Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Neomezené hody s 40% slevou v Restaurantu Flora
Hodnocení podniku Restaurant Flora
Z jídla jsme měli všichni střevní potíže. Velmi špatná obsluha
Českou kuchyni tady fakt umí.
Nevím, proč se hrnou do burgerů, jen proto, že je to in. Nehodí se to sem.
Jídlo dobré.
Nepříjemná, unuděná obsluha. Dlouhé čekání na objednávku.
Na stolech i kolem špína.
Podnik známe, chodíme pravidelně. Jídlo dobré, fajn prostředí.
milá obsluha, skvělé jídlo
kvalita služeb a vynikající obsluha
Velice chutné porce jídla
velmi nám chutnalo vše, obsluha příjemná
není co vytknout
Tradičně dobré prostředí a obsluha. Naprosto vynikající hovězí polévka. Snad nejlepší, jakou jsem kdy v nějaké restauraci jedl. Druhé jídlo, po té polévce bylo lehkým zklamáním. Popolévce byla příliš vyšroubovaná očekávání.
Jidlo bylo dobre. Obsluha mila.
I kdyz jsme byli v nekuracke casti, tak cloveka obtezuje smrad z cigaret.
Vše v pohodě, mohu doporučit. Trochu vyšší ceny proti návštěvě cca před rokem, ale jinak ok. Trochu delší čekání na jídlo, ale byli jsme na to upozorněni, vzhledem k většímu počtu hostů. takže v poho!
prostředí a obsluha
Vždy jsme spokojeni, dobré jídlo a příjemná obsluha. Rádi se vracíme.
Restauraci známe, chodíme do ní i jindy. Jídlo výborné, prostředí příjemné a obsluha v pořádku.
Dlouhé čekání. Na polévku jsme čekali min. pul hodiny za další půl hodiny přišli hovězí steaky ktere nešli ani uříznout natoz rozkousat
Obsluha a možnost objednání v pořádku.
Objednali jsme si biftek, ale rozhodně jsme biftek nedostali, dlouhá vlákna, tuhé až tvrdé, suché, špatně ukrojitelné (hodila by se spíše místo příboru sekera) a to jsme jednu porci žádali médium, ale byly obě porce stejné se slovy, „to bylo médium“.O naší nespokojenosti jsme informovali také obsluhující personál. Tak že biftek již raději nikdy více.
Dobrý den,
děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí mě, že kvalita bifteku byla slabší. Správně jste Vaší nespokojenost řešil na místě, jen bych se rád zeptal, zdali Vám obsluha přinesla jiný pokrm nebo Vám byla nespokojenost nějak kompenzována. Budu rád, když mi napíšete na email velvyslanec@slevomat.cz.
Předem děkuji a přeji hezký den,
Jirka,
Velvyslanec zákazníků
Slevomat.cz