Vyvolání 100 fotek 10×15 nebo 11,5×15 cm
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,
pokud si objednam fotografie behem dnesniho dne, za jak dlouho budou
k vyzvednuti na pobocce Zasilkovny v Praze?
Pokud Vám jde o dodání do Vánoc, krajní termín objednání je 16.12. Pokud objednáte dnes, mělo by to být v Praze nejpozději pátek nebo pondělí, i zásilkové služby jedou v tomto období na doraz.
Dobrý den,
chtěla jsem nejprve vytvořit objednávky, abych věděla kolik voucherů budu
potřebovat. Při nahrávání fotek a zadávání výřezů jsem nepochopila,
jak mám pracovat s fotkami, které jsou focené na výšku, aby se udělal
výřez správně. Mám zadané 15×10, ale výřez se mi zdá jiného fotmátu.
Jak si mohu zkontrolovat, jak bude výsledná fotka vypadat? Děkuji.
Dobrý den, můžete být bez obav, fotografie budou zhotoveny v pořádku. Náhledy fotek na výšku se nezobrazují v reálném poměru. Zřejmě se při poslední aktualizaci systéme někde vloudila chybička, již na tom pracujeme. Pokud kliknete na některou změnu u konkrétního snímku a potom to vrátíte zpátky zobrazí se to správně. Taky je vhodné používat pro náš systém prohlížeč Google Chrome, s ním to pracuje nejlépe.
Dobrý den,
pokud jsem udělala dvě objednávky na dva vouchery, do poznámky napsala, že
bych je chtěla spojit, mám platit poštovné u obou, nebo jedno můžu nechat
prostě nezaplacené a nějak to dopadne?
Znovu s pozdravem,
Šoterová
(předchozí dotaz už samozřejmě není aktuální)
Pokud jste chcete objednávky spojit, stačí zaplatit poštovné pouze u jedné.
Dobry den, kdyz objednam v pondeli s dorucenim pres postu nebo zasilkovnu, stihne se doruceni do Vanoc? Kdy mate nejzazsi termin objednani, aby bylo doruceno do vanoc? Dekuji.
Dobrý večer, pokud provedete objednávku v pondělí, nebude problém Vám fotografie do Vánoc doručit.
Dobrý den,
pohraje si Vaše laboratoř s digitálními fotkami tak, aby vypadaly co
nejlépe, nebo opravdu jen čistě vytisknete materiál, který Vám bude
doručen a přes Photoshop* si to tedy mám raději prohnat sama?
Děkuj,
Šoterová
Dobrý večer, fotografie jsou před odesláním do procesu zkontrolovány a provedeny drobné korekce hustoty, případně barvy. Nejedná se však o nějaké rozsáhlé úpravy ve Photoshopu, na to bohužel za tuto cenu není prostor, navíc naše technologie dokáže sama automaticky korigovat drobné odchylky. Pokud nemáte provedenou kalibraci monitoru, nedoporučuji moc do fotografií před zpracováním zasahovat, většinou je to více na škodu výsledné kvalitě fotek. Ale neznám Vaše možnosti a zkušenosti, takže je to na Vás zdali provedete nějaké úpravy.
Dobrý den, je možné si objednat na voucher i formát 9×13cm? Předem děkuji za odpověď.
Není problém, pouze to poznačte do požadavku, že skutečně chcete 9×13.
Dobrý den,
dnes jsme odeslali objednávku na 200 ks fotek ale zjistili jsme že by jsme
rádi objednali další tak jsme zakoupili další kupón na 100 ks fotek.
U první objednávky jsme už ale zaplatili i poštovné. Prosím je možné
objednávky sloučit na jedno poštovné i když by zakázky přišli v jiný
den? Umožňuje objednávkový systém objednávku bez určení či platby
poštovného? Děkuji Monika
Pokud první zakázka již nebude odeslána, tak v tom nevidím problém. Domluvte se ráno na digitál@fotomorava.cz . Pokud zakázky půjde sloučit, tak tu další jednoduše neplaťte.
Dobrý den,
můžu si objednávku vyzvednout někde jinde než v Kopřivnici? Jsou
prodejny, kde se můžou fotky vyzvednout například v Karviné, Havířově
nebo Ostravě?
Dobrý den, když si zakoupím voucher za 199 a budu si chtít vyzvednout
zásilku v Kopřivnici, neplatím už nic navíc?
Půjde objednávku vyzvednout v pondělí 21.12?
Objednala bych do týdne.
děkuji
Dobrý den, nebude účtován poplatek za doručení. Ke každé zakázce je účtován manipulační poplatek 39Kč. V pondělí 21.12. máme otevřeno, pokud nám objednávku pošlete nejpozději ve čtvrtek 17.12. budete si jí moci v pondělí v kopřivnické laboratoři vyzvednout.
Dobrý den, je možno vyzvednout objednávku v Opavě? Myslím sběrnu ne zásilkovnu. Děkuji
Dobrý den, v Opavě máme více sběren: Opava FOTO Vilášek Opava,
Krnovská 33 Tel: 553 626 064
Opava JP Janeta Prusková, Masarykova 39 Tel: 731 442 483
Opava Kateřina Jarkulišová, Popská 226/3 Tel: 774 956 556
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda všechny fotky vyvoláváte s bílým okrajem jak
vidím na úvodní fotografii, nebo se to dá i bez těch okrajů?
Děkuji a hezký den.
Fotografie v popisu akce jsou pouze ilustrační, standartně zhotovujeme fotografie bez okrajů.
Dobrý den, platnost voucheru je do konce ledna. Dá se prodloužit?
Dobrý den, platnost voucheru bohužel prodloužit nelze. Lze se domluvit v laboratoři digital@fotomorava.cz o uplatnění voucheru s tím, že se objednávka zrealizuje později.
Takže ten voucher by se dal i uplatnit na černobíle fotografie? Děkuji
Pokud je pošlete jako digitální zakázku tak ano.
Dobrý den, chci se zeptat jestli také děláte černobíle fotky? Nikde jsem to u vás na stránkach nenašla ani tady na slevomatu. Předem děkuji
Pokud se jedná o zpracování digitální fotografie, nerozlišujeme mezi černobílou a barevnou fotkou. Pokud uplatníte voucher na černobílou digitální fotku, není problém. Pro analogovou černobílou fotografii je ceník ZDE: http://www.fotomorava.cz/cenik-fotosluzeb/cenik-cernobile-fotografie/cs_CZ-89628.html
Dobrý den, pokud si fotky objednám do zásilkovny, zaplatím 199+doručení49 + ještě 39 manipulační poplatek nebo jak je to? děkuji
Dobrý den, pokud si necháte poslat fotky přes Zásilkovnu.cz, zaplatíte online celkem za doručení 88Kč. V případě že zvolíte platbu dobírkou připlatíte ještě navíc 10Kč.
Dobrý den, jaká je prosím kvalita fotopapírů, standard nebo premium?
Děkuji
Dobrý den, nerozumím dost dobře Vaši otázce. Firma Foto Morava, s.r.o., zpracovává fotografie na špičkový značkový materiál FUJIFILM Crystal Archiv. Nerozlišujeme mezi standart a premium, u nás je vše zhotoveno ve špičkové premiové kvalitě.
Dobrý den,
zakoupila jsem si 3 vouchery. Je možné udělat objednávku a platit jenom
jedno poštovné? V mém případě zásilkovna.
Děkuji
Dobrý den, do jedné objednávky můžete vložit více voucheru, stačí je oddělit čárkou. Další možnost je poslat více objednávek a v poznámce požádat o jejich sloučení. V tomto případě bude účtováno pouze jedno poštovné.
Dobrý den, je možné při zakoupení vouchru za 199 Kč k objednávce nechat navíc vyvolat i větší rozměr?
Dobrý den, není problém, k objednávce můžete přidat i další fotografie. Vhodnější je vytvořit další objednávku a do poznámky napsat, že jí chcete sloučit z objednávkou na kterou jste uplatnila voucher.
Dobrý den,
když si u vás nechám vyvolat 100 fotek a budu si je chtít nechat poslat do
zásilkovny, kde je nejbližší? Jsem z Jablonce nad Nisou. A v jakém
formátu mají fotky být?
Dobrý den, seznam poboček Zásilkovny.cz najdete zde: http://www.zasilkovna.cz/pobocky . Nejvhodnější formát pro zpracování je JPG.
Dobrý den, prosím je možné vyvolat část fotek (26 nebo 39ks) ve formátu 11×15 cm a zbytek ve formátu 10×15cm? Jak postupovat při objednávání? Děkuji Monika
Dobrý den, tohle není problém, formáty nabízené v akci můžete kombinovat. Stačí pouze z fotek označit požadovaný formát.
Dobrý den,
je možno vyzvednout i na vašich sběrnách? Mám na mysli Krnov a jaká by
byla cena? Fotky 199, manipulační poplatek 39 a ještě něco?
Dobrý den v Krnově máme sběrnu „Soňa Halášková – HS COLOR
LAB,
Hlavní náměstí 7“. Účtuje se manipulační poplatek 39Kč + poplatek za
doručení na sběrnu 39Kč, celkem 78Kč.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
prosím Vás, ako je možné, že nahrávanie fotiek pomocou http://www.mojefoto-online.cz/ nefunguje správne? Chcel som stihnúť objednať fotky do vianoc, ale stránka nefunguje tak ako by mala. Napr. pri nahrávaní fotiek mi prvý krát fungovalo všetko v pohode, no pri druhom pokuse nahrať 200 fotiek mi na konci vybehne, že objednaných je len 176 ks, a tretí krát z 200 ks mi zobralo a napísalo, že sú objednané iba 4 fotky, po štvrý krát mi z 90 fotiek nenahralo ani jednu. Čo sa deje, je tam nejaká porucha? Skúšal som to asi 3 hodiny a nič sa nezmenilo. Pri starších verziách (nahrávanie po jednom či puvodna verzia) mi tiež nenahralo ani jednu fotku. Používal som Google Chrome aj Mozilu, v oboch prehliadačoch nahrávanie fotiek blblo.
Ďakujem za odpoveď a dúfam, že systém čoskoro dáte do poriadku.
Dobrý den, s ohledem na současný Vánoční nápor dochází občas k přetížení našeho serveru. Provedli jsme některé technické úpravy a nyní by mělo vše pracovat správně. V případě, že by se v budoucnu některé potíže s odesláním objednávky opakovaly, doporučuji použít k odeslání fotografií, našeho Offline klienta. Ke stažení ZDE: http://www.mojefoto-online.cz/storage/files/mojefoto%20online.exe . Není zde k disposici pole pro vložení voucheru, proto je napište do poznámky a my je ověříme ručně.