Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Tričko s vlastní fotkou nebo obrázkem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Objednávky nawww.vyrobsi.to
- 1) V pravém sloupci v záložce „Produkty“ vyberte v rozbalovacím okně možnost „trika“ a zvolte bílé unisex triko. Za příplatek je možno objednat i jiná trika.
- 2) V okénku „velikost produktu“ zvolte velikost trika
- 3) Vložte vlastní obrázek a/nebo text (Sloupec Vložit: Text, Galerie, Vlastní obrázek) – upravit jej můžete pomocí levého sloupce „Nástroje“. Obrázky z galerie je možné použít za příplatek.
- 4) Klikněte na „Přidat do košíku“
- 5) Klikněte na „Pokladna“
- 6) Pod rekapitulací objednávky doplňte do políčka „Distributor“: Slevomat a do políčka „Kód“ vložte kód voucheru.
- 7) Zvolte dopravu a platbu
- 8) Vyplňte potřebné údaje
- 9) Potvrďte objednávku
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 53 odst. 8 písm. c) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
A jak tedy zjistím, jestli jsem nepřesáhla rozměr A4? Ptám se proto, že nabídka se vztahuje na potisk do formátu A4. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám také dotaz, jak dlouho trvá výroba a zda se to stihne do vánoc. Děkuji
Dobrý den Lucie, když dnes uděláte objednávku, tak do vánoc to určitě stihneme :-)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na více věcí. Ten ohraničující
rámeček na tričku na Vašich stránkách odpovídá velikosti A4? Mohl byste
prosím poradit, v jaké kvalitě byl měl být obrázek, aby byl potisk
pěkný, případně jaké rozměry (v pixelech) by měl obrázek mít.
A přibližně za kolik dní od uskutečnění objednávky by bylo možné si
tričko vyzvednout na prodejně v Praze?
Děkuji moc za odpovědi.
Dobrý den Evo,
Ohraničující rámeček je větší než A4 (zahrnuje celou potisknutelnou
plochu). Volba velikosti potisku je velmi individuální – skutečně
záleží od vkusu – osobně dávám přednost formátu mezi A5-A4.
Obrázky by měli mít cca 1–1,5MB, bjednávky vyřizujeme stále klem pěti
pracovních dní.
Dobrý den,
mám objednané trička 3kusy, každé jinou velikost. Je možné dostat
všechna tři v jednou balíčku a zaplatit tedy pouze jednu dobírku…?
děkuji Radka
Dobrý den, pokud jsou to dámská trička určitě se vejdeme do rozměru
„balíčku“ (tak jak to má ČP).
Jen bych vás chtěl požádat: jedna objednávka – jeden voucher. Jinak se
vám automaticky neodečte sleva.
A kromě jedné objednávky zadejte platba v hotovosti a vytzvednutí
v provozovně… Požadavek na sloučení objednávek napište do vzkazu pro
výrobu. Snad jsem to moc neskomolil :-)
Dobrý den, dne 24.11 jsem si objednala tričko, také mi nešel uplatnit voucher, proto jsem postupoval dle instrukcí v předchozích dotazech. Zvolila jsem platbu předem a chtěla vědět jakou částku mám na účet poslat, jelikož tam mám nějaké příplatky, proto jsem napsala dotaz na cenu na email, který mi přišel při potvrzení objednávky fotodarky@trilabit.cz Bohužel mi dodnes nepřišla žádná odpověď takže nevím jakou částku mám na účet poslat ani zda byl voucher uplatněn. Jak postupovat dále. Děkuji
Dobrý večer Moniko, na všechny maily se snažím co nejrychleji odpovědět a mohl jsem vnějaký mail přehlédnout. Z 24. 11. je jen jedna objednávka od Moniky :-) a v pondělí ráno dostanete mailem přesnou sumu na doplatek.
DObrý den,
prosím máte opravdu i trička XXXL? Při proklikávání mezi tričkami na
stránce se mi v nabídce objevuje maximálně XXL. Zároveň bych se ráda
zeptala na rozměry pánských triček v těchto velikostech. Předem děkuji,
s pozdravem
Dobrý den, trička velikosti XXXL skutečně nemáme.
Orientační rozměry UNISEX triček:
S – délka: 68 cm, šířka: 48,5 cm
M – délka: 72 cm, šířka: 50 cm
L – délka: 74 cm, šířka: 55 cm
XL – délka: 76 cm, šířka: 59 cm
XXL – délka: 79 cm, šířka: 65 cm
Dobrý den,
máte k dispozici pánské červené tričko ve velikosti L? Jelikož když si
na něj kliknu, objeví se mi na hlavní obrazovce černé.
Děkuji za odpověď
stejný problém budu postupovat jako v odpovědi s pozdravem
Dobrý den, mám stejný problém, tedy nejdříve systém hlásil neplatný kód a nyní hlásí neplatnou akci. A ještě dotaz, jak se dozvím kolik mám platit, když mi budou chodit maily s původní cenou? Zadala jsem si trika s příplatky. Děkuji
Dobrý den,
v nastavení pro automatické uplatňování voucherů na některých
portálech je u nás asi nějaká softwarová chyba a proto postupujte
takto:
udělejte objednávku, zadejte bez použití slevových voucherů a vaše
vouchery napište do vzkazu pro výrobu. My je uplatníme a tím pak získate
vaši slevu. Jen v automatických mailech budete mít původní –
neslevněnou – cenu. Vy však máte slevu a proto nebudete nic (kromě
poštovného resp. administrativního poplatku) doplácet. Příplatky vám
přijdou v samostatnom mailu.
Dobry den, pri vyplneni kodu na konci objednavky mi to stale pise „Zadaný kód voucheru je neplatný“. Nelze tedy dokoncit objednavku… Kod kopiruji primo z mailu. Co delat?
Dobrý večer, zkontroloval jsem nastavení pro uplatňování voucherů a na první pohled se zdá, že je všechno OK. Prosím, napište číslo voucheru do vzkazu pro výrobu my ho uplatníme. Zároveň programátor zkontroluje „naostro“ kde je případná chyba. Jen v autoamtických mailoch budete dostáv at stále původní – neslevněnou – cenu. Vy však slevu máte a tak budete doplácet jen vícepráci nebo poštovné. Omlouvám se za komplikace.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, do kdy musím objednat, abych mohla případně vyzvednout nejpozději ve středu 16.12.? Pokud je to tedy možné stihnout. Děkuji. Jana
Dobrý den Jano,
zatím neoficiální rozhodnutí vedení je, že zakázky přijaté do pátku cca 12,00 vyrobíme do vánoc. Ale je to jen neoficiální…