zatím se mi nic nelíbilo, paní dala do oběhu stovku voucherů, a tak i když jsem už v únoru uplatnovala voucher, není volný termín pro jízdu na koni:-(
Vyjádření podniku
Před 8 roky
Je pravda, že kapacita naší stáje je 200 voucherů v měsíci a to za 26 dnů. Každý měsíc se prodávalo od října, celkem do března 601 voucherů. Při nákupu voucherů je vidět kolik se jich prodalo. V textu je psáno, že vozím lidi nejezdce po dvojicích. Víkend má dva dny a jezdí se za světla, trochu počtů a je jasné, že nemohu za 4 víkendy odvozit 601 jezdců. Je mi to líto, napište mi adresu, zašlu Vám peníze zpět. Den má pouze 24 hodin a koně musí i já někdy spát, jinak to nejde. V zimě bylo nevlídno a chápu, že mnozí to nechali na jaro s vědomím, že asi bude hodně plno a tak se stalo, a tak jsme platnost prodloužili a prodej pozastavili. Nyní se bude prodávat pouze na vypsané termíny, je vhodné si rezervovat ve stanovenou hodinu jak je uvedeno 18.30 do 20.00 při koupi. Pokud mi voláte v denních hodinách, sedím na koni a diář s sebou nemám. Platit asistentku by navýšilo cenu jízdného, tak je vhodné volat mi v uvedenou dobu. Omlouvám se, ale skutečně je třeba počítat a přemýšlet. Jeden jezdec za půl roku by nás neuživil, je mi líto.