Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Ponožky Kappa a Tommy Hilfiger
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, objednal jsem dva vouchery po dvou baleních ponožek, je možné
to zaslat v jednom balíku. Ještě jsem proto neprovedl platbu .
Děkuji za odpověď.
Dobrý den Libore,
je nám líto, ale zpětně objednávky nelze sloučit – jedině původní
dvě stornovat a vy si vytvoříte jednu novou objednávku.
Neváhejte nás kontaktovat na podpora@slevomat.cz
Dobrý den, jsou to dámské nebo pánské ponožky? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
nabízené ponožky jsou UNISEX, tzn. nejsou rozlišeny na dámské nebo
pánské. Při objednání je možnost zvolení požadovaného typu, barvy
i velikosti.
Hezký den
Původní cena 299?? To né…
Dobrý den Majku,
jak můžete vidět, tak to anó :)
Hezký den přejeme.
Dobrý den, chtěli bychom si s kamarády z oddílu objednat (každý zvlášť na svůj účet) více ponožek (5–6 balení), můžeme to nějak následně spojit do jedné zásilky, abychom neplatili 5 x poštovné? Díky za info. Pavel
Dobrý den,
pro vyřízení Vašeho požadavku je nutné nás kontaktovat na tel.
725828504.
Hezký den
Dobrý den, ponožky objednávám i přes K-sporting? Nebo po zahájení
platby zde přes slevomat je objednávka konečná?
…Když budu muset přes K-sporting jak mám pokračovat?
Děkuji za odpověď Veronika
Dobrý den,
pokud učiníte objednávku ponožek, vyberete si způsob dopravy a zaplatíte
celkovou částku (kartou či převodem), tak je Vaše objednávka již
konečná a nemusíte opětovně nic uplatňovat a duplicitně objednávat.
Všechny uhrazené objednávky vyřizujeme ihned (dodání cca 1–2 dny).
Hezký den
Dobrý den, pokud zakoupím třeba 3 vouchery (na 3×3páry ponožek) mohu poté objednat za jedno poštovné ? Děkuji, Sejnová
Dobrý den,
ano, za jedno poštovné je možno zaslat až 10 ks vybraného zboží.
Podmínkou je požadované zboží zadat do jedné objednávky a potom si již
jen zvolíte požadovaný způsob dopravy (Česká pošta nebo Zásilkovna).
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mám otázku ohledně pracosti položek Tommy hilfiger. Je zde uvedeno procentuálně že ponožky jsou ze 79% bavlna, ale nakupuju tyto ponožky no v origo obchodě + na jednom nejmenovaném eshopu a pokaždé je zde 89% bavlna. To je jeden fakt a další na zadne fotce neni na vrchní části položek logo značky ( u všech originálu je co vim) a pak hlavne na spodní části název Tommy hilfiger je no uprimne hooooodne nekvalitní. Je možnost dokázat ze se jedna o originál a nebo zda ma slevomat nejak ověřeno ze se jedna o originál? Omlouvám se za text, ale je to psáno přes telefon.
Dobrý den,
u nabízených ponožek Tommy Hilfiger se skutečně jedná o originály. Jedná se o licensované 2-packy (FLAG LOGO AND CREST LOGO ARE REGISTERED TRADEMARKS OF TOMMY HILFIGER LICENSING LLC), jejichž původ je dohledatelný dle čísla artiklu, kódu EAN, popř. dalších údajů, které jsou uvedeny na balení ponožek.
Hezký den
ještě dodatek ohledně složení – v prezentaci je složení chybně uvedeno. Obsah bavlny je opravdu 89%, nikoliv 79%, což je uvedeno i na štítku ponožek.