našeho zákaznického centra společnosti Tarsago ČR,
s.r.o. – tel. 810 800 020 od 7:00–18:00 hod
abychom Vaši objednávku předplatného časopisu Receptář prověřili.
Ještě jednou se za vzniklé komplikace velmi omlouváme, jako omluvu pro vás
připravujeme dárek, který bude odeslán na Vaši adresu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobrý den, 13.12. jsem objednal předplatné s knihou Grilování a uplatnil voucher. Nepřišel mi však žádný potvrzovací email. Máte prosím mou objednávku na jméno Jakub Pavel v pořádku zaevidovanou a mohu tedy čekat garantované doručení do vánoc? Děkuji.
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Pro prověření Vaší objednávky si
Vás dovolujeme požádat o kontaktování našeho zákaznického centra
společnosti Tarsago ČR, s.r.o. – tel. 810 800 020 od 7:00–18:00 hod
nebo emailem na zakaznik@vyber.cz, abychom
Vaši objednávku předplatného časopisu Receptář prověřili.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
nyní jsem vyřídila objednávku a následně zaplatila ihned kartou, tudíž
by již měla být na Vašem účtě platba. Je nějaká šance, že stihne
zboží dojít do Vánoc? Moc děkuji
Dobrý den, termín pro garantování dodání do Vánoc byl 15. 12. 2015. Zpracování objednávek však bude probíhat ještě v průběhu dnešního a zítřejšího dne. V pátek a přes víkend bude probíhat balení. Podání na Českou poštu bude v pondělí 21. 12. 2015. Dodání pak už záleží na zpracování ze strany pošty. Doufáme, že Vaše objednávka bude včas doručena.
Dobrý den,
můžu voucher PŘEDPLATNÉ+ KNIHA CUKROVÍ aktivovat TED a časopis si nechat
zasílat až od čísla březen 2016. chci ho darovat až k narozeninám?
DĚKUJI
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Momentálně máme nastavenou kampaň od ledna 2016 s dárkovým certifikátem Vánoce. Po novém roce budeme zasílám standardní dárkový certifikát s motivem dárku a titulní stránky časopisu. Pokud uplatníte voucher až po novém roce a do poznámky dáte požadavek na posun, tak Vaší žádost zákaznické oddělení vyřídí. Platnost voucheru je do 31. 1. 2016. Děkujeme za Váš zájem a přejeme pěkný den.
Pěkný den, Váš dotaz jsme předali na centrálu k prověření. Jakmile
informaci obdržíme, budeme Vás informat zde na Slevomat.cz.
Dovolujeme si Vás však informovat, že objednávky se prioritně zadávají od
01/2016.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den je tu možnost, že by osoba, které kupuji předplatné dostala
i knihu a první speciální díl? Nechápu moc, proč by první speciální
díl měl dojít na mojí adresu, když další už budou chodit správně.
Vzdám se na úkor toho klidně dárkového certifikátu.
Děkuji za odpověď.
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že
dárek (publikace) je vždy odesílána plátci (dárci) jako poděkování za
objednávku předplatného. Není možné jí odeslat na adresu obdarovaného.
Na Vaši adresu bude zaslána publikace + dárkový certifikát +
„ukázkový“ výtisk časopisu Receptář Speciál. Obdarovaný obdrží na
svou adresu kompletní předplatné, tzn. 12 výtisků + 4 speciály.
Děkujeme za Váš zájem a přejeme pěkný den.
Dobrý den, na adresu kterou uvedu na stránce http://www.ireceptar.cz/slevomat/
přijde kniha a následně bude i docházet každé číslo časopisu?
Certifikát mi bude zaslán emailem na moji emailovou adresu?
Nechci si nechávat posílat měsíčník k sobě a následně ho předávat,
ale také nechci, aby nějaké informace o platbě došly na adresu kam nechám
měsíčník zasílat.
Předem děkuji za odpověď
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že
dárek (publikace) společně s dárkovým certifikátem a ukázkovým
výtiskem bude zaslán na adresu objednavatele (plátce předplatného). Pouze
časopisy budou zasílány přímo do schránky na adresu příjemce (adresa
obdarovaného).
Děkujeme za Váš zájem a přejeme pěkný den.
Dobrý den,
mám stejný problém jako již pár lidí přede mnou neb jsem si koupila přes
slevomat voucher na předplatné časopisu receptář + speciál a kniha. Dne
20.11.2015 jsem na Vašich stránkách voucher uplatnila. Píšete tam, že
dárkový certifikát a kniha by měly přijít do 14 dnů od uplatnění, ale
zatím mi nic doručeno nebylo. Prosím o informaci, zda už jste voucher
posílali či ještě ne. Na výše uvedenou emailivou adresu jsem také již
psala, ale zatím bez odezvy. Děkuji
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Přijměte prosím naši omluvu za
zdržení při vyřizování Vaší objednávky. Dovolujeme si Vás požádat
o kontaktování našeho zákaznického centra společnosti Tarsago ČR,
s.r.o. – tel. 810 800 020 od 7:00–18:00 hod
abychom Vaši objednávku předplatného časopisu Receptář prověřili.
Ještě jednou se za vzniklé komplikace velmi omlouváme, jako omluvu pro vás
připravujeme dárek, který bude odeslán na Vaši adresu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Děkuji za odpověď. Takže můžu počítat s tím, že mi do Vánoc přijde, když jsem úhradu a uplatnění voucheru provedla 8.12.2015. Pak záleží na poště, jak moc bude rychlá. Děkuji.
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Pokud je voucher uplatněn do
15. 12. 2015 na webové stránce: iReceptar.cz/slevomat, tak Vaší
objednávku zpracujeme a podání na poštu proběhne do konce týdne. Pro
prověření Vaší objednávky si Vás dovolujeme požádat o kontaktování
našeho zákaznického centra společnosti Tarsago ČR, s.r.o. – tel.
810 800 020 od 7:00–18:00 hod nebo emailem na zakaznik@vyber.cz, abychom
Vaši objednávku předplatného časopisu Receptář prověřili.
Děkujeme za pochopení.
DObrý den, chci se zeptat kde najdu Číslo Slevomat voucheru ?
Pěkný den, voucher s číslem pro zadání na našich stránkách www.ireceptar.cz/slevomat bude na
Vaši emailovou adresu automaticky zaslán po uhrazení předplatného.
Děkujeme za Váš zájem.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, když jsem zaplatila a rovnou uplatnila poukaz 8.12,
jestli mi časopis stihne dorazit do Vánoc?
Děkuji moc za odpověď.
Dobrý den, pokud je voucher uplatněn do 15. 12. 2015 na webové stránce: iReceptar.cz/slevomat, tak Vaší objednávku zpracujeme a podání na poštu proběhne do konce týdne. Pak záleží na dodacích lhůtách, které pošta bude realizovat v předvánočním období a věříme, že dárky i vouchery dodá včas. Voucher je také možné vytisknout na našcih webových stránkách.
Velice se omlouváme za chybnou informaci. Na našich internetových
stránkách www.ireceptar.cz je
k dispozici pro vytištění dárkový certifikát k předplatnému časopisu.
Voucher pro uplatnění je na emailovou adresu zaslán po uhrazení platby.
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
Vidím, že nejsem jediná, kdo má takový problém. Voucher jsem uplatnila
také 24.11. Dodnes nic nedorazilo a 14 dnů již dávno uplynulo. Snad tedy
v průběhu tohoto týdne dorazí.
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Přijměte prosím naši omluvu za
zdržení při vyřizování Vaší objednávky. Dovolujeme si Vás požádat
o kontaktování našeho zákaznického centra společnosti Tarsago ČR,
s.r.o. – tel. 810 800 020 od 7:00–18:00 hod nebo emailem na zakaznik@vyber.cz, abychom
Vaši objednávku předplatného časopisu Receptář prověřili.
Ještě jednou se za vzniklé komplikace velmi omlouváme, jako omluvu pro vás
připravujeme dárek, který bude odeslán na Vaši adresu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobrý den, zakoupila jsem předplatné časopisu Receptář + kniha Grilování. 24.11.2015 mi přišel potvrzovací email, do 14 dnů mi měla přijít kniha a dárk. certifikát. Do dnešního dne mi nebylo nic doručeno. Děkuji za odpověď
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Knížky jsme odesílali v průběhu celého minulého týdne, takže tento týden by již všechny dárky měly dorazit na adresu zákazníků. Mohlo však dojít k nějaké chybě při zápisu adresy, takže pokud dárek nedorazí, prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení, aby jste ověřila, zda byl požadavek vyřízen. Všechny nezpracované objednávky budou do konce týdne vyřízeny a odeslány. Kontaktujte na adresu zakaznik@vyber.cz nebo volejte na telefonní číslo: 810 800 020.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Odeslání dárku prověříme. Prosím zašlete své údaje na naší zákaznickou linku zakaznik@vyber.cz.
Dobrý den, dne 24.11 mi přišel email, že platba proběhla v pořádku a do 14 dní mi pošlou zásilku i s knihou. Za chvíli to bude 20 dní a stále mi nic nepřišlo ..
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Odeslání dárku prověříme. Prosím zašlete své údaje na naší zákaznickou linku zakaznik@vyber.cz.
Zdravím, mám stejný problém, jako paní Hanka. Až na to že jsem platila 20.11.2015. Psala jsem meil na stránku receptáře, 4 dny, zatím odpověď žádná. Po telefonu mi paní řekla, že musím počkat na meil. Tak jsem zvědavá jestli už konečně tento týden něco zjistím.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Každou objednávku musíme prověřit, takže potřebujeme Vaše údaje. Vzhledem k obrovskému zájmu o toto předplatné dochází postupně ke zpracování, ale je třeba v tom velkém množství kontrolovat zda dochází k zadání korektně. Dárek odcházel většině zákazníků v minulém týdnu. Prosím zašlete své údaje na naší zákaznickou linku zakaznik@vyber.cz a my Vaší objednávku prověříme.
Dobrý den, pokud objednám voucher 15.12. je nějaká záruka, že obdržím certifikát s dárkem do vánoc? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pokud vložíte voucher do 15. 12. 2015 na webové stránce: iReceptar.cz/slevomat, tak Vaší objednávku zpracujeme a podání na poštu proběhne do konce týdne. Pak záleží na dodacích lhůtách, které pošta bude realizovat v předvánočním období a věříme, že dárky i vouchery dodá včas. Voucher je také možné vytisknout na našcih webových stránkách.
Velice se omlouváme za chybnou informaci. Na našich internetových stránkách
www.ireceptar.cz je k dispozici pro
vytištění dárkový certifikát k předplatnému časopisu. Voucher pro
uplatnění je na emailovou adresu zaslán po uhrazení platby.
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.
Dobrý den, ve Vaší nabídce jsem zakoupila předplatné časopisu Receptář + kniha Grilování. 23.11.2015 mi přišel potvrzovací email, do 14 dnů mi měla přijít kniha a dárk. certifikát. Do dnešního dne mi nebylo nic doručeno. Děkuji za odpověď
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Objednávku prověříme. Prosím zašlete své údaje na naší zákaznickou linku zakaznik@vyber.cz.
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Přijměte prosím naši omluvu za
zdržení při vyřizování Vaší objednávky. Dovolujeme si Vás požádat
o kontaktování našeho zákaznického centra společnosti Tarsago ČR,
s.r.o. – tel. 810 800 020 od 7:00–18:00 hod, abychom Vaši objednávku
předplatného časopisu Receptář prověřili.
Ještě jednou se za vzniklé komplikace velmi omlouváme, jako omluvu pro vás
připravujeme dárek, který bude odeslán na Vaši adresu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobrý den, mohu si při zakoupení tohoto voucheru na předplatné
Receptáře vybrat začátek jeho dodávání nebo je to dané – od ledna
2016?
Děkuji za odpověď.
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. V případě darování bude
odesláno první vydání roku 2016, které vychází 30. 12. 2015.
Přejeme hezký den.
Dobry večer prosim ten časopis vychází každý měsic?
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že
časopis Receptář vychází každý měsíc + Speciál vychází 4× do roka
(jaro, léto, podzim a Vánoce).
Přejeme hezký den.
Dobrý den,
jelikož bych ráda věnovala předplatné jako vánoční dárek, tak se chci
zeptat, zda dárkový certifikát spolu s knihou bude doručen do vánoc na
adresu objednatele, pokud dojde k úhradě zhruba do 11.12. Předem děkuji za
odpověď
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. V případě, že bude platba za
předplatné uhrazena na náš účet do 15/12, bude po připsání platby
předána České poště publikace spolu s dárkovým certifkátem a
ukázkovým časopisem Receptář k odeslání na Vaši adresu (adresa
plátce).
Děkujeme za Váš dotaz a přejeme hezký den.
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda by bylo možné aby certifikát darkovy poukaz přišel na mojí adresu ale časopis potom chodil na adresu toho koho chceme obdarovat? Děkuji za odpověď
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že
v případě darovaného předplatného je vždy na adresu dárce (plátce
předplatného) odeslán dárkový certifikát, publikace a ukázkový výtisk
časopisu Receptář. Obdarovaný obdrží pouze výtisky časopisu přímo do
své schránky.
Děkujeme za Váš dotaz a přejem hezký den.
Dobry den, na zaklade Vasej vcerajsej odpovede som objednala a zaplatila voucher. Ked som vsak chcela objednat predplatne podla pokynov adresa na Slovensko nie je relevantna a nepusti ma k objednaniu, takze z toho vyvodzujem, ze nie je mozne zasielat casopis na Slovensko. Co s tym teraz? Vopred dakujem za odpoved.
Pěkný den, děkujeme za Váš dotaz. V případě, že máte zájem
darovat předplatné na Slovensko, je potřeba se obrátit přímo na slevový
portál www.zlavomat.sk.
Ve Vašem případě si Vás dovolujeme požádat o kontaktování našeho
zákaznického centra společnosti Tarsago ČR, s.r.o. – tel.
810 800 020.
Děkujeme a přejeme hezký den
Dobry den,
chcela by som sa opytat, ci je mozne objednat predplatne inej osobe tak, aby
bolo zasielané do Slovenskej republiky. vopred dakujem. Katarina
Pěkný den,
děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že je možné objednat
předplatné s doručovací adresou na Slovensko.
Děkujeme za Váš zájem a přejeme hezký den.
V případě, že máte zájem darovat předplatné na Slovensko, je potřeba se obrátit přímo na slevový portál www.zlavomat.sk.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, téměř před měsícem jsem uplatnila voucher a nepřišel ani časopis, ani darovací certifikát a kniha!!!!!!! Objednávku jsem telefonicky urgovala v nakladatelství 11.1.Bylo mi řečeno, že objednávka nebyla z neznámých důvodů odeslána a že okamžitě posílají, ovšem stále nic nedorazilo. Jak mám postupovat dál? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že dárky jsou dnes předány dodavateli k expedici a budou podány na poště dnes odpoledne a zbytek v pondělí ráno. Předpokládáme, že slíbený dárek obržíte nejpozději do konce příštího týdne. Velice se omlouváme za zpoždění při doručování dárku. Děkujeme za pochopení.