Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

30% sleva na nákup v prodejnách a e‑shopu Baťa

Baťa (72 poboček) Olomouc  (mapa) 6 673 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Martina Š.

Dobrý den, prosím máte někde na stránkách tabulku velikostí? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den Martino,

pokud vložíte nějaké boty do košíku, tak zde naleznete velikostní tabulku.

Hezký den přejeme.

Jan Hubáček

Dobrý den,
je možná jiná platba za voucher než platba kartou? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den,

je nám líto, ale jinou platbu vám nyní nemůžeme nabídnout.

Hezký den přejeme.

Staňka Rybáková

Dobrý den,
ráda bych zakoupila přes e-shop dvoje boty a poslat si je domů. Je možné je poté vrátit na prodejně, pokud mi nebudou vyhovovat?

Baťa a.s.

Dobrý den, ano, zboží zakoupené v e-shopu je ze zákona možné vrátit nebo vyměnit na kterékoliv prodejně Baťa v ČR. Hezký den.

Milena Petz

Dobrý den, voucher jsem si zakoupila kvůli botám 724–2590, než jsem stihla objednat, není již velikost 38. Bude prosím ještě k dispozici? Děkuji za odpověď a přeji pekne svátky. Milena

Baťa a.s.

Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o naše výrobky. Omlouváme se, ale další dodávka tohoto artiklu již v plánu není. Hezký den.

Eva Křivková

V prodejně Baťa v Opavě jsem se setkala se samými problémy. Obdržela jsem tato informace: Můj voucher údajně nebyl aktivní (buď prý uplatněný nebo nezaplacený) a jeden voucher platí jen na jeden výrobek – tato informace mi byla předložena písemně.

Baťa a.s.

Dobrý den, jeden slevový voucher je možné uplatnit na více kusů – artiklů ze sekce Radostné nákupy (v e-shopu) a na zboží označené štítky Akce Slevomat (na prodejnách). Omlouváme se za chybnou informaci, kterou Vám prodejna podala. Hezký den.

Anna

Dobrý den, ráda bych se zeptala, do kdy mi voucher přijde od objednání? Děkuju

Lucka Hájková

Dobrý den, provedla jsem objednávku přes internet, přišel mi email že zboží je už vyprodané a peníze budou vráceny. Jedná se mi teď o voucher který už není aktivní a při dalším nákupu už nelze odečíst. Co teď? Navíc při dnešní návštěvě stránek tam boty v té velikosti zase jsou!

Baťa a.s.

Dobrý den, pošlete nám prosím číslo Vašeho voucheru na adresu kontakt@bata.cz Ozveme se Vám, jak v tomto případě postupovat. Hezký den.

Kateřina

Dobrý den. Dne 14.12. jsem si vybrala v prodejně Arkády Pankrác dvoje boty v akci a zároveň kabelku, která byla rovněž v akci, ale při placení mi prodavačka řekla, že sleva z kupónu platí pouze na jeden výrobek, takže jsem si na místě musela koupit na slevomatu další dva kupóny, jinak mi odmítla slevu poskytnout. Jak to tedy vlastně je? Kupón na druhý pár bot jsem raději uplatnila až v e-shopu.

Baťa a.s.

Dobrý den, jeden slevový voucher je opravdu možné uplatnit na více kusů – artiklů ze sekce Radostné nákupy (v e-shopu) a na zboží označené štítky Akce Slevomat (na prodejnách). Omlouváme se za chybnou informaci, kterou Vám prodejna podala. Hezký den.

Jan

Dobrý den, chtěl jsem dnes v kamenné prodejně využít zde zakoupený voucher. Když však prodavačka zadala při nákupu kód, tak nebyl přijat s tím, že byl již využit. Což není pravda a i zde na slevomatu se mi voucher zobrazuje jako nevyužitý. Chci se tedy dotázat na nápravu. Děkuji.

Baťa a.s.

Dobrý den, pošlete nám prosím číslo voucheru spolu s informací, na které prodejně jste kupon chtěl uplatnit na adresu kontakt@bata.cz
Prověříme jeho platnost.
Děkujeme.

Marta

Dobrý den, asi nemám ani dotaz, spíš informaci pro ostatní.
Byla jsem v kamenné prodejně a tam mi prodavačka tvrdila, že poukaz mohu uplatnit pouze na 1 kus. Proto jsem si koupila jen jednu věc s tím, že si pořídím ještě jeden voucher a vrátím se ,… a vida tady se píše, že akce platí na celý nákup.
Moje chyba, už se nedá nic dělat, ale zamrzí to :(.

Baťa a.s.

Dobrý den, jeden slevový voucher je opravdu možné uplatnit na více kusů – artiklů ze sekce Radostné nákupy (v e-shopu) a na zboží označené štítky Akce Slevomat (na prodejnách). Omlouváme se za chybnou informaci, kterou Vám prodejna podala.
Hezký den.

Luci Pootová

Dobrý den, zakoupila jsem voucher a při zadání slevy, volba uplatnit se zapsalo číslo voucheru, ale cena se nezměnila. Boty byly již zlevněné ale dle dotazů výše by se sleva měla odečíst. Vybírala jsem v sekci Radostné nákupy, Číslo artiklu: 594–4115, děkuji za info.

Baťa a.s.

Dobrý den, artikl s tímto číslem nenído sekce Radostné nákupy zařazen. Proto se Vám sleva neodečetla.
Hezký den.

Lucie

Dobrý den, dnes jsem si koupila voucher a chtěla jsem ho uplatnit v prodejně ve Vršovicích, ale prodavačka mi tvrdila, že není aktivní, že ho musím nejdřív aktivovat. Nic takového jsem ale na stránkách nenašla.

Baťa a.s.

Dobrý den, pošlete nám prosím číslo voucheru na adresu kontakt@bata.cz
Prověříme jeho platnost. Děkujeme.

Lenka Havlíčková

Dobrý večer, htela jsem po zakoupení poukázky objednat 3 páry obuvy, všechny z kategorie radostné nákupy z 3 797,– a odečetla se mi sleva 420??!!! To snad není 30%?

Komfortní a elegantní obuv 8946664 Velikost: 45.0 1 × 999 Kč
999 Kč
Kožené kozačky s přezkou 5946116 Velikost: 38.0 1 × 2 399 Kč
2 399 Kč
Kids shoes 1216102 Velikost: 22 1 × 399 Kč
399 Kč
Cena (3 položky) 3 797
Pokud je to takto, ráda bych peníze za voucher zpět a nic objednávat nebudu. děkuji

Baťa a.s.

Dobrý den, slevu je možné uplatnit pouze na artikly ze sekce „Radostné nákupy“. Z Vámi uvedených artiklů patří do této sekce pouze artikly 8946664 a 1216102.
Artikl 5946116 není do této sekce zařazen, proto Vám z něj nebyla sleva odečtena. Tyto kozačky do akce spadají pouze v hnědé barvě pod číslem 5944116, ne varianta v černé.
Sleva byla tedy odečtena správně. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Marie

Dobrý den, při platbě přes platební bránu mi platba neproběhla ale slevový voucher už nejde použít. Jak mám tedy postupovat abych uplatnila slevový voucher ?
 Děkuji

Baťa a.s.

Dobrý den, pošlete nám prosím číslo Vašeho voucheru na adresu kontakt@bata.cz Ozveme se Vám, jak v tomto případě postupovat. Hezký den.

Michaela

Dobrý den, jak mám postupovat, když potřebuji vyměnit obuv ( zakoupena se slevou Slevomau) za jinou velikost a na prodejně požadovaná velikost není? Dle prodavačky ani nelze objednat???
Je to poměrně nedomyšlené, když v e-shopech dané velikosti je dost a kamenná prodejna není schopna mi ji zajistit..

Baťa a.s.

Dobrý den, napište nám prosím na adresu kontakt@bata.cz o jaký artikl se jednalo a na které prodejně jste ho zakoupila. Děkujeme.
Hezký den.

Lenka Pokludová

Dobrý večer, pokud bych si jedny boty vybrala na e-shopu a druhé v kamenné prodejně, je možné na oba tyto nákupy uplatnit stejný voucher se stejným kódem? Nebo je nutné pro každý nákup použít jiný voucher? Děkuji za odpověď.

Baťa a.s.

Dobrý den, v případě, že si vyberete jedny boty v kamenné prodejně a druhé v e-shopu, budete potřebovat dva slevové vouchery Slevomat. Slevy v e-shopu a na prodejnách není možné sloučit. Hezký den.

Jan

Dobrý den,
dle častých nedorozumění (ať už v kamenných obchodech nebo na e-shopu),měla se tato akce vztahovat na VEŠKERÉ zboží (tak jako tomu bylo loni) a tím by se předešlo veškerým dotazům, reklamacím a nepochopení…

Baťa a.s.

Dobrý den, v letošním roce byla sleva nastavena tímto způsobem, tzn. že slevový voucher je možné uplatnit pouze na vybrané artikly ze sekce Radostné nákupy. Odkaz na tuto sekci najdete přímo v popisu slevy. Hezký den.

Petr V.

Dobrý den,
já jsem právě slevu uplatnil v sekci Radostné nákupy. Kupon byl sice uznán, ale výsledná cena byla stále původní. Hezký den.

Baťa a.s.

Dobrý den, můžete prosím napsat číslo artiklu, na který jste slevu uplatňoval na adresu kontakt@bata.cz
Prověříme, proč Vám nebyla sleva odečtena. Děkujeme.

Petr V.

Dobrý den,
po zadání slevového kuponu v e-shopu se mi sice zobrazí „číslo kuponu – SLEVOMAT 2015/II (30 %)“, ale celková cena zůstává původní. Nevíte jak je to možné? Děkuji.

Baťa a.s.

Dobrý den, slevu je možné uplatnit pouze na vybrané artikly ze sekce Radostné nákupy. v případě, že Vámi objednávaný artikl do této sekce nepatří, sleva se Vám v závěru objednávky neodečte.
Hezký den.

Petr N.

Dobrý den,
akce platí jen na danou barvu bot v nabídce Radostný nákup? Vybral jsem si boty z nabídky(846–9248) ale v detailu jsem změnil barvu(846–7248) a sleva se mi nenačetla. Jen ze zvědavosti jsem zkusil a na původní boty sleva funguje.

Baťa a.s.

Dobrý den, ano, voucher lze uplatnit pouze na vybrané artikly ze sekce Radostné nákupy.
Hezký den.

Lucie B.

Dobrý den, dnes jsem si koupila kabelku přes Slevomat v Ostravě v Avionu Parku. Prodavačka mi říkala, že jelikož mám Baťa kartu, bude se cena počítat z klubové ceny. Toto mi bylo řečeno i v neděli jinou prodavačkou, když jsem se na kabelku byla podívat.Prodavačka několikrát použila mou Baťa kartu a voucher, ale vždycky, když zadala číslo voucheru, tak rozdíl mezi klubovou a neklubovou cenou zmizel a 30 % sleva se počítala z vyšší ceny. Řekla mi, že volala do jiných prodejen a že jí řekli, že se klubová cena a akce Slevomat nesčítá. Tak jsem tomu věřila. Po návratu domů jsem si najela na stránky slevomatu a tady rovně v diskusi píšete, že se 30 % sleva počítá z klubové ceny. Můžete mi prosím napsat, jak můžu svou slevu získat zpět? Jednalo se o Semišovou kabelku v bowling stylu, Číslo artiklu: 963–5117. Původní cena byla 2 399 Kč, klubová cena 2 199 Kč a já platila 1679 místo 1539. Děkuji.

Baťa a.s.

Dobrý den, správně by měla být sleva odečtena až z Klubové ceny. Omlouváme se za komplikace. Ozvěte se prosím na kontakt@bata.cz, domluvíme se, jak vzniklou situaci vyřešit.
Hezký den.

Bára

Dobrý den,
jestliže si např. na prodejně nebo v e-shopu vyberu dvoje nebo troje boty, postačí, když budu mít jeden voucher nebo musím mít na každé boty voucher zvlášť?

 Děkuji

Baťa a.s.

Dobrý den,
pokud si na prodejně vyberete zboží označené štítkem „Akce Slevomat“ nebo v e-shopu ze sekce Radostné nákupy, pak Vám na celý nákup postačí jeden voucher. Sleva bude odečtena z každého artiklu.
Není potřeba mít na každé boty nový voucher.
Hezký den.


Zákazník

Jana: jestliže jste objednávku provedla přes e-shop, máte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu během 14 dnů bez ohledu na podmínky, které si tu Baťa vymýšlí.

Slevomat.cz

Dobrý den, samozřejmě to tak platí. Jednalo se pouze o nákup z kamenné prodejny. Omlouváme se, že jsme to v textu neměli jednoznačně uvedeno.

Jana

Dobrý den, objednala jsem si stejné boty ve dvou velikostech s tím, že nevyhovující vrátím, jak je u Bati možné. Teď ale čtu, že zboží nelze vrátit, jen vyměnit :( Jak se potom postupuje při výměně, když si např. vyberu náhradní boty v e-shopu? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, při nákupu z e-shopu můžete samozřejmě boty do dvou týdnů vrátit.

Zákazník

Připomínka a nikoliv dotaz: Nemůžete porušovat občanský zákoník v případě, že je zboží objednáváno tzv. na dálku a vy podmínkách akce vylučujete vrácení peněz.

Baťa a.s.

Dobrý den,
tato informace se týká pouze nákupu v kamenných prodejnách Baťa. Pro nákup v e-shopu samozřejmě platí možnost vrácení dle zákona.

Hezký den.

Jan

Dobrý den,
lze voucher použít v kamenných obchodech pouze na obuv nebo i na pánské doplňky? (ponožky,pásky,…)
Děkuji za info

Baťa a.s.

Dobrý den, voucher lze uplatnit na vybrané produkty, které jsou na prodejnách označené štítkem Akce Slevomat.
Sleva platí také na všechny produkty v e–shopu Bata.cz zobrazené v záložce Radostné nákupy.

Hezký den.

Lenka

Dobry den, jak je to s povinnosti přinést vytištěný voucher? Myslím, že Slevomat od toho již upustil?

Slevomat.cz

Dobrý den, přesně tak, Slevomat od toho již upustil, stačí mít voucher v mobilu nebo nadiktovat jeho číslo na pokladně.

Honza

Dobrý den,

píšete, že není možné zboží vrátit, ale pouze vyměnit. Nicméně v případě tzv. distančních obchodů, tedy objednání přes internet, v souladu s občanským zákoníkem má každý spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů. Tedy vy jste povinni, jakožto spotřebitel, dané zboží od spotřebitele převezmout a vrátit mu za toto vynaložené finanční prostředky. Jak to tedy je?

 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, je to přesně tak, jak píšete, týká se to pouze nákupu v kamenné prodejně. Pro nákup z e-shopu platí možnost vrácení do dvou týdnů dle zákona.

Michaela

Dobrý den, je uvedeno, že boty v této akce nelze vrátit, pouze vyměnit… Plat jen pro nákup v kamenné prodejně, nebo i přes e-shop?
Chci si objednat z e-shopu a nerada bych, pokud by se mi ve skutečnosti boty nelíbily, abych je musela měnit namísto vrácení..
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, je to přesně tak, jak píšete, týká se to pouze nákupu v kamenné prodejně. Pro nákup z e-shopu platí možnost vrácení do dvou týdnů dle zákona.

Baťa a.s.

Dobrý den, prodejny produkty postupně označují. Obraťte se přímo na prodejní personál, rádi Vám poradí. Nebo se na nabídku akce Slevomat podívejte přímo na www.bata.cz – sekce Ženy – Radostné nákupy. Svou objednávku můžete udělat přímo přes e-shop.

Hezký den.

Karkulka Modrá

Dobrý den,
byla jsem se podívat v kamenné prodejně Baťa na Andělu v OC Nový Smíchov a žádné označené produkty logem Slevomat jsem tam nezahlédla. Jak to tedy je? Můžu v prodejně uplatnit slevu na cokoliv?
Děkuji za rychlou odpověď.

Baťa

Dobrý den, prodejny produkty postupně označují. Obraťte se přímo na prodejní personál, rádi Vám poradí. Nebo se na nabídku akce Slevomat podívejte přímo na www.bata.cz – sekce Ženy – Radostné nákupy. Svou objednávku můžete udělat přímo přes e-shop.

Hezký den.

Petr Ver

Při nákupu v prodejně stačí pouze číslo voucheru, nebo musí být voucher vytištěn?

Baťa a.s.

Dobrý den, voucher musíte na prodejnu přinést v tištěné podobě nebo ho můžete ukázat ve svém mobilním telefonu. Hezký den.

Eva

Dobrý den,
snažím se přes ikonky na téhle slevě připojit na e-shop, radostné vánoce či kamený obchod (abych se podívala na nabídku), ale stále mi nabíhá stránka nenalezena…
A dotaz pokud objednám boty s e-shopu a nebudou sedět budou mi vyměněny za jiné opět se slevou nebo voucher propadne?
 Děkuji

Baťa a.s.

Dobrý den, na artikly zařazené do slevy se můžete podívat také na www.bata.cz v sekci Ženy – Radostné nákupy.

V případě nákupu v e-shopu je možná výměna za jinou velikost nebo jiný artikl opět ze sekce Radostné nákupy. Při výměně Vám bude sleva nahrazena.

Hezký den.

Kateřina Adámková

Dobrý den, když bych chtěla boty z e-shopu a v nabídce jsou fialové a já bych chtěla černé, které mi to tam nabízí jako další variantu, můžu to uplatnit i na jinou barvu ? Děkuji za odpověď.

Baťa a.s.

Dobrý den, uvedená sleva se vztahuje na všechny artikly ze sekce http://www.bata.cz/kategorie/inspirace-radostne-nakupy.cz
Pokud je Vámi vybraná barva v této sekci zahrnuta, můžete na ni slevu uplatnit.
Hezký den.

Zdenča Teclová

Dobrý den,boty které jsou v eshopu je možné koupit na prodejně se slevou 30% nebo na prodejně máte úplně jiné boty v nabídce se slevou 30%?

Baťa a.s.

Dobrý den, nabídka v e-shopu a v jednotlivých prodejnách Baťa se může lišit v návaznosti na stav skladových zásob. Hezký den

Jana

Pokud jsem členem Baťa klubu, počítá se sleva z klubové ceny?

Baťa a.s.

Dobrý den, pokud jste členkou Baťa klubu a budete při objednávání přihášena, a zároveň se Vámi vybraný artikl nachází v sekci http://www.bata.cz/kategorie/inspirace-radostne-nakupy.cz, bude Vám sleva odečtena z klubové ceny.
Hezký den.

Hana

Dobrý den,
pokud bych si vybrala např. 2 boty, musím mít na každý pár svůj voucher, nebo stačí na celý nákup jen jeden. V záložce Radostné nákupy jsou již boty v akci, i tak můžu využít na ně dalších 30%? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den,

1 voucher = 1 nákup ze záložky Radostné nákupy. Sleva 30% se Vám odečte v košíku při objednání zboží.

Děkujeme.

Markéta

Dobrý den,

chci si to upřesnit – v tom e-shopu jsou položky i s 70% slevou… z toho JEŠTĚ dostanu na voucher dalších 30%?

Slevomat.cz

Dobrý den,

ano, z uvedených cen v sekci Radostné nákupy platí sleva 30% z cen, které jsou uvedeny jako koncové (po slevě). Sleva se Vám odečte v košíku při zadání čísla voucheru. Děkujeme.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru