Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Úprava obočí + barvení obočí a řas
Hodnocení podniku Salon Manelo
Slečna kosmetička byla příjemná.
Nelíbilo se mi upravené obočí.
Vse skvele, rychla domluva, objednani na jeste tyz den, prijemna slecna.
Konečný výsledek, jednání kosmetičky. Proto jsem si domluvila další návštěvu.
Vše, paní byla příjemná, úprava obočí provedena rychle. Vše bylo naprosto v pořádku
Jsem velice spokojená jak s výsledkem, tak i s personálem. Konkrétně mám zkušenost se slečnou Andreou, ráda se jí opět svěřím do rukou! Obočí i řasy vypadají nádherně! Moc děkuju!
paní byla příjemná, spokojená jsem i s výsledkem!
Voucher jsem darovala a nic horšího jsem ani nemohla udělat. Slečna čistila přebytky barvy na obočí a řasách KYSLIČNÍKEM, ostatní pracovnice salonu si mezi sebou před zákaznicemi vulgárě povídaly. Ve výsledku červené oči, popálené řasy. Když mi obdarovaná popisovala zkušenost byla jsem zděšená. Do tohoto salonu už nikdy více nepůjdeme. Cena voucheru odpovídá kvalitě a přístupu k zákaznici.
Vážená paní,
bylo by na místě, kdyby jste psala fakta a ne nějaké výmysly. Vzhledem k tomu, že v celém studiu nemáme jediné balení kysličníku, tak by jste nás mohla ve studiu navštívit a Vámi popisovaný "kysličník" nám ukázat. Rádi by jsme viděli, kde ho vlastně máme.
Pokud nám chcete tvrdit, že Vám kosmetička nalila do očí kysličník, tak to snad opravdu nemyslíte vážně!
Dále se k Vašemu vymyšlenému komentáři nemá cenu vyjadřovat.
Velice příjemná slečna, skvělá domluva. Doporučuji všem.
Slecna kozmeticka mi urobila pekny tvar obocia, ale bohuzial az doma som si vsimla, ze mi jedno obocie vytrhala na zaciatku viac nez druhe, takze mi teraz jedno zacina 1 cm od korena nosa a druhe az 1,5 cm. Tak teraz cakam az mi to dorastie :-/
V ceně není barvení obočí a řas. Paní kosmetička zákaznice informuje o špatném pochopení názvu a domluví se s Vámi na doplacení 65,– za barvení, mezi tím Vás požádá o adresu, telefon a email. Při odstaňování barvy oči téměř vždy lehce štípou a praxí je oči prokápnout kapkami, zde je nemají. Slečna Vám přiloží na oči vlhký polštářek s tím, že to přejde. Nakonec doplatíte 130,– Kč za barvení obočí a řas zvlášť. Teprve až ze salonu odejdete, uvědomíte si, že z Vás ta milá kosmetička udělala hloupou slepici. Podle mého mínění to není protizákonné, ale morální také ne.
Vážená paní Galusková,
nikdo Vás neinformoval o špatném názvu akce. Akce byla jasně stanovena a to ve dvou variantách následovně:
voucher na variantu č 1. ošetření – samostatná úprava obočí
a voucher na variantu č. 2 ošetření – úprava obočí s barvením obočí a řas
Pokud jste si objednala variantu č. 1 - samostatnou úpravu obočí znamená to, že je bez barvení je tedy zřejmé, že barvení se do ošetření nevtahuje a není samozřejmě v ceně.
To, že jste si řádně nabídku nepřečetla není naše chyba, ale pouze Vaše nepozornost při objednání. Nedávejte tedy prosím za vinu našemu personálu Vaši nepozornost.
Vzhledem k tomu, že jste měla zakoupený voucher na samostatnou úpravu obočí a na místě jste si chtěla dokoupit barvení obočí a řas byla Vám dle platného ceníku i sdělena cena. A bylo pouze na Vás zda si službu vyberete nebo ne, pokud ano tak to znamená, že ji doplatíte dle ceny našeho ceníku. Uvádět, že naše jednání je protizákonné a nemorální není na místě. Vaše představa, že je naši morální povinností Vám objednanou službu poskytnout zdarma nebo minimálně s výraznou slevou je poněkud zvláštní.
Služba Vám byla nabídnuta za platnou ceníkovou cenu a nic nemorálního ani protizákonného na tom není.
Přístup, sympatická kosmetička a výsledný efekt
úprava obočí v pořádku, i když trvanlivost nic moc
Mimoto, že jsem čekala bez vysvětlení 20 min. mi především vadil přístup, i když jsem měla zaplacené barvení řas bylo mi řečeno, že je to zbytečné, že je mám tmavé, po skončení procedury mí slečna řekla :„a tohle mi vyplňte“ a předložila papír, kde jsem měla uvést datum narození, mail a telefon (ten jsem odmítla), ale ostatní jsem uvedla a pak jsem se „tloukla do hlavy“. Na toaletě chyběl papír.
Pokud Vám kosmetička nevysvětlila zpoždění je to samozřejmě její chyba a za prodlení se Vám omlouváme. Kosmetička bude poučena.
Kosmetička Vám dala k vyplnění zákaznickou kartu. Zákaznickou kartu vyplňujeme s každým zákazníkem, z důvodu kontaktních údajů a také evidenci ošetření, tak, aby péče byla co nejefektivnější a s výsledky. V případě zájmu zákazníka zasíláme měsíční akce salónu a narozeninový dárkový voucher.
Toaleta je kontrolována a desinfikována několikrát denně. Avšak i nám se stane, že rulička toaletního papíru dojde, stačilo nás upozornit a ihned by byl papír doplněn.
Skvělé! Krásné prostředí, milá slečna, výborně provedené barvení i úprava obočí. Tuto službu už jsem využila několikrát v různých salonech, tento byl rozhodně nejlepší. Budu se sem ráda vracet a doporučuji všem.
Není co vytknout.
Skvela kosmeticka, prostredi
Slečna Andrea, na výbornou. Určitě ještě přijdu.