2 teplé nápoje dle výběru a 2 dezerty v kavárně – restauraci Caffé Italia
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, vocher platí pouze na posezení uvnitř? Nebo se dá posadit
i na zahradce?
Děkuji
Dobrý den Kateřino,
Jak je napsáno v prezentaci naší nabídky, voucher platí při uplatnění
ve vnitřní části Caffe Italia. Budeme se těšit na Vaší návštěvu!
Dobrý den, proč se nemůžeme posadit ve venkovní zahrádce ,když vidím,
tak jak chodím okolo ,že jsou volné stoly.
Dobrý den Květo,
Naše zahrádka je většinou plně obsazená po celý den. Při trvání naší
akce tři měsíce je těžké v předstihu odhadnout počasí, když si někdo
udělá požadovanou rezervaci déle dopředu. Z těchto důvodů rezervujeme
prostory uvnitř restaurace.
Těšíme se na Vaší návštěvu!
Dobrý den, chci se zeptat jestli sleva 50%, se vztahuje i na rozlévané víno děkuji
Dobrý den, Jitko,
ano, sleva 50% se vztahuje i na rozlévaná vína.
Hezký den
Dobrý den,
objeví se tady ještě tato nabídka do Vánoc nebo je zde naposledy?
Děkuji.
Dobrý den Katko,
doporučíme zakoupit, protože do Vánoc se nabídka znovu opakovat nebude
:)
Hezký den přejeme.
Dobrý den, je možno udělat rezervaci na tentýž den? Děkuji.
Dobré ráno Evo,
Rezervaci je třeba si vytvořit minimálně tři dny dopředu. Pomůže Vám
v tom profil naší restaurace na Restu.cz, který Vám nabídne volné
termíny .
Dobry den, plati jeden voucher i na slevu na jidlo jestli jsem to dobre pochopil dekuji
Dobrý den Martine,
v ceně voucheru máte toto:
Dva teplé nápoje dle vlastního výběru a dva dezerty v kavárně –
restauraci Caffé Italia
Přejeme příjemný den.
Dobrý den Martine, při uplatnění slevového voucheru máte další konzumaci z našeho jídelního a nápojového lístku za 50 %.
Dobrý den, informace o možnosti rezervace jen do vnitřních prostor restaurace, je potvrzena samotnou restaurací? Při telefonické rezervaci, jsem neměl problém zamluvit stůl na venkovní zahrádku. Bylo by možné tuto informaci ověřit a následně změnit text v zadání nabídky? Děkuji.
Dobrý den Michale,
Rezervace je možná pouze do vnitřních prostor restaurace. Těšíme se na
Vaší návštěvu!
Dobrý den,
v jídelním lístku nevidím v nabídce pizzu. Znamená to, že je už
neděláte?
Dobrý den,
pizzu v našem jídelním lístku nemáme.
Přejeme hezký den
V detailu nabídky je uvedeno, že voucher nelze využít na venkovní zahrádce. To je oproti minulosti změna?
Dobrý den, Lukáši,
k dispozici jsou vnitřní prostory restaurace jak je uvedeno v detailu
nabídky.
Přejeme hezký den.
Dobry den, chtela bych se zeptat zda je nutne mit voucher vytisteny, nebo jen staci nahlasit kod. Dekuji
Dobrý den, Žaneto,
je možné nahlásit kód, ale pro lepší synchronizaci se systémem
upřednostňujeme vytištěný voucher, na kterém je QR kód.
Přejeme hezký den.
Dobrý den, musíme si rezervovat stůl i venku ve vyhřívané zahrádce nebo můžeme zkusit přijít, a když bude volno, tak stůl obsadit? Děkuji za odpověď.
Dobrý den Martino,
jak uvádíme v nabídce, tak rezervace je nutná – prosíme tedy
o rezervaci.
Přejeme hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je Vaše kavárna bezbariérová? Dostaneme se k Vám s vozíčkářem? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
naše restaurace bezbariérová není. Není problém vozíčkářovi do restaurace pomoci, protože se jedná dva o schody, ale WC není bezbariérové.
S pozdravem.