Hydromasážní vana Princess ve dvou velikostech
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Prodáváte vany nebo REZERVACE?:
Dobrý den, pane Kopecký,
děkujeme za váš, podnět Snažíme se poznámku, že platba u nás slouží
pouze k rezervaci, zmiňovat vždy na co nejvíce místech. Konkrétně zde je
poznámka o tom, že poplatek je rezervační (zálohový) v podnadpisu,
u tlačítka, ve zvýrazněných bodech napravo, dvakrát v textu i v sekci
Jak uplatnit slevu.
Věříme, že takto je to maximálně otevřené a srozumitelné, váš názor
ale samozřejmě chápeme a bereme. Důvod je takový, že většině
zákazníků u těchto vyšších částek vyhovuje to, že si mohou platby
rozložit do dvou fází. Toto řešení opravdu volíme pouze u vyšších
částek a to ještě ne vždy.
Hezký den a ještě jednou děkujeme
Petr Bořuta
velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
chtěla bych se zeptat,jestli doplatek 8500kč se zúročuje při vaší nabídce splacení do tří měsíců.A jestli zboží bude doručeno před doplacením!
Dobrý den Martino,
zboží je doručeno, až je celý voucher kompletně doplacený. Částka se
nezúročuje.
Pěkný den,
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
zasílal jsem 11.3.2013 dotaz na dodavatelskou firmu následujícího znění a nikdo neopověděl (prosím o zaslání montážního návodu, přesných rozměrů a popsání funkcí masáží (regulace tlaku trysek,vanový automat).
Prosím o odpověď.
Děkuji
Dobrý den pane Bendo,
bohužel, žádný mail nám nedošel, vzhledem k tomu, že se zde neobjevují emailové adresy, zašlete prosím dotaz znovu na mail denisa.kovandova@arttec.cz a já Vám následně zašlu potřebné informace.
S pozdravem