30% sleva na nákup v prodejnách a e‑shopu Baťa
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
je možná jiná platba za voucher než platba kartou? Děkuji
Dobrý den,
je nám líto, ale jinou platbu vám nyní nemůžeme nabídnout.
Hezký den přejeme.
Dobrý den,
ráda bych zakoupila přes e-shop dvoje boty a poslat si je domů. Je možné je
poté vrátit na prodejně, pokud mi nebudou vyhovovat?
Dobrý den, ano, zboží zakoupené v e-shopu je ze zákona možné vrátit nebo vyměnit na kterékoliv prodejně Baťa v ČR. Hezký den.
Dobrý den, voucher jsem si zakoupila kvůli botám 724–2590, než jsem stihla objednat, není již velikost 38. Bude prosím ještě k dispozici? Děkuji za odpověď a přeji pekne svátky. Milena
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o naše výrobky. Omlouváme se, ale další dodávka tohoto artiklu již v plánu není. Hezký den.
V prodejně Baťa v Opavě jsem se setkala se samými problémy. Obdržela jsem tato informace: Můj voucher údajně nebyl aktivní (buď prý uplatněný nebo nezaplacený) a jeden voucher platí jen na jeden výrobek – tato informace mi byla předložena písemně.
Dobrý den, jeden slevový voucher je možné uplatnit na více kusů – artiklů ze sekce Radostné nákupy (v e-shopu) a na zboží označené štítky Akce Slevomat (na prodejnách). Omlouváme se za chybnou informaci, kterou Vám prodejna podala. Hezký den.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, do kdy mi voucher přijde od objednání? Děkuju
Dobrý den, provedla jsem objednávku přes internet, přišel mi email že zboží je už vyprodané a peníze budou vráceny. Jedná se mi teď o voucher který už není aktivní a při dalším nákupu už nelze odečíst. Co teď? Navíc při dnešní návštěvě stránek tam boty v té velikosti zase jsou!
Dobrý den, pošlete nám prosím číslo Vašeho voucheru na adresu kontakt@bata.cz Ozveme se Vám, jak v tomto případě postupovat. Hezký den.
Dobrý den. Dne 14.12. jsem si vybrala v prodejně Arkády Pankrác dvoje boty v akci a zároveň kabelku, která byla rovněž v akci, ale při placení mi prodavačka řekla, že sleva z kupónu platí pouze na jeden výrobek, takže jsem si na místě musela koupit na slevomatu další dva kupóny, jinak mi odmítla slevu poskytnout. Jak to tedy vlastně je? Kupón na druhý pár bot jsem raději uplatnila až v e-shopu.
Dobrý den, jeden slevový voucher je opravdu možné uplatnit na více kusů – artiklů ze sekce Radostné nákupy (v e-shopu) a na zboží označené štítky Akce Slevomat (na prodejnách). Omlouváme se za chybnou informaci, kterou Vám prodejna podala. Hezký den.
Dobrý den, chtěl jsem dnes v kamenné prodejně využít zde zakoupený voucher. Když však prodavačka zadala při nákupu kód, tak nebyl přijat s tím, že byl již využit. Což není pravda a i zde na slevomatu se mi voucher zobrazuje jako nevyužitý. Chci se tedy dotázat na nápravu. Děkuji.
Dobrý den, pošlete nám prosím číslo voucheru spolu s informací, na
které prodejně jste kupon chtěl uplatnit na adresu kontakt@bata.cz
Prověříme jeho platnost.
Děkujeme.
Dobrý den, asi nemám ani dotaz, spíš informaci pro ostatní.
Byla jsem v kamenné prodejně a tam mi prodavačka tvrdila, že poukaz mohu
uplatnit pouze na 1 kus. Proto jsem si koupila jen jednu věc s tím, že si
pořídím ještě jeden voucher a vrátím se ,… a vida tady se píše, že
akce platí na celý nákup.
Moje chyba, už se nedá nic dělat, ale zamrzí to :(.
Dobrý den, jeden slevový voucher je opravdu možné uplatnit na více
kusů – artiklů ze sekce Radostné nákupy (v e-shopu) a na zboží
označené štítky Akce Slevomat (na prodejnách). Omlouváme se za chybnou
informaci, kterou Vám prodejna podala.
Hezký den.
Dobrý den, zakoupila jsem voucher a při zadání slevy, volba uplatnit se zapsalo číslo voucheru, ale cena se nezměnila. Boty byly již zlevněné ale dle dotazů výše by se sleva měla odečíst. Vybírala jsem v sekci Radostné nákupy, Číslo artiklu: 594–4115, děkuji za info.
Dobrý den, artikl s tímto číslem nenído sekce Radostné nákupy
zařazen. Proto se Vám sleva neodečetla.
Hezký den.
Dobrý den, dnes jsem si koupila voucher a chtěla jsem ho uplatnit v prodejně ve Vršovicích, ale prodavačka mi tvrdila, že není aktivní, že ho musím nejdřív aktivovat. Nic takového jsem ale na stránkách nenašla.
Dobrý den, pošlete nám prosím číslo voucheru na adresu kontakt@bata.cz
Prověříme jeho platnost. Děkujeme.
Dobrý večer, htela jsem po zakoupení poukázky objednat 3 páry obuvy,
všechny z kategorie radostné nákupy z 3 797,– a odečetla se mi sleva
420??!!! To snad není 30%?
Komfortní a elegantní obuv 8946664 Velikost: 45.0 1 × 999 Kč
999 Kč
Kožené kozačky s přezkou 5946116 Velikost: 38.0 1 × 2 399 Kč
2 399 Kč
Kids shoes 1216102 Velikost: 22 1 × 399 Kč
399 Kč
Cena (3 položky) 3 797
Pokud je to takto, ráda bych peníze za voucher zpět a nic objednávat nebudu.
děkuji
Dobrý den, slevu je možné uplatnit pouze na artikly ze sekce „Radostné
nákupy“. Z Vámi uvedených artiklů patří do této sekce pouze artikly
8946664 a 1216102.
Artikl 5946116 není do této sekce zařazen, proto Vám z něj nebyla sleva
odečtena. Tyto kozačky do akce spadají pouze v hnědé barvě pod číslem
5944116, ne varianta v černé.
Sleva byla tedy odečtena správně. Děkujeme za pochopení. Hezký den.
Dobrý den, při platbě přes platební bránu mi platba neproběhla ale
slevový voucher už nejde použít. Jak mám tedy postupovat abych uplatnila
slevový voucher ?
Děkuji
Dobrý den, pošlete nám prosím číslo Vašeho voucheru na adresu kontakt@bata.cz Ozveme se Vám, jak v tomto případě postupovat. Hezký den.
Dobrý den, jak mám postupovat, když potřebuji vyměnit obuv ( zakoupena
se slevou Slevomau) za jinou velikost a na prodejně požadovaná velikost
není? Dle prodavačky ani nelze objednat???
Je to poměrně nedomyšlené, když v e-shopech dané velikosti je dost a
kamenná prodejna není schopna mi ji zajistit..
Dobrý den, napište nám prosím na adresu kontakt@bata.cz o jaký
artikl se jednalo a na které prodejně jste ho zakoupila. Děkujeme.
Hezký den.
Dobrý večer, pokud bych si jedny boty vybrala na e-shopu a druhé v kamenné prodejně, je možné na oba tyto nákupy uplatnit stejný voucher se stejným kódem? Nebo je nutné pro každý nákup použít jiný voucher? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, v případě, že si vyberete jedny boty v kamenné prodejně a druhé v e-shopu, budete potřebovat dva slevové vouchery Slevomat. Slevy v e-shopu a na prodejnách není možné sloučit. Hezký den.
Dobrý den,
dle častých nedorozumění (ať už v kamenných obchodech nebo na
e-shopu),měla se tato akce vztahovat na VEŠKERÉ zboží (tak jako tomu bylo
loni) a tím by se předešlo veškerým dotazům, reklamacím a
nepochopení…
Dobrý den, v letošním roce byla sleva nastavena tímto způsobem, tzn. že slevový voucher je možné uplatnit pouze na vybrané artikly ze sekce Radostné nákupy. Odkaz na tuto sekci najdete přímo v popisu slevy. Hezký den.
Dobrý den,
já jsem právě slevu uplatnil v sekci Radostné nákupy. Kupon byl sice
uznán, ale výsledná cena byla stále původní. Hezký den.
Dobrý den, můžete prosím napsat číslo artiklu, na který jste slevu
uplatňoval na adresu kontakt@bata.cz
Prověříme, proč Vám nebyla sleva odečtena. Děkujeme.
Dobrý den,
po zadání slevového kuponu v e-shopu se mi sice zobrazí „číslo
kuponu – SLEVOMAT 2015/II (30 %)“, ale celková cena zůstává původní.
Nevíte jak je to možné? Děkuji.
Dobrý den, slevu je možné uplatnit pouze na vybrané artikly ze sekce
Radostné nákupy. v případě, že Vámi objednávaný artikl do této sekce
nepatří, sleva se Vám v závěru objednávky neodečte.
Hezký den.
Dobrý den,
akce platí jen na danou barvu bot v nabídce Radostný nákup? Vybral jsem si
boty z nabídky(846–9248) ale v detailu jsem změnil barvu(846–7248) a
sleva se mi nenačetla. Jen ze zvědavosti jsem zkusil a na původní boty sleva
funguje.
Dobrý den, ano, voucher lze uplatnit pouze na vybrané artikly ze sekce
Radostné nákupy.
Hezký den.
Dobrý den, dnes jsem si koupila kabelku přes Slevomat v Ostravě v Avionu Parku. Prodavačka mi říkala, že jelikož mám Baťa kartu, bude se cena počítat z klubové ceny. Toto mi bylo řečeno i v neděli jinou prodavačkou, když jsem se na kabelku byla podívat.Prodavačka několikrát použila mou Baťa kartu a voucher, ale vždycky, když zadala číslo voucheru, tak rozdíl mezi klubovou a neklubovou cenou zmizel a 30 % sleva se počítala z vyšší ceny. Řekla mi, že volala do jiných prodejen a že jí řekli, že se klubová cena a akce Slevomat nesčítá. Tak jsem tomu věřila. Po návratu domů jsem si najela na stránky slevomatu a tady rovně v diskusi píšete, že se 30 % sleva počítá z klubové ceny. Můžete mi prosím napsat, jak můžu svou slevu získat zpět? Jednalo se o Semišovou kabelku v bowling stylu, Číslo artiklu: 963–5117. Původní cena byla 2 399 Kč, klubová cena 2 199 Kč a já platila 1679 místo 1539. Děkuji.
Dobrý den, správně by měla být sleva odečtena až z Klubové ceny.
Omlouváme se za komplikace. Ozvěte se prosím na kontakt@bata.cz, domluvíme
se, jak vzniklou situaci vyřešit.
Hezký den.
Dobrý den,
jestliže si např. na prodejně nebo v e-shopu vyberu dvoje nebo troje boty,
postačí, když budu mít jeden voucher nebo musím mít na každé boty
voucher zvlášť?
Děkuji
Dobrý den,
pokud si na prodejně vyberete zboží označené štítkem „Akce Slevomat“
nebo v e-shopu ze sekce Radostné nákupy, pak Vám na celý nákup postačí
jeden voucher. Sleva bude odečtena z každého artiklu.
Není potřeba mít na každé boty nový voucher.
Hezký den.
Jana: jestliže jste objednávku provedla přes e-shop, máte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu během 14 dnů bez ohledu na podmínky, které si tu Baťa vymýšlí.
Dobrý den, samozřejmě to tak platí. Jednalo se pouze o nákup z kamenné prodejny. Omlouváme se, že jsme to v textu neměli jednoznačně uvedeno.
Dobrý den, objednala jsem si stejné boty ve dvou velikostech s tím, že nevyhovující vrátím, jak je u Bati možné. Teď ale čtu, že zboží nelze vrátit, jen vyměnit :( Jak se potom postupuje při výměně, když si např. vyberu náhradní boty v e-shopu? Děkuji.
Dobrý den, při nákupu z e-shopu můžete samozřejmě boty do dvou týdnů vrátit.
Připomínka a nikoliv dotaz: Nemůžete porušovat občanský zákoník v případě, že je zboží objednáváno tzv. na dálku a vy podmínkách akce vylučujete vrácení peněz.
Dobrý den,
tato informace se týká pouze nákupu v kamenných prodejnách Baťa. Pro
nákup v e-shopu samozřejmě platí možnost vrácení dle zákona.
Hezký den.
Dobrý den,
lze voucher použít v kamenných obchodech pouze na obuv nebo i na pánské
doplňky? (ponožky,pásky,…)
Děkuji za info
Dobrý den, voucher lze uplatnit na vybrané produkty, které jsou na
prodejnách označené štítkem Akce Slevomat.
Sleva platí také na všechny produkty v e–shopu Bata.cz zobrazené
v záložce Radostné nákupy.
Hezký den.
Dobry den, jak je to s povinnosti přinést vytištěný voucher? Myslím, že Slevomat od toho již upustil?
Dobrý den, přesně tak, Slevomat od toho již upustil, stačí mít voucher v mobilu nebo nadiktovat jeho číslo na pokladně.
Dobrý den,
píšete, že není možné zboží vrátit, ale pouze vyměnit. Nicméně
v případě tzv. distančních obchodů, tedy objednání přes internet,
v souladu s občanským zákoníkem má každý spotřebitel právo od smlouvy
odstoupit do 14 dnů. Tedy vy jste povinni, jakožto spotřebitel, dané
zboží od spotřebitele převezmout a vrátit mu za toto vynaložené
finanční prostředky. Jak to tedy je?
Děkuji
Dobrý den, je to přesně tak, jak píšete, týká se to pouze nákupu v kamenné prodejně. Pro nákup z e-shopu platí možnost vrácení do dvou týdnů dle zákona.
Dobrý den, je uvedeno, že boty v této akce nelze vrátit, pouze
vyměnit… Plat jen pro nákup v kamenné prodejně, nebo i přes e-shop?
Chci si objednat z e-shopu a nerada bych, pokud by se mi ve skutečnosti boty
nelíbily, abych je musela měnit namísto vrácení..
Děkuji
Dobrý den, je to přesně tak, jak píšete, týká se to pouze nákupu v kamenné prodejně. Pro nákup z e-shopu platí možnost vrácení do dvou týdnů dle zákona.
Dobrý den, prodejny produkty postupně označují. Obraťte se přímo na
prodejní personál, rádi Vám poradí. Nebo se na nabídku akce Slevomat
podívejte přímo na www.bata.cz – sekce
Ženy – Radostné nákupy. Svou objednávku můžete udělat přímo přes
e-shop.
Hezký den.
Dobrý den,
byla jsem se podívat v kamenné prodejně Baťa na Andělu v OC Nový
Smíchov a žádné označené produkty logem Slevomat jsem tam nezahlédla. Jak
to tedy je? Můžu v prodejně uplatnit slevu na cokoliv?
Děkuji za rychlou odpověď.
Dobrý den, prodejny produkty postupně označují. Obraťte se přímo na
prodejní personál, rádi Vám poradí. Nebo se na nabídku akce Slevomat
podívejte přímo na www.bata.cz – sekce
Ženy – Radostné nákupy. Svou objednávku můžete udělat přímo přes
e-shop.
Hezký den.
Při nákupu v prodejně stačí pouze číslo voucheru, nebo musí být voucher vytištěn?
Dobrý den, voucher musíte na prodejnu přinést v tištěné podobě nebo ho můžete ukázat ve svém mobilním telefonu. Hezký den.
Dobrý den,
snažím se přes ikonky na téhle slevě připojit na e-shop, radostné vánoce
či kamený obchod (abych se podívala na nabídku), ale stále mi nabíhá
stránka nenalezena…
A dotaz pokud objednám boty s e-shopu a nebudou sedět budou mi vyměněny za
jiné opět se slevou nebo voucher propadne?
Děkuji
Dobrý den, na artikly zařazené do slevy se můžete podívat také na www.bata.cz v sekci Ženy – Radostné
nákupy.
V případě nákupu v e-shopu je možná výměna za jinou velikost nebo
jiný artikl opět ze sekce Radostné nákupy. Při výměně Vám bude sleva
nahrazena.
Hezký den.
Dobrý den, když bych chtěla boty z e-shopu a v nabídce jsou fialové a já bych chtěla černé, které mi to tam nabízí jako další variantu, můžu to uplatnit i na jinou barvu ? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, uvedená sleva se vztahuje na všechny artikly ze sekce http://www.bata.cz/kategorie/inspirace-radostne-nakupy.cz
Pokud je Vámi vybraná barva v této sekci zahrnuta, můžete na ni slevu
uplatnit.
Hezký den.
Dobrý den,boty které jsou v eshopu je možné koupit na prodejně se slevou 30% nebo na prodejně máte úplně jiné boty v nabídce se slevou 30%?
Dobrý den, nabídka v e-shopu a v jednotlivých prodejnách Baťa se může lišit v návaznosti na stav skladových zásob. Hezký den
Pokud jsem členem Baťa klubu, počítá se sleva z klubové ceny?
Dobrý den, pokud jste členkou Baťa klubu a budete při objednávání
přihášena, a zároveň se Vámi vybraný artikl nachází v sekci http://www.bata.cz/kategorie/inspirace-radostne-nakupy.cz,
bude Vám sleva odečtena z klubové ceny.
Hezký den.
Dobrý den,
pokud bych si vybrala např. 2 boty, musím mít na každý pár svůj voucher,
nebo stačí na celý nákup jen jeden. V záložce Radostné nákupy jsou již
boty v akci, i tak můžu využít na ně dalších 30%? Děkuji
Dobrý den,
1 voucher = 1 nákup ze záložky Radostné nákupy. Sleva 30% se Vám odečte
v košíku při objednání zboží.
Děkujeme.
Dobrý den,
chci si to upřesnit – v tom e-shopu jsou položky i s 70% slevou…
z toho JEŠTĚ dostanu na voucher dalších 30%?
Dobrý den,
ano, z uvedených cen v sekci Radostné nákupy platí sleva 30% z cen,
které jsou uvedeny jako koncové (po slevě). Sleva se Vám odečte v košíku
při zadání čísla voucheru. Děkujeme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím máte někde na stránkách tabulku velikostí? Děkuji
Dobrý den Martino,
pokud vložíte nějaké boty do košíku, tak zde naleznete velikostní tabulku.
Hezký den přejeme.