Wellness hýčkání a odpočinek v Adršpachu pro dva
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli se tato wellness nabídka bude ještě opakovat?
Uvažujeme o její koupi, ale až tak leden, únor??
Předem mockrát děkuji za odpověď
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, když v pravo máte uvedeno že v ceně je plno procedůr, bazen apod., a když rozkliknu Kalkulace ceny, tak máte ty procedury zpoplatněné, tak jak to tedy je? Jsou v ceně započteny procedury, nebo se musí zaplatit?
Dobrý den Miroslava,
to co je v ceně voucheru, najdete vždy v nabídce – je to vlastně
obsaženou v kalkulaci nabídky
Hezký den přejeme.
Dobrý den, mohu na zaplacení voucheru použít fakturu na zaměstnavatele
(fond FKSP)?
Dobrý den,
děkujeme za váš zájem!
Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například
pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté
se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK).
Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol
dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje
na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde
uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Hezký den přejeme.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda cena tohoto voucheru, tzn. 3 690 Kč je KONEČNÁ
a jsou v ní skutečně zahrnuty všechny níže uvedené služby. Jako na
prvním místě pod slovy ,,V ceně varianty" se nachází ubytování pro
2 osoby na 2 noci. Když však sjedu na dolní část stránky, vyskočí na
mne toto:,,Osoba starší 15 let za 630 Kč/noc (cena zahrnuje ubytování,
snídani, večeři, volný vstup do bazénu, 1 vstup do sauny)." Znamená to
tedy, že je to chyták a ve skutečnosti se k ceně přičítá ještě
2×630, nebo je to příplatek pro další, případnou třetí osobu?
Předem velmi děkuji za odpověď.
Vážená Anno,
cena je konečná – 3.690,– pobyt v týdnu včetně uvedených služeb pro
2 osoby. Cena 630 Kč platí pro dítě starší 15 let viz informace
o akci.
Pěkný den
vyhlidka@vyhlidka.cz
Dobrý den, prosím je možné dokoupit třetí osobu (přistýlka apod.) ?
A měli by jste volný termín od 23.11. ?
Děkuji
Dobrý den, všechny dotazy Vám zodpovíme na vyhlidka@vyhlidka.cz
Dobrý večer.Vířivku nemáte?
Dobrý den, v našem hotelu máme pouze bazén.
Dobrý den, jaká je prosím teplota bazenu?
Dobrý den, jaké jsou prosím ceny za služby wellness navíc? Např. hodina
finské sauny? Na webu jsem nenašla.
Děkuji
Dobrý den, všechny dotazy ohledně wellness služeb Vám zodpovíme na vyhlidka@vyhlidka.cz
Dobrý den, aktuální sleva na slevomatu nezahrunuje sobotní termíny. Chápu to správně? Díky!
Dobrý den, ano aktuální sleva nezahrnuje víkendové termíny.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je možné si rezervovat tento pobyt mezi vánočními svátky. Máte volný termín někdy v období mezi 25.12. – 30.12. pro 4 osoby? Předem děkuji za odpověď. Marie.
Dobrý den,
všechny dotazy ohledně volných termínů Vám velice rádi zodpovíme na
emailu: vyhlidka@vyhlidka.cz
Dobrý den, lze s sebou vzít pejska?
Dobrý den,
bohužel to možné není.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, četla jsem si recenze a zajímalo by mě, zda stále ještě je rozbitý protiproud v bazénu?
Dobrý den, na požádání protiproud kdykoliv zapneme. Rozbitý není.