Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Tričko s vlastní fotkou nebo obrázkem

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Jana

Dobrý den, do kdy musím objednat, abych mohla případně vyzvednout nejpozději ve středu 16.12.? Pokud je to tedy možné stihnout. Děkuji. Jana

jh

Dobrý den Jano,
zatím neoficiální rozhodnutí vedení je, že zakázky přijaté do pátku cca 12,00 vyrobíme do vánoc. Ale je to jen neoficiální…

Eva

A jak tedy zjistím, jestli jsem nepřesáhla rozměr A4? Ptám se proto, že nabídka se vztahuje na potisk do formátu A4. Děkuji za odpověď.

Lucie

Dobrý den, mám také dotaz, jak dlouho trvá výroba a zda se to stihne do vánoc. Děkuji

JH

Dobrý den Lucie, když dnes uděláte objednávku, tak do vánoc to určitě stihneme :-)

Eva

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na více věcí. Ten ohraničující rámeček na tričku na Vašich stránkách odpovídá velikosti A4? Mohl byste prosím poradit, v jaké kvalitě byl měl být obrázek, aby byl potisk pěkný, případně jaké rozměry (v pixelech) by měl obrázek mít. A přibližně za kolik dní od uskutečnění objednávky by bylo možné si tričko vyzvednout na prodejně v Praze?
Děkuji moc za odpovědi.

jh

Dobrý den Evo,
Ohraničující rámeček je větší než A4 (zahrnuje celou potisknutelnou plochu). Volba velikosti potisku je velmi individuální – skutečně záleží od vkusu – osobně dávám přednost formátu mezi A5-A4.
Obrázky by měli mít cca 1–1,5MB, bjednávky vyřizujeme stále klem pěti pracovních dní.

Radka

Dobrý den,
mám objednané trička 3kusy, každé jinou velikost. Je možné dostat všechna tři v jednou balíčku a zaplatit tedy pouze jednu dobírku…?
děkuji Radka

jh

Dobrý den, pokud jsou to dámská trička určitě se vejdeme do rozměru „balíčku“ (tak jak to má ČP).
Jen bych vás chtěl požádat: jedna objednávka – jeden voucher. Jinak se vám automaticky neodečte sleva.
A kromě jedné objednávky zadejte platba v hotovosti a vytzvednutí v provozovně… Požadavek na sloučení objednávek napište do vzkazu pro výrobu. Snad jsem to moc neskomolil :-)

Monika

Dobrý den, dne 24.11 jsem si objednala tričko, také mi nešel uplatnit voucher, proto jsem postupoval dle instrukcí v předchozích dotazech. Zvolila jsem platbu předem a chtěla vědět jakou částku mám na účet poslat, jelikož tam mám nějaké příplatky, proto jsem napsala dotaz na cenu na email, který mi přišel při potvrzení objednávky fotodarky@trilabit.cz Bohužel mi dodnes nepřišla žádná odpověď takže nevím jakou částku mám na účet poslat ani zda byl voucher uplatněn. Jak postupovat dále. Děkuji

jh

Dobrý večer Moniko, na všechny maily se snažím co nejrychleji odpovědět a mohl jsem vnějaký mail přehlédnout. Z 24. 11. je jen jedna objednávka od Moniky :-) a v pondělí ráno dostanete mailem přesnou sumu na doplatek.

Jana

DObrý den,

prosím máte opravdu i trička XXXL? Při proklikávání mezi tričkami na stránce se mi v nabídce objevuje maximálně XXL. Zároveň bych se ráda zeptala na rozměry pánských triček v těchto velikostech. Předem děkuji, s pozdravem

jh

Dobrý den, trička velikosti XXXL skutečně nemáme.

Orientační rozměry UNISEX triček:
S – délka: 68 cm, šířka: 48,5 cm
M – délka: 72 cm, šířka: 50 cm
L – délka: 74 cm, šířka: 55 cm
XL – délka: 76 cm, šířka: 59 cm
XXL – délka: 79 cm, šířka: 65 cm 

Jana P.

Dobrý den,

máte k dispozici pánské červené tričko ve velikosti L? Jelikož když si na něj kliknu, objeví se mi na hlavní obrazovce černé.
Děkuji za odpověď

Ondřejda Čenovskejch

stejný problém budu postupovat jako v odpovědi s pozdravem

Dagmar

Dobrý den, mám stejný problém, tedy nejdříve systém hlásil neplatný kód a nyní hlásí neplatnou akci. A ještě dotaz, jak se dozvím kolik mám platit, když mi budou chodit maily s původní cenou? Zadala jsem si trika s příplatky. Děkuji

jh

Dobrý den,
v nastavení pro automatické uplatňování voucherů na některých portálech je u nás asi nějaká softwarová chyba a proto postupujte takto:

udělejte objednávku, zadejte bez použití slevových voucherů a vaše vouchery napište do vzkazu pro výrobu. My je uplatníme a tím pak získate vaši slevu. Jen v automatických mailech budete mít původní – neslevněnou – cenu. Vy však máte slevu a proto nebudete nic (kromě poštovného resp. administrativního poplatku) doplácet. Příplatky vám přijdou v samostatnom mailu.

Renata Cacáková

Dobry den, pri vyplneni kodu na konci objednavky mi to stale pise „Zadaný kód voucheru je neplatný“. Nelze tedy dokoncit objednavku… Kod kopiruji primo z mailu. Co delat?

jh

Dobrý večer, zkontroloval jsem nastavení pro uplatňování voucherů a na první pohled se zdá, že je všechno OK. Prosím, napište číslo voucheru do vzkazu pro výrobu my ho uplatníme. Zároveň programátor zkontroluje „naostro“ kde je případná chyba. Jen v autoamtických mailoch budete dostáv at stále původní – neslevněnou – cenu. Vy však slevu máte a tak budete doplácet jen vícepráci nebo poštovné. Omlouvám se za komplikace.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru