Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Spa pobyt s polopenzí ve špičkovém hotelu v Mariánských Lázních
Hodnocení podniku Spa & Wellness Hotel St. Moritz ****
NAPROSTO ÚŽASNÝ POBYT, VŠE SKVĚLÉ…UBYTOVÁNÍ, JÍDLO, OBSLUHA.
Moc ráda doporučuji.
Milý přístup personálu, dobrá kuchyně, pěkná poloha hotelu
Dobrý den, děkujeme. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo. Krýslová Olga
Jídlo bylo super
umístění hotelu Dobrý
Personal příjemný
Studená voda v bazénu
Ceny pro Němce
Ubytovani, sauna, bazen, procedury, ochotny personal
Způsob přijetí, poukaz byl koupený na daný termín, přesto dlouze hledali rezervaci a tvrdili, že se mělo předem volat? Přestože ve voucheru bylo bez další rezervace. Jinak vše výborné.
Rezervace proběhla hladce a k mé spokojenosti ohledně termínu. Po příjezdu nás uvítala milá recepční a veškerý personál byl vstřícný. Prostředí krásné a jídlo výborné, určitě se rádi vrátíme .
Skvele prostredi, vstricny personal, prijemne balneo (sauna, bazen). Uzasny relax. Bezproblemova rezervace, krasny hotel i pokoj. Doporucuji vsem!
Vubec nic :-)
Pobyt ve wellnes hotelu St. Moritz splnil naše očekávání – byly jsme tu již potřetí a rády si to zopakujeme, budou-li znovu poukazy. Luxusní bydlení mimo centrum města, skvělé masáže, bazén s výhledem do lesa, a ta kuchyně!…Prostě paráda!!! Zorka
Nebylo možné dokoupit si další procedury, přestože poukaz inzeroval „20% sleva na dokoupené procedury“.
Skvělé jídlo, ochotný personal, čisté pokoje a skvělá masáž :)
Nádherné prostředí, příjemná obsluha, skvělé masáže, vynikající jídlo. Prostě luxusní pobyt.
Vše‑klid, čistota, pokoj i spa
Velice milý personál, provedou Vás hotelem, ukáží kde je co k dispozici, zavedou Vás i do restaurace, kde si objednáte večeři. Zatím jsem se s takovými službami a personálem v hotelu nesetkala.
Ztratila jsem tam náušnici v bazénu a do dvou dnů od odjezdu mi přišla poštou- opravdu super lidi. Tento hotel doporučuji!!!
hotel, wellness, okolí
Klidné prostředí, milý a ochotný personál, hotel velmi čistý a udržovaný. Bazén, sauna. Velmi pestré snídaně.
Ráda bych touto cestou poděkovala luxusní hotel, služby, přístup personálu, a především skvělý gastronomický zážitek. I když je hotel umístěn na okraji Mariánských lázní a do centra je cesta pěší chůzí cca 20 minut, hodnotím vše kladně. Děkujeme. Hejduková
Vážená paní Hejduková,
děkuji vám za krásné a milé hodnocení, které potěšilo nejen mě, ale i celý náš tým.
Věřím, že se do našeho hotelu opět vrátíte. Milí hosté, jako vy, jsou vždy vítáni.
S úctou
Veronika Kubů
ředitelka hotelu
Velice příjemný personál, nádherný interiér i okolí, velice klidné místo. Jídlo výborné a veliké porce.
Pokoje velmi čisté a prostorné.
Děkuji za pěkné hodnocení naší práce. Vážíme si toho a jsme rádi, když jsou u nás hosté spokojeni a dobře najedeni.
Věřím, že si k nám cestu opět někdy najdete.
S úctou
Veronika Kubů
ředitelka hotelu
Klidný hotel, příjemný personál, celkové prostředí Mariánských lázní.
Moc děkuji za pěkné hodnocení a jsem ráda, že jste byli spokojeni.
Těšíme se někdy opět na viděnou v hotelu St. Moritz****
S úctou
Veronika Kubů
ředitelka hotelu
hotel je moderní, pokoj na úrovni, bazén fajn, strava excelentní odpovídající 4 hvezdičkovému hotelu
Po příjezdu jsme obdrželi rozpis procedur bez možnosti změnit čas (naplánována hodinová masáž pro mne a ženu hned druhý den od 8:00) bez ohledu na to, že jsme přijeli s dítětem (oznamováno telefonicky) a nebili předem na nemožnost volby termínu procedur upozorněni. I přes náš nesouhlas s termínem procedur, a to hned po příjezdu nám ani zastupující ředitelka nevyšla vstříc a procedury tedy propadly bez náhrady. Odhadovaná vzniklá škoda 1 600 Kč. Nakonec nám byl poskytnut alespoň jeden oběd zdarma. Dcera měla připravenou polopenzi až druhý den po mé urgenci. Navíc je hotel na samém okraji města a pokud jsme chtěli večer na víno do města museli jsme si vzít taxi. Považuji celou věc za selhání v komunikaci zásadních podmínek ovlivňujících rozsah poskytovaných služeb.
Vážený pane Drahokoupile,
děkuji vám za vaše pěkné hodnocení a za zpětnou vazbu, která je pro každý hotel důležitá.
K vaší stížnosti resp. hodnocení:
- Hotel vždy požaduje písemné informace o požadavcích a přáních, i když byly sděleny telefonicky. Pro děti vždy připravujeme postýlku, pokud víme o jeho příjezdu.
- Časy – termíny procedur jsou fixní a časuje se dle posloupnosti rezervací a délky pobytu. Je-li to možné nebo nás klient předem požádá o konkrétní časy, ve většině případů vyhovíme. Nelze, ovšem, vyhovět všem. I když bychom rádi!
- Pokud host nepřijde na naplánovanou proceduru ( kartu s časy obdrží při příjezdu na recepci hotelu ), bylo to jeho rozhodnutí a na většině hotelů procedura bez náhrady propadá. My se vždy pokoušíme najít náhradní termín, což je u pobytu na 2 noci ( příjezd většinou navečer, druhý den se čerpají procedury a třetí den je odjezdový, tedy do 12:00 hodin je třeba opustit pokoj ), délky procedury ( 60 minut ) a plně obsazeném hotelu, poněkud problém. Jelikož se pro vás náhradní termín, který by vám vyhovoval, bohužel, opravdu nenašel, bylo vám nabídnuto, mou zástupkyní, obědové menu pro 2 osoby. Což jste přijal.
- V den příjezdu jste k večeři měli Vy i Vaše dcera plné menu. Manželka a dcera – 2x panenka na cuketovém pyré, Vy – 1x baltická mísa. Vaše dcera dostala jako welcome drink džus.
- Veškeré informace, o poloze hotelu a vzdálenosti do centra, jsou jak na našich webových stránkách www.saint-moritz.cz, tak i součástí podpisu během e-mailové komunikace.
- Vzhledem k věku vaší dcery bylo možné využít náš room servis a objednat si víno na pokoj.
- Jsme hotel s velkým, řekla bych až nadstandardním pro klientským přístupem, což naši klienti velmi oceňují.
Je mi líto, že tentokrát ani snaha nestačila.
- Přeji vám mnoho štěstí a věřím, že příště budete spokojenější. Ať to bude kdekoliv.
S úctou
Veronika Kubů
ředitelka hotelu