Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Vytvořte si extra velký kalendář z vašich fotek

Bontia 9 680 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Jana

Dobrý večer, včera jsem vytvořila kalendáře a data Vám byla odeslána. Nerozumím ale, jakou částku mám uhradit za poštovné. Vytvářela jsem 6kalendářů na 6slevových poukazů. Zasílala jsem Vám i dotaz prostřednictvím Vaší zákaznické podpory. Zatím ale bez odezvy. Chtěla bych to nějak urychlit, ale rozhodně nehodlám platit 6*119Kč za poštovné:( Císlo jedné z objednávek je 212203977.
Děkuji, Mlejnková

Aleš

Dobrý večer, Jano,

děkuji Vám za tento dotaz. Zaslání několika kusů kalendářů za cenu jednoho poštovného je určitě možné. Jak uvádíme na našich stránkách, více produktů za cenu jednoho poštovného lze zaslat v případě, že jsou objednány dohromady, resp. v jedné objednávce. Návod, jak na to, naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/227-objednavka-kalendaru.
Napíšeme Vám více e-mailem.

Mějte se pěkně.

Lenka

Dobrý den,
mám stejný problém jako Katka – jen s tím rozdílem, že má objednávka č. 212196734 ZE DNE 5. 12. 2015 také není vůbec změněná natož vyřízená ( i když bylo ještě téhož dne zaplacené poštovné). Bude vůbec do vánoc vyřízená ? Děkuji za odpověď

Aleš

Dobrý večer, Lenko,

díky za dotaz a doplňující informace. Vaše objednávka se zpracovává a měla by být expedována do konce tohoto týdne. Veškeré objednávky, které budou včas vytvořené a uhrazené, budeme pochopitelně expedovat s ohledem na předvánoční termín dodání.

Mějte se krásně!

Katka

Dobrý den, dne 7.12.2015 jsem si objednala kalendare, ale od te doby jsem nedostala zadnou informaci mailem o expedici objednavky, potazmo ani na prolinku kde mam sledovat aktualni stav objednavky nevidim od nahrani zadne zmeny. Pisete, ze expedujete do 5 pracovnich dni… Dekuji

Martin

Dobrý den, Katko,

zašlete nám, prosím, číslo Vaší objednávky pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new. Situaci pochopitelně prověříme a budeme Vás informovat. Děkuji Vám moc.

Přeji Vám hezké odpoledne.

Kristýna Kleinová

Dobrý večer, absolutně nejdou nahrát fotky, stejně jako dotaz přede mnou, neustále červené vykřičníky ať zmenšuji, jak zmenšuji, neustále stránka padá, na podporu jsem psala,nějaká jiná rada?

Martin

Dobrý večer, Kristýno,

nejlépe čerstvě stažený a aktualizovaný prohlížeč by měl Vaši situaci vyřešit.
Naši aplikaci na tvorbu kalendářů jsem s kolegy aktuálně testoval a zdá se zcela v pořádku.
Pokud se Vám u některých fotografií objevují červené vykřičníky, doporučuji Vám je nahradit kvalitnějšími. V této souvislosti Vás odkazuji na stránku http://podpora.bontia.cz/kb/article/235-rozmery-fotek. Naleznete tam informace o minimálních doporučených rozměrech fotografií.
Pokud by se Vám stále nedařilo, dejte nám vědět. Uděláme maximum, abychom Vám pomohli.

Mějte se moc pěkně.

Veronika

Dobrý večer, už 2 dny se snažím udělat kalendáře na vašich stránkách. Bohužel v průběhu mé práce mi fotky mizí nebo se mi nahrané vůbec neukážou, v horším případě mi to ukazuje červené vykřičníky na fotkách, které jsou v dostatečné kvalitě. Fotku do kalendáře na šířku, která je přes celou stránku nemám vůbec šanci nahrát, žádná mi tam nejde, na každé červený vykřičník… už nevím co s tím, můžete mi nějak poradit? Děkuji.

Martin

Dobrý večer, Veroniko,

díky za konkrétní popsání situace. Doporučuji Vám použít ideálně čerstvě stažený a aktualizovaný prohlížeč s vymazanou pamětí. Pokud budete fotografie nahrávat postupně, jsem si téměř jistý, že proces bude fungovat.
Pokud jde o červené vykřičníky, označují stav, kdy je fotografie nedostatečně kvalitní pro její použití v tištěném kalendáři. Takové fotky Vám radím nahradit kvalitnějšími. Zkuste nejlépe použít snímky, jejichž velikost se blíží minimálním doporučeným velikostem fotek (viz článek http://podpora.bontia.cz/kb/article/235-rozmery-fotek).

V případě potíží jsme Vám k dispozici. Kontaktovat nás můžete pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new.

Mějte se krásně!

Diana

Dobrý den, mám dotaz. 12.12. jsem si u Vás objednala dva 14ti denní stolní fotokalendáře. Oba zaplatila a postupovala dle instrukcí ( vložila fotografie, objednala, zaškrtla uplatnění voucheru, uvedla kód a odeslala objednávku). Stále mi to ale ukazuje, že vouchery nejsou uplatněné, chci se tedy zeptat, zda jste mou objednávku obdrželi, nebo kalendáře musím vytvořit znovu?. Děkuji Diana

Michal

Dobrý den, Diano,
zřejmě jste koukala na uplatnění na slevomat.cz. Tato informace se však z našeho systému do slevomat.cz nepropisuje. Řiďte se tedy hlavně informacemi, které jste obdržela na svůj e-mail od bontia.cz (po zadání objednávky dostanete potvrzení o objednávce, následně i o platbě pokud jste již zaplatila). Děkuji za dotaz a hezký den.

Jana

Dobrý den, chci se zeptat – zvažuji buď nad velkým poznámkovým nebo stolním 14 denním kalendářem. chci se zeptat, zdali fotky, které použiju na tyto kalendáře musí být všechny buď na výšku nebo všechny na šířku, nebo jaké mám volit? Prosím uvedťe mi to u obou variant.
Dále mi prosím napište, kdy nejpozději mám objednat, aby bylo doručeno do Vánoc.

Děkuji Jana.

Martin

Dobrý den, Jano,

volba fotek je přirozeně na Vás. Pokud formát fotky nebude odpovídat rámečku snímku, fotografii můžete přímo v editoru zvětšit, posunou či otočit. V případě stolního 14denního kalendáře je pochopitelně výhodnější použít fotografie orientované na výšku. Kalendáře a umístění fotek si můžete prohlédnout na stránce www.bontia.cz/fotokalendare. Pokud kalendáře objednáte a uhradíte ideálně do zítřka, budeme expedovat s ohledem na předvánoční termín dodání.

Mějte krásný den!

Eliška

Dobrý den,
bohužel se mi nepovedla platba kartou při nákupu voucherů, nevím proč. Musela jsem tedy zvolit převod. Nicméně bych ráda měla kalendáře do Vánoc. Objednala jsem si 2× stolní a 2× nástěnný kalendář a potřebuji tedy vědět jakou částku za dopravu mám zaplatit a také platební detaily. Je to možné nějak zjistit? Děkuji

Aleš

Dobrý den, Eliško,

dodání do Vánoc stále stíháme. Prosím, přihlaste se k Vašemu účtu na našem webu (http://ucet.bontia.cz) a v seznamu objednávek zvolte Vaši aktuální objednávku. Zobrazí se Vám celková částka za poštovné a způsoby úhrady. V případě, že budete platit převodem, zašlete nám potvrzení o zaplacení. Celý proces tím výrazně urychlíte. V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte oslovit pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new.

Přeji Vám příjemné pondělí.

Zuzka Hudečková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné objednat 3 stejné kalendáře, aniž bych musela dělat každý zvlášť? Děkuji.

Martin

Dobrý večer, Zuzko,

díky za skvělou otázku! Odpověď je samozřejmě kladná. Jakmile budete mít hotový kalendář a zvolíte Objednat, hned v prvním kroku objednávkového procesu budete mít možnost navolit počet kopií. Vaše slevové poukazy pak k objednávce můžete přiřadit postupně také v rámci prvního kroku.
V případě doplňujících dotazů nás neváhejte oslovit pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new. Budeme rádi.

Přeji Vám úspěšný vstup do předvánočního týd­ne.

Jan

Dobrý den,
na Vašem webu nabízíte všechny kalendáře se slevou 35%, zde uvádíte původní cenu v plné výši, za kterou se produkty nedají koupit, proč?
 Děkuji

Aleš

Dobrý den, Honzo,

děkuji Vám za tento dotaz. Sleva dostupná na Slevomatu je vždy jedinečná a opravdu nejnižší. Garantuji Vám, že produkty ve srovnatelné kvalitě za výhodnější ceny aktuálně nepořídíte. Pokud jde o ceny na naše webu, pochopitelně platí tzv. původní cena, která je dlouhodobá a standardní (z té se také pochopitelně vypočítává jakákoliv sleva). V předvánočním období na našem webu nabízíme také slevy, ale ty mají přirozeně dočasný charakter.

Přeji Vám příjemně strávený víkend.

Lucka

Dobry den,objednala jsem si kalendar,zaplatila ale blbe si vsimla ze fotky mam vybrat zaroven se slevou,myslela jsem ze je budu posilat do mailu.
Jde to jeste nejak napravit?

Aleš

Dobrý den, Lucko,

zašlete nám, prosím, číslo Vaší objednávky pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new. Situace má určitě řešení. Budeme se těšit. :)

Mějte hezkou sobotu!

Tomáš Krásný

Dobrý den, při vytváření kalendáře jsem omylem vložil 3 nesprávné fotky. Přes kontaktní formulář jsem vás ihned kontaktoval a zaslal 3 nové fotografie. Můžete je, prosím, v kalendáři nahradit? Děkuji.

Aleš

Dobrý den, Tomáši,

pokud jste nás kontaktoval pomocí kontaktního formuláře, kolegové s Vámi situaci vyřeší co nejrychleji to bude možné.
Z naší strany ovšem do dat zákazníků nikdy nezasahujeme. Nemusíte tak mít obavy, že dojde k nežádoucí úpravě Vašich dat. Kalendáře také máte možnost upravit na stránce Moje kalendáře. Postačí, když se přihlásíte k Vašemu účtu. Kolegové Vás navedou. :)

Přeji Vám pohodovou sobotu.

Soňa

Dobrý den, je možné napsat měsíce v angličtině? Moc by se nám to hodilo, posíláme ho jako dárek do ciziny. Děkuji.

Martin

Dobrý den, Soňo,

pokud Vaše kalendáře vytvoříte na webu www.bontia.com, budou obsahovat anglické texty. Počítejte ovšem s tím, že poukazy nabízené v této akci se vztahují jen na české kalendáře.
Anglické verze tedy lze vytvořit a objednat za aktuální ceny bez slevových poukazů.

Přeji Vám příjemný konec pracovního týdne.

Václav

Zboží objednáno a zaplaceno 22.11., předpokládané datum doručení 4.12. – doposud žádná zásilka (již 15 pracovních dní!)

Martin

Dobrý den, Václave,

napište nám, prosím, pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new číslo Vaší objednávky. Stav objednávky a důvody zdržení pro Vás ověříme. Budeme se těšit.

Přeji Vám pěkný závěr týdne.

Lucia Šurkalová

Dobry vecer, v kalendari se mi misto fotek (ktere jsem tam vlozila) zobrazuje bily nebo cerny obdelnik. Fotka neni videt. Jak si to mam tedy zkontrolovat? Odzkouseno v Mozille i Chromu. Dekuji

Martin

Dobrý den, Lucia,

Vámi uváděná situace souvisí s používaným prohlížečem. Doporučuji Vám vyhnout se prohlížeči Mozilla Firefox, který občas podobné jevy způsobuje, a vyzkoušet aktualizovaný Google Chrome nebo Internet Explorer. Budete-li navíc fotografie vkládat postupně, měla byste být úspěšná.
V případě komplikací nám neváhejte napsat pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new.

Mějte hezký pátek.

Jana Koláčková

Já si také myslím jako někteří další uživatelé, že poštovné by mohlo být nižší, např. tetafoto.cz má poštovné 49,90 Kč.

Martin

Dobrý den, Jano,

děkujeme Vám za reakci. Součástí ceny za poštovné není jen samotné dodání zásilky, ale také balné, které je speciálně uzpůsobeno, aby bylo minimalizováno riziko poškození dodávaného produktu. Rovněž využíváme službu, která je v současné době nejspolehlivější na trhu.
Samozřejmě jsme zvažovali a průběžně také zvažujeme alternativy, ale zatím se stále jako nejvýhodnější a nejkvalitnější jeví stávající řešení.

Přeji Vám příjemný den.

Kateřina S.

Dobrý den,

z mých objednávek zmizel údaj o předpokládaném termínu doručení kalendářů 16.12.2015. Protože se objevují stížnosti na dodací dobu – delší než 3 týdny od zaplacení objednávky, vč. poštovného – prosím o vyjádření, že garantujete dodání do Vánoc, jak avizujete výše. Kalendáře i s poštovným byly zaplacené 1.12. a 3.12.
Přeji pohodové odpoledne!

Martin

Dobrý den, Kateřino,

ano. Expedici s ohledem na předvánoční termín dodání určitě garantujeme v termínu, který je uveden v rámci akce samotné. V případě Vašich objednávek se tedy nemáte čeho obávat. :)

Přeji Vám krásný den.

Blanka Říhová

Tvořím stolní kalendář týdenní. Dalo mi skoro celý den práce vybrat fotky a upravit. Nyní je vkládám. Skončila jsem u 42. týdne a další fotky nejdou vložit. Na počítači nemám spuštěnou žádnou další aplikaci. Jeví se to, jako by byla přeplněna kapacita. Co s tím? Prosím o rychlou odpověď, protože jsem to chtěla ještě dnes odeslat, aby to došlo do Vánoc. Moc děkuji.

Martin

Dobrý den, Blanko,

doporučuji Vám vyzkoušet jiný aktualizovaný prohlížeč, ideálně Google Chrome. Fotografie také raději vkládejte postupně. Váš rozpracovaný kalendář naleznete ve Vašem účtu na stránce Moje kalendáře. O Vaši práci tedy nepřijdete.
V případě, že by se situace opakovala, kontaktujte nás, prosím, pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new. Děkuji Vám.

Mějte příjemný den.

Monika

Dobrý den, jak mohu vložit na jednu stranu 4 fotografie? Díky

Aleš

Dobrý den, Moniko,

pokud si vyberete fotokalendář na šířku, můžete si zvolit šablonu, která obsahuje prostor pro vložení čtyř snímků na jednu stranu (viz www.bontia.cz/fotokalendare).
Jestliže Vás zajímá jiný typ kalendáře, řešením je spojení fotek do jednoho dokumentu v grafickém programu. Takto upravený dokument následně můžete vložit na jednu stránku kalendáře.

Přeji Vám příjemný den.

Magdaléna Královská

Dobrý den,
kdy nepozději mohu kalendáře poslat, aby mi stihly dojít do Vánoc?
Děkuji

Aleš

Dobrý den, Magdaléno,

jak je uvedeno v rámci akce samotné, nejzazší termín pro objednání a uhrazení objednávky vytvořeného produktu je 15. prosince. Doporučuji Vám však objednat co nejdříve, ideálně do konce tohoto týdne. Raději vždy počítejte s rezervou, kdyby náhoda byla na poslední chvíli proti Vám. :)

Přeji Vám krásný den.

Jarka

Dobrý den,chci se zeptat, když jsem již objednala na 3 objednávky 3 kalendáře-je možné to zaslat za 1 poštovné?A jak se připlácí poštovné-mám 119 Kč přičíst k jedné objednávce? Děkuji Jarka

Martin

Dobrý den, Jarko,

pokud chcete všechny kalendáře objednat za cenu jednoho poštovného, je nutné je objednat dohromady, tj. v rámci jedné objednávky. Postup, jak na to, naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/227-objednavka-kalendaru.

Případně nás neváhejte kontaktovat pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new. Moc rádi Vám poradíme.

Přeji Vám hezké dopoledne.

Honza Běly

Dobrý den musim se pri vytváření kalendařů zaregistrovat?
Chápu to dobre,že zde zaplatim v akci a pri objednavce u vas jeste 119 kc za postovné?
Něslo by to příste v jedné platbě?

Děkuji za odpoved

Martin

Dobrý den, Honzo,

ano. Aby bylo možné fotokalendář objednat, je potřeba se zaregistrovat na našem webu.
Pokud jde o poštovné, jeho výše je závislá na celkové váze zásilky (proto je de facto nemožné jej dopředu zahrnout v ceně poukazu) a bude vypočítáno během objednávky fotokalendáře. Poštovné je tedy nutné uhradit až po vytvoření platné objednávky fotokalendáře.

Mějte příjemný den.

Petra

Dobrý den, jedná se mi o nástěnný kalendář poznámkový (30 × 46 cm, uvedené státní svátky a jmeniny). Zde přes Slevomat nabízíte tuto variantu pouze jako oboustrannou.

Lze ji přímo přes Vás objednat jako jednostrannou. Tj. například dražší přímo přes Vaše stránky?

Děkuji

 Petra

Martin

Dobrý den, Petro,

velice rád bych Vám vyšel vstříc, ale všechny naše fotokalendáře jsou oboustranné. Tímto způsobem si můžeme dovolit nabízet produkty z vysoce kvalitního a odolného materiálu za minimální cenu.

Přeji Vám krásné odpoledne!

Pavla Juchelková

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat do kdy si musím objednat kalendář, aby mi přišel ještě do Vánoc. Děkuji za odpověď.

Martin

Dobrý den, Pavlo,

pokud objednávku stihnete vytvořit ideálně do 10. prosince, dodání do Vánoc stihneme zaručeně.

Přeji Vám krásný den.

Blanka Říhová

Dobrý den, jak si mám uložit rozpracovaný kalendář? Když chci poslat 4 kalendáře na jednu objednávku, jak mám postupovat. Pokud objednávku + úhradu poštovného učiním 9. 12. – přijde mi zboží ještě do Vánoc?¨
Děkuji za odpovědi.

Martin

Dobrý den, Blanko,

děkuji Vám za Vaše dotazy. Rozpracované kalendáře se ukládají zcela automaticky. Naleznete je ve Vašem účtu na stránce Moje kalendáře.
Pokud jde o hromadnou objednávku, návod, jak na ni, naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/227-objednavka-kalendaru.
Jestliže objednávku vytvoříte do Vámi uvedeného data, doručení do Vánoc stihneme.

Přeji Vám krásný den!

Linda

Dobrý den, nelze mi uhradit postovne. Chtela jsem platit kartou. Transakce jakoby probíhá, ale pak mě to vrátí opět na tu samou stránku, kde je výběr jak zaplatit. Na mail mi žádné potvrzení nedošlo. Je tedy poštovné zaplaceno? Zrejme ne, co mam tedy dělat? Nechci čekat 3 dny než to dojde bankovním převodem. Dekuji Vam.

Martin

Dobrý den, Lindo,

zašlete nám, prosím, číslo Vaší objednávky pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new. Aktuální stav ověříme. Moc děkuji.

Mějte příjemné dopoledne.

Věra Bumbálková

Dobry den mam u Vas objednany fotokalendar.
Potrebuji se zeptat jak mam zaplatit a kolik presne,abych mela kalendar do vanoc.
Mam zaplatit kalendar plus to postovne 119 kc?
Rada bych do kalendare pridala po zaplaceni 24 fotografii.
Dekuji za odpoved.
Vera Bumbalkova

Martin

Dobrý den, Věro,

jakmile budete mít zakoupený poukaz, Váš kalendář vytvořte na stránce http://www.bontia.cz/fotokalendare. V rámci samotné objednávky vytvořeného kalendáře dostanete možnost poukaz uplatnit. Zobrazí se Vám také informace k samotnému poštovnému, jehož výše je v případě jednoho kusu kalendáře 119 Kč. Poštovné je pak třeba uhradit po vytvoření objednávky kalendáře.

Přeji Vám krásný den.

Radka Vacková

Dobrý večer, je možné vrácení peněz? Fotografie jsem si upravila na požadovanou velikost, ale při tvorbě kalendáře se pokaždé stane nějaká chyba a některá fotka nejde vložit, tudíž nemohu objednávku dokončit. Po již asi dvacátém pokusu mi dochází trpělivost. S produktem nejsem spokojena. Děkuji za zprávu.

Martin

Dobrý den, Radko,

Vámi popsaná situace v drtivé většině případů souvisí s prohlížečem. Prosím, vyzkoušejte jiný aktualizovaný prohlížeč a fotografie raději vkládejte do aplikace postupně. Užitečné informace také naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/250-nefunkcni-tvorba. Případně nám neváhejte napsat. Pochopitelně Vám velice rádi pomůžeme. Tvorba kalendářů je plně funkční, tj. jakékoliv komplikace na Vaší straně se dají určitě překonat.
Pokud jde o vrácení poukazu, samozřejmě je to možné. V takovém případě je potřeba obrátit se přímo na Slevomat.

Mějte pěkné ráno.

Radka Vacková

Dobrý den, zakoupila jsem pouzkaz na poznámkový kalendář, ale jsem z toho velmi zklamaná. Doposud jsem neměla problém nikde s vytvořením fotoknihy či kalendáře. Ovšem, zde jsou fotografie z mého fotoaparátu moc malé a na druhou stranu, od fotografa jsou zase moc velké. Klidně bych fotografii měla na kalendáři menší, ale „mínus“ které má pravděpodobně sloužit ke zmenšení nefunguje. Nevím, kolik lidí má ideální fotky, ale dělat na jednom kalendáři celý den je opravdu strašné. Program není ani schopný již zmenšenou fotografii oddálit, tak aby osoba neměla uřízlou hlavu. Chtěla jsem kalendář jako jako dárek, ale takto to určitě nestihnu. Na e-mail mi zatím nikdo neopověděl. Děkuji.

Martin

Dobrý den, Radko,

pokud jste nám zasílala zprávu, kolegové určitě zareagují. V předvánočním období ovšem standardně reagují do druhého dne. Prosím Vás tedy o trpělivost.
Co se týče aplikace, fotografie lze vždy zmenšit maximálně s ohledem na velikost rámečku.
Pokud jde o rozměry fotek, informace o minimálních doporučených rozměrech naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/235-rozmery-fotek.
S ohledem na to, co jste napsala, jsem si jistý, že s kolegy naleznete optimální řešení. Ještě stále je čas vytvořit a objednat kalendář jako vánoční dárek.

Mějte krásný den!

Martina Lišková

Dobrý den, ráda bych se zeptala, pokud bych objednala kalendář A3 extra velký na šířku a zvolila si vložení čtyř fotografií, co se stane, když vložím jen tři? Zůstane políčko prázdné (bílé, tedy neviditelné), nebo bude vidět rámeček nebo i nápis „přidat obrázek“?
Díky za odpověd M.L.

Martin

Dobrý den, Martino,

do každého kalendáře je potřeba vždy vložit plný počet požadovaných fotografií. V opačném případě fotokalendář nepůjde objednat.

Přeji Vám krásný den.

Linda

jeste bych se rada zeptala, kdyz mam na Vasich strankach rozpracovany kalendare a jsou tam uloženy přes tyden, mohu je ted objednat, nezhorsila se nejak kvalita fotek tim ze jsem je tam mela dlouho ulozene nebo mam radsi zacit od znova. Dekuji

Martin

Veškeré rozpracované nebo objednané fotokalendáře se automaticky ukládají ve Vašem účtu. Zůstávají zachovány po dobu 20 dnů.
Kvalitu doba uložení kalendáře přirozeně neovlivňuje.

V případě jiných dotazů nás neváhejte kontaktovat pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new.

Hezký den.

Linda

Dobrý den, na první stránce nástěného kalendáře na šířku bude od vás pouze logo Botii? Chci si tam dopsat rok, tak aby tam pak nebyl 2× :) A kdyz objednám kalendář ještě dnes, přijde mi do vánoc?Dekuji

Martin

Dobrý den, Lindo,

na titulní straně každého kalendáře se vyskytuje malé logo naší společnosti a velká fotografie dle Vašeho výběru. Text se tam nevyskytuje. Pokud jej tedy sama nepřidáte dvakrát k fotografii v externím grafickém programu, zaručuji Vám, že v kalendáři dvakrát nebude. :)
Jestliže objednáte dnes, Váš kalendář zaručeně do Vánoc obdržíte.

Přeji Vám příjemné pondělí.

Kateřina Brunerová

Dobry den, chtela bych se zeptat zda by nesla zmenit objednavka velkeho poznamkoveho kalendare za stolni ctrnactidenni.Nejak jsem zadala spatny vyber.Cena je stejna.Dekuji

Martin

Dobrý den, Kateřino,

zašlete, prosím, kód Vašeho poukazu zákaznické podpoře Slevomatu. Poukaz můžete určitě vrátit a zakoupit si jiný.

Hezký den!

Kamila

dobrý den,
předpokládám, že kalendáře jsou na rok 2016 že ano?

Martin

Dobrý den, Kamilo,

naše kalendáře můžete tvořit na rok 2016 nebo na rok 2017. Rovněž si můžete vybrat počáteční měsíc.

Přeji Vám pěkné pondělí.

Jitka TP

Dobry den, do kdy je nutne objednat kalendar, aby stihnul prijit do Vanoc? Dekuji :-)

Martin

Dobrý den, Jitko,

pokud objednávku stihnete vytvořit a uhradit do konce tohoto týdne, předvánoční termín dodání stihneme. S ohledem na občasný výskyt nežádoucích náhod Vám ovšem určitě doporučuji objednat co nejdříve. :)

Mějte moc pěkný den.

Katka

Dobrý den,

zakoupila jsem si 3× poukaz na velky poznamkovy kalendar. Zjistila jsem ale bohuzel, je jsem vybrala spatny format a potrebovala bych velky kalendar na vysku. Rozdil ceny na 1 voucheru je 10,–Kc, rozdil 30,– Kc jsem ochotna si samozrejme doplatit, ale chci se zeptat, zda-li je tato vymena mozna, pripadne jak to technicky poresit. Jestli staci toto uvest pri objednavce a doplatit rozdil spolecne s dopravou?
Moc dekuji, s pozdravem Katka

Martin

Dobrý den, Katko,

doporučuji Vám obrátit se na Slevomat. Poukazy můžete vrátit a následně si zakoupit poukazy správné. Jsem si jistý, že Vám vyjdou vstříc.

Těšíme se na Vaše kalendáře!

Mějte příjemný začátek týdne.

Pavel Janík

Dobrý den. Koupil jsem vouchery na několik poznámkových velkých kalendářů a dva velké s extra leskem a výšku. Bohužel jsem zjistil,že nemám dostatek tak kvalitních fotografii, mohl bych vouchery použít n poznámkové. Bude tam rozdíl 20kc ve Váš prospěch, což přežiji. Děkuji za odpověď.

Martin

Dobrý den, Pavle,

díky za informaci. Pokud chcete zvolit jiný kalendář, můžete Váš původně zakoupený poukaz vrátit Slevomatu a následně si zakoupit poukaz na kalendář, který bude lépe vyhovovat Vašim požadavkům.

Přeji Vám příjemné pondělí.

Lukas Ciza

dobrý den chci se zeptat jak mám vložit zvolené fotografie do kalendáře

Martin

Dobrý den,

fotografie můžete pomocí myši jednoduše přetáhnout do jednotlivých stránek kalendáře nebo – a tuto variantu Vám doporučuji – kliknout na „+“ nacházející se uprostřed jednotlivých stránek a fotografii následně vyhledat ve Vašem počítači. Takto lze do kalendáře najednou vložit i více fotografií.

Přeji Vám pěkný den.

Markéta

Dobrý den, chci se zeptat co můžu dělat v případě, že mi u poloviny fotek program hlásí červený vykřičník. Fotky mám focené normálním foťákem a většinou mají rozměry přibližně kolem 2048×1536, chci se zeptat zda výsledná fotka nebude rozmazaná a bude kvalitní. Popřípadě, jak můžu takovéto fotky zvětšit nebo upravit, tak aby se vytiskly kvalitně. Bohužel tady tomu vůbec nerozumím. Stačilo by ručně upravit velikost na tu, kterou máte uvedenou na vašich stránkách? Jedná se o kalendář na šířku. Děkuji

Martin

Dobrý den, Markéto,

fotografie, u kterých se objevuje červený vykřičník Vám doporučuji nahradit kvalitnějšími. Tisk je v takovém případě rizikový. Doplňující informace naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/6-nekvalitni-snimek.
Platí však, že pokud je Vaše fotografie menší maximálně třikrát než zobrazený požadovaný rozměr (po najetí kurzorem myši na vykřičník se Vám tato informace zobrazí), tisk by mohl dopadnout dobře.
Doporučuji Vám také věnovat pozornost minimálním doporučeným rozměrům fotografií. Více na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/235-rozmery-fotek.
Jestliže jsou Vaše fotografie velikostně nedostačující, jedinou možnou variantou je zvolení snímků kvalitnějších. V případě doplňujících dotazů nás neváhejte kontaktovat pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new.

Přeji Vám hezký den.

Sabina Jarošová

Dobry den, chtela bych se zeptat,kalendar bych chtela vytvorit babicce,ktera jeste stale pouziva fotoaparat s filmem a fota nechava klasicky vyvolat…takze nejsou digitalni..chtela bych prave pouzit fotografie z jejiho detstvi zivota,ktere jsou jeste i cernobile..fotky ktere bych chtela pouzit nemaji ani negativ nebo co je vsechno potreba k tomu,abych si je nechala zdigitalizovat­.Tudiz me napada jedina moznost,ze bych vsechny fotky pouze naskenovala…Dalo by se tedy pracovat s timto fotmatem?A vytvorit i velky kalendar s 4 fotografiemi na jedne strane pro urcity mesic?Nebo nema cenu vubec nad timto premyslet..Dekuji za odpoved.

Aleš

Dobrý den, Sabino,

pokud zvolíte velký fotokalendář nástěnný na šířku, na jednu stranu můžete vložit až 4 fotografie.
Fotografie naskenované pomocí kvalitního skeneru samozřejmě lze použít, ale situaci lze těžko posoudit bez toho, aniž by člověk snímky viděl.
Doporučuji Vám to vyzkoušet. Aplikace Vám v případě nedostatečné kvality snímků zobrazí podstatné informace. Více ohledně minimálních doporučených rozměrů fotek naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/235-rozmery-fotek. Případně nás neváhejte kontaktovat pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new.

Mějte hezké páteční odpoledne.

Emada

Dobrý den,
do kterého dne musím objednat, abych získala kalendáře před Vánocemi?

Martin

Dobrý den,

pokud objednávku vytvoříte a uhradíte do konce následujícího týdne, předvánoční termín dodání stihneme.
Doporučuji Vám ovšem vzpomenout si na některé kontroverzní Murphyho zákony, které jsou bohužel každodenní součástí lidského života. :) Proto Vám objednání doporučuji uskutečnit co nejdříve. V případě jakýchkoliv dotazů či komplikací se nám neváhejte ozvat pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new.

Přeji Vám krásný závěr pracovního týdne!

Šárka Bártová

Přeji pěkný den,
je možné za jedno poštovné 2 kalendáře, stejná velikost kalendáře, ale každý z jiných fotek.
Děkuji.
Bártová

Aleš

Dobrý den, Šárko,

ano. Pokud oba kalendáře objednáte v rámci jedné objednávky, zašleme Vám je za cenu jednoho poštovného. Návod, jak na to, naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/227-objednavka-kalendaru.

Přeji Vám příjemný den.

Alice Levandulová

Přeji hezký den,
vytisknete mi kalendář i když mám fotky s nedostatečným rozlišením?
děkuji za odpověď, Dvořáková

Aleš

Dobrý den, Alice,

ano, nicméně Vám doporučuji použít fotografie kvalitní. Více informací k tématu naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/6-nekvalitni-snimek a http://podpora.bontia.cz/kb/article/235-rozmery-fotek.

Mějte krásné odpoledne.

romanfi@seznam.cz

Dobry den, prosim do kdy je termin odeslani, aby od Vas kalendare prisly do vanoc? Dekuji, Fiala.

Martin

Dobrý večer,

pokud objednávku zvládnete vytvořit a uhradit do 10. prosince, dodání do Vánoc určitě stihneme. Doporučuji Vám však objednat s rezervou. Pak se o výsledek nemusíte obávat ani v případě neočekávaných situací. :)

Mějte se pěkně.

Naty

Dobrý večer, mohu při jedné objednávce (2 kalenářů) použít 2 vouchery – pro každý kalendář jeden? Chtěla bych ještě jednen přikoupit. A poštovné zůstane 119. Je to tak? :)

Martin

Dobrý den, Naty,

můžete. Poukazy lze k objednávce přiřazovat postupně. Poté, co uplatníte jeden, dostanete možnost uplatnit další.
Co se týká poštovného, v případě dvou kusů – a dokonce i více :) – kalendářů cena zůstává stejná.

Hezký den.

Linda

Ještě bych se chtěla zeptat jakým způsobem kalendáře posíláte 119 je dobírka? A používáte nějaké vyměkčené obálk, nemůže se stát že se kalendář po cetstě poškodí? Děkuji ještě jednou

Martin

Dobrý den, Lindo,

jak je uvedeno v rámci akce a na našem webu, poštovné je třeba uhradit vždy před začátkem výroby. Dostupné jsou dva druhy platby – kartou a převodem.
Pokud jde o balení kalendářů, je plně uzpůsobené tomu, aby k poškození kalendářů nedošlo.

Mějte pěkný den!

Linda

Do kdy prosím musím kalendáře objednat aby přisly do Vánoc. Děkuji

Martin

Dobrý večer, Lindo,

pokud objednávku zvládnete vytvořit nejpozději během následujícího týdne, kalendáře do Vánoc obdržíte zaručeně. Doporučuji Vám však nečekat na poslední chvíli. Vždy může dojít k neočekávaným okolnostem, jejichž důvody znal snad jenom Murphy. :)

Mějte se krásně.

Lucie S.

Dobrý den, chtěla bych si objednat 2 stolní kalendáře za 370 Kč. Chápu to správně, že pokud provedu platbu převodem, tak těch 119 Kč za poštovné (v případě, že chci poslat zárověn 2 kalendáře najednou) zaplatím až dodatečně, jakmile nahraji fotky a potvrdím objednávku? Děkuji

Martin

Dobrý večer, Lucie,

ano. Teprve poté, co vytvoříte objednávku na webu Bontia, obdržíte informace ohledně uhrazení poštovného. Po přijetí této platby bude zahájen výrobní proces.

Mějte se pěkně.

Hana Nedbálková

Dobrý večer,chci se zeptat,když zítra zaplatím 2fotokalendáře,přij­dou mi do vánoc???děkuji

Martin

Dobrý den, Hano,

ano. V takovém případě je předvánoční termín dodání zaručený.

Mějte krásný den.

Karolina Kalinová

dobrý den, jaká je kvalita papíru kalendářů? Jde o křídový papír? děkuji

Martin

Dobrý den, Karolíno,

ano. Můžete si také vybrat mezi kalendářem pro velké fotografie s lesklým laminovaným povrchem a kalendářem matným, který se liší skvělou čitelností a lze na něj pohodlně psát poznámky. Celou naši nabídku si můžete prohlédnout na stránce www.bontia.cz/fotokalendare.

Přeji Vám pěkný den.

Silvie

Dobrý den,
jelikož mi ze zákaznického servisu, na který jsem odeslala dotaz ještě neodpověděli, chci se zeptat tu. Chci udělat stolní fotokalendář týdenní a nemám tak kvalitní fotky jak požadujete, jelikož maminka nemá tak kvalitní foťák (a holt jiné fotky nemá) a nechci kvůli tomu přijít o možnost jí udělat k Vánocům takový dárek. Jak to mohu vyřešit? Nechci se zdržovat stahováním programů na úpravu fotek a nerozumím tomu. Nejde to nějak upravit v tom editoru? A to zvětšení a zmenšení jsem už zkoušela, nejde mi to více zmenšit (oddálit). Děkuji.

Martin

Dobrý den, Silvie,

pokud uvidíte alespoň žlutý trojúhelník, tisk by měl dopadnout stále velice dobře. U trojúhelníku červeného může být tisk dostatečný, ale je to riziko. Pokud je aktuální rozměr větší maximálně cca 3×, výsledná kvalita tisku bude dobrá. V opačném případě Vám doporučuji fotografie nahradit.

Přeji Vám pěkný den.

Linda

Dobrý den, zakoupila jsem voucher na 1nastenny kalendar na sirku. Rada bych ale 2. je mozne dokoupit jeste jeden voucher a zaslat oba kalendare na jedno postovne – 119Kc? Dekuji

Martin

Dobrý den, Lindo,

ano. Pokud oba kalendáře objednáte v rámci jedné objednávky, zašleme Vám je za cenu jednoho poštovného. Více informací k tomuto tématu naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/227-objednavka-kalendaru.

Přeji Vám pěkné odpoledne.

Káťa Grösslová

Dobrý den chci se zeptat objednala jsem si 2 fotokalendare za 390 Kč…tech 119 za poatovne musim poslat zvlast na stejne číslo uctu se stejnym var.sym.nebo to muzu zaplatit jako dobírku az mi to prijde ??

Aleš

Dobrý den, Káťo,

děkuji Vám za tuto výbornou otázku.
Poštovné je potřeba uhradit kartou nebo převodem na účet po vytvoření objednávky kalendářů. Teprve na základě přijetí platby bude zahájen výrobní proces. Platbu formou dobírky nenabízíme.
V případě, že budete chtít všechny kalendáře zaslat za cenu jednoho poštovného, doporučuji Vám objednat je v rámci jedné objednávky. Návod, jak na to, naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/227-objednavka-kalendaru. Poukazy lze k jedné objednávce přiřadit postupně v rámci prvního kroku objednávkového procesu. Více informací naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/27-jak-pouzit-poukaz.

Přeji Vám příjemné pondělí.

Anna Bláhová

Dobrý den,
bohužel jsem si zakoupila nejspíš jiný kalendář než jsem chtěla. Šlo by to nějak změnit? Chtěla jsem vytvořit dva 14denní stolní kalendáře a místo toho mám dva Vytvořte si EXTRA VELKÝ kalendář z vašich fotek (Velký poznámkový kalendář (30×46 cm), matný). Jde to nějak změnit? Děkuji Anna

Aleš

Dobrý den, Anno,

výměna je určitě možná. Poukazy můžete vrátit Slevomatu a následně si zakoupit nové poukazy na kalendáře jiné.

Přeji Vám úspěšný vstup do nového týdne.

Daniela Murad

Dobry den,omylem jsem misto Velkeho kalendare na lesklem papire koupila ten Poznamkovy. Zjistilajsem to pote, cojsem kalendar uz vyrobila. O poznamkovy kalendar nestojim – je to darek. Je mozne to zmenit, pripadne zrusti nakup a koupit znovu? Byla bych moc vdecna, Daniela

Aleš

Dobrý den, Danielo,

určitě ano. Prosím, obraťte se na Slevomat. Váš poukaz můžete vrátit a následně si pořídit poukaz na Vámi požadovaný typ kalendáře.

Přeji Vám krásné pondělí.

Eva Zíková

Dobrý den, je možné na jedno poštovné poslat fotoknihu i kalendář? Předem děkuji za odpověď

Martin

Dobrý den, Evo,

vzhledem k tomu, že každý z Vámi uvedených produktů vyžaduje specifickou technologii balení, není je možné expedovat dohromady. Můžete ovšem objednat dohromady více fotoknih nebo několik fotokalendářů.

Přeji Vám krásný den.

Michaela

Dobry den,
chtěla bych se zeptat jestli výše postovneho je stejná, pokud objednam s voucherem i kdybych objednala primo na vašich stránkách?

Aleš

Dobrý den, Michaelo,

ano. Výše poštovného je stejná a výsledná cena je vždy závislá na celkové váze zásilky. Přesná cena se Vám zobrazí při tvorbě objednávky.

Mějte příjemný pátek.

Natka

Dobrý den, na první titulní straně nástěnného kalendáře bude dole na strance logo Vasi firmy? Tak to vypada v navrhu na vasich strankach.

Aleš

Dobrý den, Natko,

na titulní stranu každého kalendáře lze vložit velkou fotografii dle Vašeho výběru a pod fotografií se vyskytuje malé logo Bontia.

Přeji Vám krásný den!

Michaela

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, když si objednám kalendář 7.12., stihne mi přijít do vánoc? Děkuji za odpověď

Martin

Dobrý den, Michaelo,

děkuji Vám za tento dotaz. Pokud Vaši objednávku vytvoříte a uhradíte do Vámi uvedeného termínu, doručení z naší strany určitě garantujeme.
Nicméně, vzhledem k tomu, jak hektické je předvánoční období – a své o tom ví zejména dopravci – doporučuji Vám objednat co nejdříve. Stát se může cokoliv a štěstí přece přeje (co nejdříve) připraveným. :)

Mějte hezký den.

Tomáš Formánek

Podpora asi nikde…,bohužel…

Aleš

Dobrý den, Tomáši,

prosím, věnujte pozornost mé předchozí odpovědi. V případě jakýchkoliv dotazů je nejsnadnější a nejrychlejší cestou, jak s námi komunikovat, stránka http://podpora.bontia.cz/new. Standardně jsme schopni reagovat takřka okamžitě.

Mějte pěkný den.

Tomáš Formánek

Dobrý den,zakoupil jsem voucher,vkládám fotografie a u každé je vykřičník,ale jsou kvalitní a upravit mi nejdou.Co s tím???

Aleš

Dobrý den, Tomáši,

jak již kolega odpovídal Marcele, pokud se u fotky objeví červený trojúhelník, je možné ji vytisknout se sníženou kvalitou. V případě, že uvidíte žlutý trojúhelník, v oblasti kvality dojde k mírnému posunu, který s největší pravděpodobností rozpozná jen zkušený profesionál. Pokud na červený vykřičník najedete kurzorem, zobrazí se informace, jaký rozměr by fotka měla mít. Pokud je aktuální rozměr větší zhruba 3×, výsledná kvalita tisku bude dobrá. Informace k doporučovaným minimálním rozměrům fotografií naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/235-rozmery-fotek.

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new.

Přeji Vám hezký den.

Marie Kalafutová

Dobrý den.
Je možné dát do 1 objednávky nástěnný kalendář na výšku a 3 stolní kalendáře?
Samozřejmě při koupi 4 voucherů.
Děkuji za odpověď.
 Marie

Martin

Dobrý den, Marie,

ano, takto to lze udělat. Pokud všechny kalendáře objednáte v rámci jedné objednávky, zašleme Vám je za cenu jednoho poštovného.

Přeji Vám hezký den.

Marcela

Dobrý den, chtěla bych se zeptat při vkládání fotek mi naskakuje červený vykřičník. Znamená to že se fotka nevytiskne nebo zda má špatné rozlišení či velikost. Předem děkuji za odpověď

Martin

Dobrý den, Marcelo,

obecně platí, že pokud se u fotografie vyskytuje červený trojúhelník, lze ji vytisknout s výrazně sníženou kvalitou. V případě, že se objeví žlutý symbol, v oblasti kvality dojde k mírnému posunu, který však ve většině případů rozpozná jen zkušený profesionál.
Pokud na červený vykřičník najedete kurzorem myši, aplikace Vám zobrazí, jaký rozměr by fotka měla mít. Jestliže je aktuální rozměr větší cca 3×, výsledná kvalita tisku bude dobrá.
Konkrétní informace ohledně doporučovaných minimálních rozměrů fotografií naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/235-rozmery-fotek.

Mějte hezký den.

Jiří

Proč bych si měl kalendáře napřed zkoušet, když minulý rok možnost dvou fotografií vedle sebe byla? Co vás vedlo ke změně? Pokud jste tam přidali možnost 4 fotografií, proč jste zrušili původní možnost 2 fotografií?
Ze strany slevomatu jsem vyjádření zatím neobdržel, z vaší strany problém je – nejste schopni ani ochotni pro zákazníka nic udělat, jen píšete výmluvné komentáře. Vždycky, když jsem měl kdekoliv jinde nějaký problém (a nebylo to často), vyšel mi prodejce vstříc, a to jsem vždycky potřeboval jen drobnost. Tady je opravdu problém domluvit se se zákazníkem na individuálním postupu, např. dopsat kódy voucherů do poznámky u objednávky, pro vás naprosto triviální záležitost, kterou prostě nejste ochotni řešit. Prostě to nejde a hotovo. Navíc na každém kalendáři vyděláte 20 korun navíc, protože kalendář na výšku je levnější.
A ty okopírované texty o zákaznické podpoře si nechte, četl jsem je tady už několikrát, stále stejná ohraná písnička. Každá slušná firma má někde na stránkách uvedené telefonní číslo. Já jsem váš zákazník a jako pohodlný způsob komunikace mi email tedy nepřijde. Ten důvod bude asi jinde, pane Aleši.

Aleš

Dobrý den, Jiří,

jak jsem již uvedl, v případě šablon kalendářů jsou důvody designové. Nabízíme nejenom kalendáře, ale také moderní design, který však pochopitelně nemusí vyhovovat každému. Naše představa v tuto chvíli respektuje moderní trendy a stojíme si za ní. Věřím, že je to nyní pro Vás pochopitelnější.
Pokud jde o dostupnost kontaktu, jedná se o skutečně praktické řešení, díky kterému je naše zákaznická podpora prokazatelně jedna z nejefektivněj­ších.
Prosím, snažte se pochopit, že zpracováváme desítky tisíc objednávek. Veškeré individuální požadavky na změny, kterými se vždy zabýváme, je proto třeba přirozeně řešit s ohledem na většinu.

Hezký den.

Jiří

S firmou Bontia nejsem spokojen, není naprosto schopna pružně reagovat na nestandardní situace, např. kvůli tomu, že mají naprosto stupidně rozvržené fotky u kalendáře na šířku, jde tam dát buď jedna nebo čtyři, ale ne dvě. Přitom pro schopného programátora je otázka minuty dvou tam tuto možnost přidat. Protože jsem tohle zjistil, až jsem si koupil 4 vouchery na kalendáře na šířku, chtěl jsem tři z nich uplatnit na kalendář na výšku, což nešlo, protože celý proces je automatizovaný. Když jsem kontaktoval „zákaznické centrum“ Bontia, bylo mi řečeno, že se s tím nedá nic dělat. Přitom jde o naprosto triviální záležitost. Takovýto přístup v eshopu v 21. století dosud nepamatuji. Krom toho se musím spokojit pouze s emailovou komunikací, protože nikde na stránkách firmy, ani v odpovědním emailu není uvedeno jediné telefonní číslo.. Proč asi?

Aleš

Dobrý den, Jiří,

děkujeme Vám za reakci. Všechny naše kalendáře si můžete předem prohlédnout a vyzkoušet na www.bontia.cz/fotokalendare. Každý z nich je navržen profesionálními designéry takovým způspbem, aby splňoval praktický účel a rovněž designové kvality. Dostupnost konkrétních šablon je také součástí takovéhoto řešení a je naším záměrem.
Pokud chcete zakoupit kalendář jiný, než na který jste zakoupil poukaz, je potřeba se vždy obrátit na Slevomat, tj. na ten subjekt, u kterého jste poukaz zakoupil. Poukaz můžete vrátit a zakoupit si jiný. Ani z naší strany, ani ze strany Slevomatu s tímto postupem není žádný problém.
Pokud jde o zákaznickou podporu, poskytujeme ji výhradně prostřednictvím internetu, neboť jsme tak schopni efektivně řešit velké množství požadavků. Je to způsob komunikace pohodlný zejména pro naše zákazníky, neboť jim nehrozí nepříjemné čekací doby se sluchátkem u ucha, jako je tomu u celé řady jiných subjektů.

Přeji Vám pěkný den.

Radek

Je možné do kalendáře přidat i vlastní text? Děkuji.

Aleš

Dobrý den, Radku,

do kalendářů lze vkládat pouze snímky. Pokud si však v externím grafickém editoru do fotografie vložíte text, samozřejmě takovou fotku můžete využít i v rámci kalendáře.

Pěkný den!

Ludmila

Dobrý den,
je možné, aby fotokalendář na výšku byl jednostranný (každý měsíc na 1 listu)?
Děkuji

Aleš

Dobrý den, Ludmilo,

děkuji Vám za dotaz. Jak je uvedeno v rámci samotné akce, všechny nabízené kalendáře jsou potištěné z obou stran. Díky tomu jsou vyrobeny z vysoce kvalitního materiálu a zároveň jsou dostupné za minimální cenu.

Přeji Vám příjemný den.

Jitka Polášková

Dobrý den,je možný osobní odběr bez dopravy?

Aleš

Dobrý den, Jitko,

naše expediční oddělení není technicky vybaveno na osobní odběr. Objednané produkty proto vždy zasíláme pomocí dopravce. Doba dodání se standardně pohybuje od jednoho do maximálně dvou pracovních dnů.

Mějte hezký den.

Bára

Dobrý den,
jak mám prosím postupovat s vouchery, když chci týž kalendář vytisknout 2×. Na Vašich stránkách jsem si kalendář vytvořila, ale po rozkliknutí volby „mám kód…“ se objeví jen jedno okénko. Mohu do něj napsat oba kódy?
Děkuji,
 Bára

Martin

Dobrý den, Báro,

jakmile zadáte a potvrdíte kód prvního poukazu, dostanete možnost zadat kód další.

Přeji Vám pěkný začátek týdne.

Radka Š

Dobrý den,

zakoupila jsem si poukazy a ráda bych se zeptala, jestli je při vytvoření kalendáře nutné zadat název kalendáře nebo zda může zůstat políčko prázdné.
Děkuji a přeji příjemný den.

Martin

Dobrý den, Radko,

políčko pro název kalendáře může zůstat prázdné. Vyplněný text se však nikdy neobjeví v tištěné verzi kalendáře. Slouží výhradně pro lepší orientaci v košíku, případně v seznamu Vašich vytvořených kalendářů.

Mějte hezký den.

sdsd

Dobrý den, jaký poukaz mám uplatnit?

Martin

Dobrý den,

jakmile si v rámci této akce vyberete typ kalendáře, po jeho objednání a zaplacení obdržíte na Váš e-mail kód poukazu. Ten je následně potřeba zadat v prvním kroku objednávky Vašeho kalendáře. Více informací k samotnému uplatnění kódu poukazu naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/27-jak-pouzit-poukaz.

Přeji Vám příjemnou sobotu.

Daniela

Dobrý den, Martine,
děkuji za odpověď. Jen nevím, co myslíte tím nárokem na šetrné zacházení? Tu kartonovou obálku a bublinkovou fólii? Protože jinak je to odesílané jako doporučené psaní, které stojí bez zákaznických slev 42–44 Kč. Děkuji, hezký víkend

Martin

Dobrý den, Danielo,

cena samozřejmě zahrnuje dopravné i balné. Balení je pak uzpůsobeno zasílanému produktu, aby se minimalizovala možnost jeho poškození.

Mějte hezkou sobotu.

Robert

Dobrý den,
je možné vytvořit a objednat kalendář až po Novém roce, kde použijeme i naše fotky z prosince?
 Děkuji

Aleš

Dobrý den, Roberte,

ano. Platnost poukazů, které nabízíme v této akci, je do 19. 1. 2016. Pokud jde o obsah kalendáře, je plně ve Vaší režii.

Přeji Vám příjemný pátek.

Natka

Dobrý den, mám několik otázek.
Fotografie musí mít určitý rozměr nebo v případě, že bude více čtvercová tak budou jen po straně větší okraje?
Dále by mě zajímalo, jestli by šlo do nástěného kalendáře na šířku vložit 2 fotografie na výšku místo jedné na šířku.
A nakonec by mě zajímalo, kolik by bylo poštovné pro 2 nástěnné kalendáře na šířku (z jiných fotografií, ale stejných rozměrů).
 Děkuji

Aleš

Dobrý den, Natko,

1 – Rámečky na stránkách kalendářů je třeba vyplnit celé, tj. pokud máte fotografii, která je orientována jinak, počítejte s tím, že bude částečně oříznuta. S fotografií však můžete v editoru pohybovat nebo ji zvětšovat.
2 – V případě kalendáře na šířku můžete na jednu stranu vložit jednu nebo čtyři fotografie. Budete-li chtít dvě, řešením je využití externího grafického programu, kde si spojíte dvě fotografie do jednoho dokumentu a ten vložíte na stránku kalendáře.
3 – Poštovné v případě dvou kalendářů na šířku je 119 Kč.
Tvůrčí proces si můžete vyzkoušet na stránce www.bontia.cz/fotokalendare.

Přeji Vám krásné odpoledne.

Daniela

Dobrý den,
nedá se kalendář/kniha poslat poštou jako doporučené psaní za 44 Kč + případné balné? Zvlášť u toho kalendáře se poštovné blíží ceně kalendáře :-(

Martin

Dobrý den, Danielo,

velice rádi bychom Vám vyšli vstříc, ale ceny jsou dané a je v nich pochopitelně zahrnut také nárok na šetrné zacházení s produktem.

Přeji Vám hezký závěr týdne.

Radka Smutna

Dobrý den jaka je lhuta dodaní?

Martin

Dobrý den, Radko,

fotokalendáře standardně expedujeme do 5–10 pracovních dnů. Dopravce zásilky běžně doručuje už do druhého dne.

Mějte pěkný den.

Magda

Dobrý den, kolik kalendářů je možné poslat na jedno poštovné? Díky.

Martin

Dobrý den, Magdo,

dohromady můžete objednat až několik desítek kalendářů. Výše poštovného se pak vypočítává dle celkové hmotnosti zásilky. Přesnou cenu vždy můžete ověřit během tvorby objednávky.

Přeji Vám příjemný závěr týdne.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru